Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bir Çare!!!

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Şubat 2017
    Şehir
    İstanbul
    Öncelikle herkezlere merhaba arkadaşlar.
    Yaklaşık 2 aydır araştırıyorum ama işin içinden çıkamadım.
    Öncelikle yaşadığım yer İstanbul Yaş:28 Boy:1,85 Kilo:90
    Günlük 4 gidiş 4 te geliş iş yeri
    Yazları ortalama 450 gidiş 450 de geliş 5-6 sefer uzun yol yapacağım.
    250cc lik makina bakıyorum.
    Motor geçmişim 13-14 yaşlarında peugeot mobiletlerle başladı glardoni, polini silindirler 919 karbiratörler bilen bilir :D Ramzey 125cc, Mondial Scooter, Bisan bionik falan filan yaklaşık 5 senedirde motoru binmedim arkaya bile :D sebeb belli Evlilik hatun bir dünya laf bebekte olunca iyice kaldı bizim motor işi.
    Şimdi yeniden ateşleyelim diyorum. Baktığım modeller şunlar.
    Ninja 250 SL motor altımda kayboldu :D
    CBR250r ve TNT 25 tek silindir uzun yol yorarmı diyorum :S
    TNT250 kalıplı kaldırır benim bünyeyi diyorum.
    Diğer yandan Suzuki göz kırpıyo görmek nasip olmadı daha :S
    Ama gel görki Honda bir 250RR yapmış efsane tabikide göremedim :S
    Ne yapayım yardım edin yaş belli çocukda var amacımız hız ses değil işimizi görsün azda iyi dursun yeter. Çok acelemde yok açıkcası 2018 CBR RR gelirse bekleyeyim diyorum.

    Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    maxi scooter daha uygun olur.

  3. #3
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    dostum o efsane diye hepimizin bayıldığı cbr 250 rr türkiyeye gelmeyecekmiş birkaç arkadaş hondaya sorup, cevabı paylaşmıştı. marka model sayfasında bulabilirsin.

    o yüzden bence çok bekleme.

    kolay gelsin.

  4. #4

    Üyelik
    24 Şubat 2017
    Şehir
    İstanbul
    Scooter tarzı düşünmüyorum hocam,

    2017 için evet gelmeyecekmiş ama 2018 için Honda gelmeyecek demiyor. Çalışıyoruz elimizden geldiğince diyor

  5. #5

    Üyelik
    13 Mart 2017
    ne demek gelmeyecek anlamış değilim, adamlar özel siparişle ne arabalar getiriyor bumu gelmeyecek, versinler siparşi göndersin honda, bune yahu, o yok bu yok fiyat uçuk...

  6. #6
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    buyrun burdan yakalım bir gün herkes endro cu olur
    ilacınız bu yeni euro4 250cc rahatlık ne isterseniz mevcut


    url=http://hizliresim.com/1LG1YB][/url]

  7. #7

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Maxiscooter benim ne ilgi ne de bilgi alanıma girmediği için ordan önermeyeceğim.

    Suzuki inazuma çok rahat. Öyle böyle rahat değil. 120km hız ile de güzel gidiyor. F olanı grenajları sayesinde rüzgara karşı da muhafaza sağlar.
    Ha yok inazuma düşünmüyorum, daha sportif görünsün derseniz;

    Geçen hafta sonu zaferce üstadın planladığı geziye katıldım. Buluşma noktası benim eve 50 km. Benzinlikte buluştuk, depoyu doldurup km'yi sıfırladım. Geziyi tamamlayıp ayrıldık. Benzin aldım, 277 km yazıyordu. 30 km'de tekrar eve gidişim.

    350km yol yaptım kısacası, günübirlik bir gezide. Üstelik, rota dolayısı ile, daha az yorucu olan, 3 şerit gidiş 3 şerit düz asfalt değil de, çoğunlukla yer yer bölünmemiş yollarda çokça virajlayarak. 350 km'nin sonunda ufak ta olsa yorgunluk vardı. Ama eve dönüp, çay içip, tekrar çıkıp motora binip künefe yemeye gittim. Gezi esnasında hem grup sürüşüne uymak için, hem de yolu, rotayı iyi bilmediğim için, diğer arkadaşları takip ettim. Bazı yerlerde gereğinden fazla hızlanıp, bazı yerlerde gereğinden fazla yavaşladık. Haliyle şehirler arası bir sürüşe göre daha yorucu, ama kat kat daha keyifliydi.

    Dolayısı ile, 400 km yol, uygun molalar ile yapıldığında, CBR'ye bindiğinize pişman olmazsınız. Sıkıntı şu ki, yenge artçı olacaksa durum değişir. Çünkü artçının rahat etmeyeceği aşikar.

    Boludan aldım motoru, 1 sigara, 1 telefon görüşmesi, bir yemek molası ile, Ankara'ya geldim. Herhangi bir yorgunluk hissetmedim. Üstelik eski yolu kullandım. Hava da soğuktu. Dolayısı ile, uygun mevsimde, uygun ekipman, uygun molalar ile, herhangi bir sıkıntı yaşatmaz. Tek silindir oluşunu sadece 140'ın üstüne çıktığınızda hissettiriyor bence. Orada ivmelenme R25'e göre bariz zayıflıyor.

    Nispeten dik oturuş pozisyonu iyi. Ancak benden 5 cm uzun boyunuz, sizde nasıl olur bilmiyorum. 180 boy, 100kg ağırlık ile, herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    Alıntı murat 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buyrun burdan yakalım bir gün herkes endro cu olur
    ilacınız bu yeni euro4 250cc rahatlık ne isterseniz mevcut

    http://i.hizliresim.com/GBy6vb.jpg
    Çıksın piyasaya, aklımda, ama selenin görüntüsü ürkütüyor beni. Bir kez CRF250L 'e oturmuştum, rahat edememiştim. Umarım bunun sele iyidir ona göre. Bir de, bu parayı verdikten sonra, DL250 de tercih edilebilir oluyor.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  8. #8
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Merhaba nemms

    Uzun yol icin tek silindir az gelebilir. imkanin varsa ikinci el 40 beygirin ustunde ki cift silindirlilere bakabilirsin.

  9. #9

    Üyelik
    24 Şubat 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba nemms

    Uzun yol icin tek silindir az gelebilir. imkanin varsa ikinci el 40 beygirin ustunde ki cift silindirlilere bakabilirsin.
    2.el düşünmüyorum hocam sıfır olsun 4-5 sene bineyim gerekirse CC yükseltiriz

  10. #10
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maxiscooter benim ne ilgi ne de bilgi alanıma girmediği için ordan önermeyeceğim.

    Suzuki inazuma çok rahat. Öyle böyle rahat değil. 120km hız ile de güzel gidiyor. F olanı grenajları sayesinde rüzgara karşı da muhafaza sağlar.
    Ha yok inazuma düşünmüyorum, daha sportif görünsün derseniz;

    Geçen hafta sonu zaferce üstadın planladığı geziye katıldım. Buluşma noktası benim eve 50 km. Benzinlikte buluştuk, depoyu doldurup km'yi sıfırladım. Geziyi tamamlayıp ayrıldık. Benzin aldım, 277 km yazıyordu. 30 km'de tekrar eve gidişim.

    350km yol yaptım kısacası, günübirlik bir gezide. Üstelik, rota dolayısı ile, daha az yorucu olan, 3 şerit gidiş 3 şerit düz asfalt değil de, çoğunlukla yer yer bölünmemiş yollarda çokça virajlayarak. 350 km'nin sonunda ufak ta olsa yorgunluk vardı. Ama eve dönüp, çay içip, tekrar çıkıp motora binip künefe yemeye gittim. Gezi esnasında hem grup sürüşüne uymak için, hem de yolu, rotayı iyi bilmediğim için, diğer arkadaşları takip ettim. Bazı yerlerde gereğinden fazla hızlanıp, bazı yerlerde gereğinden fazla yavaşladık. Haliyle şehirler arası bir sürüşe göre daha yorucu, ama kat kat daha keyifliydi.

    Dolayısı ile, 400 km yol, uygun molalar ile yapıldığında, CBR'ye bindiğinize pişman olmazsınız. Sıkıntı şu ki, yenge artçı olacaksa durum değişir. Çünkü artçının rahat etmeyeceği aşikar.

    Boludan aldım motoru, 1 sigara, 1 telefon görüşmesi, bir yemek molası ile, Ankara'ya geldim. Herhangi bir yorgunluk hissetmedim. Üstelik eski yolu kullandım. Hava da soğuktu. Dolayısı ile, uygun mevsimde, uygun ekipman, uygun molalar ile, herhangi bir sıkıntı yaşatmaz. Tek silindir oluşunu sadece 140'ın üstüne çıktığınızda hissettiriyor bence. Orada ivmelenme R25'e göre bariz zayıflıyor.

    Nispeten dik oturuş pozisyonu iyi. Ancak benden 5 cm uzun boyunuz, sizde nasıl olur bilmiyorum. 180 boy, 100kg ağırlık ile, herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------



    Çıksın piyasaya, aklımda, ama selenin görüntüsü ürkütüyor beni. Bir kez CRF250L 'e oturmuştum, rahat edememiştim. Umarım bunun sele iyidir ona göre. Bir de, bu parayı verdikten sonra, DL250 de tercih edilebilir oluyor.
    dl 250 ortalıkda yok henüz sitede de yok fiyat ne çıkacak belli değil kawasakı 300 cc ye 7500 euro çekti bilginiz olsun benim rally henüz gelmedi bu hafta bekliyorum kısmetse
    düz crf kullanıp rally alan arkadaşım ilk izlenimleri çok güzel olduğunu söyledi

  11. #11

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Kawasski 300cc bir enduro getirdi. Bloğu ninja 300 den aldık ama alt ve orta devirlerde çekişi arttırdık diyorlar? Bakılabilir?

  12. #12

    Üyelik
    13 Mart 2017
    [QUOTE=murat 60;4122877]buyrun burdan yakalım bir gün herkes endro cu olur
    ilacınız bu yeni euro4 250cc rahatlık ne isterseniz mevcut


    cross motorla enduroyu karıştırdın sanırım, bu motorla asfaltta virajın birinde gümlersin arkadaşım, cross motor adı üstünde...

  13. #13
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    [QUOTE=Ali Cihangir;4122954]
    Alıntı murat 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buyrun burdan yakalım bir gün herkes endro cu olur
    ilacınız bu yeni euro4 250cc rahatlık ne isterseniz mevcut


    cross motorla enduroyu karıştırdın sanırım, bu motorla asfaltta virajın birinde gümlersin arkadaşım, cross motor adı üstünde...
    crf ye nezamandan beri cross deniyor
    bugün siz ilk oldunuz galiba

  14. #14

    Üyelik
    13 Mart 2017
    [QUOTE=murat 60;4122977]
    Alıntı Ali Cihangir adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    crf ye nezamandan beri cross deniyor
    bugün siz ilk oldunuz galiba

    CRF 250 RALLY


    bu nedir arkadaşım, uzun yol motorumu, cruisermi naked mı touringmi skutırmı yoksa dediğin gibi enduro mu? yoksa bendemi hata var, taş depe dağ bayır hopla zıpla motoru olmuş enduro öylemi, cross ile enduro yu ayırt edemedim demekki, sadece araziye uygun olan cross motorla, hem arazi ve yola uygun olan enduroyu karıştırmışım pardon, bu alet yol şartlarına kısmen uygun hale getirilmiş tam enduro olmayan tam yol motoruda olmayan cross-enduro-şehir içi motorumsu karışık birşey olmuş

  15. #15

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    HD Sportster 883R
    Inazuma'nın f olanı (cbr kadar olmasa da) naked olanını göre daha spor görünüyor. Tipi uygun olacaksa bende Inazuma F öneririm. Bunun haricinde CBR ihtiyacınızı karşılıyor ama olur da artçı binecek olursa Inazuma yine öne geçiyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)