TNT 250 sayfasına git senin gibi kafası karışık bi arkadaş vardı R25 için bayi ile anlaşmış ve bir sonraki gün gidip motoru alacaktı (kapora falan bırakmamış) Sabah kalkıp bayiye gitmeden önce son kez motorları bi inceliyor TNT 250 almaya karar veriyor sebebi ise fiyat farkı. TNT 250 fiyatında bir süreliğine 3.000 küsür bi indirim yapıldı bi incele ve kullanıcı yorumlarını oku derim.
Her görüşe saygım var, ama japon harici bir makineye 16000 tl verirsem, en basitinden arkadaşlarım beni dövebilir. O yüzden ve daha önce yaşadığım kore çim fiyaskolarından sonra japon da japon mantığındayım
evet harika alet, 1000 lik 58 bin civarı fitayı var yalnız, ilerde gs1200 adv ye tonla para verip parça elektronik donanım gibi pahalı ve riskli şeylere gireceğime, onun yarıparasına daha sağlam ve ralli geçmişi olan africa twin almak akıllıca, zaten Japonlarda diyor, şu meydanı almanlara fazla bıraktık, boşa demiyorlar...
Mt 03 ü tarif etmişsin. O paraya alabileceğin en iyi motor odur. Tatmin duygusu da iyidir.
Kullanıcı tavsiyesidir.
Para var demissin ama Bajaj Pulsar 200 NS 13.600 TL. 1000 lira lastik, 1000 lira sigorta, plaka, ruhsat masraflari vs. derken senin var zannetigin paran ancak bu motosiklete yetiyor kusura bakma arkadasim, isler eskisi gibi degil paranin degeri yok artik.
Buyuk ihtimal ikinci el bir motosiklet alacaksin ama sezon acildi, kıştan kalma fiyatlara gore plan yapmak hata olur.
Sahsen RS 200 kullaniyorum ve cc buyutme hevesim var. Bahsettigin tum motosikletleri inceledim. 20.000 liraya kadar butcen varsa racing sinifinda CBR 500 R oneririm.
Cinli de kullandim koreli de. Sana tavsiyem japondan şaşma. Cbr 250 kullanıyorum gayet memnunum. Belki bu sene degişiklik olsun diye kronik sorunları da çözülürse r25 deneyebilirim. Çevremde eski model motosiklet kullanan bazı arkadaşlar var. Birisinde 2007 kawasaki z750 var çok güzel motor ama alma arızasında dert alırsın başına dedim dinlemedi. Geçen hafta konuştum radyatör kaynaklı bir sorun çıkmış özel serviste 1500 ödemiş. Yetkili servis olsa dahada fazla fiyat çıkardı. Seçimini yeni model 250likten yöne kullanmanı tavsiye ederim.
Muzun kilosu 8.5TL, sunta domatesin kilosu 6-7TL olmuş, alım gücü yerlerde sürünüyor, TL'nin yüzüne bakan yok siz 16bin TL'ye para diyorsunuz. Ben de gerçekten paranız var sandım.
malesef artık bu paralara az km 3.5 yıllık 600 cc ve üstü motor almak hayal oldu ,5.10 yıl önce her yıl motor değiştirirdim, paramızın alım gücü vardı, normal kazanç ile ama şimdi sıfır motor zor 40 binlerden başlıyor düzgün motorlar, ss 1000 makinalar 100 bin tl ye dayandı ,şimdi bu durumda 2. elde elbette artıyor ve bu gidişle 3.5 sene sonra 2.el piyasasıda hurda piyasasına döner ,düzgün motora ancak parası olan biner, parası yetmeyenlerin yerinde olsam biraz daha kendimi sıkardım ve üst modellere yönelirdim en az 5.10 yıl tertemiz bineceğim diyerek ,şimdi arkadaşım sen 16 bin tl ye fazer 600 alsan daha önce bende vardı ,bu motorların km si yükseldi, subap ayarı,aküsü, zincir, dişli ,debriyaj, fren, buji ,filtreler,egzantrik, bakım v.s diyerek gene baya para harcarsın, bana kalırsa para biriktir veya borç al, 25 bin tl gibi rakamlara fazer 8, honda nc 700 tarzı motorlar bak ,elin alet tutuyorsa eski motor alabilirsin yoksa bakımları yüklü para tutuyor
yamaha alma derim tps sensörü sıkıntısı var cbf 600 güzel makina abslisi veya
suzuki gsr 600 abslisi
Tps arizasi 2004-2005 modellerde vardi, Yamaha o modelleri geri cagirip ucretsiz degistirdi. Benim motorumun Tps'si de 2008 yilinda degistirildi. O zamandan beri sorun yok.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)