Vanvan 200 - buccaneer 250i ve KLX 250
Reklamlar
-
merhaba arkadaşlar nette motor araştırırken bu siteye denk geldim. Ben Harun 29 yaşındayım Avukatım. 180 boy kilo 78, motor tecrübem 0 km. a2 için kursa yazıldım. Başlıktaki motorlardan birini tercih etmeyi düşünüyorum. KLX 250, vanvan ve buccaneer'e göre farklı motor tipi bunun farkındayım. Benim sorum şu; karadeniz, ege, akdeniz turları yapmayı, haftaiçi ise işe gidip gelmeyi düşünüyorum ne tavsiye edersiniz? Bütçem motor için 16.000 TL kadardır.
Reklamlar
-
Selamlar, paraya göre değil tecrübeye göre motor alınır, KLX 250 yi önce bir geçin, 250cc olduğu yanıltmasın tek silindirli yüksek torkludur kafanıza geçebilir.. ayrıca uzun ve yumuşak ön amortisörler acemiliğinizde size tatsız süprizler yapabilir..Bence en keyiflisi ve hatalarınızı affedecek Vanvan gibi duruyor.. mesela ben vanvan hastasıyımdır..vanvan 125 ile başlayabilirsiniz..
-
Van vanı çok çirkin buluyorum
Klx veya crf tavsiye ederim şahsen başlangıçta zorluk çekebilirsiniz
Bucaneri boşverin
İnazuma ağır ama alt devirleri düşük başlangıç için uygun olabilir
Tnt250 piyasası kötü ama 250cc de açık ara en güzeli ,kalite ortalaması 10 üzerinden 6-7
-
daha önce vanvan 125 ilgili bir ufak yazı yazmıştım ilgili başlıklarda görebilirsiniz. ben de motora vanvan ile başladım 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum ama 125 cc ile 200 cc arasındaki fiyat farkını abartı buluyorum
-
Van Vanı bilmem, mondialin yeni bir modeline şimdilik güvenip tura çıkmazdım. HA karbüratörlü olur, o ayrı, alırım takımı, taklavatı, bozulursa bir hal çaresine bakarım. Ama enjeksiyon o noktada zorlu bir rakip. KLX ise güzel, ama kafaya geçirmeye müsait bir motor. CRF olabilir, hem sorunsuz motordur, hem gücü makul. Ama ben hepsini bir kenara koyup, madem mondiali göze aldınız, RX3i Evo'yu bir incelemenizi öneririm. Tam yeni başlayanlar için uzun yol motoru.
-
mondial'i eledim arkadaşlar kaldı 2 seçenek.
-
Bence KLX en iyisi. CRF de olabilir. Çünkü bunlar dual sport, çift amaçlı yani. Hem şehir içi hem şehir dışı arazi toprak yol vs. kullanabilirsiniz. Ama seleleri biraz sert olabilir. Vanvan çok uzun yola uygun bir motor gibi durmuyor.
-
Inazuma ve Inazuma F'i incelediniz mi? İncelemediyseniz incelemenizi ve neden elediğinizi öğrenmek isterim.
-
Bucaneer in üzerine oturunca almayacaktın zaten. Mermer seleli, toplama bir makina, v motor ona bir şey diyemem. Malzeme kalitesi berbat NET.
-
16k ya mt 25. başka bir şey düşünmeye bile gerek yok şahsen. neden seçenekler arasında yok ben de anlamadım motor tecrübesi gibi motor araştırma tecrübesi de 0 sanırım dostumuzun
arkadaşlar söylemişler klx hiç motor sürmemiş birisi için çok tehlikeli olabilir. o lastiklerle asfaltta rahat edemezsiniz.
çinli motor kullanma taraftarı değilim. bu tabiki bir tercih ve imkan meselesi. o fiyata 0 yamaha alınabiliyorken, gidip rx3i almak bence mantıksız olur. 3 tane çanta için o para verilmez mondiale.
-
Sadece başlıkta verdiğin seçenekler için konuşuyorum; KLX. Ha tecrübe konusu eyvallah, ama yaşın motor için çokta küçük sayılmaz, kendini de biraz biliyor ve trafiği okuyabilirim diyorsan pekte sorun yaşamazsın. Asfalt lastiği takıp daha rahat edebilirsin, hem kolay kolay da sıkılmazsın bu motordan. Seni baya bi km tatmin eder, jel sele ile uzun km ler de yapabilirsin.
-
ilk motosiklet sürmeye heves ettiğim zamanı düşünüyorum ve empati kuruyorum:
-Öncelikle şekilli olsun
-Kaliteli bir marka olsunki kolay kolay bozulmasın çünkü hiç anlamam motor aksamından
-Güvenli olsun
-Az yaksın.
Ben bu maddeleri sıralayınca yamaha mt125 almıştım.Şimdi Abs'lisi var 16 bine
+125 lik olduğu aldatmasın.0-80'i 8 saniye.Max hız 125 düz yolda.Benim kilo 90 bu arada
+Malzemesi inanılmaz kaliteli.Fransa'da üretiliyor zaten.Gidin dokunun.Kaç kere yatırdım hiçbir yeri kırılmadı,çizilmedi ya.
+Bayağı kalıplı.Çok gelip sordular "Kaşlık bu 600 mü? " diye
+Yakıt ortalamasıyla şu an sanırım en azz yakan motosiklet.100 km'de 1.8 litre yakıyor,yaktı.2 yi göremedim.
+Göstergesi zaten dehşet.Kristalize panel.Bakım zamanını bile kendi söylüyor size.Bir tek eksiği Vites göstergesi.O sonradan da takılıyor.
+Hele ki Abs gelmiş.Çok süper olmuş bence.
Şimdi mondial felan alacaksın.Tornavida tutmamışsan benim gibi,perişan olursun.Hayırlısı olsun.Umarım zevk alırsın.Ama abs'siz motosiklet alma.Ben 1.hafta sonunda öğrendim bu işi la dedim bir saat sonra tekeri kitleyip tarlaya uçtum.Abs çooook önemli.O kazadan bana omuzumda bir çıkıntı bıraktı Allah korusun.Eğitimi kesin al ve full ekipman lütfen.
-
Keoma adlı üyeden alıntı
ilk motosiklet sürmeye heves ettiğim zamanı düşünüyorum ve empati kuruyorum:
-Öncelikle şekilli olsun
-Kaliteli bir marka olsunki kolay kolay bozulmasın çünkü hiç anlamam motor aksamından
-Güvenli olsun
-Az yaksın.
Ben bu maddeleri sıralayınca yamaha mt125 almıştım.Şimdi Abs'lisi var 16 bine
+125 lik olduğu aldatmasın.0-80'i 8 saniye.Max hız 125 düz yolda.Benim kilo 90 bu arada
+Malzemesi inanılmaz kaliteli.Fransa'da üretiliyor zaten.Gidin dokunun.Kaç kere yatırdım hiçbir yeri kırılmadı,çizilmedi ya.
+Bayağı kalıplı.Çok gelip sordular "Kaşlık bu 600 mü? " diye
+Yakıt ortalamasıyla şu an sanırım en azz yakan motosiklet.100 km'de 1.8 litre yakıyor,yaktı.2 yi göremedim.
+Göstergesi zaten dehşet.Kristalize panel.Bakım zamanını bile kendi söylüyor size.Bir tek eksiği Vites göstergesi.O sonradan da takılıyor.
+Hele ki Abs gelmiş.Çok süper olmuş bence.
Şimdi mondial felan alacaksın.Tornavida tutmamışsan benim gibi,perişan olursun.Hayırlısı olsun.Umarım zevk alırsın.Ama abs'siz motosiklet alma.Ben 1.hafta sonunda öğrendim bu işi la dedim bir saat sonra tekeri kitleyip tarlaya uçtum.Abs çooook önemli.O kazadan bana omuzumda bir çıkıntı bıraktı Allah korusun.Eğitimi kesin al ve full ekipman lütfen.
Hocam şimdi aynı paraya CBR250, R25 alınabiliyor. R125 tamam kaliteli, ama 125 işte. Düzde 125 yapıyor da, yokuşta nasıl?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Kimsede Ktm önermemiş, ilginç....
-
Vanvan 200. Gerçekte görünce aşık oldum motora. Çok güzel resimlerdekinden daha heybetli. Özgün, şahsına münhasır bir alet. Vede diğer motorlar gibi plastik dolu değil. Arka Teker 180'lik her yola gelir. Tabiri caizse kalite paçalarından akıyor motorun. Ama gel gelelim fiyat ve performans oranı biraz düşük ama para varsa çok güzel bir başlangıç makinası olur.
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi aynı paraya CBR250, R25 alınabiliyor. R125 tamam kaliteli, ama 125 işte. Düzde 125 yapıyor da, yokuşta nasıl?
Haklısın ama 0 tecrübe diyor arkadaş.Vanvan,Buccaneer felanda işin içine girince hız değilde şekil arıyor diye düşünüyorum.İlk motor sonuçta normal.Kendisi verecek kararı tabii.Biz fikrimizi beyan ediyoruz sadece
-
CRF 250L, paran çıkarsa CRF Rally. CRF 250L alırsan uzun yolda tek sorunun ayrılan bacak aran ve yok olan toton olur. Motor sorun çıkarmaz. Acemilik için 10 numara. Durunca ayaklığı açma yere at o derece kaldırır acemiliği. Servis ve parça ucuz. Ha dersen ki biraz daha konforlu ve ucuz olsun o zaman RX3i.
Yakıt biraz artabilir ama ben asfalttan çıkmam bayağıda yol giderim dersen Inazuma. Ama Inazuma acemilik kaldırmaz. Kesinlikle tehlikeli bir motor değil ama karenajlı ve parçaları pahalı. Düşersen için dışın acır.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi aynı paraya CBR250, R25 alınabiliyor. R125 tamam kaliteli, ama 125 işte. Düzde 125 yapıyor da, yokuşta nasıl?
onun bir de bağırması var o hızları yaparken
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
diablof adlı üyeden alıntı
16k ya mt 25. başka bir şey düşünmeye bile gerek yok şahsen. neden seçenekler arasında yok ben de anlamadım
motor tecrübesi gibi motor araştırma tecrübesi de 0 sanırım dostumuzun
arkadaşlar söylemişler klx hiç motor sürmemiş birisi için çok tehlikeli olabilir. o lastiklerle asfaltta rahat edemezsiniz.
çinli motor kullanma taraftarı değilim. bu tabiki bir tercih ve imkan meselesi. o fiyata 0 yamaha alınabiliyorken, gidip rx3i almak bence mantıksız olur. 3 tane çanta için o para verilmez mondiale.
araştırdım hocam supersport tarzı motorlardan hoşlanmıyorum. beğendiğim tarz motorlarıda yazdım zaten.
-
Arkadaşlar yorumları okuyorum. "YİHHUU" diyor ki; Vanvan 200 - buccaneer 250i ve KLX 250 almak istiyorum yorumlara her türlü motosiklet yazılmış. Şahıs tercihinin hangi motosikletler ve hangi markalar olduğunu söylemiş.
Hepimiz de herşeyden anlıyoruz ya hani, bir yandan: karbüratörlü motora güveniyoruz ve de tamirini bile yapacak cesaretteyiz ama enjeksiyonluya karşıyız, Çin karşıtı yada belli bir firmanın yardakçısı durumundayız kimimiz, o motorun selesi rahatsız alma, bu motorun amortisörü yumuşak sıkıntı yaratmasın, motor 125likse düzde 125 yaparda yokuşta yapmaz vs. vs.
Allah aşkına "YİHHUU" nun isteğine göre yazdığı 3 motosiklete bakarak ve teknik özelliklerini de inceleyerek karar verin. "YİHHUU" nun verdiği modeller için de hangisinin sele yüksekliği kaç cm. ve onun boyuna hangisi uygun diye sordunuz mu mesela. Kardeşimiz yeni ehliyet sahibi olacağı için deneyimsizlikten kaynaklı olarak cros tarzı bir ürünle uzun yola çıkma eğilimindeyken bunun neden kendisinin işini zorlaştıracağını deneyim sahibi birisi anlatmıyor mesela. Yada neden selesi rahatsız motosikletin selesine de jel uygulanabileceğini yada amortisörünün yumuşak olması dolayısıyla komple bir motosikleti kötülemek yerine, eğer deneyim sahibiysek o markalı üründe amortisörünü şu marka ve modelde bir amortisörle değiştirmelisin şeklinde bir yönlendirme yapmıyoruz. Kaldı ki sert yada yumuşak amortisörler bile farklı kilolarda ve sürüş alışkanlıklarındaki kişilere de konfor sunabilmekte olduğunu hepimiz biliriz.
Velhasıl demem odur ki; hepimiz yazıyoruz ve yazdıklarınıza eleştiri yapmakla birlikte ben işime yarayacak birçok şeyi de buradan öğreniyorum ama bu öğreti için 40 yorum okuyarak tek bir konuda aydınlanabiliyor olmam kötü. Ben Bucaneer motosikleti gördüm ancak üzerine oturma şansım ne yazık ki olmadı, sele için çözüm üretilebilir düşüncesindeyim mesela ve bu ürünle Vanvanın mukayese edilebilecek özellikler taşıyabileceğini de düşünebilirim belki ama KLX in bunların yanında bulunmasını anlayabilmiş değilim. Bir marka takıntım yok ve Vanvan olmazsa olmaz durumunda da değilim. Ama madem bu 3 motosiklet arasında kalmışsa arkadaşımız hepsini denemesini öneririm. KLX yüksek gelebilir mesela yada diğeri çok alçak kalabilir örneğin. Seçiminiz şimdiden hayırlı olsun, kazasız uzun yıllar süren yolculuklarınız olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)