Biri zincir, diğer parça ne anlamadım. Kalitelidir, inanırım. Ama servisi ne alemde? Yedek parça lazım olursa, mesela düşürdün, deponun değişmesi gerekti, kaç para depo? Bulunabiliyor mu? Sarf malzemelerin fiyatları nasıl debriyaj telidir filtrelerdir falan? Bunların orjinallerinin bulunabilirliği ve alınabilirliği (fiyat) motorun kalitesi kadar önemli.
Evet parçalar bulunuyor, Bursa da iki tane bayi ve servis var ama ben her zaman kendim yaparım bakımları yapamayacağım şeylerde iyi ustalar var bildiğim onlara giderim. Şu an yağ filtresi ve hava filtresi aldım yeni değiştirdim. Distribütörü elinde olmayan parça varsa bile motor üretime devam ettiği için siparişle geliyor, kıyaslamak gerekirse dragstar 1100 ön Amortisör türkiyede ikinci elini dahi bulamadık ebay dan çıkma bulduk yurtdışından 2700 tl ye hala bekliyoruz 40 gün oldu. Daelim kore de koca fabrikası var muhatabı var
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:27 ----------
Yağ filtresi 15 tl hava filtresi 50 tl benim inazumanın hava filtreside 50 tl yağ filtresi 50tl bu yüzden normal hatta ucuz.
Sen bunun titreşimine tam olarak ne diyorsun ? Hiç sorun yok mu bu açıdan ? Artçı ile denedin mi ?
Ümit Hocam, maşallah motosiklet koleksiyonu yapmaya başladın, sayısını unuttum.
Bir ara çay içmeye gel de, yeni motorunu hayırlayalım.
Ben artçı almam motora o yüzden tek başıma tecrubeme göre 90-100km hızlarda asla bir titreşim yok, 110km de kıçımda azıcık titreme oluyor 120km de bu kaybolup motorun alt taraflarında hissediliyor ama gidonda asla bir şey yok ve toplamda rahatsız etmiyor, bende tvs apache 150cc vardı onunla kıyasla çok daha az. Yani titreşimi hiç kafanıza takmayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Osman hocam sağolasın, chopper kulübündekiler kafamın etini yediler chopper al diye, bende inazumayı çok seviyorum kıyamadım satmaya o yüzden bunuda aldım.
Kalitelidir değildir motoru tanımam ama ikitane saçma sapan parça ile japon kalitesi olmaz.
Peki yakıt tüketimi nedir litre olarak ? AEA incelemesinde bastım 3,2 l'yi geçemedim dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi.
Daelim Daystar 250'yi Roadwin 250 gibi perişan etmez umarım. Gül gibi motosikletin arkasında duran kimse yok. (Roadwin'den bahsediyorum.)
Olay biraz farklı hocam, kastınız insanların ön yargısını kırmaksa güzel ama olmuyor. Benimde sahibi olduğum yeni Hyosung serisi olan GD'nin enjeksiyonu ve beyni japon, süspansiyonu japon, fren merkezleri de öyle idi diye hatırlıyorum. Yaptıkları bloklar zaten eski ortaklıktan gelen Suzuki sistemlerine ve teknolojisine bakılarak yapılıyor ama gene aynı muamele var. Mesele totali yakalamak kısaca.
benim motordan da beyin delphi, buji ngk, akü yuasa orjinalden çıktı, diğer yerlerini henüz sökmedik çan çin çon ama durum böyle ...
Benim citroene sony teyp taktım japon arabası oldu.
Hocam şaka şuka bir yana Allah için konu açarken biraz dikkat edin yahu.
Sonraki postlar gelene kadar biri yine sobanın yanında uyuyakalmış diye düşündüm.
Konunun açıklaması sonraki postta!
Yazmasan ne demek istediğini anlayamayacağız.
Forum zaten ilginç ilginç tiplerle doldu. Kendinize bunu yapmayın.
Direkt negatif fikir edindiriyorsunuz kendiniz hakkında.
Motosiklet için de bir şeyler yazayım.
Daelim klasik asya motorlarına yapılan muameleye tâbi tutuluyor.
Tabi bunu kendi kendilerine yaptılar.
Halbuki avrupada satılan bir motosiklet.
Yani en alt seviyede bile olsa avrupa kriterlerini yakalayan bir motosiklet markası.
Büyük markaların küçük hacimli cruiser pazarından neredeyse çekilmesiyle bu alanda hemen hemen rakipsiz kaldılar.
Gerçi bir insanın şekil dışında cruiser almak istemesinin sebeplerini 750-800cc cruiserlar bile karşılamıyor.
Yani büyük markaların pazardan çekilmesini yadırgamıyorum.
Fakat büyükleri tatmin etmese de bir pazar var ve satıyor.
Şu an fransada scooter haricinde sadece daystar modeli satılıyor.
125 ve 250cc lik daystarın 250cc olanını yollarda hiç görmedim ama 125 lik olanı bol miktarda var.
Yıllardır kullandığımız japonlar bize el ve kulak yatkınlığı sağladığı için 250 daystar yerine 30 yaşında viragoyu tercih ederim ama bunu daystar kalitesiz olduğu için yazmıyorum.
Genel kullanım ve sorunları tespit ve çözme konusunda japonlarda daha fazla ustalaştığımız için böyle.
Bir başkası için de tam tersi geçerlidir.
Yine de 4500€ luk fiyatıyla daystarın Türkiye'de pek şansı olmayacağı aşikâr.
Hedeflediği kullanıcı kitlesinin gözü aynı fiyata satılan R25 te çünkü.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
karbüratörü japon çok çinli motor gördüm
Hepimiz özünde Japon değil miyiz ?
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)