idrar sidik çiş yani ücretsiz yakıt bunu katın +3 hp bunu herkes söylemez
idrar sidik çiş yani ücretsiz yakıt bunu katın +3 hp bunu herkes söylemez
R25'i satıp turbo benzinli araba mı al diyorsun hocam?
Ee zaten 98-100 oktana ulaşmak için etanol kullanılıyor veya hiç uğraşmayıp aem'in hazır metanol kitini almak da var.
Bide wideband ohh mis.
İntercooler ne işe yarıyor o zaman.Misimotolar,forgeler neden bu kadar pahalı...
Kapak taşlama işinden önce cold air intake taksak?
Yine kapak taşlama yerine port polis veya ince conta? Çünkü kapak taşlama zaten yüksek sıkıştırmalı motorlarda sıkıntılı olabilir.(Örneğin 1.4 tsi)
Diyelim ki bunları kaldırabilecek güzel bir motora sahibiz(örneğin k20).
Port polis,gaz kelebeği,cai,ince conta,k pro-flash pro yazılım vs. de yaptık.
Var olan 11.0:1 sıkıştırmayı 12.5:0 lara çektik.
Peki sıkıştırmayı 14.0:0 a nasıl çıkartırız.
Piston ile subap arasındaki o küçükcük boşlukta kalmayacağı için forged pistonda lazım.
Liste uzar gider...
1.4 tsi için motor-şanzuman yazımı,intercooler,cai(kutu içi bile olur),headers,downpipe,kat iptali,wideband,dumpvalve ile pompa yakıtıyla bile 200 üzeri rahat alınır zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Söylemeyi unuttum ybr125 için daha doğrusu 125cc karbüratörlü motorlar için yakıt karışım oranı 1 depoya 1 kapak tiner.
ben yazdıklarımı arkadaşın motosikleti için yazdım araba için değil,ben stage2 yazılım ,etanol,hava filtre kat iptali downpipe dumpvalve westgate 63 egzos vs ile 240 hp yaptım arabayı
1,4 160 hp tsı motorları 320 330 hp ye kadar gücünü artırabiliyosun ama dediğin gibi liste uzar gider turbo vs değişmek gerekiyor pahalı iş,,
bu konu başka motosiklet için bunlar olmaz ,arkadaşın motora jet yakıtı koyup güçlendirmesine karşılık izah etmeye çalıştım hiç bir faydası olmayacağını,,en kolayı kapak taşlaması onun için
tiner içinse hiç bişey farketmez
ben yıllar önce kartal arabamda depoya yarı yarıya selülozik tiner koyup kullanıyordum,hesapta daha güçlü olacak düşüncesiyle
ama hiç bir fark olmuyordu,oldugunu sanan varsa bilsinki bu pisikolojik
sadece fazla ısıdan motorun içini eritir okadar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)