Yamaha Xmak 250 ile ilgili
Reklamlar
-
Arkadaşar merhaba. Yamaha xmax 250 alma planlarım var. Ama kafamda bir takım sorular var. İlk başta Pulsar ns 200 düşünürken daha sonra İstanbul trafiğinde otomatik şanzımanın ve büyük bagajın daha iyi olacağından ötürü bu modeli seçtim.
Sorum şu şekilde. Xmax da tekerleklerin boyutları dengeyi ne derece etkiler. İstanbuldaki yolların malum hallerinden ötürü sıkıntı yaşar mıyım güvenlik açısından ? Bir de akan bir trafiğe yan yoldan girerken veya sollama yaparken hızlanma konusunda sıkıntı yaşanıyor mu ? Bir de küçük tekerden ötürü virajlarda dönerken bir güvenlik hissiyatı oluşuyor mu ?
Forumda cevapları varsa bile çok fazla başlık ve sayfa var direk bu cevapları bulamadım. Şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
-
pulsar ve xmax karşılaştırılmaz.
pulsar ne kadar şahinse xmax okadar bmw dir. okadar hızlı rahat ve dengelidir. pulsar motosiklettir xmax maximotor.
ivmelenme trafikte yanlara girme gibi meseleleri üstteki cümlemden kendin çıkar.
-
Xmax sahibi değilim ama uzun süre test etmişliğim var. Gayet dengeli ve stabil bir scooter olduğunu söyleyebilirim. Otoban katılımlarında ve otobana bağlanırken sizi rahatça güvenli bölgeye atabilecek kadar güce ve hıza sahiptir. Keza sollamalarda da oldukça güvenli olduğunu düşünüyorum. Tarz olarak bana hitap etmesede sizin kriterlerinize uygun bir motordur.
-
-
Scooter konforlu olaktır. Şehir içinde dur kalkta vites debriyaj uğraştırmaz, fazla yormaz. Xmax dengeli, güçlü ve ağır bir scooter.
Satarken sizi üzmez, altın gibi anında bozdurursunuz. Çok fazla kullanıcısı olduğu için yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız.
Yamahanın servisleri kötüdür. Xmax 3000km'de bir bakım ister, güzel paralar isterler. Kendiniz yaparsanız 3'te 1 fiyatına halledersiniz.
Kendi tecrübemden optimum hızı 80km/saat civarıdır. Bu hızla uzun yolda giderseniz 3litre/100km yakar. 120-130km/saat hızla tapa gaz giderseniz 4-5litre/100km'yi geçer.
Çok eski bir motora sahip ve ağır olduğu için şehir içinde biraz fazla yakar.
Bagajı 2 kapalı kask alır. (Her kasktan 2 tane almıyor, Benim BELL marka kaskım öne sığarken arkaya koyduğumda bagaj kapanmıyor.)
ABS güzel çalışıyor. Dengeli bir scooter. Genelde scooterler için virajda yatılmaz derler ama bununla yatarsınız.
Bunların dışında selesi uzun süreli oturmalarda rahatsız ediyor.
-
osiosborn adlı üyeden alıntı
Scooter konforlu olaktır. Şehir içinde dur kalkta vites debriyaj uğraştırmaz, fazla yormaz. Xmax dengeli, güçlü ve ağır bir scooter.
Satarken sizi üzmez, altın gibi anında bozdurursunuz. Çok fazla kullanıcısı olduğu için yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız.
Yamahanın servisleri kötüdür. Xmax 3000km'de bir bakım ister, güzel paralar isterler. Kendiniz yaparsanız 3'te 1 fiyatına halledersiniz.
Kendi tecrübemden optimum hızı 80km/saat civarıdır. Bu hızla uzun yolda giderseniz 3litre/100km yakar. 120-130km/saat hızla tapa gaz giderseniz 4-5litre/100km'yi geçer.
Çok eski bir motora sahip ve ağır olduğu için şehir içinde biraz fazla yakar.
Bagajı 2 kapalı kask alır. (Her kasktan 2 tane almıyor, Benim BELL marka kaskım öne sığarken arkaya koyduğumda bagaj kapanmıyor.)
ABS güzel çalışıyor. Dengeli bir scooter. Genelde scooterler için virajda yatılmaz derler ama bununla yatarsınız.
Bunların dışında selesi uzun süreli oturmalarda rahatsız ediyor.
Yakıt çok fazlaymış ya ben istanbul içinde kısa mesafeler için kullanacaktım. Galiba yine Pulsar Ns yi düşünmek zorunda kalacam :(((
-
Ben Aralık ayı başında xmax250 aldım, henüz ehliyetim olmadığı için kapalı garajda durması için kardeşime verdim. Onda mt7 de var ama ara sıra benim xmax ile de geziyor km yapsın rodaj olsun diye. Ben kendim henüz sürmedim ama mt7 kullanıcısı çok rahat motormuş, aman kendimi alıştırmayayım diyorsa vardır bir bildiği.
-
-
osiosborn adlı üyeden alıntı
Scooter konforlu olaktır. Şehir içinde dur kalkta vites debriyaj uğraştırmaz, fazla yormaz. Xmax dengeli, güçlü ve ağır bir scooter.
Satarken sizi üzmez, altın gibi anında bozdurursunuz. Çok fazla kullanıcısı olduğu için yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız.
Yamahanın servisleri kötüdür. Xmax 3000km'de bir bakım ister, güzel paralar isterler. Kendiniz yaparsanız 3'te 1 fiyatına halledersiniz.
Kendi tecrübemden optimum hızı 80km/saat civarıdır. Bu hızla uzun yolda giderseniz 3litre/100km yakar. 120-130km/saat hızla tapa gaz giderseniz 4-5litre/100km'yi geçer.
Çok eski bir motora sahip ve ağır olduğu için şehir içinde biraz fazla yakar.
Bagajı 2 kapalı kask alır. (Her kasktan 2 tane almıyor, Benim BELL marka kaskım öne sığarken arkaya koyduğumda bagaj kapanmıyor.)
ABS güzel çalışıyor. Dengeli bir scooter. Genelde scooterler için virajda yatılmaz derler ama bununla yatarsınız.
Bunların dışında selesi uzun süreli oturmalarda rahatsız ediyor.
Geçen çokça virajlı dağ yolunda kendimce viraj yapıyorum, bişey solladı beni, ama bak hakikaten bişeydi. Şu 400-500 cc veya üzeri maxi scooterler var ya, eleman bir yatmış, böyle selenin virajdan tarafına sarkmış, o taraftaki ayak yerde, benim rossolu cbr ile 70 le döndüğüm virajı en az 100 ile döndü. Durup bir şişe soğuk su içtim Ve anladım ki, pilotaj yeterli ise, 2 tekerli her taşıt viraj yapar.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Geçen çokça virajlı dağ yolunda kendimce viraj yapıyorum, bişey solladı beni, ama bak hakikaten bişeydi. Şu 400-500 cc veya üzeri maxi scooterler var ya, eleman bir yatmış, böyle selenin virajdan tarafına sarkmış, o taraftaki ayak yerde, benim rossolu cbr ile 70 le döndüğüm virajı en az 100 ile döndü. Durup bir şişe soğuk su içtim
Ve anladım ki, pilotaj yeterli ise, 2 tekerli her taşıt viraj yapar.
ona ben de şahit oldum, ben burgman 400 kullanıyorum, az çok ben de virajlarda yatıyorum, ama geçen O tipi dönüşte dar girdim, lastiklere pek güvenmiyorum çok yatmadan döneyim dedim, arkadan led far gördüm, aha dedim bmw filan bu zorlicak şimdi beni, yanımdan geçerken burgman 650 olduğunu fark ettim, nasıl bir deli kullanıyorsaegzosa kadar yatırmıştı motoru, saygı duydum valla. sürücü ve sürücünün motoruna güveni çok çok önemli.
What goes around, Comes back arround...
-
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Yakıt çok fazlaymış ya ben istanbul içinde kısa mesafeler için kullanacaktım. Galiba yine Pulsar Ns yi düşünmek zorunda kalacam :(((
pcx bu topa kafa çıkardı
-
mehmet tufan adlı üyeden alıntı
ona ben de şahit oldum, ben burgman 400 kullanıyorum, az çok ben de virajlarda yatıyorum, ama geçen O tipi dönüşte dar girdim, lastiklere pek güvenmiyorum çok yatmadan döneyim dedim, arkadan led far gördüm, aha dedim bmw filan bu zorlicak şimdi beni, yanımdan geçerken burgman 650 olduğunu fark ettim, nasıl bir deli kullanıyorsaegzosa kadar yatırmıştı motoru, saygı duydum valla. sürücü ve sürücünün motoruna güveni çok çok önemli.
Valla ne deyim, ben utanmıştım. Düşünsene, ilerde duruyor, benle dalga geçiyor
Motor isterse bugatti olsun, öyle viraja mı girilir yahu.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Ufak cc scooterlerin maliyeti ve konforu yüksek olanı. Maliyet açısından düşünüyorsanız daha ekonomik tercihleri yamahada ve hondada mevcut. Maliyeti önemsemiyorsanız gayet güzeldir. Birde ironmax olursa daha güzel bir görünüme kavuşur.
-
xmax yerine Piaggio XEVO 250 yi tavsiye ederim, konforlu ve daha az yakar, scooter/maxi scooter da italyan dan şaşmamak lazım ama ne hikmetse bizim ülkede reklamı yok onun yerine xmax, sym vb.. ler satıyor, insanların bilgisi yok haliyle. Ben de xmax alma gibi bi hataya düşücektim ki avrupa gezimden ve araştırmalarımdan sonra piaggio xevo alma fikri doğdu, orda açık ara en çok satan scooter markası diyebilirim. Ömürlük kalitei bir motordur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)