ya o değil de bu 250 likler bile 20 binlerdeyken mt07 neden hala en ucuz yüksek hacme sahip motosiklet.
ya o değil de bu 250 likler bile 20 binlerdeyken mt07 neden hala en ucuz yüksek hacme sahip motosiklet.
Bu işin böyle olacağı baştan belliydi. Euro4'e geçiş var. Bu pahalılık anlamsız da gelse, bilmediğiniz bir teknoloji var diye yuttururlar adama. Otomotiv sektöründe çalışan biri olarak daha önceki yorumlarda da dövize isyan arkadaşlara ben de katılıyorum. Çünkü bugün anormal olan şey tamamen DÖVİZ fiyatları iken TL karşılığı fiyatları maalesef ceplerimizi yormakta. Eskisi gibi olsa mesela Dolar: 2.35 gibi olsaydı bugün kimse fiyatı değil renkleri hp'sini frenlerini grenajını falan filan konuşacaktı. Ama günümüz döviz kuru ne yazık ki cebimizdeki akrebin boyunu gösteriyor.
Yani suçlu olan üretici firma değil bugün dövizi bu fiyatlara satın almamızı sağlayanlar.
Bunu anlamak için çok fazla matematik bilmeye gerek olmadığını sanıyorum.
Saygılar, selamlar...
Peki sunu sorayım. Bu firmaların özel izin çıkartıp bir kaç ay daha satabilecekleri r25 cbr 250 ninja 250 bittikten sonra yani mesela 2017 nin haziran temmuz aylarında insanlar 250 cc almaya gittiğinde kimde motor olacak? Ben ovv bu motor çok güçlü vay şöyle vay böyle demedim. Piyasada başka motor olmayınca ya gidip ikinci el r25 cbr felan alacaklar ki şimdiden 15 e alınan r25 lerin ikinci el fiyatları 17 e ulasmisken sıfır satilmadiginda ne hale gelicek düşündünüz mü?
Ha eğer diğer firmalar benim bilmediğim şekilde r25 i cbr ı ninja ı euro 4 e uyumladilar ise o zaman bilemem. Ama şuan da görünen köy bu ve klavuza gerek yok. Firmalar 250 motorlarını euro 4 yapmadığı sürece satamayacaklar anlaşmaları bitince. Yada xmax da olduğu gibi 300 luk euro 4 uyumlu olanı gelecek tıpkı r3 gibi. O zaman da 30 bin e 300 cc olur mu diyeceksiniz
Sabredin ve bekleyin bunların hepsini yazın goruceksiniz çoook uzun bir zaman sonra değil. Çok yakında
Özetle şuan ki durumda suzuki 250 cc nin tek kralı olacak pek yakında.
İmla için özür dilerim telefondan anca bu kadar oluyor.
Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...
www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA
şuanki fiyatlardan ve dövizden konuşmak lazım. ninja 300 abs 26.000 hemen R3 ü 30.000 yaptın
Hem artsa bile şuanki fiyatları normalleştirmez. Enflasyon ve döviz tek taraflı tüketici ve halk aleyhine devam ettikçe fiyatı 40-50 binin altındaki motorları aynı sayıda satacağını, ilgi göreceğini kimse savunamaz.
Geçen yıl Koç holding yönetim kurulu üyesi Ali Koç bile dedi, bu sefer kantarın topuzu fazla kaçtı, para sermaye yönüne fazla kaydı. Türkçe meali '' halk daha fakir zengin daha zengin oldu''
GSXR 250 ye 1000 tl de lastik parası malum IRC, oldu 23.000 zaten takmassan suda kayıp düşünce Suzuki Türkiye sana 5-10 bin takar- monteler
EN sevdiğim 250 lik ss. Tabi fiyatını dolara çevirip pahalı değil demek doğru değil, çünkü TR de insanların geliri TL VE 21 evet pahalı.
Kardeş çok güldürdün beni, Allahta seni güldürsün.
Honda kawasaki yamaha yıllardır düşük cc motor yapıyor. Suzuki ise racing anlamında yeni bu işe giriyor. Şimdi soruyorum sana, tamamiyle Euro4'e geçince Suzuki dışındakiler komple işi gücü tası tarağı bırakacaklarmı yani? Yazdığın mesajdan önümüzdeki yıllarda piyasada sıfır olarak suzukiden başka 250'lik motor çıkaran olmayacak şeklinde bir anlam çıkıyor. pehhhhhhh
Kendinden öyle emin konuşuyorsunki insan sormadan edemiyor. Nerden biliyorsun Hondanın yamahanın yada kawasakinin Euro4 uyumlu motorlar üzerinde çalışmadıklarına? Euro4 meselesi yeni değilki? Adamlar bir motor çıkarmak için 2 sene öncesinden çalışmalara başlıyorlar. Belkide firmaların elinde Euro4 uyumlu motor var? Bilemeyiz. Sonuç olarak ellerinde Euro3 uyumlu hali hazırda satan bir motor var. Bu motoru ne kadar satarsam o kadar kar ederim şeklinde düşünüyorlardır. Euro3 defteri kapandığında illaki yeni motorlar çıkacaktır.
Hiçbirşey yapamıyorlarsa hali hazırda 36hp r25, 30hp euro4 uyumlu olarak çıkar ama yinede çıkar. Keza kawasaki ve honda içinde aynısı geçerli.
Senle hemfikir olduğum tek nokta birkaç sene içerisinde bütün 250'liklerin 20bin TL bandına çıkacağıdır. Gidişat onu gösteriyor.
çok satar bu fiyatla çoook
Yahu akıl var, izan var. 250cc sınıfında gücü kabiliyeti az çok belirli bir motora hem de yeni çıkmışbir motora bu parayı kim verir? Neden versin? Dolar ne olursa olsun, insanların kazandığı belli harcayabilecekleri belli.
Muhtemelen şuursuzca alışveriş yapanlar hedefleniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
Muhtemelen Hindistan ve Çin pazarlarına hocam. Hint sitelerindeki Suzuki Gixxer incelemelerini izledikten sonra bende bu kanaat oluştu. Bi de malum bu iki memlekette zengin sayısı arttı.
TR fiyatını boşverip motora gelirsek. 24 hp max power 178 kg boş ağırlık. hadi abs yi çık 174 olsun. Suzuki pulsar 200 ns in bile altındaki güç ağırlık oranı ile ne yapmaya çalışıyor? inazumadan giydirilmiş racing ne mana...
Motorun fuarda oturuşu KTM ler gibi agresif görünürken, oturunca cbr 250, ninja ile aynıymış. Bence motorun camı ve ön karenajı çok alçakta. Bu güç oranı ile bence motor daha yüksek bir ön cam-karenaj ve biraz daha yüksek gidonla 250cc lerin VFR800'ü gibi çıksa daha mantıklı olurdu. inazuma f çok abartı klasik ve eski görünüyor. Bu dedeğim gibi olsa sportların en rahatı ve rüzgardan yalıtanı olup, racing gibi görünerek de keyif verirdi.
fiyatı es geçsen de kime yaranıcak şu hali ile merak ediyorum
motoru fuarda gordum ve ınceleme fırsatım oldu. eli yüzü düzgün,güzel bir motor. abs ve lcd ekran olmasıda cok hosuma gitti. euro 4 'ten sonra sanırım 250cc sınıfında emisyonu düşürücü bir motor modellemesine gidilmiş diye düşündüm tabi bu benim düşüncem,suzuki mühendisleriyle konusmadım
gsxr250 kendi sınıfında r25 cbr250 nınja250 ktm250 ve belki şu anda aklıma gelmiyen birkaç model ile daha kıyaslanacak. r25'den sonra 250cc ss sınıfındaki beklenti yükseldi,kıyaslamada hemen referans olarak r25 gösteriliyor ( beygir silindir sayısı hızlanma vs ) Ben piyasada alternatifler olması açısından suzuki'nin hamlesini ve modeli güç ebat cc olarak konumlanmasını basarılı buldum.
Suzukı gercekten kaliteli ve güzel motorlar yapıyor.
Fiyat konusunda ise , 2017 öncesi ve sonrası olarak kendimizi yeni duruma alıştırmamız gerekiyor,tüm marka ve modellerin liste fiyatlarını biliyorsunuz,yeni normal bu artık maalesef.
Arkadaşlar konuyu hortlatacam ama sene 2019 ve bayilerde 2017 modeller 21.400 e kadar var ne diyorsunuz alınır mı bu fiyata ?
absli 2018 r25 ler 25.00 civarı iken bunun 2018 abslisi 22 ye kadar var.
birde bunla otobanda sabit 125-130 km ile gidilebilir mi sizce ?
Sabit 120-130 km hızla gider tabii ki ama çok yakar mı evet çok da yakar.. Motorun o süratte çevireceği devir de çok olacağı için. Yamahanın yeni R-125'i 140 km hızı rahat görüyormuş videosu var. Ve ne yazık ki bu yakışıklı gsxr'ın top speed'i de aynı 140 km.. Büyük bir çoğunluk gibi son sürat fetişi değilim ama bu segmentte olan 250cc bir motorun 155-160 km sürat rahat rahat yapıyor olması lazım.
Kolay kolay o hızlarda rahat gidemezsiniz. Gitseniz bile motor devamlı bağıracağı için konfor açısından etkilenirsiniz.
Bende yeltendim geçen ay almaya fiyatı uygundu ve şeklide çok güzel açıkcası fakat hız olarak baya ekside 125cc lik olanıyla aynı top speed e sahip.
Gidip mt-25 abs aldım. Bütçeme 1.5 bin daha ekleyebilseydim r25 alırdım açıkcası.
fiyatlar 22 ye 25 se yani 3 lira fark varsa ve o 3 lira seni aşırı zorlamayacaksa her türlü r25 alınır hem performans hem ikinci el açısından. 120 130km sabit rahat rahat gider gitmesine ama o hızlarda hangi 250cc ile gidersen git yüksek devir çevirir yani hem bir miktar bağırır hem de çok yakar. 120 130la sessiz sakin konforlu gitmek istiyosan alt devirleri güçlü hacimli motor lazım.
Arkadaşlar bu 125-250 cc lerde top speed olayı forumda çok konuşuluyor. En boş konudur bana göre.. Bu hacimdeki motosikletlerin var olma amacı top speed değil.. 250 cc lik bir motosiklet ile sağlıklı seyir hızı max 130 km.dir.. Azami hızda bana göre 160 km.dir.. Ayrıca 250 lik motoru alıp top speed kasarsanız hem makinanın canını alırsınız , hemde 3,5 lt yakacak motora 5-6 litre yaktırırsınız. Gerek yok. Motosiklette top speed değil ara hızlanmalar önemlidir. Yani 0-60 - 60-100 -100-130 km.ye hangi motosiklet daha esnek ve hızlı çıkabiliyorsa o motosiklet mühendislik olarak iyidir..
ben bırbucuk ay evvel aldım.o gunkı dolar kuru ıle 3795 dolara denk geldı=21.250tl
aletı ınternet aracılıgıyla bursada tekyıldız motordan aldım ankara servısınde geldı teslımat ankarada yapıldı
servısden eve 23km yaptı brandalı sekılde garajda duruyor.hazıran sonrasında unıversıte sınavının ardından oglana verılecek halen haberı yok
bu motoru alırken ılk hedef az yakması cok kacması ve cok surat yapmaması ıdı
yaptıgım ıncelemelerde konfor olarak da bu motor on plana cıktı
kawasakı nınja 250 ıle bu motor arasında kararsız kaldık
kawasakı tabıkı cok daha atak bır alet ama o nısopette yakıt tuketımı var sele konforu cok rahatsız edıcı
bu motordakı yapı ıle vstromdakıda yapı aynı hatta elcıkler arka stop ve bırcok parca aynı
ısın ozzu bu motor surat motoru gorunumunde klasık sehırıcı kullanıma uyugun bır motora sahıp
benım satın alma nedenlerım bunlar
henuz oglan ve ben kullanmaya baslamadıgımız ıcın genıs kapsamlı fıkır beyan edemıyorum
ınsallah hazıran sonrası daha fazla bılgı verebılırım
bu arada o zamankı 3795 dolar bugun 23150tl yapıyor
zam kapıda dıye dusunmek sanırım yanlıs olmaz
oğlunuzun yerin olmak isterdim
şaka bir yana zatten sizin de dediğiniz gibi gsx250 r spor görünümlü şehir motosikleti. Suzuki de bunu bildiği için 125-600-750- ve 1000 lik için gsxr derken buna gsx250r demiş.
r25 gerçekten 250 cc racing motosiklet bu en fazla sport tourıng gibi zaten motor karakteri ve teknik özellikleri de öyle şöyleki;
250r : 23,3 nm torku 6500 rpm de 24,7 hp yide 8000 rpm de veriyor
r25 ise : 22,6 nm torku 10.000 rpm de 36 hp yi de 12.000 rpm de veriyor.
suzuki resmen şehir içi ekonomik olarak fıtı fıtı gezmek için yapmış motoru
yani tam bana göre birde o gp rengi resmen efsane olmuş bence.
Yaptığım km nin % 90 ı işe gitgel sıkışık trafik şu anki motorum ile 20 ayda sanırım 2 yada 3 kez otobana çıkıp tapa gaz kullandım motoru.
no pain, no gain ...
gunumuz sartlarında yakıt onemlı bır husus.oglumun altında suan 125cc bır alet var unıversıteye hazırlandıgı ıcın hergun okul dersane ev ucgenınde bu aletı kullanıyor.evımız ankaranın bıraz dısında (23km)nerden baksanız unıversıteye gıtse hergun 50 km sı olacak 4,5-5 lt yakan motor yerıne 3lt yakan motor tercıh sebebımız oldu.bırde buna cazıp fıyat eklenınce dusunmeden satın alıp garaja koyduk.dıger yandan genclık kanı kaynar bsar asılır ınsan korkuyor.bende 250cc maxıscooter var gecen oglanla 350 km sehırdısı gezısı yaptık o kıytırık motorla 133 bastı nasıl zorluyor.onun altına 170-180 basan laet alsak ne benzın yetıstırırz ne allah korusun bır kaza anında ....ıste bu sebeplerden oturu suzukı dedık
tıpı falan bana gore r25 e gore daha kalıplı gosterıslı.bu alaetlern ıcınde kawasakı 1 numara gel gorkı oglanın altında 125lık scooter gıbı durdu kawasakı sl 250.bu motorun eksı yanlarından bırı koruma takozu bulunmuyor orjınalınde yok.onternetten buldum ama henuz sıpatrıs edemedım.plakayı bıle cıkartmadım hele sınav gecsın dıye ama 27 hazırana kadar hepsını halletmem gerek.tum forum uyelerıne hayırlı keyıflı surusler dılerım kalın saglıcakla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)