beyler saolun, forum ortamında az cok birbirimiz tanıyoruz zamanla.R25 çok seviyorum yeri geliyor eleştiriyorum.Artısı,eksisi yazmak gerek.
Ben motorumu çok seviyorum,asansor musaıt olsa odama cıkartıcam
Şimdi r25'le arkadaşlar yokuş aşağı video çekiyor koyuyor,190+ hızları,amaç ne bilmiyorum
Zaten bilinçli kullanıcılar r25'i nasıl bir motor olduğunu ve kendi çapında nasıl güzel gittiğini,motor haritası devir aralıkları gücün gelişi olarak tam bir ss'e giriş motoru olduğunu biliyorlar.
Eksikleri,ABS,kaliteli lastik ve daha agresif gidon yzf r125'dekinden.R25'in gidon meselesi SS'i karşılamıyor,şidmi r6'ya binsem bir süre bilekler ağrır,oturuşa alışmak zaman alır ama r125'deki gibi olsa tam olacakmış.Sanırım rakiplerindeki konforu vermek için böyle yapmışlar ama HATA.Madem tam bir SS'e başlangıç motoru yapmışsın şu gidonu yapıver.
Motor 160-170 lere kadar tertemiz geliyor ve o seviyeye kadar her gaz açısınızda cevap veriyor ama 170'den sonra bekle ki 180 ve üzerine çıkasın,epey zaman ve mesafe gerekiyor.Ben 1-2 kere hem merak hemde motor bir kendi limitlerine gelsin o duyguyu yaşasın diye gazı açtım,devamlı olarak kesinlikle oyle kullanmıyorum.10-12 bin devir arası otoyolda gaz acıcaksam.
Yormayın şu motoru,adam 600cc gibi yapamk isteseydi yapardı, o halde r6'ya ne gerek var ? mesele SS'de güzel geçişleri sağlamak ve ürün çeşitlendirmesi yapmak.Bu sınıfta Yamaha'da büyük boşluk vardı,bunlar 3 kardeşti ama en küçükle abisi arasına bir kardeş daha gerekiyordu ve R3 olarak geldi.
bir ekleme daha yapıyım,sadece başlangıç motoru vs gibi değil , bir ömür bile değiştirmeden kullanılabilecek bir motor,yani sıkılmaz insan bence.
R125 R3 R6 R1 olay budur