Yolun durumuna göre ya basar geçerim,yada yolverir elle geçmesini belirtirim.
Tam arkamda en fazla 1 dakika yol alırım.
Yolun durumuna göre ya basar geçerim,yada yolverir elle geçmesini belirtirim.
Tam arkamda en fazla 1 dakika yol alırım.
Öfkemi kontrol ediyorum. (sabırla ve hala)
Genelde 4 lü flaşör yakıyorum 5/6 saniye içinde mesafe bırakmazsa yol veriyorum. Genellikle işe yarıyor
Önlem olarak , kask arkasında ledler olsa, "lütfen solla" yazsa.. baktin sıkıştırıyor, acsan lediin isigini aha, Ne güzel olur.
Önünde stoppie yapıyorum. Duramazsa kaputa arka tekeri oturtturup lastik yakmaya başlıyorum. Bir daha bırakın motorun dibine girmeyi araba bile kullanamıyorlar, grup terapilerine başlıyorlar.
Yol müsaitse kesinlikle yol veririm, araçları arkamda tutmaya çalışmam.
Yol uygun değilse hızımı arttırırım.
Arkamdaki araç çok ısrarcı olursa, sinyal + elimle uyarırım (yavaşla ya da az bekle sağa geçeceğim anlamında)
Bir de bunların sollama yaptığınız esnada arkadan balta sapı gibi gelen versiyonları vardır. Zor duruma düşmemek için sol şerit iyice müsait olmadan sollamaya çıkmamaya çalışırım. Yine olur da zor durumda kalırsam orada devreye VN800'ün V Twin'i giriyor mecburen.
Aragaz vererek hızlı hızlı uzuyorum, fren yapmak daha kötü bence arkadan gelenin toslama ihtimali aklımdan hiç çıkmıyor.
Birisi yazmıştı daha önce o yazıyı alıntılayayım, '' Motosiklette fren yaparak kazadan kurtulamazsın, gazı açarak kurtulursun. '' diye.. Bende bu doğrultu da hareket ediyorum şuana kadar bi problem gelmedi başıma.
Eğer dibime kadar giriyorsa şeridi ortalayıp ön frene bas çek bas çek yaparak stop lambasının yanıp sönmesini sağlıyorum arkamda ki sığır sonra çekiliyor
Frene basmayın arkadaşlar bu işin şakası olmaz. Ben hiç düşünmem dip gaz müsait şeride uzarım.
deliye bulaşacağına dereyi dolaş demişler ben yol veriyorum nereye gidiyorlarsa gidiyorlar.
dibime gelip korna selektör yapanların hepsi bmw 3 serisiydi. istanbulda her 10 arabadan 4 tanesi 3 serisidir istanbulda yaşayanlar bilir. yine bunlardan birini 50 metre geride aynamda gördüm ve içimden 3 serisi geliyo olay çıkıcak yine dememe kalmadan saniyesinde arkama yapışıp DAAAT diye bastı kornaya yol çalışması olduğundan sağ şeridin yarısı zaten yok oldu dolayısıyla yol veremedim ve arabanın yarısı orta şeride kayarak, milleti soldaki bariyere iteleyerek yanıma gelip direksiyonu üstüme kırdı aynası gidon topuzuma 5 mm kadar (1 cm bile değil) yaklaştı bende her zaman ki gibi o müthiş soğukkanlılığımla film gibi izlemiştim ne öncesinde ne sonrasında hiç el kol hareketi yapmadım, aynadan baktığımı dahi görmedi. (moto 125cc idi) konu önlem almaksa, çözüm 400 cc ve üstü.. ofsayta düşmezsin ceza alanına girmessin ama düzlükte 3-5 km daha hızlı koşman gerekip koşamazsan çalımı yersin tabi bu çoğu arkadaşımızın belkide farkında olamıyacağı dünyadan bi haber sürmeye devam edilecek pozisyonlar için. çünkü kimsenin sürüşü aynı değildir dolayısıyla en kötü durumları göz önüne alarak sürmeli arabacılar.. yoksa verseler şimdi 125 cc dünyayı fara taş değdirmeden turlar gelirim.
Sol şeritteysem sağa geçip yol verir, tam yanımdan geçecekken gazı açar uzarım (sadece yürek yemiş 1.0,1.2 70-80 beygir araçlar için).
Genelde ben arabaların arkasına yanaşıp kornaya basıyorum :D
yol veriyorum çoğunlukla geçsin gitsin bozmasın keyfimi
Reaksiyon göstermiştim.Sonu iyi olmamıştı.
dibime yanaşınca aklıma geleni saymaya başlarım a'dan z'ye işte. tabi yol verecek durumda değil isem söverim yani yoksa normal durumda zaten arkama yanaşmadan ben onu farkedip çoktan yol vermiş oluyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
abi nolur abi, abiiiııığğğ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)