Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

R25 Çok Yakmasının Nedeni

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Neden çok yakar bu veled

    Fazla devir çevirmesinden mi
    Sıkıştırma oranından mı
    Subablardan mı
    Motorun fazla güçlü olmasından mı

    NEDEN???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden çok yakar bu veled

    Fazla devir çevirmesinden mi
    Sıkıştırma oranından mı
    Subablardan mı
    Motorun fazla güçlü olmasından mı

    NEDEN???
    Elalemin derdi seni neden geriyor?
    Alan memnun,satan memnun.

  3. #3

    Üyelik
    21 Nisan 2017
    R25le alıp veremediğin ne var merak ediyorum doğrusu :-) Son zamanlarda R25 kotuleme yerlerinde hep seni görüyorum, sıktı yani bırak bence alamıyorsan ulasamiyorsan uğraşmayi kesmelisin.. Bu arada motorum R25 degil.

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    bu iki dk içinde açılan ikinci 25 konusu. kafayı yiyeceğim başım dönüyor

  5. #5

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    MT-25

    Allah akıl fikir versin.
    Ultraviolet ve mesmeyut bunu beğendiler.

  6. #6
    BrazenBull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Güngören/İST
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25 > SUZUKİ GSR 600 ABS (2008)
    kardeş fotosu yok yarın çekeceğim otoparkta araç. 2,8/100km de nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum

  7. #7
    İbrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Alıntı ocyhy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/ALvDA7.png
    Allah akıl fikir versin.
    Kendi yazıları bile çelişkili. Son zamanlarda R25-MT25-Yamaha ile ilgili konularda gördüğüm iki şahıstan biri bu PİSTONLAR, resmen trolün önde gideni. Nedense yönetimden biride uzaklaştırmıyor şunu, açıkca ortamın huzurunu bozuyor bizler bunu farkedebildiğimize göre onlarda farkediyor olmalı

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    çok yüz verince böyle oluyor

  9. #9
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Motor yakıyorsa iyi gidiyordur demi mantıken cbr 125 yakmıyor gitmiyorda mesela

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Ne kadar şikayetçisiniz be



    Şehir içi tüketimleri

    Pulsar 200 yakıyor mu---- 3.8
    Cbr 250 yakıyor mu---- 4.8
    Yzf R25 yakıyor---- 6.4


    Şehir dışı tüketimleri
    Sakin kullanım

    Cbr 250---- 2.3
    Pulsar 200---- 2.5
    Yzf R25---- 2.8


    Pulsar 200 --- 9500
    Cbr 250 --- 10500
    Yzf R25--- 14000 devir çeviriyor

    Şehir içi en az Pulsar 200
    Şehir dışı en az cbr 250 yakıyor

  11. #11
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı İbrahim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi yazıları bile çelişkili. Son zamanlarda R25-MT25-Yamaha ile ilgili konularda gördüğüm iki şahıstan biri bu PİSTONLAR, resmen trolün önde gideni. Nedense yönetimden biride uzaklaştırmıyor şunu, açıkca ortamın huzurunu bozuyor bizler bunu farkedebildiğimize göre onlarda farkediyor olmalı
    yazmaya değer birşey bulamıyor olabilir. nasıl mantıklı bir açıklama yazsın yazılmaması gereken konuya. yargısız infaz edin diyosun

  12. #12

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    R25 çok yakıyor seleflerine göre, çünkü motorun odağı yakıt tasarrufu değil ekstra güç. Hem yakmasın hem 36 beygir olsun, en güçlü 250cc olsun, yok öyle yağma. CBR az yakıyor, ama imkanı yok güç, hız, ivmelenme olarak R25'in peşinden gidemiyor.

    Yani, birisi az yakan sakin bir karaktere sahipken, diğeri bıçkın delikanlı. Ama bunun bir bedeli var, 95 oktan benzin.

    İkisini de kullandım, CBR sahibiyim, R25 kullandım, yakıyor mu? Evet. Değer mi? Evet. Sesi bile güzel aletin.

    Bu arada, ben CBR 250 kullanıyorum, şehir içinde 4 litre yakıyorum, uzun yolda 3-3,5 arası hıza ve yola göre. 2,8 litreyi elde etmen için 6. viteste 80 km/h ile, motorun canını alacak kadar düşük devirde kullanman gerekiyor.

    R25 ise, CBR 4 litre yakarken 5-5,2 arası yakıyor. Tecrübe ile sabit. Aynı hızlarda yan yana yapılan sürüş ölçümü bu.

    Shell benzinlikten 95 oktan nitro ile doldurduk, yola çıktık, gezdik dolaştık (bol gazlamalı), dönüşte aynı benzinlikten aynı yakıtla tekrar doldurduk, aradaki fark 1 litrenin çok çok az üstündeydi. Şehir içinde, benzer sürüş karakterleri ile, bu fark yarım litrenin biraz üstünde kalıyor. CBR 4 litre yakarken, aynı sürüşte R25 4,5-4,6 gibi bir tüketim değerine sahip oluyor.

    90 km/h ile gidilen bir uzun yolda biri diğerinden belirgin az ya da belirgin fazla yakmaz. Denedik, o kadar yakın bir yakıt tüketimi elde ettik ki hesaplamadık bile aradaki farkı.

    Ekstra'dan 8 beygir, bir silindir ve 250cc bir enjeksiyonlu için güzel ses, evet fazladan 1 litre yakmaya değer.

    Dolayısı ile burada kararı motorların birinin diğerinden iyi olması değil, tercihler belirliyor.

    Ben her yere motorla gidip geldiğim, genel sürüş karakterim de biraz agresif olduğu için, daha az yakacak olan CBR'yi tercih ettim. Mart ayında 2 bin km yaptım.

    Arkadaşım motoru sadece gazlamak için çıkartıyordu garajdan, yakarsa yaksın dedi, R25 aldı.

    NC700X 3,5-4 litre arası yakarken, insanlar neden 6 litre yakan transalp'i tercih edebiliyor? NC kötü, Transalp kaliteli olduğu için falan değil. Transalp ile girdiğin yola NC ile giremezsin. İkisi de enduro diye geçse de, transalpin soft arazide sağladığı ekstralar, araziye girecek kullanıcı için aradaki yakıta değer bulunuyor.

    Yoksa 2010 model Transalp 700 ile, 2013 NC700X'in fiyatları arasında ciddi bir fark yok.

    Mantık basit, her modelin bazı iyi ve bazı kötü yönleri var. Sen ihtiyacına göre kendine uygun olanı seçiyorsun. Yoksa millet niye tenere alsın, transalp alsın? Az yakanı var. Ama az yakanı alaşım jant ve asfalt lastiği ile, üstelik nakedden çok belirgin farkı olmayan amortisör esneme payı ile gelirken, tenere ve transalp bildiğin enduro. Hatta tenere daha enduro.
    fatih.met bunu beğendi.

  13. #13
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 çok yakıyor seleflerine göre, çünkü motorun odağı yakıt tasarrufu değil ekstra güç. Hem yakmasın hem 36 beygir olsun, en güçlü 250cc olsun, yok öyle yağma. CBR az yakıyor, ama imkanı yok güç, hız, ivmelenme olarak R25'in peşinden gidemiyor.

    Yani, birisi az yakan sakin bir karaktere sahipken, diğeri bıçkın delikanlı. Ama bunun bir bedeli var, 95 oktan benzin.

    İkisini de kullandım, CBR sahibiyim, R25 kullandım, yakıyor mu? Evet. Değer mi? Evet. Sesi bile güzel aletin.

    Bu arada, ben CBR 250 kullanıyorum, şehir içinde 4 litre yakıyorum, uzun yolda 3-3,5 arası hıza ve yola göre. 2,8 litreyi elde etmen için 6. viteste 80 km/h ile, motorun canını alacak kadar düşük devirde kullanman gerekiyor.

    R25 ise, CBR 4 litre yakarken 5-5,2 arası yakıyor. Tecrübe ile sabit. Aynı hızlarda yan yana yapılan sürüş ölçümü bu.

    Shell benzinlikten 95 oktan nitro ile doldurduk, yola çıktık, gezdik dolaştık (bol gazlamalı), dönüşte aynı benzinlikten aynı yakıtla tekrar doldurduk, aradaki fark 1 litrenin çok çok az üstündeydi. Şehir içinde, benzer sürüş karakterleri ile, bu fark yarım litrenin biraz üstünde kalıyor. CBR 4 litre yakarken, aynı sürüşte R25 4,5-4,6 gibi bir tüketim değerine sahip oluyor.

    90 km/h ile gidilen bir uzun yolda biri diğerinden belirgin az ya da belirgin fazla yakmaz. Denedik, o kadar yakın bir yakıt tüketimi elde ettik ki hesaplamadık bile aradaki farkı.

    Ekstra'dan 8 beygir, bir silindir ve 250cc bir enjeksiyonlu için güzel ses, evet fazladan 1 litre yakmaya değer.

    Dolayısı ile burada kararı motorların birinin diğerinden iyi olması değil, tercihler belirliyor.

    Ben her yere motorla gidip geldiğim, genel sürüş karakterim de biraz agresif olduğu için, daha az yakacak olan CBR'yi tercih ettim. Mart ayında 2 bin km yaptım.

    Arkadaşım motoru sadece gazlamak için çıkartıyordu garajdan, yakarsa yaksın dedi, R25 aldı.

    NC700X 3,5-4 litre arası yakarken, insanlar neden 6 litre yakan transalp'i tercih edebiliyor? NC kötü, Transalp kaliteli olduğu için falan değil. Transalp ile girdiğin yola NC ile giremezsin. İkisi de enduro diye geçse de, transalpin soft arazide sağladığı ekstralar, araziye girecek kullanıcı için aradaki yakıta değer bulunuyor.

    Yoksa 2010 model Transalp 700 ile, 2013 NC700X'in fiyatları arasında ciddi bir fark yok.

    Mantık basit, her modelin bazı iyi ve bazı kötü yönleri var. Sen ihtiyacına göre kendine uygun olanı seçiyorsun. Yoksa millet niye tenere alsın, transalp alsın? Az yakanı var. Ama az yakanı alaşım jant ve asfalt lastiği ile, üstelik nakedden çok belirgin farkı olmayan amortisör esneme payı ile gelirken, tenere ve transalp bildiğin enduro. Hatta tenere daha enduro.
    Abi o kadar yazdığına değmez, boşver besleme trolü
    efendy06 ve Ultraviolet bunu beğendiler.

  14. #14
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu iki dk içinde açılan ikinci 25 konusu. kafayı yiyeceğim başım dönüyor
    benimde miğdem bulanmaya başladı

  15. #15

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi o kadar yazdığına değmez, boşver besleme trolü
    Ağa ben ona yazmadım zaten. Ama google'a giirip "R25 çok yakması sebebi" yazıp aratınca kafadan bu başlığı bulacak. Forumdan olmayan kişiler ciddiye alacak, sanacak ki CBR 2,8 litre yakarken R25 6 litre yakıyor

    Ben yarın öbür gün CBR ile R25 arasında tercih yaparken bu konuyu bir şekilde bulacak arkadaşlar için referans notu bırakıyorum.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #16
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 çok yakıyor seleflerine göre, çünkü motorun odağı yakıt tasarrufu değil ekstra güç. Hem yakmasın hem 36 beygir olsun, en güçlü 250cc olsun, yok öyle yağma. CBR az yakıyor, ama imkanı yok güç, hız, ivmelenme olarak R25'in peşinden gidemiyor.

    Yani, birisi az yakan sakin bir karaktere sahipken, diğeri bıçkın delikanlı. Ama bunun bir bedeli var, 95 oktan benzin.

    İkisini de kullandım, CBR sahibiyim, R25 kullandım, yakıyor mu? Evet. Değer mi? Evet. Sesi bile güzel aletin.

    Bu arada, ben CBR 250 kullanıyorum, şehir içinde 4 litre yakıyorum, uzun yolda 3-3,5 arası hıza ve yola göre. 2,8 litreyi elde etmen için 6. viteste 80 km/h ile, motorun canını alacak kadar düşük devirde kullanman gerekiyor.

    R25 ise, CBR 4 litre yakarken 5-5,2 arası yakıyor. Tecrübe ile sabit. Aynı hızlarda yan yana yapılan sürüş ölçümü bu.

    Shell benzinlikten 95 oktan nitro ile doldurduk, yola çıktık, gezdik dolaştık (bol gazlamalı), dönüşte aynı benzinlikten aynı yakıtla tekrar doldurduk, aradaki fark 1 litrenin çok çok az üstündeydi. Şehir içinde, benzer sürüş karakterleri ile, bu fark yarım litrenin biraz üstünde kalıyor. CBR 4 litre yakarken, aynı sürüşte R25 4,5-4,6 gibi bir tüketim değerine sahip oluyor.

    90 km/h ile gidilen bir uzun yolda biri diğerinden belirgin az ya da belirgin fazla yakmaz. Denedik, o kadar yakın bir yakıt tüketimi elde ettik ki hesaplamadık bile aradaki farkı.

    Ekstra'dan 8 beygir, bir silindir ve 250cc bir enjeksiyonlu için güzel ses, evet fazladan 1 litre yakmaya değer.

    Dolayısı ile burada kararı motorların birinin diğerinden iyi olması değil, tercihler belirliyor.

    Ben her yere motorla gidip geldiğim, genel sürüş karakterim de biraz agresif olduğu için, daha az yakacak olan CBR'yi tercih ettim. Mart ayında 2 bin km yaptım.

    Arkadaşım motoru sadece gazlamak için çıkartıyordu garajdan, yakarsa yaksın dedi, R25 aldı.

    NC700X 3,5-4 litre arası yakarken, insanlar neden 6 litre yakan transalp'i tercih edebiliyor? NC kötü, Transalp kaliteli olduğu için falan değil. Transalp ile girdiğin yola NC ile giremezsin. İkisi de enduro diye geçse de, transalpin soft arazide sağladığı ekstralar, araziye girecek kullanıcı için aradaki yakıta değer bulunuyor.

    Yoksa 2010 model Transalp 700 ile, 2013 NC700X'in fiyatları arasında ciddi bir fark yok.

    Mantık basit, her modelin bazı iyi ve bazı kötü yönleri var. Sen ihtiyacına göre kendine uygun olanı seçiyorsun. Yoksa millet niye tenere alsın, transalp alsın? Az yakanı var. Ama az yakanı alaşım jant ve asfalt lastiği ile, üstelik nakedden çok belirgin farkı olmayan amortisör esneme payı ile gelirken, tenere ve transalp bildiğin enduro. Hatta tenere daha enduro.
    yararlı bilgi için teşekkürler, elleriniz dert görmesin.
    efendy06 bunu beğendi.

  17. #17
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    pklu sdikliye laf edermiş:D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)