Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Yamahacılar Toplanın

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Yaklaşık 2 günde bir açılıyor.
    r25 mi ktm rc250 mi?
    mt 25 mi tnt 250 mi?
    r25 mi cbr 250 mi?
    mt 25 mi duke 250 abs mi?

    ve neredeyse bu konuların hepsine forumdaki yamaha seviciler anında çullanıyor. oww r25 le bu kıyaslanır mı? oooo o motormudur?

    bizde r25 mt 25 kötü motosikletler demiyoruz zaten 18000-19000 gibi fayiş fiyatlar etmez diyoruz ama anlamıyorlar.

    Alın size r25 alın size mt25



    az sonra beni linç edeceklerini bilmeme rağmen hak ve özgürlüklerimi kullanarak bu başlığı açtım. insanların fikirlerine saygı duyun. r25 mt25 iyi motorlar fakat ederleri en fazla 14000 tl

    saygılar.
    sikayetname ve fearlesboyy bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Ne diyon sen ya o motorlarla R 25 kıyasla... şaka şaka
    Bir R25 aşığıyım ama motor tutunca çok gelişigüzel bir üretim şekliyle devam ettiler herhalde daha hızlı ve daha fazla üretmek için. Yanılmıyorsam ilk gelen seri çok sağlamdı diyordu kullanıcıları. 2014 fuarda satılanlar sanırım. Yanılıyor olabilirim.

  3. #3

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Hangi Japon markasının 250cc SS ve naked serisi 14.000TL altında? 14.000TL'nin altında olmasının tek ihtimali ekonomimizin düzelmesi.

    Bende bir R25 kullanıcısıyım. Elbette diğer markaların daha + yönleri vardır ancak tek kişide olan bir sorun tüm firmaya yıkılamaz. Tek sorun dediğim yağ pompası değil, sorun olduğu halde sistemde gözükmemesi. Kaç motorda yağ pompası değişti sorun olmadı, sistemde gözüktü. Bence arkadaşın sorunu kullanıcı kaynaklı.

  4. #4
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı shoeisever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi Japon markasının 250cc SS ve naked serisi 14.000TL altında? 14.000TL'nin altında olmasının tek ihtimali ekonomimizin düzelmesi.

    Bende bir R25 kullanıcısıyım. Elbette diğer markaların daha + yönleri vardır ancak tek kişide olan bir sorun tüm firmaya yıkılamaz. Tek sorun dediğim yağ pompası değil, sorun olduğu halde sistemde gözükmemesi. Kaç motorda yağ pompası değişti sorun olmadı, sistemde gözüktü. Bence arkadaşın sorunu kullanıcı kaynaklı.
    İşte ben de buna kızıyorum abi.
    Motor japon olunca arıza sırasında "KULLANICI HATASI"
    Ama hintli olunca "KRONİK PROBLEM"

    Hatalı olduğunu kabul edemeyecek kadar bencil davranmamanız gerekiyor.
    Sıkıntılı durumların oluşmasını kimse istemiyor elbet. Ama birine veya herhangi bir makineye b..k atmak da yanlış.
    Sonuçta hepsinin üretiminde insan eli var.
    Kul yapımı makinelere biniyoruz.
    Üretim hatası da olabilir, kullanıcı hatası da.
    Bilir kişiler bu yüzden var.
    Tarafsız olmayı başaran bilir kişiler.
    Yazık adamın elinde Japon marka makine var sıkıntı yaşamış. Hemen şahsı suçlamayın.
    Kullanım tarzı falan diyeceksiniz şimdi. E diğerleri daha hor kullanıyor. Onlar ne yapsın o zaman?
    neobirzenci bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Alıntı sdt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte ben de buna kızıyorum abi.
    Motor japon olunca arıza sırasında "KULLANICI HATASI"
    Ama hintli olunca "KRONİK PROBLEM"

    Hatalı olduğunu kabul edemeyecek kadar bencil davranmamanız gerekiyor.
    Sıkıntılı durumların oluşmasını kimse istemiyor elbet. Ama birine veya herhangi bir makineye b..k atmak da yanlış.
    Sonuçta hepsinin üretiminde insan eli var.
    Kul yapımı makinelere biniyoruz.
    Üretim hatası da olabilir, kullanıcı hatası da.
    Bilir kişiler bu yüzden var.
    Tarafsız olmayı başaran bilir kişiler.
    Yazık adamın elinde Japon marka makine var sıkıntı yaşamış. Hemen şahsı suçlamayın.
    Kullanım tarzı falan diyeceksiniz şimdi. E diğerleri daha hor kullanıyor. Onlar ne yapsın o zaman?
    Yamaha'nın yağ pompası kronik bir sorun, bunu kimse inkar edemez. Son zamanda değişen depo altı parça ve kablo güvenlik amacıyla değişti. Değişim yaşadıktan sonra sorun yaşayanı daha görmedim veya sorunlu olduğu halde sistemde gözükmeyeni. Ben servise çağrılma konusunda Yamaha'ya kızıyorum ve suçluyorum ama bu durumda Yamaha'nın sorunu olmadığını düşünüyorum.

  6. #6
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    R25'lerin istanbul'da nasıl kullanıldığı gördükten sonra dedim iyi ki almışım, bu apaçiler bozamıyorsa ben hiç bozamam.

  7. #7
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Merhaba, yaşım 38, motor tecrübem 25 yıl, yaklaşık 150 bin km, ve evet ben bir ''Yamaha Seviciyim''. Ama neden?
    Sahip olduğum veya uzun km ler boyu kullandığım bir kaç Yamaha; Rx135, Xt600,Fzs600,R6,Ybr... Bu motorlara ben, en kötü ihtimal 15 bin km, sıkıntısız bindiysem e tabiki Yamaha Sever olacağım. Ben bu motorların hiç birinde, bugün sizin Ktm, Benelli, Bajaj, Mondial, kundial marka motorlarda çıkan (heleki sıfır veya sıfıra yakın km lerde), o acayip problemlerden hiç birini yaşamadım. Ha yaşadığım bazı problemlere de hep kesin çözüm bulundu. Deneme yanılma yöntemiyle, haftada bir servislere gitmek zorunda kalmadım. Adamlar bugün, servise çağırıp, böyle bir problem olma ihtimali var, gelin problem çıkmadan çözelim diyorsa, bu beni markadan uzaklaştırmaz, aksine daha çok yakınlaştırır.
    Ha diyeceksiniz ki başka motora binmedin mi? Evet Hondaya da bindim, Bmw ye bindim. Misal Bmw, kötü mü kesinlikle hayır, ama benim için Yamaha dan sonra gelir. Niye? Ben bir motor alırken sadece bir tek özelliğine bakmam, görüntüsü, gücü,sağlamlığı, servis maliyeti, parça maliyeti,yakıt sarfiyatı,ikinci el değeri v.s. hepsini harmanlar öyle seçerim. F650 gs i mesela, servise götürmek hani, ufak bir çinli motor parası idi mesela, ve temiz olmasına rağmen en zor sattığım motor oydu.
    Diğer konuya da yazdım, buraya da yazıyorum, hani derler ya, dün b.ktun, bugün koktun, aynı o hesap, bazı marka ve modeller için ''ooo süper bu, sağlam, taş gibi v.s.'' demek için henüz çok erken. Biraz sabredin, biraz km yapsınlar, biraz 2. ele daha çok düşmeye başlasın, ondan sonra tekrar değerlendirin.
    Ayrıyeten, R25 konusuna da değineceğim, ben ömrümde bu motora yüklenildiği kadar, başka hiç bir motora haddinden fazla yüklenildiğini görmedim, belki ilk çıktığında Cbr125 e biraz aynısı yapılmış olabilir. Ya kullanıcıların %90 ı sanki altında 600 cc makina varmış gibi abanıyorlar motora, iyi bile dayanıyor alet.
    Maalesef aramızda azımsanmayacak sayıda şöyle bir grup insan var; 600 lük makina alamayan veya sürmeye cesareti olamayan, bunun yerine 200-250 cc alıp, 600 lük gibi performans bekleyen.

  8. #8

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Bu işin yamaha,honda,suzuki, kawasakisi yok bence. sonuçta motosiklet motorları araba motoru gibi değil biraz daha hassas 250 cc makina ile sürekli 12.000 ve 13.000 devir gidersen olacağı o motoru alırısn bi yerde kucağına.

    Benim kuzenim de r25 vardı beraber almıştık ben mt25 aldım 8000 km de yağ ışığı yandı 1000 bakımına girmeden. Yüksek devir de kullanmaktan erken yanıyor dedi serviste usta yağ koydular tekrar.

    Demek istediğim motor atik veya agresif diye sürekli agresif kullanınca bir yerde elbet sıkıntı çıkıyor.

  9. #9
    Ulaş Öztaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Bir tane doğru yok! Herkesin kendi doğrusu var ve bu doğrularına bağlı tercihleri.
    Ürün belli fiyatı belli, alan alır almayan almaz niye dert ettiniz bu motoru bu kadar anlamadım ki?
    Ari Gold bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, yaşım 38, motor tecrübem 25 yıl, yaklaşık 150 bin km, ve evet ben bir ''Yamaha Seviciyim''. Ama neden?
    Sahip olduğum veya uzun km ler boyu kullandığım bir kaç Yamaha; Rx135, Xt600,Fzs600,R6,Ybr... Bu motorlara ben, en kötü ihtimal 15 bin km, sıkıntısız bindiysem e tabiki Yamaha Sever olacağım. Ben bu motorların hiç birinde, bugün sizin Ktm, Benelli, Bajaj, Mondial, kundial marka motorlarda çıkan (heleki sıfır veya sıfıra yakın km lerde), o acayip problemlerden hiç birini yaşamadım. Ha yaşadığım bazı problemlere de hep kesin çözüm bulundu. Deneme yanılma yöntemiyle, haftada bir servislere gitmek zorunda kalmadım. Adamlar bugün, servise çağırıp, böyle bir problem olma ihtimali var, gelin problem çıkmadan çözelim diyorsa, bu beni markadan uzaklaştırmaz, aksine daha çok yakınlaştırır.
    Ha diyeceksiniz ki başka motora binmedin mi? Evet Hondaya da bindim, Bmw ye bindim. Misal Bmw, kötü mü kesinlikle hayır, ama benim için Yamaha dan sonra gelir. Niye? Ben bir motor alırken sadece bir tek özelliğine bakmam, görüntüsü, gücü,sağlamlığı, servis maliyeti, parça maliyeti,yakıt sarfiyatı,ikinci el değeri v.s. hepsini harmanlar öyle seçerim. F650 gs i mesela, servise götürmek hani, ufak bir çinli motor parası idi mesela, ve temiz olmasına rağmen en zor sattığım motor oydu.
    Diğer konuya da yazdım, buraya da yazıyorum, hani derler ya, dün b.ktun, bugün koktun, aynı o hesap, bazı marka ve modeller için ''ooo süper bu, sağlam, taş gibi v.s.'' demek için henüz çok erken. Biraz sabredin, biraz km yapsınlar, biraz 2. ele daha çok düşmeye başlasın, ondan sonra tekrar değerlendirin.
    Ayrıyeten, R25 konusuna da değineceğim, ben ömrümde bu motora yüklenildiği kadar, başka hiç bir motora haddinden fazla yüklenildiğini görmedim, belki ilk çıktığında Cbr125 e biraz aynısı yapılmış olabilir. Ya kullanıcıların %90 ı sanki altında 600 cc makina varmış gibi abanıyorlar motora, iyi bile dayanıyor alet.
    Maalesef aramızda azımsanmayacak sayıda şöyle bir grup insan var; 600 lük makina alamayan veya sürmeye cesareti olamayan, bunun yerine 200-250 cc alıp, 600 lük gibi performans bekleyen.
    Hocam KTM ve mondiali aynı kategoriye sokmanız biraz tuhaf kaçmış. Bu adamların yaptığı cross/süpermoto tarzı motorları Yamaha ve Honda birleşseler yinede yapamayabilirler. Hafiflik, teknoloji, süspansiyon gibi konularda Yamaha'dan fersah fersah öndeler. Bunu o tarz makine kullanan herkes bilir.
    Ha ama şunda kesinlikle haklısınız, KTM'nin cadde motorları hala rayına oturmadı. Yamaha gibi servisleri ve sorunsuzluğu kesinlikle yok. Ama Bajaj veya Mondial gibi motorları da cebinden çıkarır bence
    Metehan07-70 ve Capitao_3 bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    (Düşük cc + yüksek devir) X yüksek devirde gelen güç = Kaçınılmaz son / Yağ pompası arızası.

    Not: Pi 3 alınacak
    oggomoggo bunu beğendi.

  12. #12
    waldorf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Africa Twin
    Bende herkesin kendi yoğurdunu bu kadar övmesine anlam veremiyorum. Hakikaten mt25 sahibi olarak çoban gibi konuya yazmak istemedim ama yine duramadım.

    Yahu kimse kimseye zorla motor satmıyor. Kronik dediğimiz sorunlar zaten internette sayfalarca bahsedilmiş. Bu r25'i mt25'i alan adam zaten bunları göze alarak alıyor. Kimseye sürpriz yumurta satmıyorlar. Buluyorsunuz makinasını patlatan bir vatandaş, onadan sonra verin coşkuyu. Bu makina bu kadar para etmez bla bla...

    Yukarda fotosunu koyduğun arkadaş, neden motorunu kontrol ettirmiyor sıkıntı var mı diye. Var ise zaten yamaha arayarak gelin şu tarihte değiştirelim diye kendileri çağırıyor. Diyelimki geç tarih verdiler. Motor sahibi neden yamaha bayisini daraltmıyor daha erken halledin diye.
    Kişisel ilgisizlik ve sallamamaktan sonra vay efendim o marka şöyle bu marka böyle. Bu motor bu kadar para etmez.

    Demişsin en fazla 14000 tl eder. Neye göre kime göre ? Marka değeri diye birşeyden haberin var mı ? Bakıyorum nedense benelli de 14000 tl....
    Katılıyorum sana fiyatlar çok yüksek. Ama bu senin yaşadığın coğrafyadaki ekonmominin kalitesinden kaynaklı.

    Bitsin artık şu 250 cc'deki o mu bu mu?
    Alabileceğin makina sayısı belli, al eline kağıt kalemi yaz artısı eksisi.
    Sonra git otur üstüne, deneme yapabiliyorsan yap. Gönlüne hoş geleni al. Biri 10 lirayken biri 15 liraysa çok fazla sıkma canını vardır bir sebebi. Yamaha ile Benelli aynı fiyattan satsın diyorsun. Bırak bunları sana düşen bunun kararını vermek değil.

  13. #13
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    ben şurayı anlamadım. r25 yolda kalmış. tamam sıkıntı olmuş. okey o da tamam.

    resimdeki alet r25 mi? resim ile olayın nasıl bir alakası var onu çözemiyorum bakıp bakıp duruyorum? var mı aydınlatacak biri?

  14. #14
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam KTM ve mondiali aynı kategoriye sokmanız biraz tuhaf kaçmış. Bu adamların yaptığı cross/süpermoto tarzı motorları Yamaha ve Honda birleşseler yinede yapamayabilirler. Hafiflik, teknoloji, süspansiyon gibi konularda Yamaha'dan fersah fersah öndeler. Bunu o tarz makine kullanan herkes bilir.
    Ha ama şunda kesinlikle haklısınız, KTM'nin cadde motorları hala rayına oturmadı. Yamaha gibi servisleri ve sorunsuzluğu kesinlikle yok. Ama Bajaj veya Mondial gibi motorları da cebinden çıkarır bence
    Hocam daha önce bir çok kez yazdım, Ktm in duke ve rc lerinin (125,200,250,390) benim zamanında sürdüğüm ktm lerle, misal exc serisi ile, hiiiç alakası yok, özellikle de malzeme kalitesi bakımından.

  15. #15
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Adam yag pompasi arizasi yuzunden motor yagsiz kalmis diyor neyin kullanici hatasindan bahsediyorsunuz siz.. Ne guzel dunya ya.. kullanici yag pompasini bozabiliyor. Gelin benim motorumu vereyim kullanarak yag pompasini bozabilene motoru hediye edecegim.. gozunuzu acin biraz kabul edin!

  16. #16
    sikayetname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R
    yaw boşverin r25 i falan bi tane götü poqlu sikitur alın bozuldumu atın yolun kenarına gidin

  17. #17

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam yag pompasi arizasi yuzunden motor yagsiz kalmis diyor neyin kullanici hatasindan bahsediyorsunuz siz.. Ne guzel dunya ya.. kullanici yag pompasini bozabiliyor. Gelin benim motorumu vereyim kullanarak yag pompasini bozabilene motoru hediye edecegim.. gozunuzu acin biraz kabul edin!
    Daha alalı kaç gün oldu tnt yi bismillah. (r25ci değilim hatta 250 cc motorlar bana ters...)

  18. #18
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Bir Yamaha sevici olarak sonuna kadar katılıyorum. R25 18bin etmez. Hatta idda ediyorum. Bugatti de çok pahalı.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...84731285/detay

    Samsung S8 için de 4.500 lira istiyorlar. Üstelik patlama ihtimali var

    Sivri biber de 13 lira etmez bence

    https://www.sanalmarket.com.tr/kweb/...biber-sivri-kg

    Fiyat performans arayanlar;

  19. #19
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, yaşım 38, motor tecrübem 25 yıl, yaklaşık 150 bin km, ve evet ben bir ''Yamaha Seviciyim''. Ama neden?
    Sahip olduğum veya uzun km ler boyu kullandığım bir kaç Yamaha; Rx135, Xt600,Fzs600,R6,Ybr... Bu motorlara ben, en kötü ihtimal 15 bin km, sıkıntısız bindiysem e tabiki Yamaha Sever olacağım. Ben bu motorların hiç birinde, bugün sizin Ktm, Benelli, Bajaj, Mondial, kundial marka motorlarda çıkan (heleki sıfır veya sıfıra yakın km lerde), o acayip problemlerden hiç birini yaşamadım. Ha yaşadığım bazı problemlere de hep kesin çözüm bulundu. Deneme yanılma yöntemiyle, haftada bir servislere gitmek zorunda kalmadım. Adamlar bugün, servise çağırıp, böyle bir problem olma ihtimali var, gelin problem çıkmadan çözelim diyorsa, bu beni markadan uzaklaştırmaz, aksine daha çok yakınlaştırır.
    Ha diyeceksiniz ki başka motora binmedin mi? Evet Hondaya da bindim, Bmw ye bindim. Misal Bmw, kötü mü kesinlikle hayır, ama benim için Yamaha dan sonra gelir. Niye? Ben bir motor alırken sadece bir tek özelliğine bakmam, görüntüsü, gücü,sağlamlığı, servis maliyeti, parça maliyeti,yakıt sarfiyatı,ikinci el değeri v.s. hepsini harmanlar öyle seçerim. F650 gs i mesela, servise götürmek hani, ufak bir çinli motor parası idi mesela, ve temiz olmasına rağmen en zor sattığım motor oydu.
    Diğer konuya da yazdım, buraya da yazıyorum, hani derler ya, dün b.ktun, bugün koktun, aynı o hesap, bazı marka ve modeller için ''ooo süper bu, sağlam, taş gibi v.s.'' demek için henüz çok erken. Biraz sabredin, biraz km yapsınlar, biraz 2. ele daha çok düşmeye başlasın, ondan sonra tekrar değerlendirin.
    Ayrıyeten, R25 konusuna da değineceğim, ben ömrümde bu motora yüklenildiği kadar, başka hiç bir motora haddinden fazla yüklenildiğini görmedim, belki ilk çıktığında Cbr125 e biraz aynısı yapılmış olabilir. Ya kullanıcıların %90 ı sanki altında 600 cc makina varmış gibi abanıyorlar motora, iyi bile dayanıyor alet.
    Maalesef aramızda azımsanmayacak sayıda şöyle bir grup insan var; 600 lük makina alamayan veya sürmeye cesareti olamayan, bunun yerine 200-250 cc alıp, 600 lük gibi performans bekleyen.
    Benelliyi gectim KTM ile Mondiali ayni kefeye koymak. Bence siz 25 yilda hicbirsey ogrenememissiniz. 13 yasinda motor kullaniyordum diye ovunmekde cabasi..

  20. #20
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelliyi gectim KTM ile Mondiali ayni kefeye koymak. Bence siz 25 yilda hicbirsey ogrenememissiniz. 13 yasinda motor kullaniyordum diye ovunmekde cabasi..
    Benim öyle bir iddiam yok, ama belli ki sen okuduğunu anlamak konusunda bir şey öğrenememişsin, ben yazımda karşılaştırma yapmadım.
    Ayrıyeten, ilk uzun yolculuğuma çıktığımda da 14 yaşında idim, dağ yollarından git-gel 450 km idi. Bunu övünmek adına değil, tücrübe adına söylüyorum, oturup ekran başından bir modelin kağıt üstü verilerine, ya da forumda eleştirilerine bakarak yorum yapmıyorum. İnsanı olgunlaştıran yaşı değil, yaşadıklarıdır, motor konusunda tecrübenin en temel kuralı ne kadar çok değişik model ile
    ,ne kadar çeşitli yol koşullarında ne kadar km yaptığındır.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)