Pulsarımı kullanırken 5.vites %15 rampada zorlanıyor çekmiyor
Tortu benim için yeterli fakat motora arttığı binince işin rengi değişiyor
Pulsarımı kullanırken 5.vites %15 rampada zorlanıyor çekmiyor
Tortu benim için yeterli fakat motora arttığı binince işin rengi değişiyor
Pulsar kaç cc hocam 200 mü 250 mi bilemedim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
Ayrıca 250 cc motor var 17 hp , 22 hp ,25 hp ,29 hp, 32 hp. Hangisini soruyorsun?
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=
Bunun geyiği yapıldı lütfen konu kirliliği yapmayalım.
Şimdi tepki gelcek biliyorum madem 5.viteste %15 eğimde çıkmıyor 4e atın artçı var çekmiyo mu 3 atın bu kadar zor olmamalı bence hocam :((
#HAYIR
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Motora artışı binince işin rengi değişiyor
Dahada çekilen düşüyor motor
Şimdi diyecekler honda nc serisi alsaydın diye
Paramız vardı da almadık mı kardeşim
pistonlar kardeş trollugun cok belli be
Bir konuda da yargara yapmayın be
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
Doğru söze ne denir
Vitesi 3 e atmak önemli değil önemli olan motor bağırttırmadan üst viteste rampa çıkabilmek
200-250 CC ler bu konuda yeterli değil
Virago 250 (V motor) 2 kisi Assos'un yokuslarini keci gibi ciktigimi hatirliyorum. Motorun alt devirdeki torkuna gore degisir. Mesela ayni yokusu Fz6 ile daha zor cikmistim.
Pulsarla devrini almadan 5.viteste yokuşta bayıyorsan, motorun hakkını yiyorsun ve yaptığın günah. Canını alıyorsun. Günah.
Hep senmi konu saptırcan.
Çok akıllısınız gerçekten 3. vitese atmayı düşünememiş adam. Arkadaş diyorki 200 cc motor artçılı iken yokuşlarda bayılıyor. acaba 250 cc motorda artçılı iken yokuşlarda bayılıyor mu ? 3. vitese atmadan çıkabiliyor muyuz diyor. Bunlara böyle açık açık yazacaksın kardeş.
110cc motorum bayılmadığına göre yanlış olan önerme.
Ek olarak: Motosiklette yada kullanıcıda sorun olabilir.
Ben r25 kullanıyorum,bayılmak bir yana kalsın yokuş falan dinlemiyor
Doğru dürüst tork veren bir cruiser ile çıkabilirsiniz. Hacimle pek alakası yok. Düşük devirle çıkacaksan tork lazım. Ne beygir gücü, ne de hacim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
iki kişinin 125 cc kullandığını düşün artçılı şehir içi motoru diyorum ben 250 lilere.
Yokuş nasıl yokuş? Uzunluğu ne kadar? Bunlar önemli ben sabuncubeli'ne 150-160 arası çıkıyorum, neredeyse 5-6 kilometrelik tırmanış.
%15 lik yokuşta da bayılıversin bi zahmet. Minnacık motor. bide iki kişi olunca normaldir. Bi süre sonra motorun karakterini öğrenip, nerede ne yapacağını bilmek lazım. Çokta problem değil yani bence.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)