Kaza geçirdik (Kaskınızın güvenlik kayışını bağlayın.)
Reklamlar
-
Bugün yaklaşık 70-80 km/h civarı hız ile giderken sağ tarafta park halinde duran aracın U dönüşü yasak olmasına rağmen öyle bir yolda U dönüşü yapmasından dolayı kaza geçirdik. Ben sağ taraftan geçip kurtardım ama belki biraz daha sol tarafta olsam bende çarpacaktım fakat Cbr 250RR olan arkadaşım kurtaramayıp arabaya arka tampondan çarptı.
Çarpması ile beraber kask başından fırladı ve başından darbe aldı (gördüğüm kadarıyla kafasını arka tampona vurdu) oysa güvenlik kayışı bağlı olsa kafasına hiçbirşey olmayacaktı. ve o anı inanılmaz kötüydü anlatmak istemiyorum Malesef bizim için acı bir tecrübe oldu. Bende çoğu zaman kısa mesafelerde güvenlik kayışını bağlamıyordum. Ama şunuda iyice öğrenmiş olduk ki güvenlik kayışını bağlamadığında kask işlevinin çoğunu kaybediyor.
Arkadaşımın durumunu merak edenler için Bacağında parçalı kırıklar var kolunda kırık var kafasında ciddi birşey yok dikiş atıldı.
Motosikletimizi ekipmansız kullanmayalım. Herzaman full ekipman kullanmaya dikkat edelim.
Tüm sürücülere kazasız sürüşler dilerim
Reklamlar
-
Keşke acı bir tecrübeyle öğrenmiş olmasaydiniz. Emniyet kilidi olmadan kaskı takmakla takmamak arasında fark olmuyor. Geçmiş olsun.
-
Geçmiş olsun hep bir acı görmek zorundayız güvenliğin gerekliliğini bilmemiz için.
-
Keşke öyle olmasaydı ben genelde takıyorum ama çok kısa mesafe gideceksem 200-300 metre gibi yerlerde takmıyordum ama bundan sonra 10 metre bile olsa takacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Teşekkür ederim malesef haklısınız.
-
-
Geçmiş olsun.
Bazı şeylerin önemini , başımıza gelmeden anlamıyoruz.
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bazı şeylerin önemini , başımıza gelmeden anlamıyoruz.
Malesef, Çok teşekkürler..
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
-
Çok geçmiş olsun, bu dikkatsiz sürücülerinde neyse....
-
istanbulda şehir içi iğrenç tehlikeli, angut dolu her yer, nerede çokluk orada bokluk boşuna dememişler ...
bende dün yokuş aşağı inerken, yerler ıslak, elinde telefon olan genç kız yola atladı, kıza doğru gidiyorum, frenlere asıldım, motor 8 çizdi, hemen mecburen frenleri bıraktım ama gidiyorum üzerine geriye LÜTFETTİ bir adımcık attı motoru hemen durabilen bir araç sanmaları kötü, hızım çok azdı, 30-40 yoktu...
-
Geçmiş olsun, maalesef ülkemizde aynaya bakıldığında motosiklet görünüyor ise yokmuş varsayılıp devam ediliyor, tabi aynaya bakmışsa sevgili arkadaşımız. Otomobilden 12 kat daha fazla dikkat edip her ihtimali değerlendirmek gerekiyor. Tekrar geçmiş olsun.
-
çok geçmiş olsun ucuz atlatılmıs bir kaza. güvenli sürüş eğitimlerinde bana öğretilen ilkşey ekipmanların nasıl seçileceği ve nasıl giyinilip kuşanılacağıydı.Kask bağlantı kayışının takılmaması veya vizörün açık gidilmesi.Vizörü açık giden bir arkadaşımızın gözüne taş geldiği için retinası yırtılmıştı ve görme kaybı yaşadı.Siz siz olun tüm güvenlik kurallarına uyun, unutmayın ki bir kural koyulmuşsa arkasında yaşanmışlık ve deneyim vardır.
-
Geçmiş olsun.
Kayış baqğlı değilse, kaskı var saymamak lazım.
-
Kask olayını anlamıyorum,
Dün yağmur yağarken,adamın kaskı olmasına rağmen,yine takmamış kaskı,gözünü açamıyor..
Olacak iş değil,bu kadar mı kötü birşey bu kask,
O kadar mı rahatsız,
O kayış o kadar mı boğazlıyor insanı.
İnsanların hayatlarını bu kadar önemsememesi inanılmaz.
Adam saçım bozulur diyor..Kafaya gel..
Rahatlıktan ölmek bu olsa gerek.
-
Kask kask kask gencler daha 3 hafta once bi arkadsim motorla kaza yapti kaski vardi sadece kolu kirildi bacagi kirildi kabugalari dagilmiş kafa saglam Allaha sukur ama arkada bi arkadaş vardi Kaski yoktu kardesimizin Allah rahmet eylesin cok iyi birisiydi kaski her taktigimda onun icin takiyorum kaskimi tekeriniz duz bassin kendiniz degil anneniz babaniz icin takin su kaskı.
-
VeliTrknn adlı üyeden alıntı
Bugün yaklaşık 70-80 km/h civarı hız ile giderken sağ tarafta park halinde duran aracın U dönüşü yasak olmasına rağmen öyle bir yolda U dönüşü yapmasından dolayı kaza geçirdik. Ben sağ taraftan geçip kurtardım ama belki biraz daha sol tarafta olsam bende çarpacaktım fakat Cbr 250RR olan arkadaşım kurtaramayıp arabaya arka tampondan çarptı.
Çarpması ile beraber kask başından fırladı ve başından darbe aldı (gördüğüm kadarıyla kafasını arka tampona vurdu) oysa güvenlik kayışı bağlı olsa kafasına hiçbirşey olmayacaktı. ve o anı inanılmaz kötüydü anlatmak istemiyorum Malesef bizim için acı bir tecrübe oldu. Bende çoğu zaman kısa mesafelerde güvenlik kayışını bağlamıyordum. Ama şunuda iyice öğrenmiş olduk ki güvenlik kayışını bağlamadığında kask işlevinin çoğunu kaybediyor.
Arkadaşımın durumunu merak edenler için Bacağında parçalı kırıklar var kolunda kırık var kafasında ciddi birşey yok dikiş atıldı.
Motosikletimizi ekipmansız kullanmayalım. Herzaman full ekipman kullanmaya dikkat edelim.
Tüm sürücülere kazasız sürüşler dilerim
geçmiş olsun hocam kazasız belasız inşallah..
-
-
-
Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim
-
Allah korumuş. Geçmiş olsun...
-
Çok geçmiş olsun hocam :/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)