Motul 7100 10w40 Tam sentetik
-
maktama adlı üyeden alıntı
Kıyaslama yapmanız için süre ve değişim sayınız çok az göründü bana, o ilk 5100'den sonra tekrar 5100 koydursaydınız da yine vites geçişlerinde yumuşama hissedecektiniz, motor sesinde iyileşmeler gözlemleyecektiniz; çünkü sıfır tertemiz yağ koyuyorsunuz. Sizin durumunuzda hikmet 5100-7100 olmasında değil yağın yeni olmasındadır bence.
Anladığım kadarıyla o motosikletin yağı 2500'de bir değişiyor zaten Yani çıkan yağ da sıfır sayılırdı. (Ben tam sentetik yağda 6000km'de bile bir fark hissedemiyorum neredeyse - ki normal bakım aralıkları 12000km, Türkiye'ye özgü 6000'e çektiler...)
Reklamlar
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Dostum küçük falan görmüyorum sakın yanlış anlamada bende var çinli vs ama piston silindiri kaç para aga gereksiz masraf olur motul 3000 fazlasıyla iş görür diğerleri bence gereksiz masraf olur hani şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda mondial drift 125 var bana sordu zincir spreyi falan anlattım anlamazdan geldi motul zincir temizleme ve yağlama spreyi almış netten 70 tl ye falan gelmiş kargosu falan neyşe geçenlerde zincir dişli değiştirdi parçalar 45 tl + 20 tl değişim toplamda 65 tl hallettik demek istediğim buydu yoksa istediğini koymakta özgür bütçesi varsa en iyisini alsın koysun iyi iyidir , iyinin kötüsü yoktur
kötünün iyisi vardır
Adam haklı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Anladığım kadarıyla o motosikletin yağı 2500'de bir değişiyor zaten
Yani çıkan yağ da sıfır sayılırdı. (Ben tam sentetik yağda 6000km'de bile bir fark hissedemiyorum neredeyse - ki normal bakım aralıkları 12000km, Türkiye'ye özgü 6000'e çektiler...)
Hocam sizin motorunuz su soğutmalı bahsedilen motor hava soğutmalı. Hava soğutmalılarda bakım aralıkları her zaman daha kısa olmaz mı daha yüksek sıcaklıklara ulaştığı için?
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Adam haklı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
Hocam sizin motorunuz su soğutmalı bahsedilen motor hava soğutmalı. Hava soğutmalılarda bakım aralıkları her zaman daha kısa olmaz mı daha yüksek sıcaklıklara ulaştığı için?
HAVA SOĞUTMA SU SOĞUTMA FARKI SADECE SOĞUTMA SİSTEMİ İÇİN GEÇERLİ Bİ DURUM (büyük cc yi soğutmaya karşıdan gelen rüzgar yetmediği için radyotör koymuşlar)
sonuçta her 2 motorda 4 zaman lı ise çalışma prensibi olarak hiçbir fark yoktur
ha soch doch vtec vs ise farklar vardır o başka bi konu
bende ybr 125 vardı onun kitapçıkta yazan bakım aralığı 6000 km idi fakat 3 kağıtçı servisler 3000 de çağırıyordu
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
tabıkı yag kalıtelı yag ancak motosıklletle dustuysen sıddetıne göre buad vites aksamını etkılemıs olabılıyor o durumda etkısı az olur. Ama motul yag mutlaka motosıklet ve arabada kullanılması geren çok kalıtekli bir yagdır
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)