Dostum bütçe derdim olmasa tabikide alınır 25 30 bin tl max bütçe
Dostum bütçe derdim olmasa tabikide alınır 25 30 bin tl max bütçe
yakıt az olsun diyorsun ama 4 silindirden de vazgeçmiyorsun. sence de saçma değil mi? 4 silindir ama tarz olarak ne tür kasalardan hoşlanıyorsun? racing ise az yakan bu sınıfta sanırım cbr600f olur. 4 buçuk litre yaktıran usta bir sürücümüz vardı ama nasıl kullandığını söylememişti galiba tam hatırlamıyorum.
kendisini de haytırlamıyorum, tek aklımda kalan "cbr600f" ve "4,5 litre"
nc750x 160 la giderken gazı biraz daha açtığımda verdiği anlık yakıt, 4.7 lt. ekonomi için Honda önde sanki..
işitme kaybı, uzun yola uygun olmayan sürüş pozisyonu, çok yakan motor =ss sesi cezbediyor öylemi... satışı bence yasak olmalı, neyse...
ses mi, saatlerce gidince o ses öyle bir bıktırıyorki sorma, zaten 110-120 gideceksin en fazla...
motor keyifle sürme doğayla beraber özgür hissetme aracıdır, ses ve aşırı hız ise pistte yapılır....
Dostum zaten belirttim uzun yol için ss motor demedimki.Keza az yaksın derken koklasın demiyoruz min 5 6 lt falan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Tesekkürler ilgine konu içerisinde zaten arkadaslar bir fikir edinmeme sahip oldular.
Herkezin bakış açısı değişiktir.Konu bu değil bir derdim vardı sordum fikir almak istedim.
Keza bahsettiğiniz diğer etkenlerin farkındayım.
Tesekkürler
uzun yıllar önce bende böyle düşünürdüm, son yıllarda farklı motor türlerine sahip arkadaşlarla yol yapma imkanım oldu, ve farkettim ki bu arkadaşlar uzun yolda dediğiniz gibi 110 - 120 sürerken yol baydığında bi 5 - 10 dk vitesi 3 e çekip biraz ses biraz adrenalin istiyorlar, veya ışıklarda falan arabada bi hatun veya apaci tayfa gördüklerinde şöyle bi gazı sıkıp aloo ben buradayım veya akıllı olun aklınızı alırım manasında bi vutututuu senfonisi çalmak isterler :D
yani birçoğunun derdi surekli 200 artı gitmek değil ;)
ss çok yakması kullanıma bağlıdır, 4 buçuk litre yaktıran adam nasıl kullandı acaba cbr600f. bu motor ss görünümlü ama oturuş pozisyonu diğerleri gibi yatık değilmiş. yakıt konusunda da ister ekonomik olur isterse performanslı olur. bence ideal bir motor.
gerçi benim 150cc dışında tecrübem yok, gsr600 var işte o kadar.
ali cihangir, saçmalamışsın. cbr600f gibi bir motor ile uzun yol yapılamaz mı? bagaj konusunda sıkıntı olursa olur. performans egzozu olmadıktan sonra ses rahatsız etmez, hem kulak tıkacı yada kulaklık takma gibi alternatifler var. ss makinalar yol tutuşu için iyidirler.
saçmalamışsın derken? bunumu anladın arkadaşım, yol yapılmaz değil elbette yapılır, sadece bu işe uygun değil, yapılış amacı bu değil anlatabildimmi, yoksa her motorla uzun yol yapılır, 50 cc. skutırla bile, biner gidersin, olay bu değil, anlatabildimmi saçmaladımmı acaba?
ss motorun yapılış amacı sadece pist yarışlarıdır esasında, elbette yol tutuşu iyi olacak, sadece güzel kaymak gibi yolda yalnız, yapılış amacı motorun tipi üreticinin ne için yaptığı bazında bakıyorum, ona göre ideali ss değil enduro-sport turing gibi makinalardır bu işe uygun olan, anlatabildimmi kardeşim...
4 silindir SS kullanmayinca yakmiyo diyolar ama duydugumun yalancisiyim... tecrubem 160cc cim bicme makinesiyle sinirli. bi de elektrikli scooter.
Evet, uzun yol kosarak bile yapilir. Hem de kulak tıkacı gerekmez. Hemmen Ummet Pekkan diyorum. Hatta en once ben dedim.
Uzun yol için benim tavsiyem Honda NT700va Deauville olurdu. 2 silindirli 700cc uzun yolda üzmeyecek bir motor kronik bir problemi yok şaftlı. Yedek parça sorunu da yok. 4 silindirli motora gerek var mı bilmiyorum. Deauville kullanıyorum memnunum. O fiyat aralığında alınabilecek bir motor. Daha yükseklere çıkabilirsen BMW R1200RT de olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)