neden acemiler küçük motordan başlar?
Reklamlar
-
Acemi arkadaşların küçük motordan başlamalı kavramını bir türlü anlamıyorum. motorlar insanların ruhlarını yansıttığına inanıyorum.İnsanı temelindeki şey neyse odur.Örneğin kimileri doğayı sever yolu sever onun için yolda ve arazide gide bilecek enduru modeli motorlara biner.bazıları agresiftir hırslıdır tepinmeyi sever ormanın içinde tamgaz gitmek onlar için hayattaki herşeydir onun için KTM gibi bir kros motara binerler kimileri için hız herşeydir rez kaçınılmazdır tercih doğrudur kimileri görüntü ve ses düşkünüdür,tabiki coper şehir içinde scooter den başkasını tanımam diyenler gibi.Ama bütün motor sevenlerin ortak noktası özgürlüktür.
demek istediğim scooter lar bir başlangıç yada acemi motoru değildir.çünkü 2 sene scooter dan inme ve sonra vitesli hangi motara binersen bin hiç motora bin memiş gibi kullanırsın çünkü herşey farklı.bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?SAYGILAR
Reklamlar
-
anlamicak ne var motor bu,şakası olmaz her zaman dioruz.şak die transalp mi alsaydım hastasıyım die.sabırlı olmak lazım.....
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
cunku mootora yenı bındıgı ıcın tehlıkelerı bılmez bıde hızlı gıttımı ısı bıter o yuzden kucuk motor herzman ıyıdır
Yeni yine yeniden
-
-
peki skooter ların büyük motorlara göre 2 kat daha fazla kaydığını biliyormusunuz çünkü lastik çpları ufak ve denge merkezleri arkada
-
egzozcu savaş ferik adlı üyeden alıntı
peki skooter ların büyük motorlara göre 2 kat daha fazla kaydığını biliyormusunuz çünkü lastik çpları ufak ve denge merkezleri arkada
ama sonuçta scooterla yapacağın hız sınırlıdır,adama verirsin 1000RR ı gaza bastıkça basar.....kapişşşşşşşşşş
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
egzozcu savaş ferik adlı üyeden alıntı
peki skooter ların büyük motorlara göre 2 kat daha fazla kaydığını biliyormusunuz çünkü lastik çpları ufak ve denge merkezleri arkada
Peki R-1 de gaza 2 saniye bastığında o motorun 50km den 200 km ye fırlayacağını ama scooterda gaza 2 saniye bastığında sadece ortalama 50km den 80km ye çıkacağını biliyor musun ?
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
ben kendim de yeni başlayan bir insan olarak, kesinlikle küçük motorlarla başlanması gerektiğine inanıyorum. çünkü mesela arabadan biliyorum, insan doğası bu ne yazık ki, insan altındaki makinenin limiti neyse illa ki onu zorluyor. ben ki gerçekten, ne bileyim, sorumlu, sakin bir insanımdır. pek hız merakım yoktur. ama yine de, yeni aldığımız arabadan sonra, sırf bu araba daha hızlı gidebildiği için ortalama seyir hızım eskisine göre arttı. sanırım aynısı motor için de geçerli olur.
hızlı ve kuvvetli bir motorla başlasam, evet, acemiyim diye yavaş gidecem. ama bir ara, bir fırsat bulduğumda denyeceğim, bu motor ne kadar hızlanıyor, hızlı gitmek nasıl bir duygu olacak diye. sonra, bir sonraki sefere, ya geçen sefer birşey olmadı diyeceğim. ondan sonra bir daha bir daha derken alışacağım. ve sonra... kim bilir?
haa ama illa scooterla başlamak gerek diyenlere ben de katılmıyorum. ve evet, küçücük tekerlekleri, hafif ve narin yapısıyla, scooterların çok da emniyetli olduklarına inanmıyorum.
[url=http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=334281#post334281]Melabaa![/url]
-
1. viteste 20 km/h giden bir motor ile 1.vites te 120 vuran bir racing sence ayni guvenli surusu verebilirmi.
Ilk defa motora binen bir kisinin R1 ile gaza bastiginda ne olacagi dusunebilirmisin. Dusuk guclu bir motor ile duse kalka ogrenen bir insan daha sonra ilerleyebilir.
Pilot okulunda bile ilk once tek motorlu ucak ile baslanir ve sonra jet ucaklarina gecilir.Kimseye hirs ile yaparsin diye sifirdan Airbus verilmez.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
11 Temmuz 2006, 17:06
#10
kontrol edemediğin birşeyi kullanmak hem sana hemde trafikte ki diğer kişilere zarar verebilir. arkadaşlar büyük motor almadan önce iki kere düşünün, kullanmayı iyi bilmeyen biri için scooter bile oldukça tehlikeli. keşke yurt dışında ki ehliyet sistemi bizde de olsa. hem bilinçli sürücü yetişir hemde kazalar azalır.
saygılar
-
11 Temmuz 2006, 17:23
#11
çünkü insanlar çekirge gibi zıplayamazlar
-
11 Temmuz 2006, 17:26
#12
bana 1000rr verın yarın benı bu sıtede goremzsınız
Yeni yine yeniden
-
11 Temmuz 2006, 17:28
#13
egzozcu savaş ferik adlı üyeden alıntı
peki skooter ların büyük motorlara göre 2 kat daha fazla kaydığını biliyormusunuz çünkü lastik çpları ufak ve denge merkezleri arkada
aslında haklısın büyük motorlar daha güvenlidir. sorun insanların şu hız egosu gerçekten bir insan içinden gelen o "bas gaza birşey olmaz" sesini susturabiliyorsa egitimini aldıktan sonra istedigi motoru kullanabilir ama işte önemli olan o sesi susturmak ve malesef bu pek mümkün olmuyor özellikle racing kullananlar için söylüyom. adam o motoru zaten hız için almış şimdi sen ona 70-80km ile git dersen seni hiç takmıyor bile tabi sonra gazetelerde vasikalık resmi ve kazalı olan motorunun resimi çıkıyor. ve haberin başlıgını aynen şu şekilde olur" AŞIRI HIZ YİNE CAN ALDI"" bizde işte burda başımız sagolsun Allah rahmet eylesin gibi bol bol mesaj atıyoz. hiç birimiz rahmetli hızı severdi riski severdi sonu bu oldu diye yazmaz....
-
11 Temmuz 2006, 17:28
#14
okan4037 adlı üyeden alıntı
bana 1000rr verın yarın benı bu sıtede goremzsınız
başka sebepten dolayı siteye gelemezsen filan aklımıza kötü şeyler gelicek artık
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
11 Temmuz 2006, 17:30
#15
ozman bılınkı babamlar ıstedıgım motoru almıstır
Yeni yine yeniden
-
11 Temmuz 2006, 17:43
#16
cok guzel bır soru abı neden ben solıım cabucak ölmemek için
[COLOR="Magenta"][/COLOR]Dünyaya bu gelişimi saymayın! Bu bir prova . . . Beni bir de öteki gelişimde görün! Ayakta alkışlayacaksınız ... M.T.T 0rh(+)
-
12 Temmuz 2006, 13:28
#17
ArkadaŞlar Şunuda DÜŞÜnÜn Bİr İnsan 1000 Lİk Bİr Makİne Aldi İlk Kez Üzerİne Bİnecek Bİndİ Ve Gazi Dİpledİ.bÖyle BİrŞey DÜŞÜne Bİlİyormusunuz Bence Çok SaÇma BÖyle DÜŞÜnen Bİrİ Varsa HİÇ Bİr Makİneye Bİnmesİn.İlk Araba KullandiĞiniz Zamani Hatirlayin İlk OturduĞunuzda E 5 Çikip Araba KaÇ Kİlometre Hiz Yapiyor Dİyemİ Denedİnİz.o Makİne Yİ Alan Adam Onun Hakkinda Bİr Çok Bİlgİye Sahİptİr Zatenteknİk Olarak Onun Neler YapabİleceĞİnİ Bİlİr Alirve Pratİk Yapar Scooterden Sonra BÜyÜk Makİneye Bİnmekle O Dan BÜyÜk Makİneye Bİnmek Arasinda Zannedİlenden Çok Daha Az Fark Vardir
-
12 Temmuz 2006, 16:27
#18
dishy adlı üyeden alıntı
anlamicak ne var motor bu,şakası olmaz her zaman dioruz.şak die transalp mi alsaydım hastasıyım die.sabırlı olmak lazım.....
YAv neden alamadığını hepimiz biliyoruz transalpı para pra yok kapişşşşşşşş
-
12 Temmuz 2006, 16:29
#19
orveg adlı üyeden alıntı
YAv neden alamadığını hepimiz biliyoruz transalpı para pra yok kapişşşşşşşş
zamanı geldiğinde bulurum
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
12 Temmuz 2006, 16:46
#20
Motosiklet denge unsuru olan bir alettir ve 50 kiloluk bir motosiklet ile 360 kilo olan bir motosikletin agirligi ve dengesi bir olmadigi gibi bunun yaninda suratleri ve yol tutuslarida ayni degildir. Motosiklet kullanmaya yeni baslayan birine al su 400 kiloluk motosikleti tut diyemezsin, ama 50 kiloluk motosikletle biraz alis sonra daha kilolu, torklu, suratli bir motosiklete bin diyebilirsin. Bu tıpkı bir haltercinin maksimum bir kiloyu kaldirmasi için uzun bir zaman calismasina baslar sen haltere yeni baslasan 120 kiloyu bir seferde kaldirabilir misin? Bunun tur tecrübeler denenerek ve uzun yillar sonunda ortaya çıkmıştır. Tabiki programlanabilir dusmeyen, surati ayarlanabilir motosikletler yakinda cikar. o zaman ayri. Ama tabi sen yine büyük bir motosiklete binip binmemekte ozgursun.
Kazasiz gunler.
Hayat Düşmezsen güzeldir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler