Pirelli diablo rosso 2 hakkında ilginç bir bilgi
Reklamlar
-
shruikan adlı üyeden alıntı
rosso 3'ün 110 ve 150 taban olanı var mı Türkiyede? motora göre sorgulayınca Pirelli'nin kendi sitesinde 110-150 rosso 3 var; ama burda yok?
Sitelere bir baktım, 150 olarak Rosso2,Angel GT-ST,M7RR var.
Reklamlar
-
Capitao_3 adlı üyeden alıntı
miras yumuşak fakat çok çabuk çatlıyor.
Genel konuşmak doğru bir şey değil. Hangi modeli, hangi yıl üretimi ? Bir süre önce bazı hatalardan dolayı geri çağırma ve yeni ürün ile değişim yaptı firma.
-
127 adlı üyeden alıntı
Duke ler için olan 150 lik Rosso 2 asıl Rosso 2 o zaman. Pulsar lar için üretilen brezilya malı anlaşılan. Çok güvenmemek lazım o lastiğe ömrü kısa olur virajlarda risk yaratır.
150 taban da brezilya üretimi, o zaman hindistanda üretiliyor diye ktm de almayın veya çinde üretiliyor diye honda almayın.
-
Üretim yerinden dolayı değil problem neden bunu anlamıyoruz? MALZEME FARKLI diyor adam.Yani kullanılan malzeme bakımından performans ve ömür konusunda fark var deniyor.Yoksa üretim ülkesine takılmadık.
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
hocam bendeki lastik Brezilya üretimi, deseni vs. sağdaki ile aynı. Söylediğim gibi, brezilya'da üretilen iki tane rosso 2 var. Soldaki çok dişli olan. O lastiğin tasarımı zaten viraja falan uygun değil. Ne için yapmışlar öyle bir lastiği hiç anlamış değilim. Gündüz fotoğrafını çeker atarım benim lastiğin.
Buyrun, benim Brezilya Üretimi Diablo Rosso 2.
Ben lastiğin kavisi, bombesi noktasında, diş ve desen noktasında Çin üretimi ile yanyana çekip incelediğimde herhangi bir farklılık görmedim, ama hamur farklı olabilir, bilemem. Tabi Çin üretimi daha pahalı. Muhtemelen onun hamur daha iyidir.
Bu arada, senin fotoğraftaki brezilya üretimi denen lastik motosiklet lastiğimiymiş? O lastikle viraja girilmez ki? Sırt sınır bölgesini açıp yanağa düşürürsün ilk virajda o lastiği.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Buyrun, benim Brezilya Üretimi Diablo Rosso 2.
http://i.hizliresim.com/p0NMvL.jpg
Ben lastiğin kavisi, bombesi noktasında, diş ve desen noktasında Çin üretimi ile yanyana çekip incelediğimde herhangi bir farklılık görmedim, ama hamur farklı olabilir, bilemem. Tabi Çin üretimi daha pahalı. Muhtemelen onun hamur daha iyidir.
Bu arada, senin fotoğraftaki brezilya üretimi denen lastik motosiklet lastiğimiymiş? O lastikle viraja girilmez ki? Sırt sınır bölgesini açıp yanağa düşürürsün ilk virajda o lastiği.
Buda benim kullandigim 140lik alman malinin fotosu https://www.google.com.tr/search?q=1...k2YqFbTRVzQaM:
Youtube kanalim: https://m.youtube.com/channel/UCunH1ErmfU-G4UtZc3s624A
-
bu mondiale taktığım 2017 nin 1. haftası üretilmiş yeni set.
bu da 1,5 yıl kadar önce kawasakiye takılan set.
bu da önceki gün siteye fotoğraf yüklemeyi öğrendikten sonra xtreme enduro forumuna yüklediğim fotoğraf. lastik takıldıktan sonraki gün.
Ben, forumda konusu açılmış bir konuya yardımcı olurum diye bir ya da iki gün önce ben lastik alacakken motolastiknoktacom'a bu fiyat farkı neden kaynaklanıyor diye sorduğum soruma gelen cevaptaki bilgileri sizlerle paylaşayım dedim ama belli ki hata etmişim.
Sizler lastik alacağınız zaman bildiğinizi okuyun, istediğiz yere gidin, araştırmayın, SORGULAMAYIN, önünüze konulup bu para kardeşim denileni kabul edin.. Ben neden bu 900lr'da bu 700lr. diye sorgulayıp, Alman malı, artık içinde ve yapısında ne fark varsa o lastiklerimle çok mutluyum. Şimdiye kadar mutluydum. Yeni motora yeni set geldi onunla da çok mutluyum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------
Capitao_3 adlı üyeden alıntı
Tamam almanya avrupada uretim maiyetinin en yuksek oldugu ulke cinde uretilenler maliyet icin uretiliyor. Almanyada pahali olsun diye mi uretiliyor?
Toyota neden Birleşik Amerika'da üretim yapıyor, pahalı olsun diye mi? Yoksa vergilerden kaçmak için mi, yoksa ha bire okyanus geçmemek için mi? Ben bilmiyorum sen hiç düşündün mü?
Neyse arkadaşalar bu konu beni yordu, benden bu kadar...
-
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Sendeki yeni hocam. Benim lastik 7 bin kmyi geçti. Eskidi
Ama öyle anlatıldığı gibi ekstrem bir performansı yok bana göre. Hatta sonraki takım rosso almam muhtemelen. Anladım ki lastik hakikaten metzeller. Canı çıkmış metzeller vardı 1100rt de. Çok güzel tutunuyordu.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Genel konuşmak doğru bir şey değil. Hangi modeli, hangi yıl üretimi ? Bir süre önce bazı hatalardan dolayı geri çağırma ve yeni ürün ile değişim yaptı firma.
Modelini bilmiyorum ama facebook benelli grubunda paylasilmisti. En iyi yol tutan lastik miras fakat 1 yil icinde catladi diye.. resimleride vardi. 2015 cikisliydi lastik..
-
Mitas nasıl peki müşteri desteği konusunda?
-
Capitao_3 adlı üyeden alıntı
Modelini bilmiyorum ama facebook benelli grubunda paylasilmisti. En iyi yol tutan lastik miras fakat 1 yil icinde catladi diye.. resimleride vardi. 2015 cikisliydi lastik..
Model, hamur sertliği, kaç km yapıldığı, kullanılan ve bekleme ortamı çok önemli. Belkide garantiden değişmesi gereken bir üründü. Ben yurtdışı referanslarına güvenerek aldım böyle bir durum yok bahsedilen.
-
04 Aralık 2017, 23:24
#52
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Test
bu.Kuru zeminde Rosso3 ve M7RR dan daha iyi
Islak zeminde de dördüncü sırada. Kışın kullanmayacak mısın hocam motoru?
-
04 Aralık 2017, 23:28
#53
valeros46 adlı üyeden alıntı
Islak zeminde de dördüncü sırada. Kışın kullanmayacak mısın hocam motoru?
Evet ))))
-
05 Aralık 2017, 00:13
#54
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Evet
))))
O zaman boşuna para dökme sen, IRC tam senlik lastik hocam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)