Mondial Yetkili servisini Protesto ediyorum!!!
Reklamlar
-
BEn bir mondial 150 KN kullanıcısıyım. Motorumdan gayet menunum ( Tavsiye ederim) Lakin bundan 2 hafta önce supap ayarının yapılması gerekiyordu çünkü motorumdan hem ses geliyor hemde titreşimi fazlaydı.Ayrıca genel bir bakımda yaptırmak istiyordum (Rulman'ların yağlanıması,fren ayarları vs. vs...) Servise gitiiğimde, yeni modelerin geldiğinimontajlam yapılacağını ve şuan ilgilenemeyeceğini söyledi bana usta. " Bu gün gidiniz ,yarın teşrif ediniz" denildi. (yane yeni gelen Motorsikletlerin Montajı Müşteriden daha önemliydi,gece falan montaj yapılamazdı yani...) ertesi günü gittim motorumu yanaştırdım bekliyorum ne ilgilenen var ne hoş geldin diyen var,,, bende seslenmedim bakalım nolacak diye.Yaklaşık 25 dak. beklemeden sonra nasılsa tamirci çırağı ile göz göze geldik. "Ne vardı abi? " dedi bende bakım yaptıracağımı supap ayarının olması gerektiğini "ÇIRAĞA" anlattım. Buarada tabe yeni gelen motorsiklet montajı ile ilgilendiği için ustam,henüz varlığımızdan bir haber. Çırak ustasının yanına gitti beni göstererek bişiler söyledi. Usta işini bıraktı ve bana doğru gelmeye başladı. Ohh dedim içimden Nihayet!!. Nerden bilebilirdim ki talihsiz bir açıklama yapacağından. Motorumu çalıştırdım biraz baktı maktı... sona bana dönerek:
- Hocam motordan ses gelmiyor bişisi yok bunun , haa.. bozulursa o zaman getirirsin . dedi ve döndü gitti . Ben tam şaşkınlıkla ağzım açık kaldı. Arkasısndan dedim ki ya usta bu çok titriyor mutlaka supap ayarı yapılması gerekmiyormu? diye sordum: Bana - yok yok bişi olmaz ! cevabını verdi. İçimden bir öfke seliyle karışık üzüntüyle dışarıya çıktım ve 500 metre ilerde ki yııların Motorsikletci tamir ustası olan Kemal Ustamın yanına gittim. "-Sayın hocam hatrın olmasa hayatta bakmam ben bu motora. " dedi ve bir güzel ayar yaptı ,bakımlarını a-z ye bitirdi.O kadar işinin arasında 1.5 saat benim motorumla ilgilenmesi beni ziyadesiyle menun etti.Demek ki Müşteri ile ilgilenmenin daha önemli olduğuna inanan bir usta vardı karşımda.Motorumu teslim aldıktan sonra inaılmaz bir performans,seri bir motorsiklet haline geldi.Titremesi tamamen yok oldu. Ustam 25YTL istediğinde ben yine şokladım en 45- 50 falan diye düşünmüştüm.Artık bakımlarını Kemal Ustama yaptırıyorum ve içim rahat.
Ve Mondial servisini şiddetle protesto ediyorum bu ilgisizliğe ve boşvermişciliklerine. Ya bu tür tamircileri seçsinler yada vermesinler bööle kişilere .Müşteri her zaman en iyisini ister ve haklıdır da. Benim gibi bir çok Mondialci arkadaşlar bu konuda şikayetciler. Durumu Uğur Mondialin resmi internet sayfasında bildirdim.. bakalım nolcak
Reklamlar
-
motoru satana kadarmış demek ki iyi ki diğer ustayı biliyormuşsun
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
-
Ya bisiklet tamircilerine servislik veriyolarmış benim amcamda araba motoru filan yapardı ama şimdi ramzey in servisi adam.
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
Sevgili dostum bende senin gibi adana'da ayni sorunu yaşadım. Şu an yetkili servisimi değiştirdim. Yeni servisimden de memnunum. Sağolsunlar ilgilenip gerekeni yapıyorlar...Bulunduğun yerde muhakkak başka bir yetkili servis vardır... Oraya git bence...Kullanma kitabında yetkili servis adresleri vardır. Uzakta olsa oraya git...Saygılar
[B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]
-
bunların yaptıgı şer...sizlik neyse bızım servıs buyuk fırma yıne bısey olmuyor
Yeni yine yeniden
-
Sevgili Dostum Sana Katiliyorum.bende Benzer şekilde Servis Yüzünden 15 Gün Parça Bekledim Ve Ben Direkt Telefonla Fabrikada Karşima Kim çiktiysa Ağzina ......... Sanada Tavsiye Ediyorum Insan çok Rahatliyo Ve Aninda Ilgileniyorlar.saygilar.
-
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
adamın elinden montaj geliyo demek, para kazanma yolu olarak montajcılık için servis almış olabilir. fakat birde düzgün montajlasa, sonra 1000 km olmadan titremeler, vida düşmeleri yaşıyoruz...
zaten montajda güzel para var 25 dk kadar bi sürede motoru ayaklandırıyor ve motor başı 16 ytl alıyor.. düşün akşama kadar 10 tane yapsa 160 ytl kalıyor.. ki rahat yapar... sorun da yaşamıyor sıkıştır vidaları gönder...
müşteri orasını burasını gösteriyor yapılması için, müşteri başında bekliyor.. yani adamlar rahat işlere kaçıyorlar ben bunu fark ettim bunu bilirim
benimde servisim değişti... bu devirde tamirden anlamazsan, bozuk motora sağlam deyip gönderiyorlar.. sonra yollarda başına bişe gelirsede tek başına kala kalıyon...
-
abicim E-mail at mondiale öyle yap protestoyu yada toplu olarak şikayetleri bir araya getirip mail yoluyla ilet
-
12 Temmuz 2006, 14:32
#10
enis89 adlı üyeden alıntı
abicim E-mail at mondiale öyle yap protestoyu yada toplu olarak şikayetleri bir araya getirip mail yoluyla ilet
yazımın en alt kısmını okudun mu orda belirtmiştim herhalde görmedin....
-
12 Temmuz 2006, 14:36
#11
maltintash adlı üyeden alıntı
yazımın en alt kısmını okudun mu orda belirtmiştim herhalde görmedin....
ok abicim iyi yapmışsın Bravo sana
-
12 Temmuz 2006, 14:48
#12
bazan haklarımız hiç arama gereği duymuyoruz ve yapanın yanın hep kar kalıyo. Arkadaşlar ürün vs. gibi aldığınız her şeyin tüketicinin lehine olacak şekilde olduğunu unutmayın. Hakkımızı aramak gerek pısa pısa ne hale geldik yaws..,
-
12 Temmuz 2006, 14:52
#13
dogru soyluyosunda herzman hakkmızı arayamıyoz bole ı.neler olduktan sonra
Yeni yine yeniden
-
12 Temmuz 2006, 14:57
#14
okan4037 adlı üyeden alıntı
dogru soyluyosunda herzman hakkmızı arayamıyoz bole ı.neler olduktan sonra
Valla kendi,leri kaybeder biz vatandaşı ve yetkilileri uyardıktan sesimizi duyurduktan sonra ... bir yapar iki yapar ondan sonra paşa paşa ya hizaya gelir yada sinek avlar....
-
12 Temmuz 2006, 19:28
#15
ne ekerlerse onu biçerler
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler