Zaferce bey. Yazdıklarınızı okudum. Evet ben iyi bir sürücü olmadığımı hatta agresif bir sürücü olduğumu, eğitim almam gerektiğini biliyorum. En kısa zamanda da almak için gayret göstereceğim fakat şöyle bir sıkıntı var. Mete_han beye cevap yazarken şundan bahsettim. Büyük cc motorumda bu tarz şeyleri daha az yaşadım çünkü gaz açıp uzayabiliyor ya da frene basıp durabiliyordum. Ben o hatayı yapan araç sürücüsüne el kol dahi yapmadım hatta korna bile çalmadım. Çünkü evet hata bende ama hatamı telafi etmek bu motorda daha zor çünkü o an motorun limitlerindeydim. Motorum da bunu bana gaz açıp kurtulamayacağımı bilip frene bastığımda kuyruğun yanıma gelmesiyle anlattı. Dengem bozulmadı çok şükür çünkü ön freni kitlemeyecek kadar dosajladım. Ön de kitlese şu an muhtemelen haber manşetiydim.. Arka freni bıraktığımda kampana freni bırakmadı. O yüzden kuyruk daha da yanıma geldi. Benim hatam aslında motorun limitlerini bilip bilmemezlikten gelmekti. Tabi bir nebze de trafiği okuyamamak. Zaten herşey bir anlık. O an aklınız orada değilse geçmiş olsun.
Bu olayda ne olursa olsun suç benim. Ben her zaman haksızım. Kabul ediyorum. Motorumun limitlerinde kullanmam onu zorlamamam gerekir bunun da farkına vardım.. Bu motor da bana göre İstanbul çevreyolu trafiğine çok uygun bir motosiklet değil. Kullanılmaz mı evet kullanılır ama bundan sonra daha sakin daha temkinli çooooooo...........ooook daha dikkatli ve limitleri zorlamadan.
Ya da eğitim aldıktan sonra daha elverişli bir motosikletle yola devam edicez...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Mete_Han bey güzel yazmışsınız. Evet yapmam gereken çevreyolunda 80-90 sağ şeritte gitmek bunun farkındayım Ama yapamıyorum sıkıntı orada.. Bir kez istanbuldan dönerken denedim. Gebze civarlarında hafriyat kamyonu arkamdan korna çalıp yanımdan neredeyse sıfır geçti. Biraz da şans sanırım? Zaten bu motor bu kadar dengeli ve basit olmasaydı bu olayda altımdan kayar giderdi ve ben herşeye rağmen bu kadar çabuk dengeyi yeniden kuramazdım. Küçük cc evet daha keyifli ama bazen oldukça riskli.
Güzel tecrübeler okudum sayenizde. Bu motosikleti kullandığım sürece söylediklerinizi bir bir dikkate alacağım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
Bende şimdi 7 binde pulsar 200ns'i satıp cbf 150 alacağım bir süre amacım aracın kredisini bu sene içinde bitirip sene sonuda r25 yada mt 07 almak. Cbf 150 yorumlardan okuduğum kadarıyla çok atak değil hele artçılı sürüşte daha da sıkıntı verecek gibi. birde gel gelelim bende e5te çok hızlı gitmiyorumdur motor gitse bile benim limitim 80 90 km hız civarı yeterli oluyor. Neden bilmiyorum e5 e girende bir makas atma isteği oluşuyor sinyalsiz her şeride giriyolar en iyisi hızınızı ayarlayıp şeridinizi korumak başka çare yok isteyen soldan geçecek. cbf acaba pulsarı aratır mı çok max aralık ayına kadar ara vermeyi düşünüyorum pulsara ,bu sürede cbf ile yaz sezonu geçirip kış başında artık kısmet olursa planladığım gibi .. olmadı yine cbr 250r felan bakarım tahmini
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)