Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM CİDDEN SORUNLU BİR MOTOSİKLET Mİ ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA



    Böyle bir şey okudum geçenlerde ne yorum yapılır bilmiyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Bu tarz sorunlar hızlı tüketimin olduğu günümüz dünyası koşullarında bütün markalar için hep söz konusu olacaktır.

    Bu noktada asıl önemli olan imkanların el verdiği ölçüde servis ağının rahat ulaşılabileceği ve sorun çıktığı takdirde ciddi bir firma bilimciyle yaklaşabilecek markanın seçiminin yapılmasıdır.

    İlaç sektöründe bile ilacın etkinliğinin çalışılmasının son ve en önemli aşaması ilacın piyasaya sürülmesinden başlar. Ki burada insan vücudu söz konusudur.

    Buradan hareketle elbetteki motosikletin gerçek kalite ve dayanıklılığı en iyi şekilde yollara çıktıktan sonra anlaşılır. Yamaha nın yaptığı şekilde uzun vadeli kullanımda ancak tespit edilebilecek olan sorunlar geri dönüşümlerle farkedilip bu ürünleri geri çağırarak problemi düzeltiyorsanız ürünleri takip edilebilecek bir firma olduğunuzu göstermiş olursunuz.

    Yoksa siz servis hizmetini garanti süresi içinde servise arıza ile başvuran tüketicilerinize verirseniz, diğerleri garanti süresini aşsın kurtarırız diye beklerseniz siz de o ölçüde ciddi bir firma olur ona göre tercih edilirsiniz.

    Burada ne arıza çıkarsa çıksın hatayı otomatik kullanıcıya yükleme yanlısı olanlardan hiç bahsetmeyeceğim. O gibiler zaten kaybolup gideceklerdir ve kısıtlı imkanları ile biriktirdikleri paraları oraya yatıran insanların ahı ile başbaşa kalacaklardır.
    bursalıali ve efendy06 bunu beğendiler.

  3. #3
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tarz sorunlar hızlı tüketimin olduğu günümüz dünyası koşullarında bütün markalar için hep söz konusu olacaktır.

    Bu noktada asıl önemli olan imkanların el verdiği ölçüde servis ağının rahat ulaşılabileceği ve sorun çıktığı takdirde ciddi bir firma bilimciyle yaklaşabilecek markanın seçiminin yapılmasıdır.

    İlaç sektöründe bile ilacın etkinliğinin çalışılmasının son ve en önemli aşaması ilacın piyasaya sürülmesinden başlar. Ki burada insan vücudu söz konusudur.

    Buradan hareketle elbetteki motosikletin gerçek kalite ve dayanıklılığı en iyi şekilde yollara çıktıktan sonra anlaşılır. Yamaha nın yaptığı şekilde uzun vadeli kullanımda ancak tespit edilebilecek olan sorunlar geri dönüşümlerle farkedilip bu ürünleri geri çağırarak problemi düzeltiyorsanız ürünleri takip edilebilecek bir firma olduğunuzu göstermiş olursunuz.

    Yoksa siz servis hizmetini garanti süresi içinde servise arıza ile başvuran tüketicilerinize verirseniz, diğerleri garanti süresini aşsın kurtarırız diye beklerseniz siz de o ölçüde ciddi bir firma olur ona göre tercih edilirsiniz.

    Burada ne arıza çıkarsa çıksın hatayı otomatik kullanıcıya yükleme yanlısı olanlardan hiç bahsetmeyeceğim. O gibiler zaten kaybolup gideceklerdir ve kısıtlı imkanları ile biriktirdikleri paraları oraya yatıran insanların ahı ile başbaşa kalacaklardır.
    Aynen kısmen öyle genel olarak sorunsuz bir motosiklet olarak yansıtılıyordu yine tabi tamamen bu yorumlara bakarak bu kanıya varamayız ama bu bile bana ilginç geldi hani bu kadar sıkıntı yaşayan insanlarda varmış demekki.Sanırım çok fazla kullanan olmadığı için çok fazlada gün yüzüne çıkmıyor sanırım veya herkes fanatik kimse kötülemek istemiyor

  4. #4
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    kece patlatma gosterge degısımı problemlerı bende de olmustu 2012 duke 200um vardı
    problemlerı cozdum cozmesıne ama cok zorladı benı
    sattım japona gectım

    surusu zevklı makınedır

  5. #5
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kece patlatma gosterge degısımı problemlerı bende de olmustu 2012 duke 200um vardı
    problemlerı cozdum cozmesıne ama cok zorladı benı
    sattım japona gectım

    surusu zevklı makınedır
    aynen biliyorum kullanış vs , sıkıntıları var falan denmişti bana hani biraz araştırayım dedim neler neler çıktı kazıdıkçada çıkıyor

  6. #6
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    ktm bence japonlardan daha kaliteli bir motosiklet fakat japon firmaları, dayanıklılık ve sorun çözme konusunda gerçekten çok iyiler.

  7. #7
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ktm bence japonlardan daha kaliteli bir motosiklet fakat japon firmaları, dayanıklılık ve sorun çözme konusunda gerçekten çok iyiler.
    bence distribütörlükle alakalı bir durum ama spormoto iyi benim bir kaç konu hakkında görüşmüşlüğüm oldu hatta izmirden kalkıp istanbula fuara gittim adamı buldum adam beni tanıdı baya konuştuk vs bu tarz şeyler çok güzelde bazen can sıkıcı olabiliyor.Facebook grubunda yazılan çizilen yorumlar bunlar yaşıyan eden varmı acaba bunları yoksa millet sıkıyo mu acaba

  8. #8
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Duke 390 kullanıcısı olarak şunu diyeyim. Parçası pahalı motor. Eğer gidip çakma parça takarsanız, 50 TL'lik yağ yerine ucuzunu ararsanız, düzgün bakmazsanız da elinizde patlıyor.
    Rodaj döneminde motoru hor kullanınca da sorun yaşama ihtimali çok yükseliyor.
    Bir de 200 CC motosikletle tapagaz gidip, "çoh hararat yapıyo yhaaa" diyenler var, o konuya hiç girmeyeceğim.
    bursalıali ve 127 bunu beğendiler.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  9. #9
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 kullanıcısı olarak şunu diyeyim. Parçası pahalı motor. Eğer gidip çakma parça takarsanız, 50 TL'lik yağ yerine ucuzunu ararsanız, düzgün bakmazsanız da elinizde patlıyor.
    Rodaj döneminde motoru hor kullanınca da sorun yaşama ihtimali çok yükseliyor.
    Bir de 200 CC motosikletle tapagaz gidip, "çoh hararat yapıyo yhaaa" diyenler var, o konuya hiç girmeyeceğim.
    ben 390 düşünüyordum. Rc ve Duke 390 kullanmışlığım var ama bu tarz şeyler görünce insan biraz çekiniyor. Siz herhangi bir sorun yaşadınız mı

  10. #10
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    bence ço kkaliteli ama servisi dis. beş para etmez türiyede alınmaz

  11. #11
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 390 düşünüyordum. Rc ve Duke 390 kullanmışlığım var ama bu tarz şeyler görünce insan biraz çekiniyor. Siz herhangi bir sorun yaşadınız mı
    Açıkçası olduğun şehirdeki servisin kalitesi de önemli. Ben Spormotodan aldım, serviste de henüz bir sorun yaşamadım. Hatta geçende uzun yola çıkacağım bir kontrol edin dediğimde zincir söküldü, yağı filan değişti, 30 TL bir rakama bitirdiler işi. Ama başka şehirlerdeki servisler ne derecede iyi destek veriyordur bilemem.

    Motoru tavsiye ederim. Ama fiyatı pahalı, almış olmama rağmen pahalı diyeyim. Eğer gerçekten içine siniyorsa alınacak motosiklet bu.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  12. #12
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası olduğun şehirdeki servisin kalitesi de önemli. Ben Spormotodan aldım, serviste de henüz bir sorun yaşamadım. Hatta geçende uzun yola çıkacağım bir kontrol edin dediğimde zincir söküldü, yağı filan değişti, 30 TL bir rakama bitirdiler işi. Ama başka şehirlerdeki servisler ne derecede iyi destek veriyordur bilemem.

    Motoru tavsiye ederim. Ama fiyatı pahalı, almış olmama rağmen pahalı diyeyim. Eğer gerçekten içine siniyorsa alınacak motosiklet bu.
    izmirdeki servis hahaha ne bileyim benim uzaktan gördüğüm pek hoş değil gidip gelen elbet vardır ama pek bir fikrim yok açıkçası.Şehir içi kullanmak için çok başarılı buluyorum ya hafif 44 beygir sollamalarda ara hızlanmalarda oldukça tatminkar aslında

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bence servis'i olaya karistirmaya gerek yok.

    Sorunsuz motosiklet, sizi servisle muhatap etmeyen motosiklettir.

    Sadece KTM degil, BMW ve Ducati de bu konuda Japon'lardan en az bi gomlek geride, genel olarak konusacak olursak tabii ki.
    KTMADDICTED ve pea bunu beğendiler.

  14. #14
    KumanBayram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    Çanakkale/İstanbul
    Motosikleti
    Honda Fizy 125 --> Pulsar 200 NS
    Benimde pulsardan sonra geçmeyi düşündüğüm motor

    Kullananlara soruyorum herkes genel olarak çok memnun motordan bazılarına titreşimli geliyormuş

    Bende senin gibi düşünceliyim keçe patlatma sorununu çok görüyorum

  15. #15
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence servis'i olaya karistirmaya gerek yok.

    Sorunsuz motosiklet, sizi servisle muhatap etmeyen motosiklettir.

    Sadece KTM degil, BMW ve Ducati de bu konuda Japon'lardan en az bi gomlek geride, genel olarak konusacak olursak tabii ki.
    şimdi japon var japon var hangi japon haşmet abi ? elektirik kesintileriyle ünlü olan mı yağ damlatan mı
    hasmet bunu beğendi.

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    avrupa üretimi motosikletler azcık masraflı oluyor
    eğer para sıkıntısı yoksa ktm alınır

  17. #17

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Honda kadar sorunsuz olmadığı kesin ama bu iş göreceli biraz... ( tabii, bana göre )

  18. #18
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    Ktm japonlar kadar dayanikli bir motosiklet degildir.Duke 200 390 in keceleri bazi serilerde sikintilidir.Rotor stator leri her an cortlayabilir.690 serilerinin(2016 oncesi) ust kapak tasarimlari kronik sorunludur tek egsantrik vardir 20-25 k da bir egsantrigi degistirmek shim ayarlarini yaptirmak gerekir.2000 km de aldigi 1.8 lt yagin 0.5 ini eksiltir surekli kontrol etmek zorundasiniz.690 in uzerindeki motorlari genellikle sikintisizdir.

    AMA

    KTM den aldiginiz torku honda da yamaha da bulamazsiniz.KTM nin suspansiyon,fren kalitesinin yanina yaklasamaz japonlar.boyle de bi amaclari yoktur japonlarin.Felsefeleri maximum dayaniklilik uzerine kuruludur.Ducati,KTM gibi firmalar ise maximum tork,eglence sunar.

    Hem 5 lira olsun hem cam kenari olsun olmuyor maalesef.

    20000 km duke 200
    20000 km duke 690

    kullanmis biriyim.

    Yine olsa yine ktm secerim.Frene dokunmamla yeri tirmalayan.viraja yattimmi gotu basi oynamayan.On tekeri indirdigimde yalpalamayan motor istiyorum diyorsaniz ktm ve turevi motora bineceksiniz.Az yaksin sorunsuz olsun idare eder frenleri suspansiyonu olsun diyorsaniz japona yoneleceksiniz.

    Ktm babamin markasi degil(Ki fiyatlari biraz tuzlu bir marka).Japonlar brembo caliper li wp suspansiyonlu muadillerinin yuzde 20 hafifliginde supermoto-adventure motosiklet yapsin.Dusunmem gider japon alirim.
    sokamarukun ve Vonnegut bunu beğendiler.

  19. #19
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    - '... durduk yere amortisör keçeleri patladı...' (motor 50 binde)

    Bu gibi kullanıcıları ciddiye almayın.
    sokamarukun bunu beğendi.

  20. #20
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence distribütörlükle alakalı bir durum ama spormoto iyi benim bir kaç konu hakkında görüşmüşlüğüm oldu hatta izmirden kalkıp istanbula fuara gittim adamı buldum adam beni tanıdı baya konuştuk vs bu tarz şeyler çok güzelde bazen can sıkıcı olabiliyor.Facebook grubunda yazılan çizilen yorumlar bunlar yaşıyan eden varmı acaba bunları yoksa millet sıkıyo mu acaba
    Kimsdnin siktigini sanmiyorum cunku kimse kendi motorunu kotulemek istemez. Ama ktm bayi agi ve dirbirtor konusunda yamaha ve honda kadar profosyonel degil. Japonlar bu konuda oldukca iyiler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)