Heeç işim olmaz.
Japonlar.Hayatta son motorda olsa japonlara binmem heleki avrupalılara hiç bakmam.
Herkes CG vs demiş ama aslında CG'lerin Motor aksamı gerçekten çok sağlamdır. Çok ekstrem şartlarda çalışabilirler. Motor yapı olarak çok basit çünkü arıza ihitmali az.
Ama işte Parça kalitesi vs işin içine giriyor. Yüzlerce üretici var. Bu kadar üreticinin olduğu bir ortamda kalite oranı düşüyor tabi. Bu üreticilerden herhangi biri ile anlaşıp alternatör kapağında kendi isminiz yazan bir motor ürettirebilirsiniz. Gerçi motorlar aynı sadece markadan markaya o kapak değişiyor sanırım.
Çinde belli başlı CG üreticileri Zongshen, Haojin gibi markaların motorları gerçekten çok sağlamdır.
Bütün vitesli motosikletler. Dönüpte yüzüne bile bakmam
Mondial Cup
Yanlis bir konu arkadaslar hos degil...Boylesine bir forumda acilmamaliydi boyle bir konu.
Cunku burda o yazdiginiz motorlara sahip arkadaslarimiz olabilir cogu zorunluluktan da biniyor olabilir.Birileri sizin sahip oldugunuz motorsiklete dunyada son bu kalsa binmezdim diyip geyigini yapsa sizde zorunluluktan biniyor olsaniz uzulurdunuz. Yani ben uzulurdum sahsen
Küçükken, sandıklara teker çakıp yokuş aşağı salmış adamım. İki teker olsun çamurdan olsun... Ama her parçası ayrı dert makinaları duydukça da, acaba bakım yahut kullanım hatası mı diyorum. Urperiyorummmm...
Gidon Uçlarına deri püskül takılmış Motorlar gördüğüm yerde yolumu değiştiriyorum o nedir yaaa. düşünüyorum düşünüyorum ondan negibi bir zevk alındığını anlamıyorum. chopper sevilebilir ama püsküle HAYIR
Direksiyonu çok yüksek çapır modellerinden tiskiniyorumm. İki tane resmini paylaşmışlar görmüş bulundum miğdem kalktı kusup geldim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)