İlk kazam ve arkasından yüze vuran acı ve kendine duyulan öfke ifadesi
Reklamlar
-
Arkadaşlar olaya nasıl başlasam bilemiyorum... Moralim çok bozuk ve inanın çok gerginim. Siz de benim gibi aranızda ufak badire atlatanlardan iseniz, ne dediğim ne demeye çalıştığımı çok iyi anlamışsınızdır; yada anlıyorsunuzdur.
Yaklaşık 3-4 aydan beri 2.El aldığım RS200 üm ile yine cumartesi geleneksel iş yolculuğum için sabah çıktım her zamanki gibi... Mesai bitiminde dönüş yoluna koyuldum ve sorunsuz kazasız vardım. Çok şükür dedim, fakat içime sinmeyen elcik kolunun tam kavramama gibi kol'a tam hakimiyet kuramamanın bir gıcıklığı tuttu bende... Velhasıl kelam; ata2 dediğim yere vardım. (varsa bilen yada aday olup o güzergahta sınava giren test sürüş alanıdır bu arada yeni direksiyon başına geçip araba kullanmayı öğrenmeye çalışanların.) Bende burada test etmek için eve vardığım yerdenburaya geldim. Neyse devam dedim bir deneyelim, denedim tabi hiçbir sorun yok... Nedendir ne hikmettir, benim lastiklerden midir nedir; bugün dikkatimi çekti. Dogrudan kayıyor, hafif viraj da bile "aha! yattım" diyecek kadar korkutuyor. Lastikler beni ki sabah ufaktan aynısı başıma geldi.Neyse ben bu yola girdim. Yol, nasıl desem normal hafif tırtıklı asfalt değilde düz macun gibi bir yol... Efsane bir şekilde bir cesaretle hani "o oldum yeaa! ben" deyip kendini yılların kurdu sanma hali, o palazlanma dönemimi aştım, artık dediğin yerde bir büyüklenme anında çat diye bir şey gelir ya başınıza... Benim geldi işte, aşırı güven hızlı geçiş kaldırımı hesaplayamam ve dikkatsizlikle lastiklerin günlük güneşlik havada kayması sonucu ilk kazamı yaptım. Dahası, kaldırıma motorumla beraber bomboş yolda uçtum. Sağ taraf komple deforme oldu yani... Şimdi girdim parça felan baktım toplamda 1000 tl yi buluyor. Şimdi düşünüyorum; bunların en azından bir şekilde yaptırayım mı? Yoksa, "sen daha çok düşersin." deyip bir süre beklememi mi tavsiye edersiniz arkadaşlar?
Resimler:
http://imgur.com/a/qSuNI
Reklamlar
-
Geçmiş olsun üstünde orjinal lastiklerimi vardı.şekil açısından rahatsız olmazsan biraz daha binmen daha iyi olur.
-
k_ayhn adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun üstünde orjinal lastiklerimi vardı.şekil açısından rahatsız olmazsan biraz daha binmen daha iyi olur.
Sagol kardeşim michell lastik var fakat ben nedense hiç ısınamadım bu lastiklere.
-
Dostum öncelikle geçmiş olsun , sticker alıp uygula , manetin ucuna ve gidon topuzuna siyah boya uygula derim . Umarım ders olmuştur , kazasız sürüşler .
-
Simsar adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle geçmiş olsun , sticker alıp uygula , manetin ucuna ve gidon topuzuna siyah boya uygula derim . Umarım ders olmuştur , kazasız sürüşler .
Hocam ben onları komple değiştircem fiyatları uygun mesela bak; derdim grenajlar sadece sarı olan kıyafetlere bir çare yok siyah olan her ne varsa cebimi yakmaz diğerleri eksoz da kalsın susturucusu felan boyanır hiç mühim değil.Derdim görünen yerleri.
-
Arkadaşlar olaya nasıl başlasam bilemiyorum... Moralim çok bozuk ve inanın çok gerginim. Siz de benim gibi aranızda ufak badire atlatanlardan iseniz, ne dediğim ne demeye çalıştığımı çok iyi anlamışsınızdır; yada anlıyorsunuzdur.
Yaklaşık 3-4 aydan beri 2.El aldığım RS200 üm ile yine cumartesi geleneksel iş yolculuğum için sabah çıktım her zamanki gibi... Mesai bitiminde dönüş yoluna koyuldum ve sorunsuz kazasız vardım. Çok şükür dedim, fakat içime sinmeyen elcik kolunun tam kavramama gibi kol'a tam hakimiyet kuramamanın bir gıcıklığı tuttu bende... Velhasıl kelam; ata2 dediğim yere vardım. (varsa bilen yada aday olup o güzergahta sınava giren test sürüş alanıdır bu arada yeni direksiyon başına geçip araba kullanmayı öğrenmeye çalışanların.) Bende burada test etmek için eve vardığım yerdenburaya geldim. Neyse devam dedim bir deneyelim, denedim tabi hiçbir sorun yok... Nedendir ne hikmettir, benim lastiklerden midir nedir; bugün dikkatimi çekti. Dogrudan kayıyor, hafif viraj da bile "aha! yattım" diyecek kadar korkutuyor. Lastikler beni ki sabah ufaktan aynısı başıma geldi.Neyse ben bu yola girdim. Yol, nasıl desem normal hafif tırtıklı asfalt değilde düz macun gibi bir yol... Efsane bir şekilde bir cesaretle hani "o oldum yeaa! ben" deyip kendini yılların kurdu sanma hali, o palazlanma dönemimi aştım, artık dediğin yerde bir büyüklenme anında çat diye bir şey gelir ya başınıza... Benim geldi işte, aşırı güven hızlı geçiş kaldırımı hesaplayamam ve dikkatsizlikle lastiklerin günlük güneşlik havada kayması sonucu ilk kazamı yaptım. Dahası, kaldırıma motorumla beraber bomboş yolda uçtum. Sağ taraf komple deforme oldu yani... Şimdi girdim parça felan baktım toplamda 1000 tl yi buluyor. Şimdi düşünüyorum; bunların en azından bir şekilde yaptırayım mı? Yoksa, "sen daha çok düşersin." deyip bir süre beklememi mi tavsiye edersiniz arkadaşlar?
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar olaya nasıl başlasam bilemiyorum... Moralim çok bozuk ve inanın çok gerginim. Siz de benim gibi aranızda ufak badire atlatanlardan iseniz, ne dediğim ne demeye çalıştığımı çok iyi anlamışsınızdır; yada anlıyorsunuzdur.
Yaklaşık 3-4 aydan beri 2.El aldığım RS200 üm ile yine cumartesi geleneksel iş yolculuğum için sabah çıktım her zamanki gibi... Mesai bitiminde dönüş yoluna koyuldum ve sorunsuz kazasız vardım. Çok şükür dedim, fakat içime sinmeyen elcik kolunun tam kavramama gibi kol'a tam hakimiyet kuramamanın bir gıcıklığı tuttu bende... Velhasıl kelam; ata2 dediğim yere vardım.(varsa bilen yada aday olup o güzergahta sınava giren test sürüş alanıdır bu arada yeni direksiyon başına geçip araba kullanmayı öğrenmeye çalışanların.) Bende burada test etmek için eve vardığım yerdenburaya geldim. Neyse devam dedim bir deneyelim, denedim tabi hiçbir sorun yok... Nedendir ne hikmettir, benim lastiklerden midir nedir; bugun dikkatimi çekti. Dogrudan kayıyor, hafif viraj da bile "aha! yattım" diyecek kadar korkutuyor. Lastikler beni ki sabah ufaktan aynısı başıma geldi.Neyse ben bu yola girdim. Yol, nasıl desem normal hafif tırtıklı asfalt değilde düz macun gibi bir yol... Efsane bir şekilde bir cesaretle hani "o oldum yeaa! ben" deyip kendini yılların kurdu sanma hali, o palazlanma dönemimi aştım, artık dediğin yerde bir büyüklenme anında çat diye bir şey gelir ya başınıza... Benim geldi işte, aşırı güven hızlı geçiş kaldırımı hesaplayamam ve dikkatsizlikle lastiklerin günlük güneşlik havada kayması sonucu ilk kazamı yaptım. Dahası, kaldırıma motorumla beraber bomboş yolda uçtum. Sağ taraf komple deforme oldu yani... Şimdi girdim parça felan baktım toplamda 1000 tl yi buluyor. Şimdi düşünüyorum; bunların en azından bir şekilde yaptırayım mı? Yoksa, "sen daha çok düşersin." deyip bir süre beklememi mi tavsiye edersiniz arkadaşlar?
Nasıl hocam anlamadım ..
-
Hocam, geçmiş olsun bu arada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
blackman2004 adlı üyeden alıntı
Nasıl hocam anlamadım ..
Okurken gözlerim kanadı. Kendi anladığım kadarıyla, bazı yerlerini düzenleyip noktalama işaretlerini koyup tekrar koydum.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Hocam, geçmiş olsun bu arada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
Okurken gözlerim kanadı. Kendi anladığım kadarıyla, bazı yerlerini düzenleyip noktalama işaretlerini koyup tekrar koydum.
Teşekkür ederim hocam .
-
ben olsam; arka fren pedalı, basamak, ayna ve susturucuyu değiştirmem. Susturucu çok rahatlıkla boyanabilir.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
ben olsam; arka fren pedalı, basamak, ayna ve susturucuyu değiştirmem. Susturucu çok rahatlıkla boyanabilir.
Aynen hocam çarşamba götürücem sabahtan her ne kadar daha çok düşeriz desekte motorun imajı hafızadan gitmiyor bir an önce götür beni diyor .
-
-
Geçmiş olsun.
Bu motorda ABS var diyenler burada mı? Sadece tek teker de ABS olunca böyle oluyormuş demek...
-
gecmis olsun da keske noktalama isareti kullansaniz 3 ksre okudum.
-
Geçmiş olsun.Her ne kadar kendimize kızsak bile kaza bu , adı üzerinde,önüne geçemediğimiz engel olamadığımız zamanlar... Teknik olarak,yani parça değişimi ve maliyet stratejisi anlamında bir tavsiye veremeyeceğim.
İyi taraflarına bakalım,sizde bir hasar yok,bu ölçekte bir kaza yaparak daha sonra olacak büyük bir kazanın önüne geçtiniz bence.Özgüven ve buna bağlı dikatsizlik , bundan sonraki sürüşlerinizde yaptğınız kazadan alıcağınız derslerle çok daha iyi bir binici olacaksınız.
Tekrar geçmiş olsun.
-
blackman2004 adlı üyeden alıntı
Hocam ben onları komple değiştircem fiyatları uygun mesela bak; derdim grenajlar sadece sarı olan kıyafetlere bir çare yok siyah olan her ne varsa cebimi yakmaz diğerleri eksoz da kalsın susturucusu felan boyanır hiç mühim değil.Derdim görünen yerleri.
http://i.hizliresim.com/j8y5gG.png
Servise bir uğra daha uygun netten bajaj parçaları
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bu motorda ABS var diyenler burada mı? Sadece tek teker de ABS olunca böyle oluyormuş demek...
Arkadaşın yaptığı ile ABS alakası nedir ? Ayrıca ABS olan motosikletler kaza yapmıyor mu ?
-
-
Kimse dememiş o lastiklerden kurtul veya ayrıca yatma kalkma viraj alma gibi haraketler yapmadan önce lastiği ısınması lazım motor ısınmadan marşa basıp gidersen nasıl zararı varsa lastik buz gibi haraket çekersen kaza kaçınılmaz
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın bence nazarlık kalsın bende ufak hızlarda düştüm nazarlık duruyor gidişinde sorun yoksa devam
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Servise bir uğra daha uygun netten bajaj parçaları
Çarşamba uğramayı düşünüyorum hocam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Kimse dememiş o lastiklerden kurtul veya ayrıca yatma kalkma viraj alma gibi haraketler yapmadan önce lastiği ısınması lazım motor ısınmadan marşa basıp gidersen nasıl zararı varsa lastik buz gibi haraket çekersen kaza kaçınılmaz
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın bence nazarlık kalsın bende ufak hızlarda düştüm nazarlık duruyor gidişinde sorun yoksa devam
Valla hocam ben 2.el aldım gerçekten hiç memnun değilim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Salurbey adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.Her ne kadar kendimize kızsak bile kaza bu , adı üzerinde,önüne geçemediğimiz engel olamadığımız zamanlar... Teknik olarak,yani parça değişimi ve maliyet stratejisi anlamında bir tavsiye veremeyeceğim.
İyi taraflarına bakalım,sizde bir hasar yok,bu ölçekte bir kaza yaparak daha sonra olacak büyük bir kazanın önüne geçtiniz bence.Özgüven ve buna bağlı dikatsizlik , bundan sonraki sürüşlerinizde yaptğınız kazadan alıcağınız derslerle çok daha iyi bir binici olacaksınız.
Tekrar geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim hocam varlığınız güç veriyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)