Kuralkanın yaptığı düşüncesizlik. Pulsar Kullanıcıları olarak Tepkiliyiz
Reklamlar
-
[IMG][/IMG]
Arkadaşlar kuralkan servislere kesin talimat göndermiş sis far 4lü vb uygulamalar kesinlikle elektirik aksamını garanti dışı bırakıyormuş kendi adıma konuşacagım pulsarın bukadar tutuldugunu ve insanların aksesuarla harikalar yarattıgı bu öotorsikletin 2017 model siparişini verdim ve servise parasını bide ödedim hala gelmedi ayrı mevzu fakat ben bu motoru uzun yol ve gece sürüşü için aldım malum gündüz çalışıyoruz ve gece farkedilmek lazım nede olsa motorsikletiz ayrıca uzun yollarda sis farı kullanmak zorunda kalıyoruz çünkü uzun yoldaki araç sürücüleri bende dahil motorsiklet gelicegini
Asla düşünmezler biz farkedilmek ve güvenli sürüs için sis farı ve dörtlü taktırmak zorundayız keşke o maddelerde şöyle bi düzenleme olsa servisin onay verdigi sis farı ve elektronik malz.haricinde diye çok güzel olur ve ben bu yüzden pulsar almaktan vaz geçicegim gelin beraber bu sorunu kaldıralım birlik olup o maddeyi ekletelim. (Bajaj Pulsar 200 NS Türkiye Grubundan Alıntıdır.)
Reklamlar
-
Kuralkan sisleri illa ben takacağım der. 100 liralık sise 499 tl ister. Mis gibi geçer gider.
-
bu maddeler tüm markaların garanti şartlarında yazıyor zaten. bajaja has bi durum değil. maddeleri uygularlar mı orası servise kalmış
-
çoğu servis müsamaha gösterir
-
Ben bu kurallardan anladığım kadarıyla Kuralkan Bajaj markasına güvenmiyor hatta Bajaj kendi markasına güvenmiyor ki o yüzden bu şeyleri sürdüler ortaya. Ns150 forumunda en çok rolantide sallanma, yüksek devirde tekleme ve akü sorununu gördüm. Bu yasaklarda tam bu cinsten şeylere denk geliyor. Ecu ye müdahale etme tamam ama sis farı vs şeyleri takmaya da izin ver.
En basitinden ben uzun yol yapmayı seven biriyim. Motorum Bajaj olsaydı hemen çakmak girişli şarj ve usb'li şarj aparatını takardım. Telefonu aynı zamanda gidona bağlayıp navigasyon görevini de görmesini isterdim. Powerbank bi yere kadar şarj eder. Ben bunu takamayacaksam ne anladım o işten. Veya en basitinden voltmetre takamamak kötüdür. Çünkü 4 amperlik bir akü bu motora yetmediği için bazen çalıştırmanın zor olduğundan şikayetçi çok insan gördüm.
-
korkmazunal adlı üyeden alıntı
Ben bu kurallardan anladığım kadarıyla Kuralkan Bajaj markasına güvenmiyor hatta Bajaj kendi markasına güvenmiyor ki o yüzden bu şeyleri sürdüler ortaya. Ns150 forumunda en çok rolantide sallanma, yüksek devirde tekleme ve akü sorununu gördüm. Bu yasaklarda tam bu cinsten şeylere denk geliyor. Ecu ye müdahale etme tamam ama sis farı vs şeyleri takmaya da izin ver.
En basitinden ben uzun yol yapmayı seven biriyim. Motorum Bajaj olsaydı hemen çakmak girişli şarj ve usb'li şarj aparatını takardım. Telefonu aynı zamanda gidona bağlayıp navigasyon görevini de görmesini isterdim. Powerbank bi yere kadar şarj eder. Ben bunu takamayacaksam ne anladım o işten. Veya en basitinden voltmetre takamamak kötüdür. Çünkü 4 amperlik bir akü bu motora yetmediği için bazen çalıştırmanın zor olduğundan şikayetçi çok insan gördüm.
honda da izin vermiyor hemen açığını aramayın şu firmanın
-
Aliexpressten aldığım sis farlarını servise götürerek taktırdım, çatır çatır da not düştüler bakım kağıdının üstüne "montaj serviste yapılmıştır" diye. 5000 bakımında yaptırmıştım bu işlemi, bunun için ekstra bir ücret de talep etmediler.
-
Süleymantnz adlı üyeden alıntı
honda da izin vermiyor hemen açığını aramayın şu firmanın
Ona da kızıyorum zaten merak etmeyin. Kişiselleştirmek herkesin hakkıdır. Türkiyede tse diye bir kurum vardır. Bu motorlar uygunluk belgesi ile trafiğe çıkıyorsa tse onaylı aksesuarlara da laf edilmemeli kullanıcı servis gözetiminde bunları takabilmelidir.
Nasıl ki bakımını dışarda yaptırdığında garanti dışı kalıyorsa bu aparatı da dışarda taktırdığında garanti dışı kalsın ama belli bir standart çerçevesinde satışı uygun olan bişeyi de dışarda değil de servis taksın bi zahmet. Ben çakmaklığı götürüp bunu taktırmak istiyorum dediğimde hayır o olmaz benim malımı takacaksın demesin bi zahmet. Gerekli standartları karşılıyor mu evet. O zaman servise işçilik parası neyse verirsin.
-
Sen çinden 3dolara sis farı al, bağlantısını merdiven altında yap, beynini yak. Sonra "vay efendim garantideki aracın beyni yandı değiştirmiyorlar".
Bu bütün firmalarda bu işlemler garanti dışı, tüvtürk muayenede de yasak. Kısacası illa taktıracaksan riski göze alırsın.
-
Adamlar haklı kimse kusura bakmasın. Bu tarz motorları kullananlar, aksesuar takmıyor bildiğin çiçek abbas'a çeviriyor. Hepi topu 200 lük motora egzos takıp, 10 hp güç beklerler, sağına soluna kolon döşer şiki şiki baba dinlerler, heryerine pembe mor lambalar pavyona çevrirler,sanki goldwing kullaniyormus gibi kocaman yan cantalar vs vs.. Cidden çok cirkin..
-
Bu mevzu sadece bajaj markasıyla yada sadece motosiklet ile ilgili değil. Şirketler üretip sattıkları mamulün üzerinde yapılan harici değişikliklerden doğacak sorunlar üzerine mesuliyet kabul etmez.
Bu her yerde böyledir ve öyle olması gerekir.
Aksi taktirde o şirket işini gücünü bırakıp ürettiği mamulde yapılabilinecek tüm olası değişiklikleri, tüm eklemeleri ve aksesuarları düşünüp ona göre karar almak zorunda kalır.
-
Örnek olay:
8 yılda Porsche'sine kavuşabildi
http://arsiv.sabah.com.tr/2008/01/29...DD02C5C2C.html
Olay da şu 1997 model porsche de üretim hatasından dolayı egzantrik kayışı kopuyor ve motor gidiyor. Adam cebinden parasını ödeyip serviste motoru yaptırıyor gene aynı şey oluyor. Pekiyi firma evet bunda üretim hatası vardır deyip gereğini yapıyor mu?
-
Şu Egzoz mevzu su çok sıkıntılı takacaktımda Honda da aynı zımbırtıyı zırvalıyor Akrapovic alacaktım. Ama motoru garanti dışı bırakacaklarını söylediler.
-
İyi de bütün markalarda aynı kurallar geçerli.
-
Her ürün için bu kural geçerli değil mi zaten.
Sen kafana göre motora sis farı bağla elektrik aksamını modifiye et sonra firmadan garanti bekle şaçmalık.
Ama firmalarda da suç var. Kendi orjinal aksesuarlarını getirip satmaları lazım. Satanlar var ama onlarda uçuk fiyat.
Riski göze alan taksın.
-
Ben yetkili servise sordum daha motor bi kaç aylıkken kendileri dörtlü taktı benim motora 1 yıldır kullanıyorum. Ne saçma şey, dörtlünün sinyalden farkı ne ki ne zararı verecekmiş, bi de usta dörtlü her motora yapılabilir hiç de bir şey olmaz demişti. Sis farı ben de takmıyorum küçük cc'de akü yetersiz kalabilir diye ama dörtlü o kağıtta yazmıyor size kim dedi dörtlü de garanti dışı bırakır diye, ben dörtlü varken, başka bi sebepten aküyü garantiden değiştirdim.
-
BalkanRider adlı üyeden alıntı
Şu Egzoz mevzu su çok sıkıntılı takacaktımda Honda da aynı zımbırtıyı zırvalıyor Akrapovic alacaktım. Ama motoru garanti dışı bırakacaklarını söylediler.
honda bursa servisinde garantiyi bozmadan tiger egzoz taktirdim. Takarken de sadece 30 tl aldilar.
-
aytaci09 adlı üyeden alıntı
http://<a href="http://hizliresim.co...M0.jpg</a></a>
Arkadaşlar kuralkan servislere kesin talimat göndermiş sis far 4lü vb uygulamalar kesinlikle elektirik aksamını garanti dışı bırakıyormuş kendi adıma konuşacagım pulsarın bukadar tutuldugunu ve insanların aksesuarla harikalar yarattıgı bu öotorsikletin 2017 model siparişini verdim ve servise parasını bide ödedim hala gelmedi ayrı mevzu fakat ben bu motoru uzun yol ve gece sürüşü için aldım malum gündüz çalışıyoruz ve gece farkedilmek lazım nede olsa motorsikletiz ayrıca uzun yollarda sis farı kullanmak zorunda kalıyoruz çünkü uzun yoldaki araç sürücüleri bende dahil motorsiklet gelicegini
Asla düşünmezler biz farkedilmek ve güvenli sürüs için sis farı ve dörtlü taktırmak zorundayız keşke o maddelerde şöyle bi düzenleme olsa servisin onay verdigi sis farı ve elektronik malz.haricinde diye çok güzel olur ve ben bu yüzden pulsar almaktan vaz geçicegim gelin beraber bu sorunu kaldıralım birlik olup o maddeyi ekletelim. (Bajaj Pulsar 200 NS Türkiye Grubundan Alıntıdır.)
bütün markalarda varmış, sıkıntı yok devam :D bir şey olursa servise götürürken sökebilirsin.
-
Hero servisden yana sikinti yok sisde takili ivir zivir takili onarimini o halde yaptilar garanti dahilinde almayin bajaj abicim ;-) takılıyorum
-
inshroud adlı üyeden alıntı
Aliexpressten aldığım sis farlarını servise götürerek taktırdım, çatır çatır da not düştüler bakım kağıdının üstüne "montaj serviste yapılmıştır" diye. 5000 bakımında yaptırmıştım bu işlemi, bunun için ekstra bir ücret de talep etmediler.
Kuralına uyana hangi firma bişey dicek zaten ordaki yazi kısaca abi gel ben takim notumu alim tatsızlık olmasın sonuna kadarda haklı bütün firmalar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)