efendy06 adlı üyeden alıntı
Azıcık düşünün, çok olmasa da düşünün.
Kurye dediğiniz, geçimini motoru ile sağlayan, motorunun az yakmasını, az bozulmasını, güvenilir olmasını isteyen kuryeler bunca yıldır neden ybr ve cbf'den vazgeçmiyor? Eve, cbf yağ yakıyor, ama bunu yazanlar sanıyor ki motor yolda giderken yağını bitiriyor, yağsız kalıyor. Yağ değişiminden yağ değişimine ortalama 0,1-0,2 litre arası yağ eksiltiyor bir çok cbf. Onu da kurye arkadaşlar sabah evden çıkmadan kontrol edip eksikse tamamlayıp devam ediyorlar. Sanki evden çıkıp markete varana kadar yağı bitiriyormuş gibi boş konuşmanın bir anlamı yok. Pulsar için kalitesini kanıtlamış diyen arkadaş, 3 sene oldu, daha 200ns'in kronik sorunlarının bir çoğunun sebebini bile bilmiyor servis. Ne kalitesinden bahsediyorsun?
Bak daha geçen hafta Pulsar kullanıcısı, forum üyesi bir abimiz ile aramızda geçen diyalog.
Stop ediyor diye yazılım atmışlar, motor gitmemeye başlamış. Gitsin diye yazılım atmışlar, titremeye başlamış. Niye? Çünkü kobay sensin. Adam arge yapmıyor, yeni geliştirdiği yazılımı servislere kullandırıyor, gelen geri bildirimlere göre yenisini yapıyor. Sonra pulsar ikisinden de kaliteli diyenler çıkıyor. 2011'den beri üretilen CBR'ların hangisine servisler yeniden yazılım yüklemiş stop etmesin diye? Hangisi bakımdan çıkınca eskisinden daha çok titrer olmuş?
Geçin bunları, kendinizle, aklınızla dalga geçirtmeyin. Motorlu taşıtın altın kuralı şu dur, firma arge yapar, araştırır, dener, hataları bulur, düzeltir, her konuda optimize hale getirince müşterisine sunar. Sizin çok kaliteli bajaj daha bunu yapmaktan aciz...
Konu sahibinin sorusuna gelince, ekipman bütçeye dahil değilse, 10 bin liraya CBR alınabilir, temizinden. Tarzım değil derseniz, RX3i Evo alınabilir, SYM wolf alınabilir. Su soğutmalı, biraz daha fazla güç üreten motorlara bakın ki, trafikte kamyonlar sizi sollamasın, 6 ay sonra yeni başlık açmayın "bu gitmiyor, ne alayım?" diye.