Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: SuperMoto sahibi olmak İstermisiniz ?

Katılımcı sayısı
56. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
    The results in this poll are hidden.
  • 100,250,400 cc SuperMoto Sahibi olmak istiyorum

    The results are hidden 0%
  • 100,250,400 cc SuperMoto almayı düşünebilirim

    The results are hidden 0%
  • 100,250,400 cc SuperMoto'yu gereksiz buluyorum

    The results are hidden 0%
  • İlgilenmiyorum.

    The results are hidden 0%

Supermoto'cular İçeri Lütfen! (Anket İçerir)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    Adana
    Sevgili forumdaşlar aranıza yeni katıldım, eğer bir hatam olursa şimdiden affınıza sığınıyorum.
    Tek amacım var olupta ülkemize girmeyen modeller hakkında küçük bir çalışma yapmak, umarım dalga konusu olmam. :/

    Hali hazırda supermoto modelleri dünya genelinde geşiştiriliyor, üretiliyor ve satışta fakat ülkemizde sadece benim arayışlarım içerisinde 2 model mevcut ilki ktm 690 smcr diğeride yamaha WR125X. WR125x 125cc olarak bir yerden sonra yetersiz buluyorum, iş yapmazmı elbette yapar ama kişinin arz talebi gibi birşey. 690 smcr'a gelirsek benim için cc çok yüksek, onuda geçtim fiyat faiş bir durumda kurdan dolayı.

    Peki bunun ortası yokmu? (150,250,400cc)

    Sabah uyandığımda işsizlik vergisi olarak japoncamı çalıştım sonra aramaya ve araştırmaya koyuldum.
    2 seçenek çıktı karşıma üzücü bir şekilde...
    ilki gelmeyen modeller
    İkincisi ise edventure veya enduro diye tabir edilen modelleri kişiler kendi inat ve çabaları ile elden geçirip bu supermoto ortaya çıkartıyorlar. (verimlilik tartışılır)

    Arayıpta bulduğum, markaların wep sitelerinde ki modellerde şunlardır.

    1. http://www.honda.co.jp/CRF250M/
    2. https://www.yamaha-motor.co.jp/mc/lineup/wr250x/
    3. https://www.yamaha-motor.co.jp/mc/lineup/xt250x/
    4. https://www.kawasaki-motors.com/mc/lineup/d-tracker_x/
    5. https://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/17_kl110e_essence_e.html
    6. http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/DR-Z400/2017/DRZ400SM.aspx (olmazsa olmaz!)


    Ki başıma gelen saçma bir olayda var, suzuki'nin resmi sitesine bize ulaşın kısmından yazdım drz400sm hakkında ve beni bayi'ye yönlendirdi, Adanada yaşadığım için seçeneklerde orayı seçmiştim bana adana bayinin numarasını verdi. Aradım telefonu açan beyfendi ''bize'de öyle birşey yok sizi kim yönlendirdi bilmiyorum'' dedi.

    Sadece bir ankettir doldurursanız sevinirim. Eğer gerekli katılımı yakalarsa, konuyu gelenekçi japon firmalarına (kendi dillerinde) mail atmak amacım. Aracı olmadan marka ile iletişim kurmak.
    Belki bir kitle vardır ilgilenen, belki boş umut yapıyorum yada dalga konusu olacak şu yazdığım ama ben fabrika çıkışlı 250cc supermoto istiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r 2013 kırmızı
    Yamaha wr250x alabilirsin yada zamanin varsa şöyle birşey yapabilirsin honda crf 250l veya kawasaki klx250 alıp lastiklerini değiştirirsin kawasakide alıp yapan çok var mı bilmiyorum ama crf250l alıp türkiyede bu jant ve lastik değişim işini yapan var hatta sahibinden.com da ayrıca lastik veya jant satan vardı görmüştüm bende zamanında supermoto hevesi yaptım sonradan vazgecmistim ama yoğun arastirmalar sonucu ktm 690 ve yamaha wr250x pahalı oldugu icin honda crf250l alip jant ve lastik değişimi düşüncesi ile araştırdım ve daha uyguna geldigini keşfettim bu konuyu araştırmalısın bence direk crf250l supermoto şeklinde satanda bulursun.

  3. #3

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    Adana
    Hocam söylediklerin mantıklı ama ben oynanmış şeylerden hoşlansam zaten bir anket açmazdım hali hazırda var gelse çokmu? Stock durumu her zaman daha çok hoşuma gidiyor. Hani şey gibi istediğim, 911 gt3 gibi** takım elbisenle toplantı çıkışı otobanda gazlamak..
    edit: wr250x linkini paylaşman mümkün mü ?

  4. #4
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Dostum biz istemez miyiz güzel güzel makinalar ülkemizin güzel sokaklarında dolaşsın.Ama firmalarıda çok yerden yere vurmamak lazım onlarında bazı konularda eli ayağa bağlı.Öncelikle vergi sistemi bu abilere engel oluyor sanırım.Yani 300 cc motoru vergiden düşük dilimde yer aldırmak için uğraşmaları gerekiyor.Hadi senin istediklerin hazır 250 olsun.O zamanda tüketim paydası çıkıyor ortaya.Adam eğer gerçekten satabilecekse getirir.Ayrıca her ürünün her ülkeye ihracatı öyle sitede şu modelde var onuda kargolayın gibi olmuyor.

  5. #5

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Biz Bu is icin cok bakindik. Pazar kucuk oldugu icin gelmiyor, yurtdisinda dahi pek kolay bulunmuyor.

    En basit soyle cozebilirsin:

    Butcenin yettigi bir motor alirsin. Tercihan Yamaha Wr250r, o kadar veremem dersen Crf250L. Duzce Yamaha Dadas Motor'un sahibi arkadaslar ayni zamanda profesyonel SM yariscisi. 3.300 liraya kullanilmis, 4.000 liraya da sifir Excel Jant seti satiyorlar. Onceden konusup anlasip kendi jantlarini gonderirsen gobekleri ve diskleri kullanip diziyorlar. Iki de buna uygun yol lastigi alacaksin. Bunlar da 1.000 lira. Motor arti 5.000 liraya bir Sm sahibi olunabiliyor.

    Yok Ben ugrasamam veya boylesini sevmem diyorsan, ikinci el Drz400sm veya 30-32 Arasina Ktm690 Smr alabilirsin.

    Bundan baska cozum bulamadik.

  6. #6
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Niye yeni hesapla aynı konuyu açtın?

  7. #7
    K121L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Kesinlikle bende katılıyorum öğrenci olduğum için 250cc klasmanında çıkamıyorum şu sıralar ve kesinlikle getirilmesi gereken bir tür olduğunu düşünüyorum

    Aynı şekilde cbf250 modeline de aynı gözle bakıyorum alıp street tracer tarzı bir şey yaratıp uzun yıllar kullanırım

    Cruiser seven sabit bir kitle var eğer 250cc vtwin spor hatlara sahip bir model gelirse kesinlikle patlamaya yaratacak bir model olur

  8. #8

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    ülkede şu an satışı olan yamahanın 125 liğinden, aprillianın 1200 lüğü (yada 900? 900 yazıyor motor 1200 açılıyor), ducatinin 940lığı ve ktm/husquvarna 700'lüğünden başka sm yok. varsa da benim haberim yok. Dünyada satışı olan ülkemize arazi versiyonu girmiş modelleri uygun jantlarla sumo(supermoto)'ya çevirmek ekonomisi sıkışık olanlarımız için en uygunu. (Ben öyle yaptım). Ama parçaları bulmak her marka için kolay ve ucuz olmayabilir. Mondial X-treme enduroyu ilk getirdiğinde 3 versiyon getirmiş. Şu anda getirdiği de öncekilerle uyumlu olduğu için bunu sumo'ya çevirmek nispeten kolay. X-treme enduro'nun KTM'den kopyalanmış olması mondialciler için hem şans hem şanssızlık. Şans çünkü şaşi ve yürürdeki her parçayı ktm den buluyorsunuz ama fiyatı ( şansızlık kısmı ) mondial x 2 falan. İş mondial olunca kalite ve DAYANIKLILIK konusu ise şüpheli biraz. Peki mondial ucuz mu? Aslında hiç te ucuz değil. Bir tane janta 600tl vermek (170$ gibi bugünkü kurla) yabancı, avrupadaki fiyatlara bakıyorum bizden %20 ile %30 ucuz. Yani gavur! hem bizden çok kazanıyor hem bizden az harcıyor. (Neyse ki ekonomimiz iyi hamdolsun!) Neyse konuya dönelim, Şöyle uygun fiyata arıza yapmasından korkamayacağımız, ve ülkedeki vergi dilimi ucubesinden ötürü 250cc'nin altında, GÜÇLÜ, HAFİF bir SUMO işimi/işimizi görürdü diye düşünüyorum. Gönül ister ki 350'si 400lüğü de olsun. Youtubedeki sumo videolarına bakarsanız her hacimde görüyorsunuz. BEn çok inceledim. 125'ten tutun 500'lüğe kadar hepsi var. yeni çıkan 690'larla pek cambazlık yapmıyorlar. Cambazlıkları daha çok 250 ile 500 arası motorlarla yapıyorlar. Bunu şeçme sebebi hafif olmaları. KTM çoğunlukta; hem de ezici çoğunlukta. Bir de çok önemli bir şey var: MOTORLAR PLAKASIZ! yani plaka çıkartmamışlar. Yarış için, arazi için diye alıp yolda apaçilik yapıyorlar. Bu yüzden bolca ceza yiyorlar ya da kaçıyorlar polisten!
    Bizim X-treme enduronun facebook sayfasına girerseniz bolca sumo dönüşümü bulursunuz. Bana maaliyeti jantlar, diskler, arka dişli 1900tl, lastikler bütçe işi, işçilik 150tl, biraz mazot biraz zamana mal oldu. işte resimleri












    memnun muyum? şimdilik memnunum. Peki motor bozulacak mı? Mondialde o iş biraz şans. Facebook sayfasında motoru erken zamanda kitleyen pek çok motor var, garantiden değişiyorlar. Peki garantiden sonra kitlerse. : mondial bize böyle yapacak: Ve eminimki başkaları onun motoru kitledi demesin diye hiç sesini çıkartmayanlar işini sessizce halledenler var. Ya arkadaş sumo dediğin tekere gelir değil mi yaa? Keşke mondial bu motoru en baştan sumo haliyle getirse?
    YA ne mondiali? Yamaha nerdesiniz yahu duyun lan sesimizi tüm dünyanın saygı duyduğu sumoların var getirsene şunları. Bizde içimizde bozulacak mı korkusu olmadan sürsek..
    ahmetyildiz bunu beğendi.

  9. #9
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    bir malı türkiyeye getirip satabilmek için bin tane prosedür var arkadaşlar. uygunluk belgesi var, tse si var var oğlu var.

    şimdi her önüne gelen motor için bunu yapamaz buradaki firma. bunların hepsi maliyet. hemde büyük maliyetler.

    onun yerine satabileceği ürünü getirip satıyor adamlar. mantık çok basit.

    he sen kafayı kırdın, ben anahtar vurmam abi ne işim olur cross alıp supermotoya çeviricek yapılmışını alıcam dersin, alır gelirsin. sonra başlarsın tse senin, teknik üniversite benim dolaşmaya motorunu tr de sürülmeye elverişli hale getirmeye (bakın motoru dünyanın her yerinde sürebilirsiniz, ama tr de sürmek için hem evrak hem de vergi vermek zo run da sı nız.)

    ondan sonra da harika bir supermotonuz olur güzel güzel binersiniz. biz de alkışlarız bu kadar para ve emek harcayan birisi olduğunuz için.

    ama yapılacak şeyi yukarda arkadaşlar anlatmış. alınır bir crf 250, değiştirilir lastikleri tekerleri. oldu sana sm. yapacak başka bir şey yok.

    şahsi olarak bu sm işinin görsel olmayanını honda activa yada today kullanan restoran paket servis kurye arkadaşları izleyerek öğrenebilirsin. şekil önemli değil diyorsan onlar sürekli supermoto tadında geziyorlar yollarda, sürekli yanlama mı dersin, drifting mi dersin, kontra mı dersin filtering mi dersin. hepsi var. ama sadece sukutırla yapıyorlar. o da yetenek işte. sm ile olsa demekki uçar bizim kardeşler

  10. #10
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Yerinizde olsam maddi duruma göre 0 km veya 2.el cf250 alır jant lastikle problemi çözerim. Yok uğraşmıyim dersen crf250L ilanmlarında hazır yapılmışlarıda var. Bence probleminiz çözülemeyecek birşey değil sizde bitiyor

  11. #11

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    Adana
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz Bu is icin cok bakindik. Pazar kucuk oldugu icin gelmiyor, yurtdisinda dahi pek kolay bulunmuyor.

    En basit soyle cozebilirsin:

    Butcenin yettigi bir motor alirsin. Tercihan Yamaha Wr250r, o kadar veremem dersen Crf250L. Duzce Yamaha Dadas Motor'un sahibi arkadaslar ayni zamanda profesyonel SM yariscisi. 3.300 liraya kullanilmis, 4.000 liraya da sifir Excel Jant seti satiyorlar. Onceden konusup anlasip kendi jantlarini gonderirsen gobekleri ve diskleri kullanip diziyorlar. Iki de buna uygun yol lastigi alacaksin. Bunlar da 1.000 lira. Motor arti 5.000 liraya bir Sm sahibi olunabiliyor.

    Yok Ben ugrasamam veya boylesini sevmem diyorsan, ikinci el Drz400sm veya 30-32 Arasina Ktm690 Smr alabilirsin.

    Bundan baska cozum bulamadik.
    Turkıyede gelısmeye acık bir pazar var piyasası yok diyip öylece beklemek bana saçma geliyor. Elimden gelenide yapmak istiyorum. ki tavsiye ettiğiniz şeyide hoş karşılamıyorum bir ürünün (o ürün ne olursa olsun) ilk sahibi ben olmalıyım yoksa bana hayrı olmuyor :/



    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye yeni hesapla aynı konuyu açtın?
    Kimle karıştırdınız bilmiyorum ama sandığınız kişi değilim üstat.


    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ülkede şu an satışı olan yamahanın 125 liğinden, aprillianın 1200 lüğü (yada 900? 900 yazıyor motor 1200 açılıyor), ducatinin 940lığı ve ktm/husquvarna 700'lüğünden başka sm yok. varsa da benim haberim yok. Dünyada satışı olan ülkemize arazi versiyonu girmiş modelleri uygun jantlarla sumo(supermoto)'ya çevirmek ekonomisi sıkışık olanlarımız için en uygunu. (Ben öyle yaptım). Ama parçaları bulmak her marka için kolay ve ucuz olmayabilir. Mondial X-treme enduroyu ilk getirdiğinde 3 versiyon getirmiş. Şu anda getirdiği de öncekilerle uyumlu olduğu için bunu sumo'ya çevirmek nispeten kolay. X-treme enduro'nun KTM'den kopyalanmış olması mondialciler için hem şans hem şanssızlık. Şans çünkü şaşi ve yürürdeki her parçayı ktm den buluyorsunuz ama fiyatı ( şansızlık kısmı ) mondial x 2 falan. İş mondial olunca kalite ve DAYANIKLILIK konusu ise şüpheli biraz. Peki mondial ucuz mu? Aslında hiç te ucuz değil. Bir tane janta 600tl vermek (170$ gibi bugünkü kurla) yabancı, avrupadaki fiyatlara bakıyorum bizden %20 ile %30 ucuz. Yani gavur! hem bizden çok kazanıyor hem bizden az harcıyor. (Neyse ki ekonomimiz iyi hamdolsun!) Neyse konuya dönelim, Şöyle uygun fiyata arıza yapmasından korkamayacağımız, ve ülkedeki vergi dilimi ucubesinden ötürü 250cc'nin altında, GÜÇLÜ, HAFİF bir SUMO işimi/işimizi görürdü diye düşünüyorum. Gönül ister ki 350'si 400lüğü de olsun. Youtubedeki sumo videolarına bakarsanız her hacimde görüyorsunuz. BEn çok inceledim. 125'ten tutun 500'lüğe kadar hepsi var. yeni çıkan 690'larla pek cambazlık yapmıyorlar. Cambazlıkları daha çok 250 ile 500 arası motorlarla yapıyorlar. Bunu şeçme sebebi hafif olmaları. KTM çoğunlukta; hem de ezici çoğunlukta. Bir de çok önemli bir şey var: MOTORLAR PLAKASIZ! yani plaka çıkartmamışlar. Yarış için, arazi için diye alıp yolda apaçilik yapıyorlar. Bu yüzden bolca ceza yiyorlar ya da kaçıyorlar polisten!
    Bizim X-treme enduronun facebook sayfasına girerseniz bolca sumo dönüşümü bulursunuz. Bana maaliyeti jantlar, diskler, arka dişli 1900tl, lastikler bütçe işi, işçilik 150tl, biraz mazot biraz zamana mal oldu.


    memnun muyum? şimdilik memnunum. Peki motor bozulacak mı? Mondialde o iş biraz şans. Facebook sayfasında motoru erken zamanda kitleyen pek çok motor var, garantiden değişiyorlar. Peki garantiden sonra kitlerse. : mondial bize böyle yapacak: Ve eminimki başkaları onun motoru kitledi demesin diye hiç sesini çıkartmayanlar işini sessizce halledenler var. Ya arkadaş sumo dediğin tekere gelir değil mi yaa? Keşke mondial bu motoru en baştan sumo haliyle getirse?
    YA ne mondiali? Yamaha nerdesiniz yahu duyun lan sesimizi tüm dünyanın saygı duyduğu sumoların var getirsene şunları. Bizde içimizde bozulacak mı korkusu olmadan sürsek..
    Abi ellerine sağlık uğraşmışsın. Googlede araştınca senin gibi meraklı kullanıcılarında bu işle uğraştığını gördüm, haklı bir çalışma olmuş.
    Fakat yukardada dedim ya 911 gt3 tarzı olacak, hani kayserili manyak bir arkadaşım vardı vosvos'a boxer motoru takmıştı bmw 320-330 sınıfındaki arabaları tokatlıyordu. Dediğin gibi sonra kaza yaptı araba hurdada şuan. 690 yada 701 alacak durumdayım ama istemıyorum okadar extrem birşey ama bu katılım ve gidişatla mecbur sipariş verecem gibi duruyor.
    Ki siz enduro'yu supermoto yapmıssınız. Bu 2 arac arasında süspansiyon farkı yokmu ?


    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir malı türkiyeye getirip satabilmek için bin tane prosedür var arkadaşlar. uygunluk belgesi var, tse si var var oğlu var.

    şimdi her önüne gelen motor için bunu yapamaz buradaki firma. bunların hepsi maliyet. hemde büyük maliyetler.

    onun yerine satabileceği ürünü getirip satıyor adamlar. mantık çok basit.

    he sen kafayı kırdın, ben anahtar vurmam abi ne işim olur cross alıp supermotoya çeviricek yapılmışını alıcam dersin, alır gelirsin. sonra başlarsın tse senin, teknik üniversite benim dolaşmaya motorunu tr de sürülmeye elverişli hale getirmeye (bakın motoru dünyanın her yerinde sürebilirsiniz, ama tr de sürmek için hem evrak hem de vergi vermek zo run da sı nız.)

    ondan sonra da harika bir supermotonuz olur güzel güzel binersiniz. biz de alkışlarız bu kadar para ve emek harcayan birisi olduğunuz için.

    ama yapılacak şeyi yukarda arkadaşlar anlatmış. alınır bir crf 250, değiştirilir lastikleri tekerleri. oldu sana sm. yapacak başka bir şey yok.

    şahsi olarak bu sm işinin görsel olmayanını honda activa yada today kullanan restoran paket servis kurye arkadaşları izleyerek öğrenebilirsin. şekil önemli değil diyorsan onlar sürekli supermoto tadında geziyorlar yollarda, sürekli yanlama mı dersin, drifting mi dersin, kontra mı dersin filtering mi dersin. hepsi var. ama sadece sukutırla yapıyorlar. o da yetenek işte. sm ile olsa demekki uçar bizim kardeşler
    2.0 sti'ı 2.5 sti yapıp itu'den onaylatmadık değil abi Herönüne gelen motor değil ayrıca. Var olan modelin versiyonu Ki bu modeller zaten onaylı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    Alıntı Muhammett adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerinizde olsam maddi duruma göre 0 km veya 2.el cf250 alır jant lastikle problemi çözerim. Yok uğraşmıyim dersen crf250L ilanmlarında hazır yapılmışlarıda var. Bence probleminiz çözülemeyecek birşey değil sizde bitiyor
    Herkes alternatif üretiyor!! Türke ''imkansız'' de, otur izle neler olacak durumu bu. Yokluk nelerle uğraştırıyor bizleri, üzücü.

    Elimizde x model motor var birde bu x modelin 2 versiyonu var ve biri hiç giriş yapmamış.
    Herkes önermesini vermiş ama supermoto ve enduro arasındaki süspansiyon sertliği, tork&beygir oranı, abs, tepkimeler, dijital farklılıkları göz ardi ediyor ? Hani biri yanlış takılmış bir parça yüzünden kaza yapsa honda yada yamaha sorumluluk hissetmez. Bu konuları araştırıp sizin sözlerinizi referans alan insanlar buraki konuşmalardan cesaret buluyor ''o yapmışsa bende deneyebilirim'' diyor. Ya birşeyler ters gitse ?
    mühendisler arge yaparken Türkiyeye enduro yollarız onlar nasıl olsa çevirir demiyor eminim. Biz bunun %90 asfaltta gidecek modelini üretelim kullanıcı bundan faydalansın diyorlar.

    TSE mi alınması gerekiyor onu firma düşünsün TSE'ye başvurumu yapılacak o firmanın TR ayağı uğraşsın. Ki uğraşmakta zorunda!!!
    örneğin cbr250 yi memlekete getirmek için gerekli standartları yakalama korkusu olmadan her türlü izni bulunarak satıyorlarsa bu modellerede yapılabılır ki bunun parasını ne TR ayağı ne biz ödicez direk markanın kendisinin sorumluluğunda.
    Ki markalar bir ürünü değerlendirirken kendilerine taban ve tavan kotası belirler. Hiç piyasası olmayan bir motoru, piyasaya sokup
    o sene içinde 50 tane satsa başarı olarak nitelendiriyor. şimdi yamaha,suzuki ve honda 50 şer taneden toplamda 150 motor getirse bu motorlar satılmicak mı ? Satılacak. Bir ürünün devamlılığı olması için girüzgah şart!

  12. #12
    Pangea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha WR 125 X
    Biz de istemez miyiz şöyle 250 cc bir supermoto gelsin ancak GETİRİLMİYOR.Aynı modelin crossu geliyor supermotosu GETİRİLMİYOR.Hap kadar motosiklete 15-16 bin tl verip üzerine birde sm e çevirmek hiç mantıklı bir seçenek değil.

  13. #13

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    Adana
    Alıntı Pangea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz de istemez miyiz şöyle 250 cc bir supermoto gelsin ancak GETİRİLMİYOR.Aynı modelin crossu geliyor supermotosu GETİRİLMİYOR.Hap kadar motosiklete 15-16 bin tl verip üzerine birde sm e çevirmek hiç mantıklı bir seçenek değil.
    Bencede değil ama 550 kişi konuyu incelemiş 25 kişi ankete katılmış. Yoksa herkesin bir alternatifi var

  14. #14
    İbrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Hacimden ziyade en azından ortalama 40 beygir ve üzeri bir güç üreten, tatmin edicide torku olan, freni kuvvetli, amortisörleri güzel bir supermoto supermoto olarak kabul edilebilir bence Kusura bakmayında diğer türlüsünün sadece görüntüden ibaret olduğunu düşünüyorum, gerçi görüntü itibariyle bile ülkemizdeki alınabilecek model sayısı bir elin parmak sayısına ulaşamıyor 0 ve 0 satışı olmayanla birlikte
    O değilde alım gücümüz ne kadarda düşmüş be, 250liklerin fiyatları bile nerelere geldi, neyse.

  15. #15

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı hip0dasc0ut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ellerine sağlık uğraşmışsın. Googlede araştınca senin gibi meraklı kullanıcılarında bu işle uğraştığını gördüm, haklı bir çalışma olmuş. 690 yada 701 alacak durumdayım ama istemıyorum okadar extrem birşey ama bu katılım ve gidişatla mecbur sipariş verecem gibi duruyor.
    Ki siz enduro'yu supermoto yapmıssınız. Bu 2 arac arasında süspansiyon farkı yokmu ?
    Sumo olarak satılmayan ktm exc'leri nasıl sumo haline getirdiklerini düşünüyorsun? Jantları değiştir devam... Taradığım kaynaklar bu şekilde, youtubede finlandiyalı gençleri takip ediyorum jantları değiştir devam modundalar. örnek: https://www.youtube.com/watch?v=uqqZiqb5yFQ. bu kızın beraber olduğu bir grup var, hepsi sumocu, hepsi arazi yapıyor nasıl yapıyor? jantları değiştir devam.. bir de hemen hepsi 125cc ile başlamış motora. öyle cart diye ben 500exc'ye bindim diyeni yok.
    Sumolar yere daha yakın oluyor ama bu fark sumoların jantlarının( ve haliyle teker çapları) daha küçük olduğundan. Buna ek olarak süspansiyon farkı var mıdır? Bilmiyorum. Olmadığını tahmin ediyorum ya da bu kadar insan bu farkı umursamadan sürüyor. Bu aklımdaki bir konu ama ne googleye ne youtubede yazıpta fark varmıymış bakmadım. Bu aralar o konu üzerindeydim sen yakaladın. Haa, işin yarışma kısmı der isen orası zaten ayrı bir dünya. Ktm'nin ezici üstünlüğü var. Yanlız dr-z400S arazi, dr-400sm sumo arasında ön diskler farklı.

  16. #16

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    Adana
    Alıntı İbrahim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacimden ziyade en azından ortalama 40 beygir ve üzeri bir güç üreten, tatmin edicide torku olan, freni kuvvetli, amortisörleri güzel bir supermoto supermoto olarak kabul edilebilir bence Kusura bakmayında diğer türlüsünün sadece görüntüden ibaret olduğunu düşünüyorum, gerçi görüntü itibariyle bile ülkemizdeki alınabilecek model sayısı bir elin parmak sayısına ulaşamıyor 0 ve 0 satışı olmayanla birlikte
    O değilde alım gücümüz ne kadarda düşmüş be, 250liklerin fiyatları bile nerelere geldi, neyse.
    Gidip meclisin öönüne yazar kasa fırlatacam zaten az kaldı. Ki en basta yazdıgı modellerde kendini ispatlamış bence. GELSE tr daha farklı bir yer olacak! :/

  17. #17

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Kawasaki krosun sumoya dönüşümü https://www.youtube.com/watch?v=RjZPYdGeUq0 işte böyle yapıyorlar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler