Ruhu yok bu motorun😄Blok karakteri araba gibi önermeyın artık millet düzgün motora binsin. NC ye bineceginize ufak cc araba alın aynı yakıt masrafıyla istediğiniz yere gidersiniz😄
Ruhu yok bu motorun😄Blok karakteri araba gibi önermeyın artık millet düzgün motora binsin. NC ye bineceginize ufak cc araba alın aynı yakıt masrafıyla istediğiniz yere gidersiniz😄
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
ER6N kullandın mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
Yani benim bildiğim ER6 zevk verecek tarzda bir sürüşte 5 litre üzeri yakıyor. Tabi arkadaşımın motoru bakımsızdı, eğer ondan fazla yakıyorsa, bakımlı olduğunda o yakıt verisi düşüyorsa, tadından yenmez bir makinedir ER6.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Aynı durumda sayılırız. Ybr 125 satıyorum. Tutkulu olduğum bi tenere ve nc vardı önümde. Malum motorda araba piyasası gibi geniş test aralığı yok bende buldum birinden dayanamadım turladım zaten alıcam. Kız arkadaşım ile bindik test ettik. Tenere aşığıyım fakat titreşim değilde motorun tek silindiri ben asfalt değilim diyor. Bende şarköyde oturuyor çorlu da üni deyim yani uçmakdere sonrası dümdüz anayol. Tenere de yüksekliği aşırı rahat süspansiyon beni etkiledi. Bana önemli olan yakıt tüketimi tenere alıp asfaltta bi touring edası ile akarsan ruhuna ters oluyor hemde pulsar gibi gidip Vfr gibi yakmak oluyor. Nc benim için şuan tamamdır kesin yani.kötüleyen arkadaşlar için şunu diyorum. Evet ön çatal yetersiz ancak bu motor zaten enduro değil kesinlikle değil bu asfalt motoru. Ön tek disk aynen öyle ybr ile 30 bin km kullanınca insanın frenajı döt korkusu ile süper oluyor o kadar ince bakmıyorsun. Ayrıca motor hem az yakacak hem çok gidecek o nasıl olacak? cbr 250,bağıra bağıra 140 R25 bağıra bağıra 150 zaten 5 yakacak 140 giderim nc ilev4 yakarım. ,Devir aralığı motoru dizel araba gibi uzun ömürlü ve düşük yakıtlı yapıyor motorun mazotlusu olsun ciuvv diye devir aralığı gerek yok 130 140 bana yetiyor az yaksın üzmesin diye istiyorsan alacaksın bende öğrenciyim şuaj ihtiyaç o çok uzun km kullanıyorum işim olsa tek haftasonları binsem başka bişi bakarım. Ama şu motoru naked ss makineler ile kıyaslamak saçma.inanın motorun işletim maliyeti daha kötü durum eğer öyle olmasa bende nc bakmam 09 tracer alırım triumph alırım Vfr 1200 alırım. Eşya bagaj derdim var olmasın r6 alırım zx636 alırım alırım işte bişeyler. Herkes kendi istekleri arzusunda motor alırsa sıkıjtı kalmaz motoru kötülemek daha sığ bi düşünce.eğrisi doğrusu budur. Ufacık motordan inip nc dünyanın en iyi motoru demekle "o paraya mt var nc motor mu demek aynı mantık.
Değerli blueway2, sözüm tabii ki sana değil ancak bir konuda ben de bir şey söylemek isterim, senin tepkini alacağını bildiğim için önceden seni alıntılıyorum ..
" Saygısızlık eden " bence kim biliyor musun ?
Tem'de 90 km/h - 100 km/h hız ile NC sürüp, " bu dünyanın en az yakan yüksek cc motoru " diyenler ve bu motosikleti o şekilde reklam edenler. NC gayet de 140 km/h-150 km/h ile gidince " çok yakan ama gidemeyen " bir motosiklet ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Selam Gökhan
NC en yüksek torku verdiği 4750 devirde (Bendeki redline 6250'de olan 2015 modeldi, ona göre konuşuyorum. Yenilerde redline epeyi yukarı gitti, onlarda en yüksek torku verdiği yerde sürat biraz daha fazla olabilir...), kadranda 145km/s gören bir motosiklet. Yani 140 - 150 civarları NC'nin en verimli çalışacağı sürat. Kendi sınıfındaki diğer motosikletlerden mutlaka daha az yakacaktır. Kiraladığın zaman test ederiz...
nc nin canı çıkarılarak kullanınca 6.5 yakıyor 160 vs gidince evet kendi sınıfındakiler den az misal afrika ile 150 km/h gidiyorum 7 lt yakıyor
yani yüksek hız da ne kadar az devir çevirdiği de önemli
evet nc her yönü ile çok ekonomik bi motosiklet
Arkadaşlar gönlünüze yatan hangisiyse onu alın demek isterdim maalesef bu ülke de bu mümkün olmasa da, bence maddi anlamda sizi üzmeyecek satmak istediğinizde satabileceğiniz sizi yolda izde üzmeyecek motora yönelin. yakıt tüketimine niye takılıyorsunuz bu yazılan motorlar da alt tarafı 1 litre oynar baktığınızda hesaplarsak 50000 km yaptığınızı düşünsek ortalama 5 litre yakıt harcasanız 100 km de toplam 500 litre sarfiyatınız olur oda kabaca 4000 tl gibi bir maliyeti olur. Yani 4000 tl de bu tarz bir motorun %10 unu ancak olur o yüzden gönlünüze yatanı almanız bence daha mantıklı.
4 yıllk konuyu neden hortlatır ınsan motorunu ovmek ıcın yaa komık
Kimin ne dediğine bu kadar takılmayın bence. Siz motorunuzdan memnunsanız gerisi hikaye. Her insan her motoru beğenemez, beğenmek zorunda da değil. Ağır bir şekilde eleştirilen motoru baştan aşağı siz tasarlamışsınız gibi savunmaya çalışmak komik duruyor. Halbuki sadece motosiklete sahipsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)