Geçmiş olsun kardeşim,hesapli olarak halledersin diye düşünüyorum,ancak kaynak olayi ne derece sağlikli?
Geçmiş olsun kardeşim,hesapli olarak halledersin diye düşünüyorum,ancak kaynak olayi ne derece sağlikli?
Nasıl söylüyor Cengiz Kurtoğlu
"Önce bir kaç damla yaş,gözlerimden süzüldüü" :'(
Magnezyum bayağı belalı bir metal bildiğim. Çok hafif ama işlemesi sıkıntı. Bu arada çok kolay yanabilen bir metal...
Öncelikle geçmiş olsun. Daha yüksek hızlarda bu olay meydana gelse ne olabilirdi onu merak ediyorum. Pek çok kişi bu noktaya dikkat çekmiş ama ne olabileceğini hayal edemedim. Aniden gaz kesmiş olmaktan başka nasıl bir etkisi olurdu? Belki biri açıklar da benim gibi acemiler bilgilenir.
Zincir kilidi alt tarafta iken açık tarafı motorun önüne bakmalı.
Virajda yatış vaziyetindeyken olursa zincir sorunsuz bi şekilde kopup yere düşerse çekiş birden düşer sürücü dengeyi kaybedip düşer. Yine virajda zincir düşmez dişliye dolanıp arka tekeri kilitlerse motor dikleşir bariyere ya da karşı şeride yollar.
Düz yolda yüksek süratte koparsa bacağı kopartabilir, yoohaaammaaa diyebilirsin ama bu tehlike her zaman var öyle süratle dönen bir zincirin elektrikli testereden farkı yok. Bu arkadaşın başına geldiği gibi blok zarar görebilir vs. vs.
Geçmiş olsun, maddi hasarla kalması sevindirici...
Bence öyle çok Ducati lik ve ya Did lik bir konu değil, ya ayarı iyi değildi, ya da dişlilerde bir sıkıntı vardı, veya da usta takarken özen göstermedi.
O hızda kopan zincir bloğu bloğu deliyorsa, Allah muhafaza bacağa çarpmasını düşünemiyorum.
Bence kaynak olayına girme, imkanın var ise değiştir.
Çok geçmiş olsun.Resimden anladığım kadarıyla canavara gereken parça link deki 19 numaralı GENERATOR COVER 450 Euro yurduşı fiyatı var.
http://shop.oemducati.com/en/products/monster/2012/monster-696-/alternator-side-crankcase-cover-14
Alaşımdır zaten illa ki. Ama o zaman bile sıkıntılı bir metal bildiğim. Amerika'daki BMW fabrikasıyla ilgili bir belgesel izliyorken oradaki magnezyum motor parçalarını üreten kısımdaki özel önlemlerden falan bahsettiğini hatırlıyorum. Üretiminin müşkülatlı olduğunu, ama hafif olduğundan dolayı kullandıklarını falan anlatıyordu. Benimkinin de motor kafası magnezyum galiba... Ama blok alüminyum olması lazım.
Vay be Ducati kalitesi demek ki bu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)