Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bıktım Hindistan İncelemesi İzlemekten..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Türkiye'de de şu Autocar India gibi inceleme yapacak bir dergi, site, kişi çıkacak mı acaba?
    Türkiye'de o kadar basit incelemeler yapılıyor ki herkes bindiği her motosikleti öve öve bitiremiyor şidmi size 2 örnek göstereyeyim.

    İnceleme böyle yapılır işte;

    efendy06 ve 68charger bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Yok aga bizde o işler farklı yollarla işler..
    Mesela o incelediğin motoru bu işlerin üstadı! AEA incelemeye değer bulmamış, Frankfurt fuarında ağzında tıksırmalarla çektiği videoda "yaa bana bu motoru incele, anlat diyorlar da bunun nesini inceleyeyim" diyerek markanın standından uzaklaşıyor..

    Ardından kendi sitesinde detaylı Hero Karizma incelemesinde Hint elbileri giyip dans ediyor

    Kapiş
    Uğur Gündüz, pea, enescanatar ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Hindistan sandığınız kadar ilkel bir ülke değil. Gelişmekte olan ülke tanımının hakkını veriyor.
    68charger ve bursalıali bunu beğendiler.

  4. #4
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    AEA bu işten para kazanamadığı tek marka olsa gerek. Yoksa neden incelemesin. Adam Japon marka makinelerden başkasına pek de olumlu yorumlar yapmamaya gayret gösteriyor.
    Bu camiada gerçekten objektif olmanın neden bu kadar zor olduğunu anlamak için kafa yormaya gerek bile yok.
    Ulan adamlar AEA dediği kadar motor üretiyorlarsa nasıl bu kadar fazla satıp pazar lideri olabiliyorlar?
    Bunu da bi zahmet cevaplasınlar o zaman.
    bursalıali bunu beğendi.

  5. #5
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    ben aea demedim ama herkes o anlamış galiba sadece o değil. taşıt dergileri programları vs vs böyle düzgün incelemeler yapmıyor. ben aea beyaz futbol denen programa benzetiyorum. en çok izlenen doğru konuşma %10'u geçmeyen %90ı şov..
    enescanatar bunu beğendi.

  6. #6
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de de şu Autocar India gibi inceleme yapacak bir dergi, site, kişi çıkacak mı acaba?
    Türkiye'de o kadar basit incelemeler yapılıyor ki herkes bindiği her motosikleti öve öve bitiremiyor şidmi size 2 örnek göstereyeyim.

    İnceleme böyle yapılır işte;
    https://www.youtube.com/watch?v=4GoRVYRHVXs
    https://www.youtube.com/watch?v=Y1Lluiwy7oM
    tabii, Hintli kardeşlerimize göre bütün motorlar güzel.

    Gerçi hakkını yemeyelim MotorBeam "5 reasons not to buy..." şeklinde videolar yapıyorlar. Ve dahi hintli motorlara torpil geçmeyenleri de var.
    crxforever bunu beğendi.

  7. #7
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    AUTOCAR bir dergi. Insanlar abone oluyor. Elemanlari var. Profesyonel surucu ise alip calistirabiliyor.

    Turkiye'de boyle bir kurum yok. Niye yok tartisabiliriz.

    Profesyonel dergicilik bir yana, yatirim gerektiren daha ne kadar onemli konularda ne buyuk eksikliklerimiz var.

  8. #8
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Profesyonel gazetecilik, profesyonel yayıncılık var mı ki dergicilik olsun?
    pea bunu beğendi.

  9. #9
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Bir AEA vardı böyle inceleme yapan o da bozdu kendini. Artık eskisi gibi tarafsız değil.
    sdt bunu beğendi.

  10. #10
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    ekipten ayrilanlardan biri kendisi icin yamahanin maasli elemani diyormus..

  11. #11
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Japonlar vs fiyatları fırlayınca çinli ve hintliler çok satılır olacak, ne yazık ki durum böyle

  12. #12
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Hintli motorlarda degil konu hintli programlar japon italyan alman cin kore herseyi inceliyor adamlar..

  13. #13
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Ciddi bir inceleme videosu yapmaya kalkarsanız bunun binlerce liralık bir maliyeti olacaktır.
    Youtube'da reklam tıklasınlarda para kazanayım diyen adamın işi değil bu.
    Arkanda gazete, dergi gibi sağlam mecralar olmadan yapman imkansız.

    Arkan yoksa iş sponsorlara kalıyor.
    X firma hem sana sponsor olup hem de markayı gömmene doğal olarak izin vermez.

    Eskiler hatırlar yıllar önce bir dergi için test sürüşleri yapıyordum.
    Dergi test yazısını benim ya da diğer arkadaşların yazmasına kesinlikle izin vermezdi.
    Çekimler yapılır, görüşlerimiz alınır daha sonra teste gelip sadece fotoğraf çekinip giden bir tanınmış isim yazıyı yazardı.
    Yaptığımız eleştirilerin yayınlanıp yayınlanmayacağını daha derginin kapağını çevirir çevirmez anlardık.
    Çünkü genellikle testini yaptığımız markanın iç kapakta tam sayfa reklamı olurdu.
    Reklam varsa anlardık ki eleştiriler yumuşatıldı ya da hiç yazılmadı.
    Reklam yoksa genellikle bizim yaptığımızdan çok daha sert eleştiriler var
    Tüm bunlara rağmen test yazıları baya tarafsız denilebilecek kıvamda olurdu.
    Bunu nasıl başardıklarına şaşar, bana niye yazdırmadıklarını idrak ederdim.

    O testlerin test pilotlarının ve çekim ekibinin masraflarını düşündüğümde 5 ila 10 bin euro civarında maliyetleri olduğunu tahmin edebiliyorum.

    Şimdi bir de işin video boyutu var.
    Kaliteli çekimler yapılıyor olabilir ama acaba testleri yapanlar ne kadar bu işe hakim.
    Motosiklet test pilotluğu farklı eğitimleri olan uzmanlık gerektiren bir iş.
    Öyle ağzı iyi laf yapmakla ya da iyi motosiklet sürmekle bu iş bitmiyor.
    Eğitim veren kurumları ve hocaları var.
    Yani videonun içeriği de önemli.
    Türkiye'de benim eğitim aldığım yerden eğitim alıp test pilotu denilebilecek kıvama gelmiş bir tek Barkın ve Mustafa'yı tanıyorum.
    Sonraki dönemlerde giden olmuştur hak yemeyeyim ama bildiklerim bunlar.
    Fakat buna karşılık en az yüz kişi elinde kamerayla gezip test! videosu çekiyor.
    Haliyle ortaya doyurucu bir eser çıkmadığı gibi yalan yanlış bir sürü bilgi ortalıkta geziniyor.
    Barkın gibi bu işi ciddi yapmak isteyenler ise prodüksiyon için iyi paralar harcamak zorundalar.
    Eh bunu sevap kazanmak için bile yapsalar para lazım.

    Parayı bir kenara koyacak olsak bile insanın yaptığı işi kendine yakıştırma sorunu var.
    Belli bir seviyedeki adam kalitesi düşük bir iş yapmak istemiyor.
    Kalite için de para lazım.
    Haliyle yapabilecek kapasiteye sahip olan ya yapmıyor ya da mecburen sponsorların kucağına oturuyor.
    Kısaca bir reklama tıklamayı çok gören adamdan elini cebine atması beklenemeyeceğinden daha çok atletli adam videosu seyreder daha çok elbiseli adam gömersiniz.
    Halinize şükredin
    Bunu da bulamamak var.
    ahmetyildiz, mgokhan57, DKN ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #14
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ciddi bir inceleme videosu yapmaya kalkarsanız bunun binlerce liralık bir maliyeti olacaktır.
    Youtube'da reklam tıklasınlarda para kazanayım diyen adamın işi değil bu.
    Arkanda gazete, dergi gibi sağlam mecralar olmadan yapman imkansız.

    Arkan yoksa iş sponsorlara kalıyor.
    X firma hem sana sponsor olup hem de markayı gömmene doğal olarak izin vermez.

    Eskiler hatırlar yıllar önce bir dergi için test sürüşleri yapıyordum.
    Dergi test yazısını benim ya da diğer arkadaşların yazmasına kesinlikle izin vermezdi.
    Çekimler yapılır, görüşlerimiz alınır daha sonra teste gelip sadece fotoğraf çekinip giden bir tanınmış isim yazıyı yazardı.
    Yaptığımız eleştirilerin yayınlanıp yayınlanmayacağını daha derginin kapağını çevirir çevirmez anlardık.
    Çünkü genellikle testini yaptığımız markanın iç kapakta tam sayfa reklamı olurdu.
    Reklam varsa anlardık ki eleştiriler yumuşatıldı ya da hiç yazılmadı.
    Reklam yoksa genellikle bizim yaptığımızdan çok daha sert eleştiriler var
    Tüm bunlara rağmen test yazıları baya tarafsız denilebilecek kıvamda olurdu.
    Bunu nasıl başardıklarına şaşar, bana niye yazdırmadıklarını idrak ederdim.

    O testlerin test pilotlarının ve çekim ekibinin masraflarını düşündüğümde 5 ila 10 bin euro civarında maliyetleri olduğunu tahmin edebiliyorum.

    Şimdi bir de işin video boyutu var.
    Kaliteli çekimler yapılıyor olabilir ama acaba testleri yapanlar ne kadar bu işe hakim.
    Motosiklet test pilotluğu farklı eğitimleri olan uzmanlık gerektiren bir iş.
    Öyle ağzı iyi laf yapmakla ya da iyi motosiklet sürmekle bu iş bitmiyor.
    Eğitim veren kurumları ve hocaları var.
    Yani videonun içeriği de önemli.
    Türkiye'de benim eğitim aldığım yerden eğitim alıp test pilotu denilebilecek kıvama gelmiş bir tek Barkın ve Mustafa'yı tanıyorum.
    Sonraki dönemlerde giden olmuştur hak yemeyeyim ama bildiklerim bunlar.
    Fakat buna karşılık en az yüz kişi elinde kamerayla gezip test! videosu çekiyor.
    Haliyle ortaya doyurucu bir eser çıkmadığı gibi yalan yanlış bir sürü bilgi ortalıkta geziniyor.
    Barkın gibi bu işi ciddi yapmak isteyenler ise prodüksiyon için iyi paralar harcamak zorundalar.
    Eh bunu sevap kazanmak için bile yapsalar para lazım.

    Parayı bir kenara koyacak olsak bile insanın yaptığı işi kendine yakıştırma sorunu var.
    Belli bir seviyedeki adam kalitesi düşük bir iş yapmak istemiyor.
    Kalite için de para lazım.
    Haliyle yapabilecek kapasiteye sahip olan ya yapmıyor ya da mecburen sponsorların kucağına oturuyor.
    Kısaca bir reklama tıklamayı çok gören adamdan elini cebine atması beklenemeyeceğinden daha çok atletli adam videosu seyreder daha çok elbiseli adam gömersiniz.
    Halinize şükredin
    Bunu da bulamamak var.
    Dediklerinizin coguna katilmakla beraber. Bir radyo tv sinema mezunu en az 10 a yakin filmde calismis. Sayisiz dizi setinde bulunmus. Kendine ait filmleri olan biri olarak sunu soyleyebilirim ki. Barkin beyin cekimlerinin maliyeti sinemaci litaraturunde sifir maliyet..
    Hintlilerin cektikleri yukaridaki incelemeler ise maliyetli isler..
    barkin beyin incelemerinde giris jenerigi disinda hersey. ufak bir ekipman yatirimi ile sifir maliyet ile cekiecek yapimlar.

  15. #15

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200NS-Yamaha R25-Xmax 250-Fz6 Fazer
    Bizde bu tarz işleri tam olarak hakkıyla yapacak kimse yok bana kalırsa , herkes bildiği motoru anladığı araştırdığı kadarıyla övüyor. Bu tarz çekimleri yapabilecek bildiğim tam olarak bu kadar olmasada Aea var fakat artık anladığımız kadarıyla ayaklı reklam tabelası durumunda. Firma ürün tanıtımı için ücret ödüyor kendisi tanıtımını yapıyor ürün satışını patlatıyor... Yazılanlar çizilenleri gördükçe anladığım bu , anlatımlar tarafsız değil.
    Hintli markaları incelemeye gerek duymuyor denilmiş o mevzuda anladığım kadarıyla bajaj firması ile arasında bir sorun oluyor . Oda kaza yapan bir pulsar'ın jantı kırılmış bir kaç tane , hoş o kazayı yaptıktan sonra sağlam olan jantı neremize ne yapacaksak... Sonra böyle bir mevzu çıktı artık bajaj incelemeyeceğiz diye sonra bir baktık piyasada pulsara oturup kullanmayan adamlar ağızdan ağıza bajaj kırıyor diye birşey çıkardı Anlatılanlara bakılırsa kasisten sert geçince hatta park halinde jant kırılacak diyenler var

  16. #16
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Öncelikle şunu söylemem gerek bürokrasi,hukuk,ekonomi vs. Vs. Bunlar bitsin ben böyle incelemelerin olmamasınada razıyım.Diğer yandan otomobilllerde yada suv neyse işte 4 tekerli araçlarda bu iş profesyonelce yapılıyor ülkemizde.Hatta artık abartılıp ünlülerle beraber inceleniyor.Adam bize ferrari 458 italia'yı tanıtıyor sanki her iki evden biri garajına koyacakmış gibi işin dahada komik tarafı o aracın yakıt tüketiminden bahsedilmesi.Zaten aracın bakımı bir mt07 parası hala ne yakıtı diyon.Neyse konumuza dönecek olursak motoron var mesela.Tabiki öyle aman aman videolarını göremez görsenizde türkçe değildir zaten.motonetix.de var hala aktif mi bilmiyorum.

  17. #17

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediklerinizin coguna katilmakla beraber. Bir radyo tv sinema mezunu en az 10 a yakin filmde calismis. Sayisiz dizi setinde bulunmus. Kendine ait filmleri olan biri olarak sunu soyleyebilirim ki. Barkin beyin cekimlerinin maliyeti sinemaci litaraturunde sifir maliyet..
    Hintlilerin cektikleri yukaridaki incelemeler ise maliyetli isler..
    barkin beyin incelemerinde giris jenerigi disinda hersey. ufak bir ekipman yatirimi ile sifir maliyet ile cekiecek yapimlar.
    Türk halkı için harcanan zaman hep sıfır maliyet zaten... Mimar bina çizer; "ne olacak canım, iki çizik attırdın", doktor hasta bakar; "yahu bi reçete yazıverdin"dir bizim için.

    Bir motor için tam gün çekim, 1 gün motoru alıp bırakma, 1 gün de kurgu olsa, 3 gün harcanır, en hızlı ihtimalle. 6-7 motor veya bişey testi yapsa, 20 çalışma günü eder.

    Hem sinemacılar, hem Barko,hem de toplumdakilerin çoğu harcadığı emeğin karşılığını alamadığından alışmışız bu duruma, harcanan zamanı "sıfır" maliyet olarak görmek doğal hale gelmiş. Yazık hepimize.
    gibigibi1985, mgokhan57 ve hasmet bunu beğendiler.

  18. #18
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türk halkı için harcanan zaman hep sıfır maliyet zaten... Mimar bina çizer; "ne olacak canım, iki çizik attırdın", doktor hasta bakar; "yahu bi reçete yazıverdin"dir bizim için.

    Bir motor için tam gün çekim, 1 gün motoru alıp bırakma, 1 gün de kurgu olsa, 3 gün harcanır, en hızlı ihtimalle. 6-7 motor veya bişey testi yapsa, 20 çalışma günü eder.

    Hem sinemacılar, hem Barko,hem de toplumdakilerin çoğu harcadığı emeğin karşılığını alamadığından alışmışız bu duruma, harcanan zamanı "sıfır" maliyet olarak görmek doğal hale gelmiş. Yazık hepimize.
    Bu arkadasin bundan baska isi mi var tabiki zamanini ayirqcak para kazaniyoe bu isten..

  19. #19

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arkadasin bundan baska isi mi var tabiki zamanini ayirqcak para kazaniyoe bu isten..
    Hem Kartikeya, hem Barko, emek ve zaman harcıyorlar. Buna sıfır maliyet denemez. Yukarıda "sinemacı literatüründe bu iş sıfır maliyet" denmiş, ona istinaden yazdım.

    Genç arkadaşlar motor tanıtım işinden ne kazanıldığını düşünüyorlar bilmiyorum ama bu Altın Elbiseli Adam işinden ancak bekar bir adamın büyükşehirde normal yaşamını sürdürecek kadar kazanırsa -o da belki- kazanılır. Evli olup çocuğu büyük şehirde okula göndermeye kalksa bu işleri bırakıp mesaili bir işe geçmesi gerekir.k
    mgokhan57 bunu beğendi.

  20. #20
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    yaptıkları yemekleri inceleyebilirsin. hele bi dayıları var aratırsan çıkar, izledikçe iştahın artar
    Potenza bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)