Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Uzun yol ekonomik 4 silindir tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xj6 f diversion olabilir.
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xj6 uzun yolda 5 litre yakiyor, cbr650f 6 litre yakıyor.
    Alıntı doghouse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 600 yada Xj6 Diversion f. Bence her ikiside yüksek keyif sunar.
    ben de arkadaşlarıma katılıyorum.3 yıldır yamaha xj 6 diversiyon f kullanıcısıyım.sakin bir 4 silindirdir.oturuş şekli,konforu,4 ler içinde tasarrufu ile ve sorunsuzluğu ile bilinir.yazları eşimle beraber,2 yan çanta,1 topcase ve 1 depo üstü çantalı olarak(yakıt+biz+yük+motorun ağırlığı yaklaşık=400 kg.),ADANA-MANAVGAT festivaline,üstelik sahil yolundan (bol virajlı)sakin bir sürüşle 4,2 lt.yaktığını defalarca ölçtüm.kesinlikle tavsiye ederim.
    bu şekilde :


    ...garip..., mostro, snappy x ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Var, 2011 cbf 600 sahibiyim, , enjeksiyonlu, kombine abs fren sistemlidir.

    "Cbf 600 de olmadigi " ifade eden yaziniza cevabendir.

  3. #23

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Sayın motorsever,uzun yol yapsın,rahat ve sessiz olsun,uzun yıllar binebileceğim bir motor olsun diyorsun.Aklıma sadece iki model geliyor.Bir kere S ve R kısaltmalı motorlardan uzak dur.Aşırı zorlamalı ve yüksek devirli motorlarla uzun süre birlikte olamazsın vede yapıları yüksek sürate dayalı olduğundan uzun yolda süspansiyon ve oturuş şeklinden dolayı rahat edemezsin.Scoter ve chapper tipi motorların bir çok modeli var ama senin tüm taleplerini kapsamıyor.Honda nc 750 x tam bir gezinti motoru ama 2 silindir.İkinci alternatif ise Suzuki Bandit.Tam istediğin gibi süper bir makine.Bütçenden biraz fazlası ile belkide kredi takviyesi ile sıfır bile alabilirsin.Şu an fiyatı çok makul.Daha fazla veremem diyorsan ikinci ellerini kontrol et.Şansına titiz kullanılmış bir motor bulabilirsin belki.Gönlüne göre bir motor sahibi olmanı diliyorum.....

  4. #24
    Emreköktürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    VFR 800 X
    Vfr motor sağlamlığı ve devir saatinde 6500 ibaresinden sonra verdiği (ihtiyaç duyulması halinde) ek güç ile tavsiye etmek istedim.
    50 60 K km ler bu makina içinde çok sayılmaz , rodaji zaten 30 K km bitiyor diye esprisi olan bir motor .XJ6 F benim çok sevdiğim motor herşeyi ile güzel eğer ABS li modeli buluna biliniyor ise tercih edilebilinir.

    VFR güvenlik olarakta fevkeladenin fevkinde yanlış değil isem kombine ABS sistemi ilk olarak Honda tarafında eski vfr 750 serilerinde uygulamaya başlanmıştır.

  5. #25

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Suzuki Bandıt tam senin aradığın motor.Az yakar,çok kaçar,sorunsuzdur.

  6. #26

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Sayın motorsever,uzun yol yapsın,rahat ve sessiz olsun,uzun yıllar binebileceğim bir motor olsun diyorsun.Aklıma sadece iki model geliyor.Bir kere S ve R kısaltmalı motorlardan uzak dur.Aşırı zorlamalı ve yüksek devirli motorlarla uzun süre birlikte olamazsın vede yapıları yüksek sürate dayalı olduğundan uzun yolda süspansiyon ve oturuş şeklinden dolayı rahat edemezsin.Scoter ve chapper tipi motorların bir çok modeli var ama senin tüm taleplerini kapsamıyor.Honda nc 750 x tam bir gezinti motoru ama 2 silindir.İkinci alternatif ise Suzuki Bandit.Tam istediğin gibi süper bir makine.Bütçenden biraz fazlası ile belkide kredi takviyesi ile sıfır bile alabilirsin.Şu an fiyatı çok makul.Daha fazla veremem diyorsan ikinci ellerini kontrol et.Şansına titiz kullanılmış bir motor bulabilirsin belki.Gönlüne göre bir motor sahibi olmanı diliyorum.....

  7. #27
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Yeni kasa cbf 1000 ile 100-120 ortalama ile geçmemek kaydıyla otobanda 5 litre/100km yakıyorum. 2 kişi + 2 yan çanta + top case + depo üstü çanta tamamı dolu vaziyette 6,2 litre civarında. 140 km/saat ortalamada hız için 1,5 litre daha ilave et.

  8. #28
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    4 silindir ve ekonomi ) nc serisi olur

  9. #29

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı c3y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 25 bin tl arası uzun yolda beni üzmeyecek yolda bırakmayacak motor,
    Hem yedek parca olsun hem düşük devirlerde az yakıt tüketimi olsun kronik arızaları olmayan bir model,
    Motoru uzun yıllar boyunca kullanmayı düşünüyorum.Ayrıca ayağımı yerden kessin mantığı yok bende yaz kış keyifle kullanıyorum.
    Böyle bir ütopya yok

  10. #30
    CyberShooter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Tigrina --> Mondial 100 SFC --> Bajaj Dominar 250
    belki benelli tnt 600 üde düşünebilirsiniz düşük km li ikinci el leri uygun fiyatlı

  11. #31

    Üyelik
    02 Mart 2017
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Yamaha xj6 serilerine baktım oldukca güzel bir motorsiklet aklımda cbf1000 de var fren sistemi yüzünden kullanıcı hatalarını tolere edebilecec bir motor diye duydum.
    Burda fikirlerini paylasan arkadaslarıma tesekkür ediyorum.
    2.el piyasasındaki tutarsızlık yüzünden cbf 1000 ve yamaha xj6 diversiyon modelinde takılı herşey bütcemin el verdiği en yüksek ve en mantıklı motor adına böyle oldu.Keske devlet ötv indirimi yapsa..

    Bu arada banditi bende seviyorum zaten alan sorun cıkarmadıkca satmaz o motoru çevremdekilerden biliyorum

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hem sesi guzel olsun
    Hem fiyati uygun olsun
    Hem az devirde az yaksin
    Hem uzun sure sorun cikarmasin

    Degil dordunu birden, ucunu birden saglayan motosiklet yok bildigim.

  13. #33

    Üyelik
    02 Mart 2017
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem sesi guzel olsun
    Hem fiyati uygun olsun
    Hem az devirde az yaksin
    Hem uzun sure sorun cikarmasin

    Degil dordunu birden, ucunu birden saglayan motosiklet yok bildigim.
    Var kardesim bandit650sa buldum arastırdım gayette güzel motor.

    Temiz 2011 üstü düşük km bulursam alıcam.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı c3y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var kardesim bandit650sa buldum arastırdım gayette güzel motor.

    Temiz 2011 üstü düşük km bulursam alıcam.
    Hic bir 600cc 4 silindir motor dusuk devirde az yakmaz.

    Uzun yolda anca... Sehir icinde asiri artar tuketim.

    Bakin sizin motosikletin silindir yapisina: Bore x stroke: 65.5 x 48.7 mm

    "Over square" dedigimiz dizayn. Yuksek devir cevirir ve hacmine gore cok guc uretir, turbosuz hem de. Ama dusuk devirde hem performansi dusuk olur, hem de yakit sarfiyati performansina gore asiri yuksek olur.

    Yukarida arkadas uzun yolda az yakiyor demis. Sehir icinde dur-kalk esnasinda cok rahat iki katina bile cikabilir tuketim.

  15. #35
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Cbf 1000 denemelisin. Hatta bir ara şöyle derdik cbf 1000 başka bir şeye binmezsin.200 000 km de sorunsuz yürüyenleri var. Bir bak derim.

  16. #36

    Üyelik
    02 Mart 2017
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Eyv dostum bu bilgi cok onemliydi zaten boyle teknik tecrubeler lazim.o zaman 1000 cc bakmak icap ediyor oda 2. El tamda suzuki bandit 650sa 2016 icin butce ayarlama plani yapmistim .:((

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı c3y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyv dostum bu bilgi cok onemliydi zaten boyle teknik tecrubeler lazim.o zaman 1000 cc bakmak icap ediyor oda 2. El tamda suzuki bandit 650sa 2016 icin butce ayarlama plani yapmistim .:((
    Daha kucuk hacimli ve cok daha hafif CB900F Hornet'im 7 litre yakiyordu sehir icinde...

    "Dusuk devirde az yaksin" ve "4 silindir" uyumlu kavramlar degil... Birini secmeniz lazim.

  18. #38

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    xj6 diversion f ama racing değil gidon falan biraz düşürülür biraz şekil şukul yapılırsa biraz daha iyi olur, sıfır alıcaksan 600rr olabilir hep uzunyol olucaksa dişlilerle oynarsın

  19. #39
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Benim motor marşa bastığım anda 7 litre yakıyo, 21 litre depo ile 195 km'de benzin bitirdiğim zamanlarım var, unutmayın, böyle motorlar basınca çok yakmaz, çarpar ve direk katlar.
    Az yakan binlik mi olurmuş,..;) Kaç kişi 1000 cc kullanıp da bu yorumu yapıyor ? CBF 1000 dediğiniz alet 220 kg'dan fazla.

    21 Litre ile 300 Km gidersem, az yaktım diyorum, Oda ortalama 7 Litre yapıyor. Tek marşla 350 km yol gidilebiliyor, yolun durumuna göre inişi cok çıkışı az ise falan fistik.

    Yakıt performansı yuksek motosikletler, 2 silindir, NC, Tracer, Versys olur, onlarda NC 4'den aşağı düşmez, diğerleri de 5'den.
    SAZMAN bunu beğendi.

  20. #40
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    tracerla geçen 4.2 litre ortalamayla gittim sakarya' ya, bütçe yetiyosa değerlendirilebilir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)