motosikleti satin alip 1 sezon sonra rahatca elden cikarmayi dusunuyorsan R25, baska turlu her turlu KTM tercih ederdim
motosikleti satin alip 1 sezon sonra rahatca elden cikarmayi dusunuyorsan R25, baska turlu her turlu KTM tercih ederdim
15,000 TL param vardı. Sıkı bir pazarlıkla 11.000'e 0km Pulsar 200rs aldım. Yaklaşık 3000'e ekipman aldım. Sigortası cartı curtu derken bitiyor zaten.
ABS'li al haşırt diye girersin, hem de hız kesemeden, kar'da kızak misalı, yollarımız malum. Bak iki resim atayım 80-90 ile gidiyordum, solda tır vardı dönüş yaptı, servis temkinli olarak hız düşürüp geçti tırın torsesini ve 3-5 metre ilerisinde durdu, gidecek diye düşündüm durması için sebep yoktu ama durdu lastiğin asfaltta bıraktığı izlerde görülüyor, abs olsa durmaz mıydım? frene basınca bi sağa bi sola kaydım hızım azaldı baya ve servisin tampona yapıştım..
Kombine fren falan fiso kurtarmaz panik olunca, her şey bir kaç saniye de gerçekleşir abs lazım.
http://i.hizliresim.com/o7okA7.png
http://i.hizliresim.com/Gza0EV.png
Sen de girmişsin haşırt diye. Hatırlıyorum da abs'li araçlar yaygınlaşmamışken daha aynı muhabbetler arabalar için de söyleniyordu. Ne oldu peki? Bırakın abs'yi esp bile zorunlu oldu. Bence abs çok önemli. Siz hiç abs videoları izlemediniz sanırım.
https://youtu.be/VfbGhgCiQVI
Biz abs siz motorlari çöpe atıyoruz.
Hiç absli motorum olmadı, hiçte aramadım, düzgün kullan ani fren yapma, gerçek şöför freni fazla kullanmaz...
Olaya sadece ABS olarak bakmamak lazım. Duke 250 ile R25 bence hem model hem de kalite olarak kıyaslanamaz. Duke 250 her anlamda R25'ten kaliteli bir motor kullanılan parçalar ve donanım itibarıyla. Ama tabi maliyetler ve zevkler durumu kişiye göre değiştiriyor.
evet, ne kadar usta sürücü olsakta belli olmuyor. hiç ummadığımız anda üzerimize atlıyan bir araba bizi sapıttırabilir, ha piskopatsanız aynı hızla sizde arabanın üzerine atlayabilirsiniz orası ayrı mesele
ama işin çoğu motoru süren kişide bitiyor, sürücü dikkat ettiği sürece panik frenlik bir durum olma olasılığı çok düşük hatta bunu yüksek hızlarda yapma olasılığı var ile yok arası olur.
çünkü iyi bir sürücü yüksek hızlarda arabalara temkinli yaklaşır ve sollamalarda falan pay bırakır önlem alır her türlü.
ktm'nin neresi kaliteli söyler misiniz?
Sıfır iPhone 4 mü tercih edersiniz yoksa iPhone 7 mi?
Cevap bu kadar basit.
Erişilebilir, hayat kurtaran bir teknolojiyi kullanmamak akıl işi değil.
Panik fren çalışması, kaliteli lastik vs vs hikaye.
Motosikletler icin uretilen ABS sistemleri Bosch patentinde bir urun, ve 1den 10a kadar versiyonu var. ABSli mi alayim abssiz mi sorusunun cevabini bu nedenle ben hangi absli model olduguna gore degisir diye cevapliyorum.
Mondialde de ABS stickeri var, fakat bir cok motorunda o baska anlama geliyor, Antilock Brake System kisatlmasi degil. Veya Yamaha mt-25 absli aldiginizda ducati monster ile ayni sisteme sahip bir abs sistemini kullanmiyorsunuz.
ABSnin de iyisi kotusu var, ve kotusune sahip bir motosikleti almak yerine ABSsiz olani surmeyi deneyin fren kabiliyetinizin tecrube ile gelistigini goze alarak konusursak kaza riskiniz duser birkac yuz bin km yapanlar bu yorumuma hak verecektir. Digerleri sadece polemik yaratmaya calistigimi dusunecektir.
Bunun disinda zilyonuncu defa; ABS fren mesafesini kisaltan bir sistem DEGILDIR. Fren mesafenizi fren kabiliyetiniz ve o anki hiziniz belirler. ABS sadece bir fren destek sistemidir.
Dünya hızla gelişir, teklonoji ilerler ve bilgi çok hızlı yayılırken canım memleketimin insanları neden git gide daha kör cahilleşir? Gelip burada sürüş yardımcılarının gereksizliğinden bahseden motosiklet kullanıcıları var. İnanılmaz.. Üstelik eminim ki neredeyse tamamı haytında ABS li motosiklet kullanmamış.. Çok yazık.. Ben ABS li Duke 390 sahibi olmuş ve ilk TR ye ilk gelen partiden R25 almış biri olarak (13.500 den) soruya şöyle cevap vereyim, Duke 390 dan inip r25 e binince el arabasına binmiş gibi oldum. iğrenç bir kalitesizlik akıyordu.. Ve 13.500 tl yi sıfır olmasına rağmen haketmediğini düşündüm. Görünüş olarak derseniz 30 bin de eder.. Ama sadece görsel.. Şimdi çıkıp ''200 basıyo oluum'' diyenler olacaktır.. onlar ile hiç polemiğe girmiyorum =) Tam bir ergen motoru R25 insanımıza saplanan bir kazıktır. MT7 parasına gidip 250cc dandik etmez lastikli, abs siz, yan yattı mı 600rr gibi masraf çıkaran motosiklet alıyorsunuz pes.
Ne kadar iyi kullanırsan kullan, panik frende dünya rekoru sende dahi olsa insansın, hiç ummadığın anda bir anlık dalgın ile kitlersin tekeri sonrası ya bir tırın altına yada bariyere patların.. Sonrası zaten malum sitede başlık,face te taziye mesajları vs vs..
arını marını boşver, sen bir kere sür şu gsr 600'ü ondan sonra karar ver.
aga bozulana kadar binsen yine kardır, motora bindim dersin en azından :D
arkadaşlar kusura bakmayın ben yine konuları karıştırdım :( başka konuya atıcaktım bu mesajı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
bu yanlış, kişinin kişiliği olmalı ve kendine uyanı bulmalı. çoğunluğa bakıp hareket edilmez öyle koyun gibi.
misal bana kimse önermedi ama ben müsait olunca "daelim roadwin 250" alacağım.
kazalı ama inceledikten sonra ben yinede alabilirdim;
2007 model suzuki gsr 600
Mesela sıfır km ktm aldığında, yağ pompası, depo braketi ve kill switch bilmem neyinin değişimi için servis kaydı açtırmıyorsun.
Son serileri bilmiyorum, ancak R25'lerin 2016'ya kadar olan serilerinde yukardaki problemler neticesinde, insanlar sıfırını alırken servis kaydını da açtırıyordu R25'te.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Elim ayağım titriyor hayatında hiç ktm sürdün mi ktm kullandın mı? Görmüş kullanmışsan ve bu cümleyi kueuyorsan ya motosikletten zerre anlamıyorsun ya da çok daha büyük problemlerin var. He arkadaş bajaj kaliteli ktm dandik bunu dersin sen. Bunu diyecek enerjiyi hissettim sende
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)