Böyle bir şey okudum geçenlerde ne yorum yapılır bilmiyorum
Bu tarz sorunlar hızlı tüketimin olduğu günümüz dünyası koşullarında bütün markalar için hep söz konusu olacaktır.
Bu noktada asıl önemli olan imkanların el verdiği ölçüde servis ağının rahat ulaşılabileceği ve sorun çıktığı takdirde ciddi bir firma bilimciyle yaklaşabilecek markanın seçiminin yapılmasıdır.
İlaç sektöründe bile ilacın etkinliğinin çalışılmasının son ve en önemli aşaması ilacın piyasaya sürülmesinden başlar. Ki burada insan vücudu söz konusudur.
Buradan hareketle elbetteki motosikletin gerçek kalite ve dayanıklılığı en iyi şekilde yollara çıktıktan sonra anlaşılır. Yamaha nın yaptığı şekilde uzun vadeli kullanımda ancak tespit edilebilecek olan sorunlar geri dönüşümlerle farkedilip bu ürünleri geri çağırarak problemi düzeltiyorsanız ürünleri takip edilebilecek bir firma olduğunuzu göstermiş olursunuz.
Yoksa siz servis hizmetini garanti süresi içinde servise arıza ile başvuran tüketicilerinize verirseniz, diğerleri garanti süresini aşsın kurtarırız diye beklerseniz siz de o ölçüde ciddi bir firma olur ona göre tercih edilirsiniz.
Burada ne arıza çıkarsa çıksın hatayı otomatik kullanıcıya yükleme yanlısı olanlardan hiç bahsetmeyeceğim. O gibiler zaten kaybolup gideceklerdir ve kısıtlı imkanları ile biriktirdikleri paraları oraya yatıran insanların ahı ile başbaşa kalacaklardır.
Aynen kısmen öyle genel olarak sorunsuz bir motosiklet olarak yansıtılıyordu yine tabi tamamen bu yorumlara bakarak bu kanıya varamayız ama bu bile bana ilginç geldi hani bu kadar sıkıntı yaşayan insanlarda varmış demekki.Sanırım çok fazla kullanan olmadığı için çok fazlada gün yüzüne çıkmıyor sanırım veya herkes fanatik kimse kötülemek istemiyor
kece patlatma gosterge degısımı problemlerı bende de olmustu 2012 duke 200um vardı
problemlerı cozdum cozmesıne ama cok zorladı benı
sattım japona gectım
surusu zevklı makınedır
ktm bence japonlardan daha kaliteli bir motosiklet fakat japon firmaları, dayanıklılık ve sorun çözme konusunda gerçekten çok iyiler.
bence distribütörlükle alakalı bir durum ama spormoto iyi benim bir kaç konu hakkında görüşmüşlüğüm oldu hatta izmirden kalkıp istanbula fuara gittim adamı buldum adam beni tanıdı baya konuştuk vs bu tarz şeyler çok güzelde bazen can sıkıcı olabiliyor.Facebook grubunda yazılan çizilen yorumlar bunlar yaşıyan eden varmı acaba bunları yoksa millet sıkıyo mu acaba
Duke 390 kullanıcısı olarak şunu diyeyim. Parçası pahalı motor. Eğer gidip çakma parça takarsanız, 50 TL'lik yağ yerine ucuzunu ararsanız, düzgün bakmazsanız da elinizde patlıyor.
Rodaj döneminde motoru hor kullanınca da sorun yaşama ihtimali çok yükseliyor.
Bir de 200 CC motosikletle tapagaz gidip, "çoh hararat yapıyo yhaaa" diyenler var, o konuya hiç girmeyeceğim.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
bence ço kkaliteli ama servisi dis. beş para etmez türiyede alınmaz
Açıkçası olduğun şehirdeki servisin kalitesi de önemli. Ben Spormotodan aldım, serviste de henüz bir sorun yaşamadım. Hatta geçende uzun yola çıkacağım bir kontrol edin dediğimde zincir söküldü, yağı filan değişti, 30 TL bir rakama bitirdiler işi. Ama başka şehirlerdeki servisler ne derecede iyi destek veriyordur bilemem.
Motoru tavsiye ederim. Ama fiyatı pahalı, almış olmama rağmen pahalı diyeyim. Eğer gerçekten içine siniyorsa alınacak motosiklet bu.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
Bence servis'i olaya karistirmaya gerek yok.
Sorunsuz motosiklet, sizi servisle muhatap etmeyen motosiklettir.
Sadece KTM degil, BMW ve Ducati de bu konuda Japon'lardan en az bi gomlek geride, genel olarak konusacak olursak tabii ki.
Benimde pulsardan sonra geçmeyi düşündüğüm motor
Kullananlara soruyorum herkes genel olarak çok memnun motordan bazılarına titreşimli geliyormuş
Bende senin gibi düşünceliyim keçe patlatma sorununu çok görüyorum
avrupa üretimi motosikletler azcık masraflı oluyor
eğer para sıkıntısı yoksa ktm alınır
Honda kadar sorunsuz olmadığı kesin ama bu iş göreceli biraz... ( tabii, bana göre )
Ktm japonlar kadar dayanikli bir motosiklet degildir.Duke 200 390 in keceleri bazi serilerde sikintilidir.Rotor stator leri her an cortlayabilir.690 serilerinin(2016 oncesi) ust kapak tasarimlari kronik sorunludur tek egsantrik vardir 20-25 k da bir egsantrigi degistirmek shim ayarlarini yaptirmak gerekir.2000 km de aldigi 1.8 lt yagin 0.5 ini eksiltir surekli kontrol etmek zorundasiniz.690 in uzerindeki motorlari genellikle sikintisizdir.
AMA
KTM den aldiginiz torku honda da yamaha da bulamazsiniz.KTM nin suspansiyon,fren kalitesinin yanina yaklasamaz japonlar.boyle de bi amaclari yoktur japonlarin.Felsefeleri maximum dayaniklilik uzerine kuruludur.Ducati,KTM gibi firmalar ise maximum tork,eglence sunar.
Hem 5 lira olsun hem cam kenari olsun olmuyor maalesef.
20000 km duke 200
20000 km duke 690
kullanmis biriyim.
Yine olsa yine ktm secerim.Frene dokunmamla yeri tirmalayan.viraja yattimmi gotu basi oynamayan.On tekeri indirdigimde yalpalamayan motor istiyorum diyorsaniz ktm ve turevi motora bineceksiniz.Az yaksin sorunsuz olsun idare eder frenleri suspansiyonu olsun diyorsaniz japona yoneleceksiniz.
Ktm babamin markasi degil(Ki fiyatlari biraz tuzlu bir marka).Japonlar brembo caliper li wp suspansiyonlu muadillerinin yuzde 20 hafifliginde supermoto-adventure motosiklet yapsin.Dusunmem gider japon alirim.
- '... durduk yere amortisör keçeleri patladı...' (motor 50 binde)
Bu gibi kullanıcıları ciddiye almayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)