Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanmanı dilerim.
Yalnız lastik konusunda bu işin bilenleri takım lastik taraflısıdırlar. Farklı desen önerilmiyor diye biliyorum ben.
Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanmanı dilerim.
Yalnız lastik konusunda bu işin bilenleri takım lastik taraflısıdırlar. Farklı desen önerilmiyor diye biliyorum ben.
One ayni olcuyu arkaya 160 60 17 michelen almayi dusunuyorum..
Kardeş hayırlı olsun kazasız belasız inşAllah
Orjinal ölçüyü değiştirmenizi tavsiye etmem yakıt tüketimi ve ivmelenme performansı düşer.
TNT300 bazı ülkelerde vergiden dolayı Türkiye ve bir kaç ülkede daha 250cc olarak satılıyor. Dolayısı ile lastik vs farklı. 300CC'ye yükseltecekseniz lastikleri kalınları ile değiştirin ancak yoksa bir anlamı olmaz.
bi süre kullandıktan sonra tarafsız şekilde iyi ve kötü yanlarını yazarsanız almayı düşünen arkadaşlar için faydalı olur =))
Bugun 300 km kullandim Motor bekledigimden cok daha kaliteli. Orta amortisoru en yumusagin bir sertine ayarlattim ama yine sert geldi. Bu nedenle totom uyustu. Gidonda hafif bir titresim var. Motor ozellikle 5000 devirden sonra resmen kuduruyor. Pedallar biraz geri konumlandirilmis fakat belli bir sure sonra alistim. Lastikler rezalet. Gaz tepkisi yumusak. 1 depo benzinle 300 km yapti. Sesi cok cok guzel arkadan yaklasirken arabalar yol veriyorlar. Simdilik soyleyeceklerim bunlar..
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hayırlı olsun
Fiyatta belirtseniz sıfırmı ikinci elmi, kaç km
12000 tl 7000 de hic kusuru yok..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Bu lastik takimininalmayi dusunuyorum https://www.motolastik.com/michelin-...7-69w-pmu30151 varmi fikri olan?
Hayırlı olsun, hazır İzmir deyken ben de motolastik firmasını tavsiye ederim, Bandırma ya gelirken oradan değiştirmiştim lastiklerimi, oldukca memnun kalmıştım.
Hatta lastik tercihini onlara da danışarak çok daha iyi bir seçim yapabilirsiniz.
Abi seni biraz yoracam cevap verirsen sevinirim,
1- aldığın motor bi r25 edermi
2- cbr250 den üstün bişeyleri varmı, neden bu motoru satın aldın.
3- 12 bin yerine 13500 civarı Honda almak daha mantıklı olmazmı ?
4-şehiriçi yakıt 100 km ye kaç lt, gidişi nasıl.
Motoru büyütmeyi düşünüyorum ama bütçe her türlü kısıtlıyor beni sorularıma net cevaplar verirsen sevinirim özellikle 3. Soruya, bende bu motora yönelebirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Abi başka açıdan sorsam birde, Sıfırı 14 bin TL şu anda tnt nin, bu fiyatlara bir kaç bin km de mt 25 ler var, mt 25 ten dahamı iyi bu motor
Bu sorulara kim ne cevap versin ama. Naked motor ile SS(ya da supersportumsu) motorları neden karşılaştırıyorsunuz?
Yakıt da havaya, benzinciye, sürüşe göre değişen şeyler. Ama Benelli genel olarak çok yakıyor.
http://www.yakittuketimi.net/benelli-tnt-250/
Ortalama 4.2Lt demişler. Düz yolda 70'le gidersen 3.5 olur, şehir içi tapagaz gidersen 5 olur.
Sıfır motorla 2. el motoru karşılaştırmışsınız bir de, gene yanlış soru.
Mt25'in sıfırı 16750TL, Tnt250'nin 13900TL.
Aradaki 3 bin TL'ye TNT250'de şekil, ses, farklılık ve önde çift disk artıları var, güvenilirlik, +20KG ve servis eksileri var.
Şimdi pea abicim sorumun sonuna mt 25 i ekledim zaten, malum hondanında Naked i olmadığı için cbr sordum, Naked veya ss ikiside birbirine yakın görüp beğendiğim modeller olduğu için sordum.
Diğer yandan yine yanlış anlamışsınız mt 25 in sıfırını kıyaslamadım, bir kaç bin km de mt 25 ler var dedim. Mt 25 in sıfırı 2017 si söylediğiniz fiyatta, 2016 modeli daha düşük fiyat, tnt nin sıfırıda aynı fiyattı fakat pek alıcı bulmadı sanırım, o yüzden 2016 modelleri elden çıkarmak için fiyatı 3-4 bin arası indirime gittiler ve 14 bin TL ye çektiler fiyatı.
Şekil olarak mt 25 benim için çok daha güzel, yakıt değeri için teşekkür ederim benim için en önemli etkenlerden biriydi, ses olayı bi akrapoviç ile çözülür sanırım, geriyede beni etkileyecek bişey kalmadı. Son olarak bazı şeyleri bilmediğimiz için soru sorma gereği duyuyoruz böyle tersleyince cevaplar alacak isek bilgili üstadlarımızdan hiç soru sormayalım. Saygılar..
ikisinin üzerindeki yazıları çıkarın ve bu motorları birine sürdürün mt25 i seçecek 1 kişi olur oda hız meraklısı sokak çocuğudur. tüm yönleriyle tnt250 mt 25 i ezer geçer. kaldı ki avrupada tnt 300 ve mt3 olarak satılan bu motosikletlerden tnt300 mt3 den daha pahalı.
Burakofly aldıktan sonra bende tekrar inceledim motosikleti, şöyle söyleyeyim burağında dediği gibi markaları sök üzerinden,
İki tane hd resmi yan yana koy motosikletleri veya video tepeden tırnağa incele,
Hangisinin depo hacmi yüksek, hangisin diskleri/kaliperi daha iyi, hanginde çelik fren hortumu var, motor bloklarına bak dıştan, gücüne bak vs böyle böyle incele, ikinci el mi alınacak, sıfır mı, satıldığında hangisi en az zarar eder vs sonra seçimini yap.
Son hızlar ve yakıt tüketiminde kayda değer bir fark var mı? en agresif kullanımda en fazla yakan mt onu biliyoruz mesela, tnt25/cbr netteki verilere göre çok minimal fark ediyor , ikiside ekonomik, tnt 250 belki az daha fazla tüketebilir.
Gibi. Gibi.
Şaka bir yana tnt yi ilk çıktığında niye hiç incelemedim böyle bilmiyorum, gittikçe ısınmaya başladım, haydi hayırlısı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)