Hocam NC ile 6 bin fiyat farkı var, lafım yok ona. Ama honda o farkı hak ediyor. Tenere de tek silindir ve sizin deyiminizle çirkin (ben çok güzel buluyorum, hele üçlü çantayla) bir motor olsa da, titreşimi çok sorun etmeyenler için bulunmaz motor.
Benelli de çıksın, kalitelidir diye umuyorum. Ama bu servisi beğenmedim, başkasına gideyim sadece belli bölgelerde olur. Ankara ve yakın çevresinde bildiğim bir tane servisi var, eğer o da tırt ise mesela, 25 bine de verseler, bana göre TRK alınmaz burda. Tabi çıksın, kullanıldıkça, birileri aydınlatır. Servis işi önemli ama. Yani hep servise gitmeyeceğiz tamam, ama bir motorda üretim kaynaklı bir hata var ise, bunu ilk 15-20 bin km'de ortaya koyuyor, dolayısı ile bu ilk 20 bin çok önemli.
Mesela ben CBR'de çok rahatım, çünkü garantisi var, bozulursa tamamen hondanın sorunu. Bu cümleyi benelli için de kurabileceksek benelli güzel alternatif, hemde ürettiği her hacimde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
Abi sen nerdesin ya? Ben bunun fiyatı açıklanınca "gider tenere alırım" deyince, beni taşladılar. Japon fetişistiymişim (tamam japon kadınlarına bayılıyorum, ama konu o değil) Abi Allah aşkına, 27500+aksesuar ne demek? Bunu birisi açmıştı konu olarak. Kimse 29-30 bine tenere dururken 27500 tl'ye 500 cc gs çakması satamaz dedim diye kafama kafama vurdulardı. :D
Ama kızma, yeni motorlar lazım. Yamaha burnundan kıl aldırmıyor. Benim çok sevdiğim honda, çok istediğimiz CB500X'i inatla getirmiyor. Çünkü alternatifleri çok çok az. Bırakalım birileri rekabet etsin, bunların distribütörleri de adımına dikkat etsin. Bak RX3i çıkınca hemen honda crf ralli, suzuki dl250 yaptı. Az mı bu gelişme?
Ben bu işi satranç gibi görüyorum, birileri rakip olacak, hamle yapacak ki, diğeri de hamle yapsın. Yoksa, rekabet olmasaydı, hala ybr kullanıyor olurduk.