Sayın ampul trol kardeş tamam anladık pulsar çöp, pulsar berbat, pulsar yokuş bile çıkamıyor, bundan sonra pulsar almayacağız. Artık forumu rahat bırakır mısın?
Sayın ampul trol kardeş tamam anladık pulsar çöp, pulsar berbat, pulsar yokuş bile çıkamıyor, bundan sonra pulsar almayacağız. Artık forumu rahat bırakır mısın?
Kaç km hızla gittiğine bağlı bu.. 170/180 dip gaz giditorsan o hız 130/140 lara kadar düşer ama 120 dolayı gidiyorsan birkaç km dışında pek oynama olmaz.
Cc değilde soğutma tipi önemli bence.
150 cc pcx le Antalya Yokuşlarini 90-100 'le cikiyordum.
( Aralıksız 15 saat kullanımın üstüne )
250 cc sınıfı için söylüyorum, yeterli devirde girersen, bayılma yapmayan modeller var R25 gibi. İdare eden modeller var CBR gibi, bir de idare edemeyen modeller var 200NS gibi. Sürekli kullandığım bir yokuş var, bir zamanlar daha dikti, biraz traşlama ve dolgu ile düzelttiler bir miktar, ama bir çok lpg'li aracın soldan 3. şeride çekildiği bir yol halen. (Havalimanından gelip Pursaklara çıkarken)
R25 ile, 140 ile girersen, hızlanmayı sürdürebiliyor. CBR ile, 140 ile girdiğinde, hızlanmayı sürdürmese de o 140'ı koruyor. Pulsar ile 135 ile girdiğimde yokuşun sonunda 100'e düşmüş oluyordum. Kullanıcıya göre değişir, söylediklerimin hepsinde sürücü dahil yükü 120-130 kg alabilirsin. Her denemede 6. viteste. Her motorda motorun üzerine kapanmış, damlayı oluşturarak minimum rüzgar direncini elde etmeye çalışmış vaziyette.
Ama buna şaşırmak yersiz. 200cc ile 250cc arasında %25 gibi bir fark var büyük gibi görünmese de. Aerodinami farkı var. Pulsarda ne kadar kapanırsan kapan, asla bi cbr veya r25'deki kadar aerodinamik olamazsın ki motorun üzerine yatarak rüzgar direncini azaltmak ile dik oturup aynı gazı açmak arasında, düz yolda CBR 20-25 km hız farkı koyuyor ortaya.
Netice; yokuşta bayılmasını istemiyorsan; F650 - F650GS - F800GS
İlk ikisinin uygun fiyatlı örnekleri var. 7-10 bin arasına temiz bir F650 alınabilir mesela.
Duke 200 ile gemlik orhangazi rampalarını 6da çıkıyordum. Cikartamayan motorcuyum demesin.
Gv 250 %10 luk bir rampayı 120 km ile çıkabiliyor, 5. vites 3/4 gaz ile. Zorlarsak 130-135 km/s falan yapar ama gerek görmüyorum ben 110 ile falan çıkıyorum.
r25 de doğru viteste girmedin diyelim yokuşa, vitesi olmasına gerekene getir , sonra gazı aç , roket ama artçı olmadan,ben zaten artçı ile sürmedim sürmemde,öyle bir takıntım var.
ben bu sabah istanbul büyükçekmece-beylikdüzü arasındaki devebağırtanı 110 km hızla çıktım. tabi hızımı alarak çıktım yoksa 103 km hızla falan çıkıyor benim tvs apache.
Çift silindir 250cc likleri bilmem ama tek silindir Kawasaki z250sl , bizim Muğladaki sakar virajlarini çok iyi çıkıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)