Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Çin Malı Scootere Yatırım Yapılır Mı?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    yedimsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Msx 125
    Merhabalar. Rmg Moto Gusto Venice 150cc scooterim var. İlk motosikletim oldu. Daha alır almaz çok yakıyo diye servise götürüp karburator ayarı yapılıp gaz teli değişmişti. Çok yakması kısmen giderildi gibi. Fakat şuanda frenlerden(ön fren) ses geliyor. Şuanda 500km ye yeni geldi.

    Scooteri kullanan başka biriyle sohbet etme fırsatım oldu. 3500 km kullanmış ve memnun kalmamış sürekli arıza çıkartmış. Hemen satarsan senin için iyi olur dedi. Lastiklerini yenileyip scootere aksesuar almayı düşünüyodum(çanta ve ön cam). Sizce yatırıp yapmak mantıklımıdır? Yoksa acemiliğimi atana kadar gidebildiği yere kadar oldugu gibi kullanmam mı mantıklı olur?

    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bajaj avenger 150 street
    hocam mondial nostalji ile 86 bin km yol yaptım 5 yılda eskişehirden kütahya bolu afyon bursa bilecik düzce ve ankara ya gidip geldim düşük hızlarda uygun devirde giderseniz eliniz anahtar tutmayıda öğrenir motor çizilip kırılınca başınız ağrımaz bakımlarını düzgün yapıp binin bence.

    size örnek teşkil etmesi adına kendi anlatımımdır.
    https://www.youtube.com/watch?v=Qqxvfy-d1a8&t=45s
    yedimsi bunu beğendi.

  3. #3
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Sürmesini bilmiyor isen satma ..Çin malı motorların yedek parçası ucuz sürmesini çok bilmiyorsan sana grenaj çok lazım olacak..Japon veyahut diğer kaliteli motorların grenajları çok pahalı öğrenene kadar kullan bence..
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im

  4. #4
    yedimsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Msx 125
    Alıntı ilkhe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam mondial nostalji ile 86 bin km yol yaptım 5 yılda eskişehirden kütahya bolu afyon bursa bilecik düzce ve ankara ya gidip geldim düşük hızlarda uygun devirde giderseniz eliniz anahtar tutmayıda öğrenir motor çizilip kırılınca başınız ağrımaz bakımlarını düzgün yapıp binin bence.

    size örnek teşkil etmesi adına kendi anlatımımdır.
    https://www.youtube.com/watch?v=Qqxvfy-d1a8&t=45s
    Bu video için teşekkürler Birçok sorumun cevabı oldu aslında(en azından satmakdan vazgeçtim). Sorumu biraz farklı sorayım o vakit; fabrika çıkışlı lastiğimi değiştirmeme gerek var mı? Birkaç kez kayıp düşme tehlikesi atlattım(sanırım arka freni çok sıktığım için benim acemiliğimden). Scooteri iyi havalarda sürmek çok nasip olmadı kışın satın almıştım. Yagmur soguk dinlemeden bindim Fakat halâ fabrika çıkışlı lastiklerime(duro marka) güvenemediğim için sürüş sırasında korku yaşıyorum. Lastik değişimi iyi olur mu yada gerek varmıdır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürmesini bilmiyor isen satma ..Çin malı motorların yedek parçası ucuz sürmesini çok bilmiyorsan sana grenaj çok lazım olacak..Japon veyahut diğer kaliteli motorların grenajları çok pahalı öğrenene kadar kullan bence..
    Sanırım öyle yapıcam hocam

  5. #5

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı yedimsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Rmg Moto Gusto Venice 150cc scooterim var. İlk motosikletim oldu. Daha alır almaz çok yakıyo diye servise götürüp karburator ayarı yapılıp gaz teli değişmişti. Çok yakması kısmen giderildi gibi. Fakat şuanda frenlerden(ön fren) ses geliyor. Şuanda 500km ye yeni geldi.

    Scooteri kullanan başka biriyle sohbet etme fırsatım oldu. 3500 km kullanmış ve memnun kalmamış sürekli arıza çıkartmış. Hemen satarsan senin için iyi olur dedi. Lastiklerini yenileyip scootere aksesuar almayı düşünüyodum(çanta ve ön cam). Sizce yatırıp yapmak mantıklımıdır? Yoksa acemiliğimi atana kadar gidebildiği yere kadar oldugu gibi kullanmam mı mantıklı olur?

    Teşekkürler.
    Elinde şuan bir motor var bana sorarsan acemiliğini bunda at. japona veya avrupa motorlarına geçersen yedek parça fiyatları konusunda çinliyi çok ararsın. belki hintliler biraz daha mantıklı olabilir lakin şimdilik acemiliğini bunda at derim.

    Ön frenden gelen sese gelirsek. büyük ihtimalle disklerin arasına toz vs. kaçmıştır. al bitane balata temizleyici sık geçer o ses.
    efendy06 ve yedimsi bunu beğendiler.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    ben çinden gelen ilk motorlarından aldım kullandım halada kullanıyorum 2005 model temiz bakarsan çicek 1000km bir yağ değişimi yapıyorum ben temiz kullanmaya gayret ediyorum sen dersin ben sadece binecem bakım yapmam çine bulaşmamak daha iyi. ön frenden gelen sesin sebebi ya ucuz balatadır yada su deymiştir
    yedimsi bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı byzirvex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben çinden gelen ilk motorlarından aldım kullandım halada kullanıyorum 2005 model temiz bakarsan çicek 1000km bir yağ değişimi yapıyorum ben temiz kullanmaya gayret ediyorum sen dersin ben sadece binecem bakım yapmam çine bulaşmamak daha iyi. ön frenden gelen sesin sebebi ya ucuz balatadır yada su deymiştir
    1000km de yağ mi değişir-sırf israf,başka işey değil...YBR 125'imde kitapçık 4bin yazmış-4 binde yağ değiştiriyorum.
    The Power of The Dreams.

  8. #8
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Sen o motoru kullan. Canını al harca ez ye bitir o motoru. Hem elin anahtar tutar Hemde alışmış olursun ilerde işine yarar.

    Satıp başakbişiler almaya kalkma
    yedimsi ve espresso bunu beğendiler.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  9. #9

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı yedimsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu video için teşekkürler Birçok sorumun cevabı oldu aslında(en azından satmakdan vazgeçtim). Sorumu biraz farklı sorayım o vakit; fabrika çıkışlı lastiğimi değiştirmeme gerek var mı? Birkaç kez kayıp düşme tehlikesi atlattım(sanırım arka freni çok sıktığım için benim acemiliğimden). Scooteri iyi havalarda sürmek çok nasip olmadı kışın satın almıştım. Yagmur soguk dinlemeden bindim Fakat halâ fabrika çıkışlı lastiklerime(duro marka) güvenemediğim için sürüş sırasında korku yaşıyorum. Lastik değişimi iyi olur mu yada gerek varmıdır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------



    Sanırım öyle yapıcam hocam
    Lastik önemli, bence değiştir.
    yedimsi bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000km de yağ mi değişir-sırf israf,başka işey değil...YBR 125'imde kitapçık 4bin yazmış-4 binde yağ değiştiriyorum.
    düşüncenize saygı duyarım ama 1.si japon motordan bahsediyorsunuz 2.vitesli motordan bahsediyorsunuz 3.yağ filitresi olan bir motordan bahsediyorsunuz çin malı scooterlerin genelinde yağ filitresi yoktur aşınma olduğu zaman motor süzme yapamaz ve sürekli o yağı kullanır toz parçasının bile motora zarar verdiğini düşünürsek aşınmadan oluşan parçalar motora zarar verecektir scooterlerde erken değiştirilmenın zararı olmaz 30 35 lira 1000km çok para değil
    yedimsi bunu beğendi.

  11. #11
    carter17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2016
    Şehir
    Çankaya/ANKARA
    Çin malı scooter ve Japon Ybr125 kullanmış biri olarak söylüyorum, sakın çin malı scootera yatırım yapma. Ben çin malı scootera ilk motosikletim diye çok yatırım yaptım, lastikler,varyatör kayışı, karbüratör, hava filtresi, sele, krenaj, kumandalar, km saati, km teli, gaz teli vs. aklına ne geliyorsa ufak tefek olan her şeyi değiştirdim. Kardeşim silindiri yedi bide silindir değiştirdim. Toplam 1.500tl sadece masrafıma gitti, Scooter ikinci elden 0 pozisyona geldi, gidişi 10 numara 125cc scooter düzde 80 basıyor şahlanıyor tekere kalkıyor neredeyse. Dağ bayır dinlemiyor 2 kişi 50 60 ile yokuş çıkıyor. Fakat gel gör ki satarken kimse almıyor. Kimse demiyor ki bu scooter 2 kişi 60 ile dağ tırmanıyor. Yokuş demiyorum dağ diyorum Elazığ bilenler bilir Harputa 2 kişi 60km/h ile çıkıyorduk o scooterla. ne yaptıysamda scootera ancak 1.300tl ye satabildim. Aldığım fiyatın sadece 400tl üstüne. Yani 1000tl zarar ettim o scooterdan. Bana alırken çok dediler çin malı alma, çin malı alacak kadar zengin değilsin diye dinlemedim. Banada dediler çin malı alırsın elin anahtar tutmayı öğrenir şöyle böyle ama bunu maddi olarak ödedim maalesef. Yatırım yapmasam motosiklete belki 1000tlye satardım fakat 100tl kar etmiş olurdum.

  12. #12
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı carter17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı scooter ve Japon Ybr125 kullanmış biri olarak söylüyorum, sakın çin malı scootera yatırım yapma. Ben çin malı scootera ilk motosikletim diye çok yatırım yaptım, lastikler,varyatör kayışı, karbüratör, hava filtresi, sele, krenaj, kumandalar, km saati, km teli, gaz teli vs. aklına ne geliyorsa ufak tefek olan her şeyi değiştirdim. Kardeşim silindiri yedi bide silindir değiştirdim. Toplam 1.500tl sadece masrafıma gitti, Scooter ikinci elden 0 pozisyona geldi, gidişi 10 numara 125cc scooter düzde 80 basıyor şahlanıyor tekere kalkıyor neredeyse. Dağ bayır dinlemiyor 2 kişi 50 60 ile yokuş çıkıyor. Fakat gel gör ki satarken kimse almıyor. Kimse demiyor ki bu scooter 2 kişi 60 ile dağ tırmanıyor. Yokuş demiyorum dağ diyorum Elazığ bilenler bilir Harputa 2 kişi 60km/h ile çıkıyorduk o scooterla. ne yaptıysamda scootera ancak 1.300tl ye satabildim. Aldığım fiyatın sadece 400tl üstüne. Yani 1000tl zarar ettim o scooterdan. Bana alırken çok dediler çin malı alma, çin malı alacak kadar zengin değilsin diye dinlemedim. Banada dediler çin malı alırsın elin anahtar tutmayı öğrenir şöyle böyle ama bunu maddi olarak ödedim maalesef. Yatırım yapmasam motosiklete belki 1000tlye satardım fakat 100tl kar etmiş olurdum.

    Acemi adama yaptığınız yorum oldu mu şimdi ;)

    1.000 - 2.000 TL değerinde motosikletler. Üzerine " yatırım yapmak " diye ifade ettiğiniz herşeyi yerine getirseniz 2.000 TL daha harcarsınız. Baktığınız zaman o paraya bir kask fln alıyorsunuz adam akıllı..

    Bırakın da insanlar boza parçalaya endise etmeden öğrensinler. Pahalı bir motosiklet alıp, elini dokundurmaya korkarak hiç bir şey öğrenemez insanlar.

    O yüzden böyle dandik motosikletler ile cebelleşip pişmek doğru olandır. " Para var ise, bu çileye değmez " ama gelir çok yüksek değil ise, kesinlikle doğru yol bu.
    yedimsi ve espresso bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motora kaliteli lastik almak ve çanta takmak yatırımdan mı sayılıyor artık ? Çanta dediğin şey ihtiyaçtır, sürekli elinde kaskını taşıyacaksan alma. Kayıp düşmeyi ve lastik parası kadar masrafı göze alıyorsan lastik de alma. Lastik dediğin şeyin çifti 200 TL (Anlas), çantalar da 70 TL'den başlıyor. Benim beyaz 28 litre Kappa 110 TL. Satarken karşılığını alamazsın ama en azından motorun iyi durumdaysa kolay satmana yardımcı olur bunlar.

    Sen motorun rodajını dikkatli yapıp düzgün yağ kullanırsan, arada bir de gerektiğinde karbüratörüne ayar çekersen sorunsuz binersin. Rodaja uymaz, her kalkışta gazı köklersen, kaldırımlardan atlarsan hem çok yakarsın, hem de motoru eline alırsın, bu kadar basit.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı yedimsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Rmg Moto Gusto Venice 150cc scooterim var. İlk motosikletim oldu. Daha alır almaz çok yakıyo diye servise götürüp karburator ayarı yapılıp gaz teli değişmişti. Çok yakması kısmen giderildi gibi. Fakat şuanda frenlerden(ön fren) ses geliyor. Şuanda 500km ye yeni geldi.

    Scooteri kullanan başka biriyle sohbet etme fırsatım oldu. 3500 km kullanmış ve memnun kalmamış sürekli arıza çıkartmış. Hemen satarsan senin için iyi olur dedi. Lastiklerini yenileyip scootere aksesuar almayı düşünüyodum(çanta ve ön cam). Sizce yatırıp yapmak mantıklımıdır? Yoksa acemiliğimi atana kadar gidebildiği yere kadar oldugu gibi kullanmam mı mantıklı olur?

    Teşekkürler.
    Hero nun scooterlerini düşünmez misin?

  15. #15
    yedimsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Msx 125
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi adama yaptığınız yorum oldu mu şimdi ;)

    1.000 - 2.000 TL değerinde motosikletler. Üzerine " yatırım yapmak " diye ifade ettiğiniz herşeyi yerine getirseniz 2.000 TL daha harcarsınız. Baktığınız zaman o paraya bir kask fln alıyorsunuz adam akıllı..

    Bırakın da insanlar boza parçalaya endise etmeden öğrensinler. Pahalı bir motosiklet alıp, elini dokundurmaya korkarak hiç bir şey öğrenemez insanlar.

    O yüzden böyle dandik motosikletler ile cebelleşip pişmek doğru olandır. " Para var ise, bu çileye değmez " ama gelir çok yüksek değil ise, kesinlikle doğru yol bu.
    Hocam bir zamanlar gayet güzel bütçe ayırmıştım. Kredi çektim başka ihtiyacım için dedimki yinede ucuzda olsa motosiklet almalıyım. Bu sevimli arkadaşlada öyle tanıştık. Yorumlardan sonra arkadaşla biraz daha uzun zaman geçirmeye karar kıldım

  16. #16
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Lastikleriniz daha iyi yol tutuşu için,ön cam daha konforlu bir sürüş için,topcase ise daha pratik şekilde eşyalarınızı taşımanıza yardımcı olur.

    Yatırımdan ziyade motosikletinize ait fonksiyonelliği arttıracak detaylar olarak düşünmelisiniz.

    Evet,yarın bu scooterı satmak istediğinizde zarar edeceksiniz. Bu kaçınılmaz.

    Ancak aksesuarlar çok fazla fiyatı etkilemez,bunu unutmamak lazım.

  17. #17
    yedimsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Msx 125
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora kaliteli lastik almak ve çanta takmak yatırımdan mı sayılıyor artık ? Çanta dediğin şey ihtiyaçtır, sürekli elinde kaskını taşıyacaksan alma. Kayıp düşmeyi ve lastik parası kadar masrafı göze alıyorsan lastik de alma. Lastik dediğin şeyin çifti 200 TL (Anlas), çantalar da 70 TL'den başlıyor. Benim beyaz 28 litre Kappa 110 TL. Satarken karşılığını alamazsın ama en azından motorun iyi durumdaysa kolay satmana yardımcı olur bunlar.

    Sen motorun rodajını dikkatli yapıp düzgün yağ kullanırsan, arada bir de gerektiğinde karbüratörüne ayar çekersen sorunsuz binersin. Rodaja uymaz, her kalkışta gazı köklersen, kaldırımlardan atlarsan hem çok yakarsın, hem de motoru eline alırsın, bu kadar basit.
    Eğer satmayı düşünüyosan yatırım yapmak sayılır tabikii. Seninde dediğin gibi satmama yatdımcı olabilir mesela. Malıma değer veririm, hor kullanmaktan hoşlanmam, hor kullanan adamları sevmem. Bu başlığı açmamın nedeni scooterimi satıp ikinci el biraz daha kaliteli ikinci el motosiklet mi tercih etmeliydim. Biraz işin ticari yönünüde düşünüyodum. Fakat kararım iyice ögrenene kadar bu motosikleti sürmek olucak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikleriniz daha iyi yol tutuşu için,ön cam daha konforlu bir sürüş için,topcase ise daha pratik şekilde eşyalarınızı taşımanıza yardımcı olur.

    Yatırımdan ziyade motosikletinize ait fonksiyonelliği arttıracak detaylar olarak düşünmelisiniz.

    Evet,yarın bu scooterı satmak istediğinizde zarar edeceksiniz. Bu kaçınılmaz.

    Ancak aksesuarlar çok fazla fiyatı etkilemez,bunu unutmamak lazım.
    Hocam yarın gidip lastik, ön cam ve arka çanta satın alıcam. Yorum ve görüşleriniz için çok teşekkür ederim herkese

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero nun scooterlerini düşünmez misin?
    Tabikii düşünürdüm fakat şuan için sadece kendi motosikletimin fiyatı kadar bi motor alabilirim

  18. #18

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi adama yaptığınız yorum oldu mu şimdi ;)

    1.000 - 2.000 TL değerinde motosikletler. Üzerine " yatırım yapmak " diye ifade ettiğiniz herşeyi yerine getirseniz 2.000 TL daha harcarsınız. Baktığınız zaman o paraya bir kask fln alıyorsunuz adam akıllı..

    Bırakın da insanlar boza parçalaya endise etmeden öğrensinler. Pahalı bir motosiklet alıp, elini dokundurmaya korkarak hiç bir şey öğrenemez insanlar.

    O yüzden böyle dandik motosikletler ile cebelleşip pişmek doğru olandır. " Para var ise, bu çileye değmez " ama gelir çok yüksek değil ise, kesinlikle doğru yol bu.
    Neyi neden öğrensin ki? her işin bir uzmanı var. Bir motosiklet sürücüsünün sadece onu düzgün kullanmayı, bakımını kendi çapında yapmayı bilmesi neden yetmez ki. İlla eline anahtar alıp cebelleşmek mi gerekir. Yap boz öğren midir bunun temeli? Bırakın mesleği tamircilik ustalık olanlar işlerini yapsınlar. Yani sizin mantıkla bunu yapacak adamın kask almaya parası yok, hiç olmazsa bakımlarını tamirini kendi yaparak kask ve ekipman masrafını çıkaracak. Mantık dışı. İlla pahalısını alsınlar diye de bir şart yok ki, herkes bütçesine göre takılır. O malı bu malı diye de ayrım yapacak adam gider istediği malı alır, kullanır. Çin malı alacaksan tamirci olacaksın ya da zamanla olursun diye bir şey mi var? Mahalledeki scooter tamircisi nerden ekmek yiyecek?

  19. #19
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı yedimsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Rmg Moto Gusto Venice 150cc scooterim var. İlk motosikletim oldu. Daha alır almaz çok yakıyo diye servise götürüp karburator ayarı yapılıp gaz teli değişmişti. Çok yakması kısmen giderildi gibi. Fakat şuanda frenlerden(ön fren) ses geliyor. Şuanda 500km ye yeni geldi.

    Scooteri kullanan başka biriyle sohbet etme fırsatım oldu. 3500 km kullanmış ve memnun kalmamış sürekli arıza çıkartmış. Hemen satarsan senin için iyi olur dedi. Lastiklerini yenileyip scootere aksesuar almayı düşünüyodum(çanta ve ön cam). Sizce yatırıp yapmak mantıklımıdır? Yoksa acemiliğimi atana kadar gidebildiği yere kadar oldugu gibi kullanmam mı mantıklı olur?

    Teşekkürler.
    Hocam hiçbir şey olmaz. Honda marka ön fren diski al, EBC marka ön ve arka fren balatası al taktır keyfine bak.

    Şöyle düşün bu çin malı motosikletler iç yoksa 10 küsür yıldır piyasada. Eğer iddia edildiği gibi hepsi sürekli sürekli sorun çıkarsaydı bu zaman zarfında piyasada kalabilir miydi?

    Evet gerçekten sürekli sorun çıkartan ihlaf olmaz modeller var. Ama genel çoğunluk için böyle bir iddia yersiz olur. Sen mümkün mertebe kaliteli motosiklet yağı kullan 1000km'de bir motor yağını değiştir, bir de motoru dibine kadar zorlamadan ısıtarak kullan en aşağı 15-20000km sorunsuz gider. Ondan sonra da 100-150TL'ye bir piston silindir değişimi bir 15-20000km daha gidersin.

    Motor komple bozulsa bile dert değil.600-700-800TL gibi bir fiyata çıkma motor bulur takar devam edersin.

  20. #20

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Niyetin motoru hemen satmaksa tabi ki para harcamaya gerek yok. Ancak birkaç ay daha kalacaksa o zaman ben olsam gerekenleri alırım.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)