Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

R25 192KM

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ulaş Öztaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    yaptığın hesaplamalara saygın var benzer hesapları daha önce modifiye ettiğim aracıma yaptırmıştım o yüzden yalan söylüyorsun demiyorum ama..
    kendi motorumla 172km/h hızın üzerine bir çok kere çıktım, daha yüksek süratlerde giren R25 videoları da var bunları nasıl açıklayabilirsin?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Ybr mi, cbf mi, tvs mi konularına döndü şu r25 muhabbetleri, gına geldi artık

  3. #23
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    yamaha motora 160'da kesici koysa hiç sıkıntı yaşamaz. malıda böyle kötülenmez.

  4. #24
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Yapmasına yaparda ne kadar sağlıklı olur






  5. #25
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

    R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

    Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

    jonvolkan, efendy06, İbrahim ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #26
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    ulen milletin 250 cc si ne süratlere çıkıyor maşallah. Tabi onlarda sadece motor kesicisi var. Bende bir de bilek kesicisi olduğu için 120 dedi mi mümkün değil 121 e çıkmıyor. Tırsıyorum ben. Hız yapmıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

    R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

    Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

    http://i.hizliresim.com/j8A07j.jpg
    ...maşallah...
    Salurbey bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Göstergelere kalibrasyon gerekli. Sonuç ortada

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla bana da çektirip koyduracaksiniz too speed videosu. Beyler total 84 kg ile 183-185 leri yaptım r25'le bunu defalarca yazdım. Düz yol Bursa otoban,bana da itimat etmiyorsaniz eyw. Yapmasam yaptım demem. Redline a sokmadan,13.5-14 arası. Şimdi 185 lere nasıl geliyor süreç nasıl ne kdr zaman gerekiyor ayrıca analizi yapmak farklı, o dediğim hızı yapıyor munun cevabı ayrı. Evet yapıyor. Fakat yavrunun gücü belli devamli limitleri zorlamanin anlamı yok. R6 mi bu ? Ama açınca gazı durmaz hemen 160-170 lere çıtır çıtır gelir. O devir o ses. Çok rahat 180 190 yapmak istiyorsak alırız r6 hatta daha rahat olsun r1 alalım.

    R25 ss başlangıcı için kral makinadir. Burdan r6 600rr gsxr 600 geiçtiğimde hiç yardirgamicagima çok eminim. Motoru kendi sınıfında değerlendirelim ve beklentileri karışiliyor mu onu soralım.

    Birde bu kadar yakışıklı 250cc ss var mı?

    http://i.hizliresim.com/j8A07j.jpg
    Bu renge hep hayran kalıyorum. Bence race blue falan hikaye.

    Ama 192 yapmaz, gösterge kalibrasyonu doğru olmayabilir. GPS ne veriyor, ona bakmak lazım.
    Salurbey bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  8. #28
    Ulaş Öztaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    R25 derdi bizim milleti çok gerdi :D

  9. #29
    GT250rAlanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    Alanya - Ankara
    Motosikleti
    4 Silindirden başkası YALAN
    Bizim burda bir ergenus atilan yazilim ile 210 yaptigini iddia etti.
    Sessizce uzaklastim ordan. Gerek yok dedim 210 muhabbetini dinlemeye. Soyledigine göre yazilim ile 52 beygir olmussss. O arkadasi foruma üye yapayim da video atsin.
    serif abi bunu beğendi.
    "Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
    Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972

  10. #30
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    beyler saolun, forum ortamında az cok birbirimiz tanıyoruz zamanla.R25 çok seviyorum yeri geliyor eleştiriyorum.Artısı,eksisi yazmak gerek.

    Ben motorumu çok seviyorum,asansor musaıt olsa odama cıkartıcam

    Şimdi r25'le arkadaşlar yokuş aşağı video çekiyor koyuyor,190+ hızları,amaç ne bilmiyorum Zaten bilinçli kullanıcılar r25'i nasıl bir motor olduğunu ve kendi çapında nasıl güzel gittiğini,motor haritası devir aralıkları gücün gelişi olarak tam bir ss'e giriş motoru olduğunu biliyorlar.

    Eksikleri,ABS,kaliteli lastik ve daha agresif gidon yzf r125'dekinden.R25'in gidon meselesi SS'i karşılamıyor,şidmi r6'ya binsem bir süre bilekler ağrır,oturuşa alışmak zaman alır ama r125'deki gibi olsa tam olacakmış.Sanırım rakiplerindeki konforu vermek için böyle yapmışlar ama HATA.Madem tam bir SS'e başlangıç motoru yapmışsın şu gidonu yapıver.

    Motor 160-170 lere kadar tertemiz geliyor ve o seviyeye kadar her gaz açısınızda cevap veriyor ama 170'den sonra bekle ki 180 ve üzerine çıkasın,epey zaman ve mesafe gerekiyor.Ben 1-2 kere hem merak hemde motor bir kendi limitlerine gelsin o duyguyu yaşasın diye gazı açtım,devamlı olarak kesinlikle oyle kullanmıyorum.10-12 bin devir arası otoyolda gaz acıcaksam.

    Yormayın şu motoru,adam 600cc gibi yapamk isteseydi yapardı, o halde r6'ya ne gerek var ? mesele SS'de güzel geçişleri sağlamak ve ürün çeşitlendirmesi yapmak.Bu sınıfta Yamaha'da büyük boşluk vardı,bunlar 3 kardeşti ama en küçükle abisi arasına bir kardeş daha gerekiyordu ve R3 olarak geldi.


    bir ekleme daha yapıyım,sadece başlangıç motoru vs gibi değil , bir ömür bile değiştirmeden kullanılabilecek bir motor,yani sıkılmaz insan bence.

    R125 R3 R6 R1 olay budur

  11. #31
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Hafif yokuş aşağıdır onlar

  12. #32

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler saolun, forum ortamında az cok birbirimiz tanıyoruz zamanla.R25 çok seviyorum yeri geliyor eleştiriyorum.Artısı,eksisi yazmak gerek.

    Ben motorumu çok seviyorum,asansor musaıt olsa odama cıkartıcam

    Şimdi r25'le arkadaşlar yokuş aşağı video çekiyor koyuyor,190+ hızları,amaç ne bilmiyorum Zaten bilinçli kullanıcılar r25'i nasıl bir motor olduğunu ve kendi çapında nasıl güzel gittiğini,motor haritası devir aralıkları gücün gelişi olarak tam bir ss'e giriş motoru olduğunu biliyorlar.

    Eksikleri,ABS,kaliteli lastik ve daha agresif gidon yzf r125'dekinden.R25'in gidon meselesi SS'i karşılamıyor,şidmi r6'ya binsem bir süre bilekler ağrır,oturuşa alışmak zaman alır ama r125'deki gibi olsa tam olacakmış.Sanırım rakiplerindeki konforu vermek için böyle yapmışlar ama HATA.Madem tam bir SS'e başlangıç motoru yapmışsın şu gidonu yapıver.

    Motor 160-170 lere kadar tertemiz geliyor ve o seviyeye kadar her gaz açısınızda cevap veriyor ama 170'den sonra bekle ki 180 ve üzerine çıkasın,epey zaman ve mesafe gerekiyor.Ben 1-2 kere hem merak hemde motor bir kendi limitlerine gelsin o duyguyu yaşasın diye gazı açtım,devamlı olarak kesinlikle oyle kullanmıyorum.10-12 bin devir arası otoyolda gaz acıcaksam.

    Yormayın şu motoru,adam 600cc gibi yapamk isteseydi yapardı, o halde r6'ya ne gerek var ? mesele SS'de güzel geçişleri sağlamak ve ürün çeşitlendirmesi yapmak.Bu sınıfta Yamaha'da büyük boşluk vardı,bunlar 3 kardeşti ama en küçükle abisi arasına bir kardeş daha gerekiyordu ve R3 olarak geldi.


    bir ekleme daha yapıyım,sadece başlangıç motoru vs gibi değil , bir ömür bile değiştirmeden kullanılabilecek bir motor,yani sıkılmaz insan bence.

    R125 R3 R6 R1 olay budur
    Gidon ayrı bir konu. Ama rahat oluyor ne yalan söyleyim

    250 cc bir motordan ne bekliyorlar hakikaten anlamıyorum. CBR250 bile 250cc için güzel gidiyor sayılabilirken, R25'i küçümsemek hatadır.
    Ama kaydı başlatıp, yokuş aşağı motorun canını alıp "bak 195 yaptı" demek de hatadır. 250 cc motor bu arkadaşlar. MT07 top speed ne bir bakın, sonra gelin R25 195 yapıyor deyin.
    Salurbey bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  13. #33

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    Ayni 192-km/h surati duz yolda ve gps le olculmus videolari bekliyoruz.

  14. #34

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Ulaş Öztaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaptığın hesaplamalara saygın var benzer hesapları daha önce modifiye ettiğim aracıma yaptırmıştım o yüzden yalan söylüyorsun demiyorum ama..
    kendi motorumla 172km/h hızın üzerine bir çok kere çıktım, daha yüksek süratlerde giren R25 videoları da var bunları nasıl açıklayabilirsin?
    Slm Hocam,
    **Gösterge yanlış gösteriyor olabilir.
    **Sonuçta bir araç dizay edilirken maksimmum güçte son süratı verecek şekilde dizayn edersiniz. 12Bin RPM de bu motor blogu krankda 36 HP veriyor dino testlerine bakarsanız 12 Bin devirden sonra hızlıca gücün düştügünü görürsünüz..
    **Güç =kuvvet*yol (yani güç Hp eşittir =devir *Tork ) 12 devirden sonra tork çok hızlı azaldıgı için güç çok kaybı oluyor..
    ** 172 üzerine çıkabilir mi ever ama şöyle bir durum oldugunda, 190 Km çıkacak diyelim hava boşlugu oldugu bir alana denk gelirisiniz, hava direnci nerdeyse sıfırlanır ve motor bu alanda 190 da görebilir veya yokuş aşagısınızdır o an R25 airodinomilerine sahip bir araç 25 HP gereklidir yine olabilir.
    ** Metroloji şartlarına göre alçak basınç vardır(HAVANIN ISIMA VE SOGUMADA GEÇEN TABİR) ava bulundugunuz bölgede yogunlugu düşmüş 1ATM altındadır..
    olabilir,


    Bu tarz bir araç yaptıklarında rüzgar tünelinde maksimum güç maksimum surat göre aktarma organları ayarı yapılır. (bunda 25 derece 1ATM Rüzgar=0) altında şartlara göredir.

    Şimdi rüzgar arkadan mı geliyor basınç az mı bunlar olayı çok degiştirir ama bu demek dedildir bu 180-190 yapar bazanda son hız düz yolda 172 altında kalıyordur basınç fazladır rüzgar karşınızdan geliyordur....olmuyor mu?

    gidin yamahada tasarım yapan muh japona sorun bunun son hızı kaç diye size verecegi cevap 172 didir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    172 üzerinde ki hızlar NŞA degil..
    yani basınç rüzgar egim farklı,
    172 nin altında kaldıgınız hızlarda NŞA değil
    basınç rüzgar egim.
    YasinC bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  15. #35
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Birileri gündeme özellikle çıkartıyor bu top speed muhabbetini devamlı olarak.

    Allah göstermesin kazaya teşvik ediliyor bu paylaşımlarla

    noolur alet olmayın,kanmayın bu tayfaya,

    Çünkü motosiklet dünyasına ve motorseverlere kazandırdıkları hiçbirşey yok!!!

    Siz motosiklet sürmenin keyfini çıkarın,yeni arkadaşlıklar ve dostluklar edinin.Birşeyler kazanın ltf.

    Top speed tayfalarından ve paylaşımlarından hiçbir kazanım elde edemez hatta kaybedersiniz.
    BatuhanK, YasinC ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  16. #36
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 in motor bloğu bu kadar hızı ve gücü kaldırabilecek kapasitede değil. o motora 36 beygir koydukları için yağ pompası yetişemiyor. motor patlıyor. normal kullanımda hiçbir r25nin motor bloğu çatlamaz.
    benelli tnt kadar iyi olmasada japon işte napıcan
    Salurbey bunu beğendi.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Hem dogru hem yanlis.benim bildigim 199 da kesiciye giriyor.motor bu hiza kadar cikar ok ama ruzgar nem hava artik ne derseniz imkansiza yakin.bahsettiginiz 172 km cok iyiyimser kalmis zaten 160a kadar istikrarli bir hizlanma var.henuz 300 km oldu olucak bunu denmem icin baya bi zamanim var benim ama duz yolda 180 den cok 190 dan az bi hiza ulasacagini tahmin ediyorum.190ni gectim diyenlerede haklisin ama o yol düz degildir diyorum.ayrica cbr ile kiyaslanmasi cok sacma 1 silindirli zaten ne kadar hiza cikabilirki.2 silindirli 14k devir ceviren motorla kiyasliyorsunuz.kendi fikrim cbr r25 160 km ile yol alsin cbr cok daha erken yaşlanir ve yorulur.yada her hangi bir 1 silindirli motor.bu arada zaten duke 690 80hp lik motor 200 km hiz yapabiliyor diye biliyorum.

  18. #38

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Rüzgar, ağırlık, akrapovic, eğim gibi farklı etkenler sürati etkiliyor. Ben mt 25 ile 174 yaptım denemedim daha, arkadaşım aynı yolda r25 ile 179 km yaptı.

    videoda arkadaş 194 km yapıyor.

    https://youtu.be/nmZOH0NVRko[/video]

  19. #39
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benelli tnt kadar iyi olmasada japon işte napıcan
    R25 ve MT25'deki o Yamaha yazılarını kaldırın Japon denilecek bir tarafı yok.

    Honda CBF250, CBF500 ve Fazer'lardan sonra şimdiki motorlar resmen tüketim malı gibi düşük hacimliler.

  20. #40
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 ve MT25'deki o Yamaha yazılarını kaldırın Japon denilecek bir tarafı yok.

    Honda CBF250, CBF500 ve Fazer'lardan sonra şimdiki motorlar resmen tüketim malı gibi düşük hacimliler.
    dedi pulsar kullanan bıçkın delikanlı....


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)