Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Chopper Sevdasi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Arkadaslar ne zamandir cc yukseltmek icin motor bakiyorum inazumada karar kilmistim ki bugun bir chopper gorene kadar. boyum kilom ve yasim itibariyle chopperin bana uygun olacagini dusunmeye basladim (190 boy 100kg)

    Bana choppera gecmenin artilari ve eksileri neler olur?
    3 tarafi kapali durak seklinde garaji var oturdugum sitenin ama her zaman yer bulmak mumkun degil. Arada sirada acikta kalmasinin motora bir zarari olur mu?

    Max. 14000 tl bana tavsiye edebileceginiz modeller varmidir?
    DarkWheel bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    CCruiser ayrı bir tarzdır. Çok gitmez hız olarak, ekonomik değildir yakıt olarak (genelde). Rahattır, dikkat çekici tasarımlar mevcut. En güzeli ise, bir takım modifikasyonlar yaparak motorunu sana özel, sana özgü hale getirebilirsin. Bunu abartıp motoru kendi türünün tek örneği haline getirdiğinde ise, bir chopper doğmuş olur. Bunun dışında, kromu çoktur, genelde kullanıcıları V-Twin sever, güzel motordur velhasıl. Öneri konusunda, o bütçe ile ne olur bilmem, ama mesela intruder 250 veya dragstar 250 bakabilirsin japon grubundan. Çinli bakarım dersen, regal o sınıfın çinlilerinin en iyisidir. Ama sıralı çift silindirlidir v-twin değil. Görünce v-twin olsaymış keşke dersin. Kromajları da plastiktir gerçek kromaj değil.

  3. #3
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Bu butcelere eski bir japon mu yoksa yeni bir regal mi mantiklidir. Regalin kronik sorunlari oldugunu duydum bu sorunlar belli bir tarihten sonra giderildi mi yoksa yeni modeller de de devam ediyor mu acaba?
    Kromlarin plastik olmasinin benim icin bir problem olacagini sanmam hatta yagmur zaman zaman yagmur yiyecegi icin iyi bile olabilir..

  4. #4
    Bashwarp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Bende zamanında bakınmıştım baya 14.000₺ ile alabileceğin modeller belli.

    Daelim Daystar 250 (sıfır)
    Hyosung Gv 250 (sıfır)
    Rks Cruiser 250 / Blackster 250 (sıfır)
    Regal Raptor Modelleri 250/350 (sıfır)

    Bunların dışında eski model japon alabilirsin, vl 250, dragstar 250 / 650, shadow 600/750, kawasaki en 500 gibi.

  5. #5

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Bende aynı durumda Dealim Daystara karar verdim. Bir tek servislerine güvenemiyorum

  6. #6
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    14 bini daystara, rks ye vs vereceksen.tel bırak abi daha güzel şeylere bindiririm ben seni. En azından haketti dersin.
    Ya 91 model üstü japon yada 2016 Çinli zırıltı alacaksın. Meblağ çok poktan bir yerde reis.biraz daha çıksan 2 3 bin mutlu olabileceğin şeylere binebilirsin.
    Bence vazgeç bu sevdadan

  7. #7
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Daytonalar kronik problemleri 2016 da ne kadar cozdu? Ya da cozdu mu? Sonucta yillardir piyasada olan bir motor illa ki kendini gelistirmistir diye dusunuyorum.. simdi japonlara baktim biraz ama butceme gore japonlar yeni cinlilerden daha riskli gibi gozukuyor..

  8. #8

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Ben regali iyi biliyorum. Arkadaşıma daytona 250 almıştık. Aldığımızda arkadaş motor sürmeyi bilmiyordu, Afyondan Ankaraya ben getirmiştim. Buralarda da baya kullandım. Bir başka arkadaşta da klasiği vardı. Sorunlu motor diyemem, ama sorunsuz da diyemem. Kişisel kanaatim, paslanmaya müsait, fazla yakan, gitmeyen bir motor. Sadece şekilden ibaret ki o şekil çok çok başarılı. GV250 için olumlu düşünenler var, ama ben hyosung almazdım. Sonuçta servis ve parça sıkıntısı olduğu net belli. Çinlilerden RKS alınabilir, ama kalite olarak regalin üstüne ne vaat eder tartışılır. Daelimi hiç canlı görmedim. Tek silindir cruiser olmaz bana göre. Ama kişisel görüştür bu, siz beğenirsiniz, bilemem orasını. Bunların muhtemelen en kalitelisi Hyosung GV250'dir. Hemde enjeksiyonlu, ama parça konusunda baya yazılmıştı bulmak zor ve pahalı diye. 2. el japon al desem,

    https://www.sahibinden.com/motosikle...-250-drag-star
    https://www.sahibinden.com/motosikle...l-250-intruder

    Hem az var, hem modelleri eski, hem de fiyatları yüksek. Düşündürücü.

    Bu bağlamda 250 cc yerine tecrübe yeterliyse, yakıtı da dokunmaz ise;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...04684226/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...04666320/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13727904/detay

    Böyle daha yüksek hacimlileri öneririm. En azından kısa sürede sıkılmayacağınız bir güç üretirler ve 6 ay sonra "satamadığım 250 cc chopper" başlığı açmazsınız.

  9. #9
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Sen yinede inazuma al sonra ağlarsın.illada chopper diyorsan daystar veya hyo al.

  10. #10

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daytonalar kronik problemleri 2016 da ne kadar cozdu? Ya da cozdu mu? Sonucta yillardir piyasada olan bir motor illa ki kendini gelistirmistir diye dusunuyorum.. simdi japonlara baktim biraz ama butceme gore japonlar yeni cinlilerden daha riskli gibi gozukuyor..
    Karbüratör ile motor satıyorlar halen, sence ne kadar çözülmüştür? Adamlar değişiklik yapmadan kaktırıp duruyorlar aynı motoru 2016 diye.

    Daytona'da zincir sürter ses yapar, selesi rahatsızdır. Amortisörleri serttir. Tarzı güzeldir, virajı iyidir. Önde çift diskin faydasını görürsün, ama hala 10-15 yıl öncesinin teknolojisini bir tek balansör ekleyerek iteliyorlar. Ha yok ille araştıracağım dersen google'a raptorriders yaz çıkan forumdan incele. Her türlü bilgiyi oradan edinebilirsin.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  11. #11
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    inceleyecegim.. inazuma tercihi hala kafamda var bu arada sadece cruserlerin vucut olculerime ve tarzima daha uygun oldugunu dusunuyorum.. regaller gercekten muazzam bir tasarima sahip lafim yok ama kafamda hal cozemedigim bircok soru isareti mevcut.. daelimi boyutlarindan dolayi eledim kafamda..

  12. #12
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    arada yağmur altında kalacak güneş görecek ise çinliler sıkıntılı olur.

  13. #13
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Chopper uzun yolda diğer motorlara göre çok rahat illa chopper alacaksan gw250 al derim ama inazuma f te gayet iyi motor

  14. #14
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    sevgili kardeşim,

    şayet yol ve motosiklet tecrüben'e güveniyor inanıyorsan gidip 250 cc cruiser alma.. zira o motor hacminde chopper olmaz. 250 cc kısa mesafede ya da (tavsiye etmiyorum) uzun mesafede çok fazla araç sollayamadan sürebileceğin, atak ve agrasif olmayan ama rahat ve gürültülü bir tip.
    bence yani tamamen benim fikrim, 20k civarlarına kadar dur, sonra suzukinin maruder yamahanın dragstar handanın shadow gibi +650 cc ile cruiser'e geç.
    bu lanet olası harkulade motosiklet tipi, tarzı, oturuşu, sürüşü itibariyle inanılmaz zevkli ve keyiflidir, iri motordur mecburen şerit kaplaman gerekir, aralardan kaçamazsın, bastınmı gitmek zorunda aksi halde trafik ağzına ağzına vurur.

    bence 250 kanalına hiç girme küfretmekten bitap düşersin.

  15. #15

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    HD Sportster 883R
    Yakıt, vergi gibi konular da göz önünde bulundurulduğunda 250cc hyosung gv250 en idal motor bence bu durumda.

  16. #16
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Çinli almayın. Alacaksanız da göze hitabından çok; sorunu az olanları tercih edin. Lifan LF250-B veya RKS Cruiser 250 (gerçekten iri motor) gibi. Üstelik ikisi de V-Twin.

    Onun dışında segmentin lideri GV250'dir. Ama yurtdışı alışverişi yapamayacak adam için yedek parça kısmı zor gelebilir. Daystar 250 ise malzeme kalitesi ve detaylarıyla en az Hyosung kadar doğru bir seçim olur. Üstelik sıvı soğutma, önde çift arkada tek disk, ayarlı manetler gibi ufak tefek artıları da var GV250'ye göre. Ancak tek silindirli bir motor.

    Vücut ölçüsüne göre motor alınmaz. Belki boy biraz etkili olabilir. Çok kısa insanlar trafikte durduğu zaman yüksek seleli endurolarda zorlanabilirler. Onun dışında cruiser için uzun boyun en büyük dezavantajı dizlerin depo ve gidon arasında sıkışması olabilir ki o da normal seyirde yapılacak bir hareket değil. Sadece park manevralarında gidonu o kadar kırıyoruz. Bunu da aşmak isteyen gidon için bir riser alıp takar. Öyle atla deve değil.

    250 cc gibi ufak hacimlerde ise yakıt tüketimleri genel olarak bu hacimdeki diğer tarzlardaki motorlarla aynı mertebelerdedir.

    Son modeli 10 yıldan uzun süre önce ithal edilen Japonları almayınız. Parça sıkıntısı ile ilgili endişeleriniz, ciddi boyutlara erişir. Yurtdışı kaynaklarında bile bulunamayan parçalar olabilir.

    Dipnot: Chopper değil, cruiser. Chopper, cruiser'dan farklı olan bir alt türdür.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  17. #17
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    baya b,r araştırma yaptıktan sonra inazuma yada daytona 250 arasındayım biri elma biri armut farkındayım ama söylenen diğer 250lik crusser motorların tarzları hiç hoşuma gitmedi.

  18. #18
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    20 bin bandına kadar beklerseniz gerçekten yukarıda yazıldığı gibi çok güzel modeller var. Ki gerçek cruiser örnekleri. Özellikle Shadow a ömürlük binen çok kişi gördüm.

  19. #19
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baya b,r araştırma yaptıktan sonra inazuma yada daytona 250 arasındayım biri elma biri armut farkındayım ama söylenen diğer 250lik crusser motorların tarzları hiç hoşuma gitmedi.
    O zaman hiç düşünmeden Inazuma alın. Olmayan yakıt göstergesi, soyulan gidon ve debriyaj kapağı kaplamaları, kalitesiz işçilik ve montaj hataları, maalesef % 100 çözülemeyen şanzıman problemleri, egzantrik mili ve zincirinin gergisi düzenlenmesine rağmen kısa zamanda tekrar bollaşıp ses yapması, soğukta çalıştırmakta zorlanma, şamandıra arızaları gibi dertlerle uğraşmak adamı çileden çıkarır. Mimari çizgilerine bakarak alacaksanız ve bu sorunlarla uğraşmaktan çekinmiyorsanız Regal Raptor alın. Yıllardır balansör koymak dışında hiçbir gelişim yapmadılar. Siz zaten kararınızı vermişsiniz.
    efendy06 bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #20

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    fazer
    Chopper cidden başka bir şey ya. Gördüğümde falan inceliyorum.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)