zincir & dişli değişimi ve şaşırtan performans farkı
Reklamlar
-
Herkese iyi forumlar .900 f hornet motosikletimden dün akşam zincirimden gelen sesten ötürü rahatsız oldum inip kontrol ettiğimde bollaşma ve arka dişlide kırılma olmadığını ancak aşınma olduğunu tespit ettim zaten genel zincir temizliğimde de artık değişim zamanının geldiğini düşünüyordum .İş dönüşü ustama baktırmak için gittiğimde teşhis tahmin ettiğim gibi zincir ve dişliler bitmişti.2.El aldığımdan üzerindeki dişli ve zincirlerin kaç km yaptığını bilmemekle beraber bende son yaklaşık 6000-7000 km civarında yaptı .Tavsiyem şu ki zinciriniz ve dişlileriniz aşınık ise kesinlikle kullanmayınız kopma halinde yaratacağı olumsuzlukların yazmakla biteceğini sanmıyorum .Belirtmek istediğim diğer konu ie şuan üzerinde Afam marka satıcının belirttiği Japan zincir dişli seti var(not kalite ve kaç km gittiği gibi soruları kullandıkça paylaşacağım ) ve motosiklette pozitif anlamda inanılmaz bir performans farkı meydana geldi.0-100/0-200 hızlanmada kesinlikle duraksama olmadan akıcılık ve arka dişli boyutu hemen hemen aynı (eski 42 yeni 43) diş olmasına rağmen belirgin performans farkı gözlemledim .Uzun lafın kısası malum sezon başı zincir dişli bakımınızı ihmal etmemenizi tavsiye ederim .Herkese kazasız sürüşler..
Reklamlar
-
Bir multistrada kullanıcısının artık değişim zamanı gelmiş zincirle ön kaldırmasından kaynaklı kopan zincir yüzünden motorun alt kısmını patlattığını bilirim. 10 bin tl gibi bir zarar olmuştu motorda. İşin garibi de adam o gün zincir değiştirmeye gidiyormuş.
-
127 adlı üyeden alıntı
Bir multistrada kullanıcısının artık değişim zamanı gelmiş zincirle ön kaldırmasından kaynaklı kopan zincir yüzünden motorun alt kısmını patlattığını bilirim. 10 bin tl gibi bir zarar olmuştu motorda. İşin garibi de adam o gün zincir değiştirmeye gidiyormuş.
Dibini sıyırınca öyle olur...
-
-
Bir yerden performans verirken bir yerden çalmıştır
-
aslına bakarsanız öyle olmadı orjinal 42 t 43 t yaparsanız fark etmesi zor bir tork kazanımı yine aynı sekilde fark etmesi zor bir son hız düşüşü yasarsınız benim kastetmek istediğim eski bollaşmış zincir ve aşınmış dişli ile yeni zincir dişlide ki performans farkıydı .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)