Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Büyük Motorla Başlanmak İstenmesine "SİZ" Sebep oluyorsunuz !!!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Deaffrog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2017
    Şehir
    Dere kenarı
    Motosikleti
    Triumph Frogeye
    İlk konumu açtıktan sonra forumda şöyle bir dolaşayım , hangi konularda tartışılmış bir bakayım dediğimde gördüğüm en ateşli konular ;

    "600-1000 cc ile başlayacağım ,motor tavsiye edin" , "1000RR alıcam ehliyet lazımmı ??" , "Yeni başlıyorum hayabusa çok yakarmı" türünden başlıklardı. Bu tür başlıklar altında , konu sahibine fena halde giydirmiş , adamları dövmekten beter etmişsiniz.

    Niye kızdınızki ????????

    Bu arkadaşlar (kabul ediyorum bazıları troll ama) arasında samimi şekilde bu başlıkları açanlar SİZLERİN ESERİ.

    Forumun büyük kısmında ahali motor hacmine tapar olmuş , cc büyütmek büyük motorcu olmak için tek yol olarak algılanıyor. Adamın altında litrelik motoru gören otomatik olarak "vay usta motorcu abimiz" etiketini yapıştırıveriyor.

    Hacimli motor kullananların yorum ve eleştirileri ciddiye alınırken ,küçük motor kullanan kişilere "Sus bakayım önce büyükler konuşsun" muamelesi çekiliyor.

    Forum ahalisinin genel görüşüne göre 250cc den 600cc ye geçiş yapmak , tıp fakültesinden mezun olmaktan daha zor bir iş.

    Hanımlar , beyler !!!

    Önce bizler hacme/güce tapanlar olmaktan çıkıp kendimize bir çeki düzen vermeliyiz.

    YBR125 ile A noktasından B noktasına saatte 50 km ile gidebilmekle , aynı yolu aynı hızda Hayabusa ile gitmek arasında teknik olarak fark yok. Bunun için özel bir bilgi veya yeteneğe de ihtiyaç yok. Hayabusa biraz daha ağır ve heybetli olmakla beraber 1. vitese takmak , debriyajı kullanmak veya gazı açmak YBR de yapılanlar ile birebir aynı. Durum böyle iken YBR ye binene "ortalama" hayabusaya binene "Böyyük usta " motorcu yaftasını neden yapıştırıyoruz.

    Herhangi bir motoru 10.000 km kullanan kişi bileğine hakim olmayı çoktan öğrenmiş demektir. (Hocalar gaz hassasiyeti de derler)

    Düz yolda 300 yapabilmek için insana kadar evrim geçirmiş olmaya bile gerek yok . gaz kolunu çevirmeyi öğrettiğiniz her şempanze 300 e zorlanmadan çıkabiliyor. O zaman bunu yapan adamlar nasıl "böyyük usta motorcu" oluyorlar ???????

    Usta motorcu olabilmek , büyük motorcu alabilmek , tecrübeli motorcu olabilmek için binilen motorun cinsinin , hacminin , gücünün , hızının hiçbir önemi yoktur.

    Bizler güce/hacme/hıza tapmaktan vazgeçtiğimiz zaman , yeni gelen kardeşlerimiz de işin doğasına uygun motorlar için bizlerden tavsiye istemeye başlayacaklardır.

    Usta motorcu , motora göre değil; İnsana , karaktere , insanlığa , saygıya , sevgiye göre belirlenen bir seviyedir.

    Çok büyük motorcu görmeyi isteyenler rahmetli " Ümmet Perkitan " ı araştırabilirler. Usta motorcu, büyük motorcu kimdir , nedir sorusunun en belirgin cevabıdır.

    Salute
    mchi, denizildir, Kızıl pars ve 13 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Buralar değerlenir.
    [IMG][/IMG]
    Kızıl pars ve jimi_hendrix bunu beğendiler.

  3. #3
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    oturdum sabırla okudum,

    herşey iyi güzel de neden genellerek yazdın onu anlayamadım. motoru büyük olan ustadır fikri sana nasıl aşılandı onu da anlayamadım. güzel vatanımızın ön yargıları motor üzerinde bu kadar yoğun ve kötü etkiliyken, bir de kendi içimizde mi kavga etmeliyiz? neyse çok da zorlamamalı böyle şeyleri..

    ybr ile hayabusanın teknik olarak aynı kullanılacağını betimlemişsin, aynı yol ve asfaltta ybr ile hayabusa teknik olarak aynı gidermi sorusuna cevap verebiliyor muyuz acaba ? ybr nin çukurlara tepkileri, ybrnin döüş açısı yol tutuşu gibi teknik detaylara deyinmeden ikisinde de gaz var debriyaj var demek ne kadar doğru ?

    Şahsi görüşüm çevreni değiştirmek için önce kendini değiştirmelisin, sen doğru bildiğini söylemekten çekinmezsen insanların algısını doğrulara yöneltebilirsin. güzel bir uslup ile anlatılamayacak şey yoktur..

    bence doğru bir tenkit, yanlış bir uslup.

    teşekkürler.
    Kızıl pars, zabuzaretta ve kocateker bunu beğendiler.

  4. #4
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    -Kaçlık bu ?
    +250
    -heaa küçükmüş bu, ben ar altı sürüyom ver bi tur atim.
    +Peki at kafası.

    Küçük dediği motorda ayakları yere değmez, karizması yan yatar, ve evlenirler.
    mchi, Kızıl pars, jimi_hendrix ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    Böyle bir yargıya nasıl vardın acaba, benim motor 150cc diye yazdıklarım okunmuyor veya sorularıma cevap alamıyor muyum sence
    Kızıl pars bunu beğendi.

  6. #6
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    ''Güce/hacime/hıza tapmak'' konusunda haklısın. Fakat daha yüksek hacmi, ihtiyaçtan dolayı isteyenlerle, gösteriş ve ego için isteyenleri bir tutmamalısın. Yirmi dört senedir motor üstündeyim, 600 cc lik motorumla gezerken de keyif alıyordum, maddi imkansızlık ve aile olmanın getirdiği sorumluluklardan ötürü şu an binebildiğim Ybr yi sürerken de zevk almaya bakıyorum. Ama şöyle bir durum var; eskiden sadece bir pazar gününde Antalya dan kalkıp, Ankara'daki asker arkadaşımı ziyaret edip, biraz gezip dolaştıktan sonra akşam evimde olabiliyordum, şimdi Isparta belki. Şimdi sence benimki tapmak mı, ihtiyaç mı? (İhtiyaç derken keyfi tabiki). Rahmetli Ümmet abi, harbi bir motorcuydu, fakat bildiğim kadarı ile bir ailesi yoktu ve de emekliydi, yani benim kadar zamanı kısıtlı değil ve de yüksek hacime ihtiyacı yoktu, yukarıda belirttiğim ihtiyacın manası bu.
    Usta motorcu işine gelince, bence 'Usta Motorcu', ne kendisine, ne de bir başkasına zarar vermeden daha uzun km leri devirendir.
    crxforever ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Alıntı Deaffrog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk konumu açtıktan sonra forumda şöyle bir dolaşayım , hangi konularda tartışılmış bir bakayım dediğimde gördüğüm en ateşli konular ;

    "600-1000 cc ile başlayacağım ,motor tavsiye edin" , "1000RR alıcam ehliyet lazımmı ??" , "Yeni başlıyorum hayabusa çok yakarmı" türünden başlıklardı. Bu tür başlıklar altında , konu sahibine fena halde giydirmiş , adamları dövmekten beter etmişsiniz.

    Niye kızdınızki ????????

    Bu arkadaşlar (kabul ediyorum bazıları troll ama) arasında samimi şekilde bu başlıkları açanlar SİZLERİN ESERİ.

    Forumun büyük kısmında ahali motor hacmine tapar olmuş , cc büyütmek büyük motorcu olmak için tek yol olarak algılanıyor. Adamın altında litrelik motoru gören otomatik olarak "vay usta motorcu abimiz" etiketini yapıştırıveriyor.

    Hacimli motor kullananların yorum ve eleştirileri ciddiye alınırken ,küçük motor kullanan kişilere "Sus bakayım önce büyükler konuşsun" muamelesi çekiliyor.

    Forum ahalisinin genel görüşüne göre 250cc den 600cc ye geçiş yapmak , tıp fakültesinden mezun olmaktan daha zor bir iş.

    Hanımlar , beyler !!!

    Önce bizler hacme/güce tapanlar olmaktan çıkıp kendimize bir çeki düzen vermeliyiz.

    YBR125 ile A noktasından B noktasına saatte 50 km ile gidebilmekle , aynı yolu aynı hızda Hayabusa ile gitmek arasında teknik olarak fark yok. Bunun için özel bir bilgi veya yeteneğe de ihtiyaç yok. Hayabusa biraz daha ağır ve heybetli olmakla beraber 1. vitese takmak , debriyajı kullanmak veya gazı açmak YBR de yapılanlar ile birebir aynı. Durum böyle iken YBR ye binene "ortalama" hayabusaya binene "Böyyük usta " motorcu yaftasını neden yapıştırıyoruz.

    Herhangi bir motoru 10.000 km kullanan kişi bileğine hakim olmayı çoktan öğrenmiş demektir. (Hocalar gaz hassasiyeti de derler)

    Düz yolda 300 yapabilmek için insana kadar evrim geçirmiş olmaya bile gerek yok . gaz kolunu çevirmeyi öğrettiğiniz her şempanze 300 e zorlanmadan çıkabiliyor. O zaman bunu yapan adamlar nasıl "böyyük usta motorcu" oluyorlar ???????

    Usta motorcu olabilmek , büyük motorcu alabilmek , tecrübeli motorcu olabilmek için binilen motorun cinsinin , hacminin , gücünün , hızının hiçbir önemi yoktur.

    Bizler güce/hacme/hıza tapmaktan vazgeçtiğimiz zaman , yeni gelen kardeşlerimiz de işin doğasına uygun motorlar için bizlerden tavsiye istemeye başlayacaklardır.

    Usta motorcu , motora göre değil; İnsana , karaktere , insanlığa , saygıya , sevgiye göre belirlenen bir seviyedir.

    Çok büyük motorcu görmeyi isteyenler rahmetli " Ümmet Perkitan " ı araştırabilirler. Usta motorcu, büyük motorcu kimdir , nedir sorusunun en belirgin cevabıdır.

    Salute
    kısmen haklısın ama ybr ile hayabusa karsılaştırman da abartı olmuş sanki arkadaşım. teknik olarak mantık aynı ama ybr de verdiğin tepkiyi hayabusa da denersen kalkışta çok hoş seyler olacağını sanmıyorum. Türk insanın da ego yüksek trafik konusun da. Küçük cc li motoru ezik motoru veya yetersiz görüyorlar bir yerden sonra sanki motorun amacı alıp gaz açmak sürat yapmakmış gibi görüyorlar.

    Benim kendi tanıdığım biri r25 ile başladı aldığı gün kaza yaptı, 3 kere motoru olduğu yerde yatırdı 12.000 km kullandı ben r6 alıcam diyor bende alma daha var diyorum çok biliyorsun diyor. çok konuştun dediniz bana ama belki bende de mt25 var 2 tane ufak kazam oldu 9000 km deyim uzun bi süre de değiştirmeyi düşünmüyorum motor fiyatları ve benzin fiyatlarından dolayı. İstanbul da gündüz trafiğinde ister 1000 cc olsun, ister 250 cc olsun çok fark etmiyor hepsi aynı gidiyor. Şekil ve görüntüden ziyade kullanım amacına göre motor seçmek daha mantıklı olur.

  8. #8
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Vay be Kurbağaya bak dün geldi foruma ayar çekiyor. Helal olsun valla. 20 senedir En çok Tek silindir ve 250 cc kullandığım için yorum yapmayacağım.
    ayzek, Seko ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Daha önce hiç motosiklet kullanmamış ya da tek bir modele binmiş herkes sizin gibi düşünüyor.
    Bu bir süreçtir.
    Zamanla ustalaştıkça, farkkı motorlara binip farklarını anladıkça düşünceleriniz de değişecek.

    Forumu az daha incelerseniz bunları yazan ilk kişi olmadığınızı daha önce onlarca kez aynı düşüncelerin ifade edildiğini ve bunların hepsinin motor tecrübesi az kişiler tarafından dile getirildiğini göreceksiniz zaten.

    Bireyin zeka seviyesi, gaza gelme sazanlığı gibi konular forum üyelerini bağlamaz.
    Okuma yazma öğrenebilmiş birinin anlayabilecek kapasitede olduğunu düşünerek yazıyoruz.

    Forumda yazılanlardan gaza gelip en kocaman motoru alıp en usta motorcu ben olayım diye düşünen varsa o kendi problemi.


    Ha!
    Yok yahu ben senelerdir motor kullanıyorum. Bir sürü farklı motor kullandım. Buna rağmen bunları yazdım diyorsan eyvah!
    Kızıl pars, Karalı, BatuhanK ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    O zaman otomobil kullanan birinin de teknik olarak kamyon kullanması arasın da bir fark yok

  11. #11
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Buralara da hep ekşici, hep çemkiren, hep eleştiren, hiçbir şeyi beğenmeyerek kuul olduğunu sanan, kendi fikri dışındaki her görüşteki insana bir yaftalamada bulunan adamlar doldu. Hayırlısı olsun. Yapıştır genellemeyi, gelsin ilgiler.
    Quad87, dovahhkin ve zekeriyaimam bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #12

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Adam şanıyla geldi dağılalım Sonuna kadar haklısın kuarşem. Ama sanki böyle üstüne en sert şekilde gidebileceğim dikkat çekebileceğim hangi konuyu bulsam acaba diye bi arayış içerisinde gibisin bu kadar belli etmeden gelsen daha karizma olmazmı

  13. #13
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    İnsanların karşı çıkmasının olayı kontrol edemeyecekleri güç ve az tecrübe ile sağda solda patlayıp hayatlarından olmamaları yada sakat kalmamaları içindir bana göre büyük cc kullanmak ustalık değildir 100 cc lik çinli motorla virajda r25 ninja 300 ü tokatlaya biliyorsan pegleri veya koruma demirini yere sürtebiliyorsan ustalık ordadır bence düz yolda zaten geçip giderler ve yine 200 lük motorla düzlükde yanından gazlayıp geçen vstrom u virajda yakalayıp yanından geçerken üstündeki adamın surat ifadesini görebiliyorsan yine ustalık ordadır
    https://youtu.be/TgJxLA8kosU

  14. #14

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Ben 29 yaşında direk mt-07 ile başladım , rüzgardan rahatsız olup tam donanımlı motorumu 2 ay sonra satıp tracer900 e geçtim. 2006 dan beri araba kullanan biri olarak , motorcularin yapmamasini istediğim hareketleri yapmamaya da dikkat ederek gayet sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.
    Bu demek değil ki herkes büyük CC motor ile başlasın. Hız tutkusu olan, çabuk sinirlenen kisi büyük CC ile başlarsa , o adam fazla yaşamaz.
    En güzeli çevrenizde motorcu tanidiklariniz var ise ve onlar da sizi tanıyor ise onların fikirlerini almak. Sen üstesinden gelirim dersin ama seni tanıyan kişiler daha objektif kararlar verebilir.

  15. #15
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı deaffrog adlı üyeden alıntı
    1- YBR125 ile A noktasından B noktasına saatte 50 km ile gidebilmekle , aynı yolu aynı hızda Hayabusa ile gitmek arasında teknik olarak fark yok. Bunun için özel bir bilgi veya yeteneğe de ihtiyaç yok. Hayabusa biraz daha ağır ve heybetli olmakla beraber 1. vitese takmak , debriyajı kullanmak veya gazı açmak YBR de yapılanlar ile birebir aynı. Durum böyle iken YBR ye binene "ortalama" hayabusaya binene "Böyyük usta " motorcu yaftasını neden yapıştırıyoruz.

    2- Herhangi bir motoru 10.000 km kullanan kişi bileğine hakim olmayı çoktan öğrenmiş demektir. (Hocalar gaz hassasiyeti de derler)

    3- Düz yolda 300 yapabilmek için insana kadar evrim geçirmiş olmaya bile gerek yok . gaz kolunu çevirmeyi öğrettiğiniz her şempanze 300 e zorlanmadan çıkabiliyor. O zaman bunu yapan adamlar nasıl "böyyük usta motorcu" oluyorlar ???????
    1- yanlış, tamamen farklıdır
    2- yanlış, her yeni motosiklet yeni bir dünyadır. ancak tecrübeli olmak adaptasyonu hızlandırır
    3- büyük oranda yanlış. düz, ucu bucağı açık bir yolda teknik olarak dediklerin uygulanabilir olsa da realitede böyle bir alan yok. trafikten bahsediyorsak, özellikle bizim ülkemideki gibilerde bu mantalite, sizi ölüme götürebilir. burada esas, nerede 200+ kmh hızlara çıkabileceğini nerede 50kmh nin de altına düşmen gerektiğini bilebilecek tecrübe ve mekanik zeka lazım

    usta motorculuk 300kmh hıza çıkabilmekle alakalı bir durum değil, o uzun hikaye

    bu arkadaşın yazdıklarının hiç bir şekilde dikkate alınmamasını tavsiye ederim okuyanlara
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  16. #16
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam şanıyla geldi dağılalım Sonuna kadar haklısın kuarşem. Ama sanki böyle üstüne en sert şekilde gidebileceğim dikkat çekebileceğim hangi konuyu bulsam acaba diye bi arayış içerisinde gibisin bu kadar belli etmeden gelsen daha karizma olmazmı
    Pardon, birini önyargılarınla hedef alıp yazdığı yoruma laf sallayarak ortamda münakaşa çıkmasına çanak tutmak daha karizma bir hareket oluyordu değil mi ? Onu bilemedim ben. Kusura bakma üstad, toyluk ettik.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  17. #17
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Ben motosikleti kendi kendime kullanmaya başlayalı 23 sene doluyor bu günlerde. yaşım 33.. Yani 10 yaşımda başlamışım.. 49cc Mobylette ile mahalle turları atardık tanıdıklara gözükmeden, cünkü birisine görünürsen aksam evde Anne'ye Baba'ya hesap verme korkusu vs. zor işlerdi. İster amatör sınıfına koyun beni, ister usta, ister orta seviye..

    O zamanlarda çocuk aklı, mobyletten daha büyük ne görürsek görelim, devasa aletler sanırdık, bu gün 10 yaşında cocuk youtube'da Gamer takip etmekten ileri gitmezken biz büyük motosiklet yorumluyorduk kendimizce..! Büyük işti benim için.

    Mahalle abilerimiz vardi, Mz 251 (ikiellibir) ve 301 (Ücsifirbir) kullananlar. Bir gün bir tanesi benim Mobylette sağa sola pır pır uçtuğumu fark edince, gel dedi bunu kulllandırayım sana.. Keşke kullandırmasaymış bak başımızın belası oldu bu güne kadar kurtulamadık.

    Neyse;

    Bu gün kücük hacim diye gördüğümüz, ama zamanının baya iyi makineleri idi. Oturdum ve kullandım, elim kolum titremişti ama kullandım. Dediğin gibi Orangutanı koy gazı açar basit, vitesi tak, debriyajı bırak, ayağının bile yere dokunup dokunmadığının bir önemi yok..

    Ama hayatta şöyle acı gerçeklerimiz de var bizim.. Bazı şeyleri söylerken başını kıçını iyi düşünmek gerekebilir. Sözüm naçizanedir. Tartışmaya veya polemiğe açık değildir.

    Bilgin'i tekrar Rahmet ile anıyorum.




    Bilgin artık yok.. Başka Bilgin'lerde ölmesin.. Bilinçli olun, bilinçli sürün.
    Emreerol, bpak, Machair ve 8 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #18

    Üyelik
    07 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr250R -> Yamaha MT-07
    Arkadaşım bana sorarsan çok büyük saçmalamışsın. Ybr ile istediğin kadar yat kalk hayabusa'yı yatırıp kaldırmak tecrübe işidir. Ben eğitimimi mt-07 ile aldım insanlar ısrar etti 500 cc altında alma pişman olursun diye inadına gittim 250 cc aldım neden çünkü elim debriyajın kavramasına daha alışkın değil. Yüksek devirde debriyaj ybr'de kavradığı gibi kavramaz hayabusa'da. Bir anda altından uçar gider ne olduğunu anlayamazsın. Ben hemen hemen her cc motoru kullandığım için aradaki farkı çok rahat görebiliyorum. 50 km'yi önce bir ybr ile git sonra hayabusa ile git çok net anlarsın. Daha önce yaptıysan aradaki farkı anlamıyorsan diyecek bir şeyim yok.

  19. #19
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    gaz kullanmayı öğrenen şempanzede 200 basar kısmı hoşuma gitti

  20. #20
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Uslup içeriğin önüne geçebiliyor,hal böyle olunca ana fikirler unutuluyor. Yazının içinde katıldığım ve katılmadığım noktalar var. Nedir usta motorcu? Motor neden alınır? İnsanlar motor seçerken sırasıyla neleri dikkate almalıdır öncelik sırası nasıl olmalıdır? Evrensel olarak kabul edilen bazı normlara bağlı cevaplari var bu soruların bir kısmının.Klasik başlangıç motoru teknik özellikleri gibi. Bu soruya cevap çok az bir profil için değişiklik gösterse de ,genel olarak kabul görmüş teknik özeliklere sahip motorlarla başlanması tavsiye edilir. Amaaa başlangıç motoru seviyesi gecildikten sonra insanların hangi sınıfta motor alması gerektiğini sehirici ss olmaz anca pistte olur yok sen şunu al o kullanımına uygun diğerleri uygun olmaz alamazsin ne gerek var gibi söylemler ve baskılar çok gereksiz. Motor işine girenlerin büyük kısmı (ekmek parası kazanmak ve taşıt olarak belli zorunluluklar ve alternatfisizlikler sebebiyle motor alanlar hariç ) bir aşkla tutkuyla giriyor. Mutlu olucagi motoru onu heyecanlandiran motoru almak ister. Genelde bu tarz makinelerde güçlü üstün egzotik motorlar oluyor. Araba içinde genelde böyle. Insanoglu bunu istiyor.

    Sonuç, toplumda her üründe olduğu gibi pahalı olan güçlü olana daha fazla hayranlık ve saygı duyuyor. Ybr ve hayabusa, trafikte hayabusa görününce araba yol vermeyecekse bile önünden çekiliyor, nedeni araba kullanıcısı şunu biliyor arkasında o kadar güçlü ve heybetli bir motor var ki onun önünü kapatmak istemiyor ama ybr gelince cekilmesi gereken yerde bile umursamıyor. Olması gereken ve gerçek hayatta olanlar sadece motor dünyasında bulunmuyor,hayatimizin tüm alanlarında bu gibi durumlarla dolu.

    Çok kişinin hayali olduğu için bu tarz motorlar diğer kullanıcılar hayranlık ve ekstra ön bir saygı ile yaklaşıyor büyük cc lere.
    ayzek bunu beğendi.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)