nerde o capon başkonsolosu bulun getirin bana konuşacaklarım var.
nerde o capon başkonsolosu bulun getirin bana konuşacaklarım var.
Rüzgar ve yol
O iş biraz zor
Öncelikle "konnichiwa"
Tamamen katılmakla beraber maalesef getireceklerine inanmıyorum.
Getirseler satamazlar. Çünkü insan gibi fiyat belirlemezler.
gelse de 20 bine çakarlar bizde alamayız öyle bakarız
koniçiwa başkonsolos-sama, bize biraz motorcycle lazım başkonsolos-sama, dertliyiz dertli, ucuz yollu bir şeyler ayarlarsınız artık bize bak ayağımız alışsın şangay kaçlısına gireriz yoksa yalnız kalırsın haaa
adamlar maliyet kısılsın diye afrika TWİN'e bile sıra 2 silindir koydular 250cc V motoru hayatta yapmazlar. Dragstar 250 yi hiç bozmadan getirseler güzel bir ütopya olur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
düşük cc v motordan bir şey anlamazsınız
şimdilik GV'ye talim. yapacak birşey yok.
bende bi istekte bulunayım goldwing kasasına konmuş enjeksiyonlu 125 cc.. ancak fiyatı 5 lirayı geçmeyecek
Caponlara laf söylemek yerine kendi hükümetinize ses çıkarın, sırtımıza binen vergilere bi bakın bakalım 10 binlik motordan ne vergi alınıyor
Cruiser bir modelde, tek silindir 250 cc, veya sıralı 250 cc yerine V-Twin 250 cc yeğdir. Tamam abileri gibi yüksek tork üretmeyecek, onlar gibi ses de çıkartmayacak. Ama cruiser gibi, tamamen görsel zevk uyandıran, grenaj barındırmayan bir motorda, tamamını net şekilde görebildiğimiz bloğun v-twin olması görsel bir şölen yaratacaktır.
Mesela bu tarzda 250cc grubunda görsel olarak (kalite değil, görsel) Regal Raptor Daytona'yı tek geçerim. Johnny Pag çok hoş tasarlamış.
Şu resme bir baksana, o motor kısmında 250 cc sıralı çift ve kalan kocaman boşluk yerine, V-twin olsa çok daha güzel görünmez miydi?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Emredersin yarın elinde
Hyosung GV-250
Dragstar 250'den, virago 250'den, volusia 250'den, yani bir dönem Türkiye'ye giren 250'lik Japon cruiser'lardan çok daha iyidir GV-250. Hem gücü hem heybeti başkadır diğer 250'lere göre. Ve yaklaşık 50.000 km yaptım, debriyaj telinin kopması haricinde beni yolda bırakmadı.
En azından karbüratörlüsü öyleydi. Enjeksiyonlu modellerde durum nedir çok fikrim yok.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)