R25 ler çok seçildi demekki memnun kalan çok onun dışında naked türü motorlar düşünmüyorum zevkler ve renkler tartışılmaz ama nedense hiç ilgimi cekmiyor maalesef
R25 ler çok seçildi demekki memnun kalan çok onun dışında naked türü motorlar düşünmüyorum zevkler ve renkler tartışılmaz ama nedense hiç ilgimi cekmiyor maalesef
yamaha'yı tercih ederdim herhalde 2.el sıfır çok takılmazdım
Çok seçilmek memnun kalmakla alaksız. Çünkü bu motor başlangıç motoru. Çoğu kullanıcı sadece tipe, güce ve markaya bakıyor.
R25 çok güzel görünüyor, 250cc sınıfın en güçlüsü, markası da yamaha. İnsanlar markaya güvenip, tipine ve gücüne bakarak alıyorlar.
Yanlış anlama R25 kötü/kalitesiz falan demiyorum. Ama çok seçilmesi tamamen gücü ve tipiyle alakalı.
Bu arada, GT250R'nin sıfırı, iyi kontrol edilmiş, ekspertizi yapılmış ikinci el R25'den daha risklidir.
R25'in piyasası var, yarın paraya sıkışsan, satmak istesen, motorun temizse, satılır gider. Çok da maddi kaybın olmaz. İlk motor olarak alacaksın, son motor değil.
İkinci el piyasasını kenara koyarsak R25'in en azından parçası ve ustası var, hani hasbelkader bozulsa, yaparlar. Düşersen, zarar görürse bütün parçaları mevcut.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Hiç düşünmeden ktm rc250 alırdım abs,kaydırmalı debriyaj,kaliteli lastik (rosso 2 veya metzeler m5) dahilinde geliyor 2.el temiz az km çok rahat bulursun hem farkın olur çevrede hemde donanım kalite anlaminda sınıfına göre artısı olur;r25 güzel motosiklet ama 2.elde sıkıntı çok zorlayinca kronik sıkıntı çıkarıyor ve 2.el alırken kimin zorladigini ,parca değişimi oldumu olmadimi sıkıntısı var birde lastikler iyi degil öyle ss motosiklet grenajda ucuz degil ufak bir hatada lastik yüzünden masrafa sokabilir o yüzden ben r25 alacak olsam ilk önce lastik değişimi yapardım hatta 2.el degil sıfır alırdım çünkü bu motosikleti alan çoğunluk son surati atikligi icin aliyor ve motosikleti zorlanma olasılığı yükseliyor Hayırlı olsun şimdiden.
Valla usta ben bu aralar rc200 düşünüyorum imkanlar el verse rc250 alıp geçeceğim,titreşim konusunda haklı olabilirsin ama bana göre motosiklet dediğin sessiz olmamalı gücü başka şekilde de hissettirmeli ) tek silindir olması performansı biraz etkiler ama aynı zamanda uzun ömürlü ve yakıt tasarrufu yapmasına neden olur,kalıp konusunda motosiklet r25/cbr250r gibi degil ama çokta küçük değil ben ufak ama dolu motosikletleri seviyorum aralardan geçmesi hafif olduğu için de bazı dez avantajları var tabi ama haklısınız 2silindir ve titresimi az bir motosiklet olsa piyasada daha çok rağbet görür ama böyle de güzel fazla kullanani yok motosikleti sana özlemiş gibi
hocam r26 al seneye de sürersin muhahaha.
kötü espriydi, özür dilerim.
Hyosung, satmış olsam da, hala benim gönlümdeki motordur. 2007'de ilk gördüğüm günden beri hayran olduğum, 2015'te 2012 modeline sahip olduğum, 1 sene, 15bin km her türlü şartta kullanıp, sırf şehiriçi kullanımının gerektirdikleri (dik oturuş, hafiflik, gidon turu), artçılı sürüş ve topcase ihtiyacımdan dolayı sattığım motordur. Her türlü bağlandığım, içini dışını bildiğim, tüm bakımlarını kendim yaptığım, bir sorunu olduğunda bunalıma girdiğim, boş zamanlarımda yanına tabure çekip kahve içtiğim motordur. Bu yüzden elbet ki yorumumda Hyosung'a bir meyil olacaktır, fakat elimden geldiğince tarafsız yazacağım.
Eğer 15 bin'e alacaksam R25 derim, çünkü bilirim ki, 1 sene sonra da 2 sene sonra da neredeyse aynı fiyata çok kısa sürede satarım.
Ama 15 bin e Hyosung alırsam, 1 sene sonra 12 bin, 2 sene sonra 9-10 bine satarım. Bu fiyatlara satmak için de bir süre beklemem gerekebilir.
O yüzden, 10-11 e 2014-15 az 6-7 bin km'yi geçmemiş Hyosung, ya da 15 bin'e R25 derim.
Benim tercihim zaten belli Gönül meselesi. Teknik ve teknolojik olarak her konuda R25 üstün elbet. Hyosung'um varken yanımdan geçen R25'lere hiç dönüp bakmadım, ama R25'im olsa, Hyosung'a gözden kaybolana kadar arkasından bakardım, şuan Pulsar varken bakıyorum
aktif bir gt250r i olan biri olarak r 25 de kunlandım motorcuyum cogunu kunlandım ama v2 nin sesi r25 de yok aralarında kagittaki fark yolda çok yok ama yoshi egzoz la gt250r kunlanirsan anlarsinki r 25 çocuk motoru gibi kalir ki hyo kasasi çok büyüktür ve 1000 lik motorlarla yan yana parkta fark sadece lastiklerdir . gelelim sorunlara hyoda genel f1 hatasi manyakligi vardir cikle sensörü temizlenmesi lazim arada r 25 de 3 kere geri çağrilmiş bir motordur pompa ibre xyz daha da çağrilir gibi öte yandan hyosung 250 cc v motoru 2005 den bu yana sadece enjektor eklenerek yoluna devam etti oda krank kirma problemi vardi karburatörde enjektorde gaz kesici ile onu yok ettiler şanziman geçişleri serttir ama şanzimani biten hyoda yoktur . tercih senin . ben hyo alirdim
MOTOSTONE SİNİRLİ TAMİRCİ
( ----SCOOTER DÜŞMANI----- )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)