Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ARKADAŞLAR BAŞLANGIÇ MOTORU İÇİN GÖRÜŞLERİNİZİ ALABİLİRMİYİM FORUMDA YENİYİM :)

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor 150 cc 150-160 km mı basıcak anlamıyorum ben. CBR 250r bile 160 ta kesıcıye gırıyor.

    Öncelikle, CBR250 160 değil 181 km hızda kesiciye girer. Sallamayalım.

    CBF ile NK'yı kıyaslamak hata zaten. NK ile CBF teknoloji olarak aynı segment değil. CBF'nin özelliği sorunsuz ve rahat olması. Başka birşey yok. Karbüratörlü, 10 küsür yıldır değişmeden satılan bir motor.

    Pulsar 150 ile de NK kıyaslamak hata. Pulsarın 200'lüğüne den NK teknoloji olarak, hatta belki daha ileri. Senin 150NS dediğinin teknoloji olarak CBF'den önde hiçbir yanı yok, üstelik rahat da değil.

    Velhasıl, CBF ve 150NS ile kıyaslama yapılarak NK150 gayel alınabilir bir motor. Galerici değilsen satarken ettiğin zararı binerken aldığın keyife sayarsın olur biter. Ama unutma, yarın ne olacağı belli olmayan bir motordan bahsediyoruz. Elinde kalabilir mesela, parçasını bulmak zor olabilir. Karar senin.

    Bu arada Bajaj da çinli değil ama çinliden de çok bir farkı yok 150'nin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gösterdiğiz motoru çok beğendim.Bu arada ben de Balıkesirdeyim.Bu sene okul bitecek inşallah, sonra memleketime donerim.Neyse ben dediğiniz gibi motoru inceledim, görsel olarak güzel bir motor ama teknik özellik ve karizma olarak yine de CF Motonun gerisinde kalmış.(CF MOTO enjeksıyonlu bu KARBURATORLU MU ? ben tam ogrenemedım ama sanırsam öyle. Eger oyleyse yenı enjeksiyon yasasından sonra sıkıntı çıkarabilir.) Güçleri aynı, en azından bunda da ön,arka disk fren var ama CF Motonun frenler yinede daha iyi. 2.7 lt yakıyor gayet iyi.Motorda begendiğim başka bir şey ise aksesuarlarla birlikte satılıyor olması.Ama fiyatını yıne de fazla buldum. (Sahibinden de 3 tane 0 var 6400 ile 6900) sonuçta ben çanta felan kullanmak ıstemıyorum koruma demırınden zıyade koruma takozunun yetecegını dusunuyorum.Motorda en çok dikkatimi çeken 18 lt yakıt tankının bulunması, bu da daha buyuk bır motor izlenimi veriyor gayet guzel olmus ama lastıkler CF Moto dan ince. Goruntu olarak CF Moto derim ben.(Gerçi karşılaştırma yapmak dogru değil, birisi commuter digeri naked motor )Gerek ön far tasarımı, sakalları, kuyruk kısmı ,130 luk arka lastikleri,gerekse mukemmel turkuaz jantları olsun 10 numara 5 yıldız.Dediğiniz bu motor bile yanında sönuk kalmış. Bu arada hem size hem de bu yorumları okuyacak olan arkadaşlara birşey anlatmak istiyorum. Koskoca Japon şirketleri bile motor güçleri hakkında hileler yapıyor. Hatırlarsanız Honda CBR250r motorun kac beygır oldugu ıle ılgılı global bir kaos çıkmıstı(diğer rakiplerinin içinde en yavaşı).250 cc racıng motorların bıle normal şartlar altında top speedlerı 145-160 arasındadır ( R25 hariç, birazda hyosung iyi) butun vıdeoları izleyin(KTM rc250-Honda cbr250 kawasakı 250sl) 140 tan sonra redlıne na girersiniz sonra yolun durumuna gore 155 felan dedimi artık hızınız yavaş yavaş artar. Lastiğiniz iyidir ,motorda oynama yapmıssınızdır , egzoz falan filan biraz modifiyelidir, yollar yag gıbı surtunmesızdır, yolda egım vardır,arkanızda rüzgar vardır neyse işte anlıyacagınız normal şartlar altında degılsınızdır.İnternete bazı motorlarla ilgili topspeed videoları koyuyorlar sonra izleyenler de benım motor işte şu hızı yapıyor diyor.Topspeed de kullanıcının bıle farkı vardır.Bakın bizim Kenana, adamların aynı motorla kıramadıkları rekoru kırdı.Bana gelipte 150 cc motorla 140-150 yaptım dıye konusmasın kımse. 110-115 e kadar seri cıkarsın sonra yolun durumuna gore 130 da yaparsın motoru yakana kadar 140-150 de yaparsın(geneli yalan) ama top speedım 150-160 dıyede gezme. Ha birde en önemli mevzu sen 135 yaparsın 140 yaparsın ıbreye bakıp mutlu olursun ,yanından araba 120 ile senı gecer sonra ıcınden kufredersın adama bak lan 150-160 yapıyor diye. Lutfen 250 cc ve altı özellikle başlangıç için alacagınız motorlar için hız konusu açmayın. 150 cc alıpta 100 cc motorlardan ve ağır arabalardan tokat yemıyorsanız bir sıkıntı yoktur. Piste çıkıp yarısacak haliniz yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:11 ----------



    Keşke param olsa da 200ns alabilsem.İşte o fiyat aralıgında daha ıyısını bulamadım.2. el alın dersenız de bu sefer aynı şekılde cf moto 150 nk nın da 2. elini yine 2 bın tl ucuza alabılırım.Anlayacagınız o aradakı 2 bın tl bana çok geliyor.Aslında okadar araştırdım 150 ns ı barız ezıyor. Bana 7 bin tl veya altına çok daha guzel 0 bir motor soyleyin ben de onu araştırayım. Burda kımse 7 bin tl altına CF Motodan cok daha guzel bir motor soyleyemıyorsa neden bukadar şık bukadar donanımlı bır motor tutmuyor anlamıs degılım.Bana soyleyın scooter harıcı spor veya klasık ne olursa 7 bin altına en mantıklı sıfır motor ne alabilirim ?.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:29 ----------

    önceki msjımda resımler bıraz cıkmamış ta bidaha bakın
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...aa6fab4c44.jpg
    tek kotu yanı plakalıgı onu duzeltsek super olur ...
    https://image5.sahibinden.com/photos...3134285lde.jpg
    ya arkadaşlar şu motoru yamaha uretse koşar 14 bin tl verip alırsınız yapmayın gozunuzu seveyim
    O motoru yamaha üretseydi sen bize sorma lütfunda bulunmazdın ki
    SAZMAN bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Yeni başlıyorsan
    1-piyasaı olan
    2-yedek parçası bol ve zart diye bulunan
    3-cc yükseltmek istediğinde emsallerin az fiyat belirledın mi şak diye satılan
    motor tercih edilmeli diye düşünüyorum
    sondurak35 bunu beğendi.

  3. #23
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    hocam bence temiz bir ikinci el pulsar 200 ns al. 2015 2016 modellerini 7000-7500f araliginda bulabilirsin cok dusuk km'de bulabilirsin. ben pazartesi gunu 2015 model 5000 km'de topcase'li bir pulsar 200 ns'i 7500'e alicam hayirlisiyla. en azindan yarin ikinci elde satarken zararin da cok az olur.
    sondurak35 bunu beğendi.

  4. #24
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    PULSAR AL PULSAR..
    sondurak35 bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Bence de pulsar al, hem aldığın motor bozulacak ki buraya girip paylaşasın, biz de vakit geçirelim. Pulsar aldıktan sonra başlarsın şurdan yağ kaçırıyor, burdan ses geliyor, yolda stop ediyor diye konu açmaya.
    sondurak35 ve SAZMAN bunu beğendiler.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  6. #26

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bence temiz bir ikinci el pulsar 200 ns al. 2015 2016 modellerini 7000-7500f araliginda bulabilirsin cok dusuk km'de bulabilirsin. ben pazartesi gunu 2015 model 5000 km'de topcase'li bir pulsar 200 ns'i 7500'e alicam hayirlisiyla. en azindan yarin ikinci elde satarken zararin da cok az olur.
    Bu saatten sonra pulsar fiyatları da artar bi abs geldi diye fiyat 11300 tl olmuş. Kıyaslama yapcak olursak 0 km uzerınden yapma taraftarıyım. Bende alacagım zaman oturup etraflıca dusunecegım. Alabilirsen dediğiniz gibi 200 ns alırım. Ancak temız bulurmuyum orası mechul. 5000 km olup olmaması onemlı degıl. Rodajın nasıl yapıldıgı, bakımların düzenli ve iyi bir şekilde yapılıp yapılmadıgı ve en cok motorun hor kullanılıp kullanılmadıgı önemli.(2 teker 2. elde sıkıntı) Bence CF Moto bajaj markası ustunden uretılen motorlardan daha kaliteli motorlar üretiyor.(ortak seriler için söylüyorum ) Zaten firma olarak atv motorlarda yok satıyorlar. cf150 nk pulsar 150ns den daha iyi ve bence 400 nk da butun ozellıkler olarak dominardan daha ıyı. 200 le 150 yı asla kıyaslamam ama başlangıc olarak 150 ile baslasam ve rodajını kendım yapsam daha ıyı olur dıye dusunuyorm. O yuzden 150 ns mı yoksa 150 nk yı mı onerırsınız ? Sadece alıp satmak ıcın veya yedek parca ıcın degıl benım oncelıgım aldıgımda guzel ve kalıtelı bır motora bınmek.Alıp satmak dıye dusuneceksek japon harıcı 2. el piyasası cok kotu. Pulsar kullanan arkadaşlarım da satılmadıgını pıyasasının kotu oldugunu soyluyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Alıntı Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    PULSAR AL PULSAR..
    150 nsi mi ? 200 ns baya bi pahalı geliyor onu alamam ancak 150 ns hakkındakı dusuncelerınız neler ? 2. ele pek sıcak bakmıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de pulsar al, hem aldığın motor bozulacak ki buraya girip paylaşasın, biz de vakit geçirelim. Pulsar aldıktan sonra başlarsın şurdan yağ kaçırıyor, burdan ses geliyor, yolda stop ediyor diye konu açmaya.
    Dostum öncelikle CBR250R ıcın düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Tek silindir kaliteli bir motor.Ama malesef emsallerının birçok anlamda gerisinde kaldıgını düşünüyorum.

    KAWASAKI 250sl daha kaliteli(grenaj,lastik(dunlop),gösterge vs.) daha seri, görsel olarak biraz kücük ancak en tatlı en guzel 250 lıklerden ve yarış motoru ruhunu daha cok yansıtan bir motor. (Hondanın repsol ruhuna lafım yok da 250 lık repsolun hıssıyatını pek veremıyor zaten oturma pozısyonu racıngten bıraz uzak ).

    YAMAHA R25 daha kaliteli (grenaj,gösterge,2 silindir 0 titreşim,lastıkler aynı) cok daha guclu,Honda başta biraz daha seri ancak r25 daha cok devır ceviriyor ve yuksek devırlerde daha seri, görsel olarak da daha çok tercih ediliyor,racınge daha cok yakısıyor.

    KTM RC250 ya bunu anlatmama gerek bile yok aralarında en kalitelisi(abs,kaydırmalı debrıyaj,mukemmel lastıkler(öncekiler diablo rossoII sımdıkıler metzeler),WP amortisör, en hafif motor ) , en serisi,tek silindirlerin en güçlüsü 31hp, tasarım olarak en çekicisi,- yönü titreşimi ve 500 tl degerınde rahat seleyı almazsak rahatsız oluşu.

    HYOSUNG GT250r hondadan daha kalitesiz ancak daha hızlı ve yıne racıng ruhunu daha cok yansıtan motor,çift silindir oldugundan daha az titriyor, kalite olarak pek bilmiyorum göstergesi vs. nasıldır ama lastıkleri ve amortisorleri tırtmış.Ama görsel olarak gayet başarılı

    HONDA cok tercih ediliyor. oturus pozısyonu en rahatı, en az yakanı,(250sl de aynı yakıyor) servıs agı en yaygın olanı ve dıgerlerıne nazaran daha ucuz olması,güzel gösterişli de bir motor. -lerine gelicek olursak:
    1.Oturuş pozisyonu cok dik rahat ama racıngten uzak. O hava dıgerlerınden az.
    2.Kalite olarak diğer motorlardan 1 tık geride (göstergesi çok kotu,lastikler çok kotu, egzoz cok kotu biligin baca borusu gibi ve ısınınca artcıya zarar bıle verıyor. Kalite namına diğerlerıne nazaran + olarak sayabılecegımız kayda deger birşeyı varmı ben cok bılmıyorum varsa söylersenız sevınırım)
    3. Tüm motorları yan yana koyun ne 1. ne 2. ne de 3. olarak onun yanına gıderler. Bence 1.KTMrc250 2.R25 3.Kavasaki
    4. Hız olarak birazdan da acıklama yapacagım az gıder ama az yakar hesabı.

    Neyse konuyu fazla uzattım galiba ama kimse kızmasın ve objektif olsun lütfen. Biliyorum burası Türkiye ve alım gücümüz belli ancak racıng motor alırken ne rahatı ne de benzını dusunerek alırız. Önemli olan o agrasıflık ve hız. Karşılaştırma yaparken ve özellikle racıng sınıfında karsılastırma yaparken bazı şeyleri 2. plana atmak lazım. Hanı derler ya ferrari alıyorsun ama benzını mı dusunuyorsun diye. Mesela gücü yeten YFZr125 abs modeline 19250 tl verebılır ve bu parayı verene ben salak veya enayı felan demem. Haa almam ve önermem o ayrı mesele . Ama o motor bile honda dan daha donanımlı (fiyata göre boyle olması normal tabıkı de ) ve ondan zıyade dışarıya koy yine önce yamaha r125 e gıderler ve binerken de onun karızması daha fazla olur. Anlatabılmısımdır umarım. Dost başa düşman ayaga bakar. Aranızdan 250 cc racıngmı olur dıyen cıkarsa yepyeni bir tartışma cıkar ama neyse şimdiden iyi niyetiniz için teşekkürler

    Honda 160 dedim, doğru ben biraz az söyledim ama siz de 181 diyerek fazla söylemişsiniz. Şimdi bana ispat niteliginde video felan gösteririsiniz ama ondan önce bu yazımı okuyup sonra kufur ve aşagılama dışında ıstedgınız elestırıyı yaparsanız benı mutlu edersınız.Topspeed denemelerınde bırden fazla video var ben çoğunu izledim.Motorun normalı 155-160 a kadar rahatca cıkıyor ondan sonrası zorlamayla geliyor. Son sürat denemelerinde yolun yağ gibi akıcı olması olsun , rüzgar,eğim,lastik,egzoz,zincir,motorun iyi rodajlanmış olması,sürücünün kgmı,sürücünün tecrübesi hatta yakıt tankındakı yakıt mıktarı olsun bu etmenlerın hepsı topspeed i etkiler. Ben gerek drag yarışları olsun gerekse topseed denemelerı olsun cogunda honda ortalama 167-172km cıvarında yapıyor ama dragların hepsınde geride kalıyor. Eğer objektif olursan RC390 43 beygirlik hafıf bır makıne bile topspeed videolarında 180 anca yapıyor ve bu makıne nınja 300 r3 u de tokatlıyor.Motoru zorlayıp egzozla torkunu yıyıp zıncırle ne bileyim performans arttırmak ıcın para harcayıp amortısorlerle bile oynayanı var bunun ve ruzgarı arkana alıp yokuş aşagı 190 bile yapsan topseed 190 diyemezsin. Belki düşüncelerimi anlatabilmişimdir. 80-85 kg sürücüyle rodajını bıtırmış stok motorla düz yolda yapacagın max 165-170 tir

  7. #27
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    hocam olayi salt abs olarak gorme. teknik olarak farkliliklar var. sakal da var arti olarak. gorsel olarak da farkliliklar var ufak da olsa. ayrica bence ikinci eli iyi. su anda tum piyasada bir durgunluk sozkonusu. ekle favorilerine motorlari ve bak bakalim kac tanesi satiliyor. ama 1.5-2 ay sonra havalar biraz isinsin goreceksin ki motorlar patir patir satilacak.
    sondurak35 bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu saatten sonra pulsar fiyatları da artar bi abs geldi diye fiyat 11300 tl olmuş. Kıyaslama yapcak olursak 0 km uzerınden yapma taraftarıyım. Bende alacagım zaman oturup etraflıca dusunecegım. Alabilirsen dediğiniz gibi 200 ns alırım. Ancak temız bulurmuyum orası mechul. 5000 km olup olmaması onemlı degıl. Rodajın nasıl yapıldıgı, bakımların düzenli ve iyi bir şekilde yapılıp yapılmadıgı ve en cok motorun hor kullanılıp kullanılmadıgı önemli.(2 teker 2. elde sıkıntı) Bence CF Moto bajaj markası ustunden uretılen motorlardan daha kaliteli motorlar üretiyor.(ortak seriler için söylüyorum ) Zaten firma olarak atv motorlarda yok satıyorlar. cf150 nk pulsar 150ns den daha iyi ve bence 400 nk da butun ozellıkler olarak dominardan daha ıyı. 200 le 150 yı asla kıyaslamam ama başlangıc olarak 150 ile baslasam ve rodajını kendım yapsam daha ıyı olur dıye dusunuyorm. O yuzden 150 ns mı yoksa 150 nk yı mı onerırsınız ? Sadece alıp satmak ıcın veya yedek parca ıcın degıl benım oncelıgım aldıgımda guzel ve kalıtelı bır motora bınmek.Alıp satmak dıye dusuneceksek japon harıcı 2. el piyasası cok kotu. Pulsar kullanan arkadaşlarım da satılmadıgını pıyasasının kotu oldugunu soyluyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------



    150 nsi mi ? 200 ns baya bi pahalı geliyor onu alamam ancak 150 ns hakkındakı dusuncelerınız neler ? 2. ele pek sıcak bakmıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------



    Dostum öncelikle CBR250R ıcın düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Tek silindir kaliteli bir motor.Ama malesef emsallerının birçok anlamda gerisinde kaldıgını düşünüyorum.

    KAWASAKI 250sl daha kaliteli(grenaj,lastik(dunlop),gösterge vs.) daha seri, görsel olarak biraz kücük ancak en tatlı en guzel 250 lıklerden ve yarış motoru ruhunu daha cok yansıtan bir motor. (Hondanın repsol ruhuna lafım yok da 250 lık repsolun hıssıyatını pek veremıyor zaten oturma pozısyonu racıngten bıraz uzak ).

    YAMAHA R25 daha kaliteli (grenaj,gösterge,2 silindir 0 titreşim,lastıkler aynı) cok daha guclu,Honda başta biraz daha seri ancak r25 daha cok devır ceviriyor ve yuksek devırlerde daha seri, görsel olarak da daha çok tercih ediliyor,racınge daha cok yakısıyor.

    KTM RC250 ya bunu anlatmama gerek bile yok aralarında en kalitelisi(abs,kaydırmalı debrıyaj,mukemmel lastıkler(öncekiler diablo rossoII sımdıkıler metzeler),WP amortisör, en hafif motor ) , en serisi,tek silindirlerin en güçlüsü 31hp, tasarım olarak en çekicisi,- yönü titreşimi ve 500 tl degerınde rahat seleyı almazsak rahatsız oluşu.

    HYOSUNG GT250r hondadan daha kalitesiz ancak daha hızlı ve yıne racıng ruhunu daha cok yansıtan motor,çift silindir oldugundan daha az titriyor, kalite olarak pek bilmiyorum göstergesi vs. nasıldır ama lastıkleri ve amortisorleri tırtmış.Ama görsel olarak gayet başarılı

    HONDA cok tercih ediliyor. oturus pozısyonu en rahatı, en az yakanı,(250sl de aynı yakıyor) servıs agı en yaygın olanı ve dıgerlerıne nazaran daha ucuz olması,güzel gösterişli de bir motor. -lerine gelicek olursak:
    1.Oturuş pozisyonu cok dik rahat ama racıngten uzak. O hava dıgerlerınden az.
    2.Kalite olarak diğer motorlardan 1 tık geride (göstergesi çok kotu,lastikler çok kotu, egzoz cok kotu biligin baca borusu gibi ve ısınınca artcıya zarar bıle verıyor. Kalite namına diğerlerıne nazaran + olarak sayabılecegımız kayda deger birşeyı varmı ben cok bılmıyorum varsa söylersenız sevınırım)
    3. Tüm motorları yan yana koyun ne 1. ne 2. ne de 3. olarak onun yanına gıderler. Bence 1.KTMrc250 2.R25 3.Kavasaki
    4. Hız olarak birazdan da acıklama yapacagım az gıder ama az yakar hesabı.

    Neyse konuyu fazla uzattım galiba ama kimse kızmasın ve objektif olsun lütfen. Biliyorum burası Türkiye ve alım gücümüz belli ancak racıng motor alırken ne rahatı ne de benzını dusunerek alırız. Önemli olan o agrasıflık ve hız. Karşılaştırma yaparken ve özellikle racıng sınıfında karsılastırma yaparken bazı şeyleri 2. plana atmak lazım. Hanı derler ya ferrari alıyorsun ama benzını mı dusunuyorsun diye. Mesela gücü yeten YFZr125 abs modeline 19250 tl verebılır ve bu parayı verene ben salak veya enayı felan demem. Haa almam ve önermem o ayrı mesele . Ama o motor bile honda dan daha donanımlı (fiyata göre boyle olması normal tabıkı de ) ve ondan zıyade dışarıya koy yine önce yamaha r125 e gıderler ve binerken de onun karızması daha fazla olur. Anlatabılmısımdır umarım. Dost başa düşman ayaga bakar. Aranızdan 250 cc racıngmı olur dıyen cıkarsa yepyeni bir tartışma cıkar ama neyse şimdiden iyi niyetiniz için teşekkürler

    Honda 160 dedim, doğru ben biraz az söyledim ama siz de 181 diyerek fazla söylemişsiniz. Şimdi bana ispat niteliginde video felan gösteririsiniz ama ondan önce bu yazımı okuyup sonra kufur ve aşagılama dışında ıstedgınız elestırıyı yaparsanız benı mutlu edersınız.Topspeed denemelerınde bırden fazla video var ben çoğunu izledim.Motorun normalı 155-160 a kadar rahatca cıkıyor ondan sonrası zorlamayla geliyor. Son sürat denemelerinde yolun yağ gibi akıcı olması olsun , rüzgar,eğim,lastik,egzoz,zincir,motorun iyi rodajlanmış olması,sürücünün kgmı,sürücünün tecrübesi hatta yakıt tankındakı yakıt mıktarı olsun bu etmenlerın hepsı topspeed i etkiler. Ben gerek drag yarışları olsun gerekse topseed denemelerı olsun cogunda honda ortalama 167-172km cıvarında yapıyor ama dragların hepsınde geride kalıyor. Eğer objektif olursan RC390 43 beygirlik hafıf bır makıne bile topspeed videolarında 180 anca yapıyor ve bu makıne nınja 300 r3 u de tokatlıyor.Motoru zorlayıp egzozla torkunu yıyıp zıncırle ne bileyim performans arttırmak ıcın para harcayıp amortısorlerle bile oynayanı var bunun ve ruzgarı arkana alıp yokuş aşagı 190 bile yapsan topseed 190 diyemezsin. Belki düşüncelerimi anlatabilmişimdir. 80-85 kg sürücüyle rodajını bıtırmış stok motorla düz yolda yapacagın max 165-170 tir
    Hocam yanıldığın noktalar var. Müsadenle açıklayayım;

    1- CBR'nin grenajları daha kaliteli. R25'de ise yürür takım ve gösterge daha kaliteli. Mevcut modellerde en kaliteli 250cc muhtemelen 250sl olur, ama fena halde küçük.
    2- Bir motorun rahat yapabildiği sürat ile kesiciye girdiği sürat farklıdır. 160'dan sonrasını istemiyor motor dersen katılırım, ama çok defa daha üst hızlara çıktım cbr250 ile. RC390'ı bilmem, R25 180 yapmak konusunda baya istekli olabilir.
    3- Teknik veriler, fabrika ölçümleri vb. her şey diyor ki CBR250 181 km/h hızda 6. viteste giderken kesiciye girer. Ha 181 km hızı kaç kere görebilirsiniz, o başka, ama bunu kesici ile karıştırmayın lütfen. Kesici dediğiniz şey motorun artık devir çevirmemek için elektrik kestiği yani şartlar ne olursa olsun çevirebildiği, çevirebileceği son devirdir.
    4- Kawasaki ve KTM kaliteli lastikle satılır, CBR ve R25 IRC ile, bunu zaten inkar edemez kimse.
    5- Fikrini söyleyen hiç kimseye küfür etmişliğim, aşağılamışlığım yoktur.
    6- 100 kiloyum şu an ekipmansız, düz yolda rüzgar muhalefet etmiyorken motorun üstüne kapanıp "damla" sürüş pozisyonunu sağladığımda 170 yapabiliyor motorum. Şimdi standart ağırlıkta bir kullanıcı ile ne olur siz hesaplayın. Motorun üstüne hiç yatmayıp olabildiğince dik oturduğumda ise 140-145 arasını çıkartıyor ki zaten rüzgara daha fazla direnemeyip mecburen yatıyorsun.
    7- Hiçbir yerde R25 kötüdür, Kawasaki kötüdür demedim. Pulsar kötüdür dedim, gerçekten de kötü.

    Merak edersen http://www.motosiklet.net/forum/mark...0r-vs-r25.html linkde CBR250 ile R25 kıyaslamam var.

    Unutmadan, RC390'ı bilmem, muhattabım değil. Tarzım hiç değil. Yamaha 180 yapmaya istekli, CBR isteksiz, enjeksiyonlu GT250R'ler zoraki yapıyordu, Ninja 250R yapabiliyordu sanırım, 250SL imkanı yok, İnazuma F bu sınıfta yarışamaz, onun işi konfor. Eski 2 zamanlı 250 ccleri ve 4 silindirli 250 ccleri saymazsak, 250 cc sınıfında neredeyse hiçbir motor 160-165 km hızdan sonrası için istekli falan değildir aslında. İçlerinde belki de en güçlüsü olan R25 ile 160 yaptım, hissettim ki 180 yapabilme kapasitesine sahip ama motor yorma beni diyordu.

    Dolayısı ile kıstas top speedden ziyade, ara hızlanma, kalite, konfor, parça maliyeti, servis durumu, ikinci el değeri, donanım vb. olmalıdır.

    Unutmadan, tek silindir her motorun karakteristiğinde belli bir titreşim vardır. Kimisinde az, kimisinde çok vardır. Ama uzun uzun yollar yaptım, yüksek süratlere de çıktım, titriyor lan bu motor, satıyım şunu dedirtecek bir sıkıntım olmadı CBR ile. Bu arada titremiyor, 0 titrerşim dediğin R25 ve GT250R'de titrer. Titremeyen araç yoktur. Mercedesin S500'ü bile titrer. Burada konu titremesi değil, titreşimin rahatsızlık verip vermemesidir. İçten yanmalı motorların hemen hemen hepsi titreşim üretir. Bunun önüne geçemezsin.
    sondurak35 ve SAZMAN bunu beğendiler.

  9. #29

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    cbr 125 6300 km çiziksiz kusursuz ekspertizli kazasızını 8800 tl ye aldım cbr da bak bence
    sondurak35 bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Bajaja para , cf ye ise o para verilmez.(Bu hafta zam yaptılar hemde kallavi)
    sondurak35 bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam olayi salt abs olarak gorme. teknik olarak farkliliklar var. sakal da var arti olarak. gorsel olarak da farkliliklar var ufak da olsa. ayrica bence ikinci eli iyi. su anda tum piyasada bir durgunluk sozkonusu. ekle favorilerine motorlari ve bak bakalim kac tanesi satiliyor. ama 1.5-2 ay sonra havalar biraz isinsin goreceksin ki motorlar patir patir satilacak.
    Abi umarım dediğin gibi olur. 2015 ve 2016 modellerı güzel, öncekılerde kronık problemler biraz fazla.ns200 cok güzel bir motor ona hiç lafım yok ama 2. el korkutuyor. Benim aklımda chopper ve cruıser tarzı başlangıç motorları vardı(süperlight,rr150e-2,falconfreedom vs vs ) ama naked alsam daha iyi olur dedim ve max verebilceğim bütçeye lifankp150,Hero karizma hatta ve hatta 2.el cbr 125, ktmduke200 felan da olur mu diye baktım ama hiçbirini beğenmedim. Beğendiklerim de bütçemi baya aştı.Benı en cok cezbeden pulsar ve cf moto oldu. Başta da bir değerlendirme yaptım ve 150 ns i yetersiz buldum ancak 200 ns gerçekten beni aşıyor. 2 bucuk yıldır ehliyetim var ama kullanmaya kullanmaya unuttum.Sonrasında kesinlikle dominar veya 400 nk dusunuyorum ( daha iyisi çıkana kadar )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

    Alıntı Zabitatak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 6300 km çiziksiz kusursuz ekspertizli kazasızını 8800 tl ye aldım cbr da bak bence
    Hayırlı uğurlu olsun tekeriniz düz bassın ancak bütçemi 2 bin tl aşıyor ve 2.el çok düşünmüyorum.2. el alırım ama 9 bin tl civarına suan 2. el için çıkamam.6500 tlye bile zorlayarak geliyorum. Daha ekipman vs. baya para gerekecek. Belki çok daha iyi bir motora da bütce ayırabılırımdim ancak önceliklerim var ve başlangıç için 6000-6500 tlye alabılecegın en ıyı motoru arıyorum max 2 bin km ,yan yatması bile olmayan,tertemiz motor olursa belki düşünebilirim.Önceliğim kalite,güzel tasarım,guvenlı yolculuk vs az yakan tasarruflu bir motor. Sonra hız,servis ağı,parça fiyatı vs vs.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yanıldığın noktalar var. Müsadenle açıklayayım;

    1- CBR'nin grenajları daha kaliteli. R25'de ise yürür takım ve gösterge daha kaliteli. Mevcut modellerde en kaliteli 250cc muhtemelen 250sl olur, ama fena halde küçük.
    2- Bir motorun rahat yapabildiği sürat ile kesiciye girdiği sürat farklıdır. 160'dan sonrasını istemiyor motor dersen katılırım, ama çok defa daha üst hızlara çıktım cbr250 ile. RC390'ı bilmem, R25 180 yapmak konusunda baya istekli olabilir.
    3- Teknik veriler, fabrika ölçümleri vb. her şey diyor ki CBR250 181 km/h hızda 6. viteste giderken kesiciye girer. Ha 181 km hızı kaç kere görebilirsiniz, o başka, ama bunu kesici ile karıştırmayın lütfen. Kesici dediğiniz şey motorun artık devir çevirmemek için elektrik kestiği yani şartlar ne olursa olsun çevirebildiği, çevirebileceği son devirdir.
    4- Kawasaki ve KTM kaliteli lastikle satılır, CBR ve R25 IRC ile, bunu zaten inkar edemez kimse.
    5- Fikrini söyleyen hiç kimseye küfür etmişliğim, aşağılamışlığım yoktur.
    6- 100 kiloyum şu an ekipmansız, düz yolda rüzgar muhalefet etmiyorken motorun üstüne kapanıp "damla" sürüş pozisyonunu sağladığımda 170 yapabiliyor motorum. Şimdi standart ağırlıkta bir kullanıcı ile ne olur siz hesaplayın. Motorun üstüne hiç yatmayıp olabildiğince dik oturduğumda ise 140-145 arasını çıkartıyor ki zaten rüzgara daha fazla direnemeyip mecburen yatıyorsun.
    7- Hiçbir yerde R25 kötüdür, Kawasaki kötüdür demedim. Pulsar kötüdür dedim, gerçekten de kötü.

    Merak edersen http://www.motosiklet.net/forum/mark...0r-vs-r25.html linkde CBR250 ile R25 kıyaslamam var.

    Unutmadan, RC390'ı bilmem, muhattabım değil. Tarzım hiç değil. Yamaha 180 yapmaya istekli, CBR isteksiz, enjeksiyonlu GT250R'ler zoraki yapıyordu, Ninja 250R yapabiliyordu sanırım, 250SL imkanı yok, İnazuma F bu sınıfta yarışamaz, onun işi konfor. Eski 2 zamanlı 250 ccleri ve 4 silindirli 250 ccleri saymazsak, 250 cc sınıfında neredeyse hiçbir motor 160-165 km hızdan sonrası için istekli falan değildir aslında. İçlerinde belki de en güçlüsü olan R25 ile 160 yaptım, hissettim ki 180 yapabilme kapasitesine sahip ama motor yorma beni diyordu.

    Dolayısı ile kıstas top speedden ziyade, ara hızlanma, kalite, konfor, parça maliyeti, servis durumu, ikinci el değeri, donanım vb. olmalıdır.

    Unutmadan, tek silindir her motorun karakteristiğinde belli bir titreşim vardır. Kimisinde az, kimisinde çok vardır. Ama uzun uzun yollar yaptım, yüksek süratlere de çıktım, titriyor lan bu motor, satıyım şunu dedirtecek bir sıkıntım olmadı CBR ile. Bu arada titremiyor, 0 titrerşim dediğin R25 ve GT250R'de titrer. Titremeyen araç yoktur. Mercedesin S500'ü bile titrer. Burada konu titremesi değil, titreşimin rahatsızlık verip vermemesidir. İçten yanmalı motorların hemen hemen hepsi titreşim üretir. Bunun önüne geçemezsin.
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Küfür konusunu size hitaben yazmadım kesinlikle yanlış anlamayın lütfen. Genelde hondanın cbf sıne bıle laf söyledıgımde sanki küfür etmişim gibi yorum yapanlar oluyor.Ben sadece bır hatırlatma yapma geregi duydum, sizlik değil yani. Titreşim için lafın gelişi 0 dedim. İllahaki titreşim olur.Ben sadece çift silindirin farkını dile getirmek istedim. Başlangıçta düşük torkla motor sakin bir çocuk gibi ama sonrasında deliren bir canavara dönüşüyor. Yamahada daha az titreşim var. Zaten ayaklıklara (pedal mı neyse ismini unuttum şimdi ) baktıgımızda hondanın kauçuk plastik kaplı yamahanın direk metal.KTM konusuna gelecek olursak belki size hitap etmiyordur orasını bilemem. Ama bu öyle bir motor ki beğenen aşık oluyor beğenmeyen de çok ilginç bulup hiç beğenmiyor. Ama kalite olarak asla laf söyletmem.Bence Hondadan tek eksiği titreşimi bir tık fazla olabilir.(sadece motor olarak düşünelim alım satım,parça vs. onları şimdilik düşünmeyelim)Zaten KTM deki özellikleri honda çıkarsa ustune rahat bi 7-8 bin zam yapar. Grenaj olarak KTM gerçekten çok iyi. Farları felan da öyle mercek far.

    Abi ben böyle forumda sohbete katılmayı birşeyler öğrenmeyı çok seviyorum. Eger ben de bir saygısızlık yaptıysam özur dılerım. Bu kesici veya hız limitleri konusunda hondayı örnek gösterirken bajaj 150 ns için 155km felan yaptıgını söyleyenlere cevap olsun diye söyledim. Ben biraz daha yüzeysel konuşurum. 0 titreşim söylemim ve honda için 160 kesiciye girer söylemim sadece ne anlatmak istediğimi net bir şekilde ortaya koymak içindi.Titreşim olayını acıkladım sonuçta her motor tıtrer haklısınız. Kesici deme sebebım de sizin anlattıgınız gibi max devirde motorun isteyerek gittiği hızdan bahsetmek istedim. Motoru 160-165 ten sonra zorlarsanız ömründen yersiniz olağan hızından bahsettim

    yorumlarınız için teşekkürler

  12. #32

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    KARDEŞİM İDEAL OLARAK HONDA CBF150 CBR125 VEYA YBR125 OLABİLİR ARKASI GELİR ZATEN PARANI UCUZ MAKİNA ALACAK KADAR ZENGİN OLMAMALISIN MARKA VE KALİTE ÖNEMLİ BAŞLANGIÇTA OLSA TABİ Kİ
    sondurak35 bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi umarım dediğin gibi olur. 2015 ve 2016 modellerı güzel, öncekılerde kronık problemler biraz fazla.ns200 cok güzel bir motor ona hiç lafım yok ama 2. el korkutuyor. Benim aklımda chopper ve cruıser tarzı başlangıç motorları vardı(süperlight,rr150e-2,falconfreedom vs vs ) ama naked alsam daha iyi olur dedim ve max verebilceğim bütçeye lifankp150,Hero karizma hatta ve hatta 2.el cbr 125, ktmduke200 felan da olur mu diye baktım ama hiçbirini beğenmedim. Beğendiklerim de bütçemi baya aştı.Benı en cok cezbeden pulsar ve cf moto oldu. Başta da bir değerlendirme yaptım ve 150 ns i yetersiz buldum ancak 200 ns gerçekten beni aşıyor. 2 bucuk yıldır ehliyetim var ama kullanmaya kullanmaya unuttum.Sonrasında kesinlikle dominar veya 400 nk dusunuyorum ( daha iyisi çıkana kadar )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------



    Hayırlı uğurlu olsun tekeriniz düz bassın ancak bütçemi 2 bin tl aşıyor ve 2.el çok düşünmüyorum.2. el alırım ama 9 bin tl civarına suan 2. el için çıkamam.6500 tlye bile zorlayarak geliyorum. Daha ekipman vs. baya para gerekecek. Belki çok daha iyi bir motora da bütce ayırabılırımdim ancak önceliklerim var ve başlangıç için 6000-6500 tlye alabılecegın en ıyı motoru arıyorum max 2 bin km ,yan yatması bile olmayan,tertemiz motor olursa belki düşünebilirim.Önceliğim kalite,güzel tasarım,guvenlı yolculuk vs az yakan tasarruflu bir motor. Sonra hız,servis ağı,parça fiyatı vs vs.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------



    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Küfür konusunu size hitaben yazmadım kesinlikle yanlış anlamayın lütfen. Genelde hondanın cbf sıne bıle laf söyledıgımde sanki küfür etmişim gibi yorum yapanlar oluyor.Ben sadece bır hatırlatma yapma geregi duydum, sizlik değil yani. Titreşim için lafın gelişi 0 dedim. İllahaki titreşim olur.Ben sadece çift silindirin farkını dile getirmek istedim. Başlangıçta düşük torkla motor sakin bir çocuk gibi ama sonrasında deliren bir canavara dönüşüyor. Yamahada daha az titreşim var. Zaten ayaklıklara (pedal mı neyse ismini unuttum şimdi ) baktıgımızda hondanın kauçuk plastik kaplı yamahanın direk metal.KTM konusuna gelecek olursak belki size hitap etmiyordur orasını bilemem. Ama bu öyle bir motor ki beğenen aşık oluyor beğenmeyen de çok ilginç bulup hiç beğenmiyor. Ama kalite olarak asla laf söyletmem.Bence Hondadan tek eksiği titreşimi bir tık fazla olabilir.(sadece motor olarak düşünelim alım satım,parça vs. onları şimdilik düşünmeyelim)Zaten KTM deki özellikleri honda çıkarsa ustune rahat bi 7-8 bin zam yapar. Grenaj olarak KTM gerçekten çok iyi. Farları felan da öyle mercek far.

    Abi ben böyle forumda sohbete katılmayı birşeyler öğrenmeyı çok seviyorum. Eger ben de bir saygısızlık yaptıysam özur dılerım. Bu kesici veya hız limitleri konusunda hondayı örnek gösterirken bajaj 150 ns için 155km felan yaptıgını söyleyenlere cevap olsun diye söyledim. Ben biraz daha yüzeysel konuşurum. 0 titreşim söylemim ve honda için 160 kesiciye girer söylemim sadece ne anlatmak istediğimi net bir şekilde ortaya koymak içindi.Titreşim olayını acıkladım sonuçta her motor tıtrer haklısınız. Kesici deme sebebım de sizin anlattıgınız gibi max devirde motorun isteyerek gittiği hızdan bahsetmek istedim. Motoru 160-165 ten sonra zorlarsanız ömründen yersiniz olağan hızından bahsettim

    yorumlarınız için teşekkürler
    NS200 ile düz yolda (CBR250 ile 170 gördüğüm düz yol) 130'u geçemiyordum Bir kez rüzgar arkadan ittirirken 140 yaptı. NS200 bile yapamazken, NS150 mi yapacakmış o sürati

    Kumda oynasınlar. 150 cc karbüratörlü motorun yapsa yapsa maksimum yapacağı 120'dir. Onu da yapar mı bilinmez. Ama temel dert hız olmamalı. Sonuçta her yere top speed ile gitmiyoruz.

    Mesela ben CBR'yi satınca (fazla sürmez, biraz maymun iştahlıyım) ne alacağımı belirledim. Honda Transalp XL700 alacağım. CBR250'den daha mı süratli? Hayır. Peki niye mevcuttakinden daha hızlı olmayıp daha çok yakacak bir motor almayı düşünüyorum? Üstelik daha eski model? Çünkü ikisi ile de 140-150 km/h sürati geçmeyi pek düşünmüyorum, arada yolun düz kısmını boş bulduğumda kısa süreli gazlama hariç, bu 140 km'h sürate CBR ulaşana kadar, TA ile çoktan o sürati bulmuş, sağı solu incelemeye başlamış olurum. Yani mühim olan en çok kullanacağımız sürate ne kadar zamanda çıkabildiği.
    sondurak35 bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #34

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaja para , cf ye ise o para verilmez.(Bu hafta zam yaptılar hemde kallavi)
    abi o fiyata ne almak lazım ? sımdı 6500-7000 motora versem 1500-2000 ekipmana versem idealdir diye dusunuyorm. Ekipmandan kısıp motora versem içim rahat etmez. Motordan kısıp ekıpman alsam çok prof olur ama o paraya bisiklet zor alırım karar veremedım açıkcası. 2. el iyi birşey alayım desem illahaki bir derdi sıkıntısı olucak.Ben sıfır alayım kendım öğreneyım istiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NS200 ile düz yolda (CBR250 ile 170 gördüğüm düz yol) 130'u geçemiyordum Bir kez rüzgar arkadan ittirirken 140 yaptı. NS200 bile yapamazken, NS150 mi yapacakmış o sürati

    Kumda oynasınlar. 150 cc karbüratörlü motorun yapsa yapsa maksimum yapacağı 120'dir. Onu da yapar mı bilinmez. Ama temel dert hız olmamalı. Sonuçta her yere top speed ile gitmiyoruz.

    Mesela ben CBR'yi satınca (fazla sürmez, biraz maymun iştahlıyım) ne alacağımı belirledim. Honda Transalp XL700 alacağım. CBR250'den daha mı süratli? Hayır. Peki niye mevcuttakinden daha hızlı olmayıp daha çok yakacak bir motor almayı düşünüyorum? Üstelik daha eski model? Çünkü ikisi ile de 140-150 km/h sürati geçmeyi pek düşünmüyorum, arada yolun düz kısmını boş bulduğumda kısa süreli gazlama hariç, bu 140 km'h sürate CBR ulaşana kadar, TA ile çoktan o sürati bulmuş, sağı solu incelemeye başlamış olurum. Yani mühim olan en çok kullanacağımız sürate ne kadar zamanda çıkabildiği.
    Öncelikle açtıgınız forumu çok beğendim.Çok objektif bir karşılaştırma olmuş. Tam da dediğim gibi repsol aşkı devreye girmiş ( öyle olmasa siz de maddiyata,servis agına bakmadan r25 alırdınız heralde )Ben de Hondayı çok seviyorum ama dediğim gibi 250r ın emsallerınden daha iyi olmasını beklerdim.250rr da Türkiye'ye gelmeyecek diye biliyorum. Honda aynı şekilde 1000 rr da da diğer rakiplerinden biraz geride görüyorum. 1000 ccde favorım BMW. Kawasaki(h2r ı katmıyorum o ayrı dünya ), Yamaha da 1000 cc de Honda dan daha iyi duruyor.

    Kendi forumuma gelecek olursak CF MOTO neden kötu 1 kişi bile söyle kötü felan dese anlayacagım ancak. O tasarıma o özelliklere daha guzel bır motor inanın bulamadım. Sürekli araştırıyorum. Benim tek korkum megelli gibi bir marka olup Türkiyeden elini ayağını çekse ozaman sıkıntı yaşarım. Megelli ingiliz malı görsel anlamda başarılı özellik olarak güzel bir motor ancak vibratör gibi ben çok başarılı bulmadım şahsen şekli de bana pek hitap etmedi. Neyse başta ilgi çekici güzel ve uygun bir makina gözüyle baktım ama CF MOTO ya bakıyorum Amerikada full atv satan ve son fuarda da herkesin ilgisini çeken güzel bir marka oldugunu dusunuyorum. 150 nk ıcın kullananların hepsınden çok guzel yorumlar aldım.Tek eksı yanı satması bu algıdan dolayı zor ve kullananlar 120-130 u geçmıyor diyor. Şahsen bu benım ıcın dert değil. 150 lık bır motordan başka birşey istemem zaten su sogutmalı enjeksıyonlu 6 vites hafif şık vs vs. Son olarak CF400 nk ya aşık oldum desem yeridir (Fiyatını bilmiyorum görunce fikrim değişebilir) dominar 400 den cok daha iyi duruyordu.

  15. #35

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi o fiyata ne almak lazım ? sımdı 6500-7000 motora versem 1500-2000 ekipmana versem idealdir diye dusunuyorm. Ekipmandan kısıp motora versem içim rahat etmez. Motordan kısıp ekıpman alsam çok prof olur ama o paraya bisiklet zor alırım karar veremedım açıkcası. 2. el iyi birşey alayım desem illahaki bir derdi sıkıntısı olucak.Ben sıfır alayım kendım öğreneyım istiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------



    Öncelikle açtıgınız forumu çok beğendim.Çok objektif bir karşılaştırma olmuş. Tam da dediğim gibi repsol aşkı devreye girmiş ( öyle olmasa siz de maddiyata,servis agına bakmadan r25 alırdınız heralde )Ben de Hondayı çok seviyorum ama dediğim gibi 250r ın emsallerınden daha iyi olmasını beklerdim.250rr da Türkiye'ye gelmeyecek diye biliyorum. Honda aynı şekilde 1000 rr da da diğer rakiplerinden biraz geride görüyorum. 1000 ccde favorım BMW. Kawasaki(h2r ı katmıyorum o ayrı dünya ), Yamaha da 1000 cc de Honda dan daha iyi duruyor.

    Kendi forumuma gelecek olursak CF MOTO neden kötu 1 kişi bile söyle kötü felan dese anlayacagım ancak. O tasarıma o özelliklere daha guzel bır motor inanın bulamadım. Sürekli araştırıyorum. Benim tek korkum megelli gibi bir marka olup Türkiyeden elini ayağını çekse ozaman sıkıntı yaşarım. Megelli ingiliz malı görsel anlamda başarılı özellik olarak güzel bir motor ancak vibratör gibi ben çok başarılı bulmadım şahsen şekli de bana pek hitap etmedi. Neyse başta ilgi çekici güzel ve uygun bir makina gözüyle baktım ama CF MOTO ya bakıyorum Amerikada full atv satan ve son fuarda da herkesin ilgisini çeken güzel bir marka oldugunu dusunuyorum. 150 nk ıcın kullananların hepsınden çok guzel yorumlar aldım.Tek eksı yanı satması bu algıdan dolayı zor ve kullananlar 120-130 u geçmıyor diyor. Şahsen bu benım ıcın dert değil. 150 lık bır motordan başka birşey istemem zaten su sogutmalı enjeksıyonlu 6 vites hafif şık vs vs. Son olarak CF400 nk ya aşık oldum desem yeridir (Fiyatını bilmiyorum görunce fikrim değişebilir) dominar 400 den cok daha iyi duruyordu.
    Motorun iyi olması kişisel beklenti ile ilgilidir esasen. Güç vs. ile ilgili olabilir sana göre. Bana göre CBR250'de abs de olsa, tadından yenmezmiş bu sınıf için. Az yakıyor, yeterince gidiyor, yeterince şık.

    Bu arada 250RR TR'ye gelecek, izle ve gör. Ellerindeki motorları satmak için gelmeyecek diyorlardır. Zaten hiçbir motor için gelecek demiyorlar.

    1000CC'de bmw tamam, ama ben yeni kasa R1 ile 1000RR'ı yan yana koyup incelersem her türlü honda derim. O da kişisel zevk. Top speedlerinde fark vardır, ilgilenmiyorum. Netice itibarı ile R1 için 290 km/h, 1000RR için de 290 km/h maksimum hız belirtilmiş. Biri 290 da kalır, diğeri de 300 yapar. Bana göre önemsiz bir detay. Zaten hangi yolda göreceksin o hızları. Bu segmentte bana göre, kullanım ömrü, sorunsuzluk daha önemli. Onu da araştırmak lazım.

    Megelli İngiliz üretimi değil. İngilizler üretse öyle kötü olmazdı. Halis muhlis çin malı motor işte. Parçalar Tayvan üretimi, Çin montajlı diye biliyorum.

    Ayrıca, yazımda zaten belirttim, R25'in repsolü olsaydı, düşünmez onu alırdım.

    Bu arada, bence biraz bekle, bütçeni biraz artır, ilerde illaki değiştirmek isteyeceksin. Ben istemem falan gibi yanlış bir inanışa kapılma, bu işin doğasında cc büyütmek var. o yüzden gerekiyorsa bir süre daha bekleyip bütçe artırıp satabileceğin bir motor alman mantıklı olur. CF moto'nun çok 2. el piyasası olduğunu sanmıyorum. Satarken çok zarar ettirmesi kuvvetle muhtemeldir.
    sondurak35 bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #36

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun iyi olması kişisel beklenti ile ilgilidir esasen. Güç vs. ile ilgili olabilir sana göre. Bana göre CBR250'de abs de olsa, tadından yenmezmiş bu sınıf için. Az yakıyor, yeterince gidiyor, yeterince şık.

    Bu arada 250RR TR'ye gelecek, izle ve gör. Ellerindeki motorları satmak için gelmeyecek diyorlardır. Zaten hiçbir motor için gelecek demiyorlar.

    1000CC'de bmw tamam, ama ben yeni kasa R1 ile 1000RR'ı yan yana koyup incelersem her türlü honda derim. O da kişisel zevk. Top speedlerinde fark vardır, ilgilenmiyorum. Netice itibarı ile R1 için 290 km/h, 1000RR için de 290 km/h maksimum hız belirtilmiş. Biri 290 da kalır, diğeri de 300 yapar. Bana göre önemsiz bir detay. Zaten hangi yolda göreceksin o hızları. Bu segmentte bana göre, kullanım ömrü, sorunsuzluk daha önemli. Onu da araştırmak lazım.

    Megelli İngiliz üretimi değil. İngilizler üretse öyle kötü olmazdı. Halis muhlis çin malı motor işte. Parçalar Tayvan üretimi, Çin montajlı diye biliyorum.

    Ayrıca, yazımda zaten belirttim, R25'in repsolü olsaydı, düşünmez onu alırdım.

    Bu arada, bence biraz bekle, bütçeni biraz artır, ilerde illaki değiştirmek isteyeceksin. Ben istemem falan gibi yanlış bir inanışa kapılma, bu işin doğasında cc büyütmek var. o yüzden gerekiyorsa bir süre daha bekleyip bütçe artırıp satabileceğin bir motor alman mantıklı olur. CF moto'nun çok 2. el piyasası olduğunu sanmıyorum. Satarken çok zarar ettirmesi kuvvetle muhtemeldir.
    Görüşleriniz için çok tesekkur ederım.Bilmiyorum belki bende motoru aldıktan sonra hemen büyütmek isterim ancak önceliklerim biraz fazla.İzmirde her mevsım sehir içi motoru zorlamadan 100 yapayım yeter ve cf moto bunu rahatlıkla karşılıyor (ev-iş-gezme vs vs ) Daha sonra okadar önceliğim var ki motora tekrar kısa bır surede butce ayırırmıyım bilemiyorum. Heralde araba alırım. Aile de kuracagım ıcın motor 2. planda olur.Ama CF moto gibi her sıkıldıgımda bınebılecegım ekonomık guzel bır motorum olsa 2-3 hatta 4 sene kullanırım diye düşünüyorum. Ama cbf gibi bir motora binsem gerçekten bir yere park edecegımde kımse benı gormesın dıye utanırım.Ben chopperı benı cok ugrastıracagı ıcın eledım yoksa agır agır gıtmek daha cok keyıf verır.Ama naked motorun da 150 lıkte olsa o guzel torku benı su bekar zamanlarımda eğlendırır Abi Cf moto 150 lık motorlara kadar mt125 ve ktm duke den sonra en ıyı tasarıma sahıp. Gerçi dukeden de guzel duruyor ama o da tercih meselesi.Ve özellik olarak cogu 150 lıkten iyi.

    Megelli şirketi 2004. N. Hykeham, Birleşik Krallık. Ancak dediğiniz gibi tedarikçilerden dolayı tayvan ve çinde toplanıyor orası ayrı mesele. Ona bakarsak ıphone abd samsung kore malı ama daha çok çinde üretiliyor. Marka İngiliz o kesin. Ama motor dandik işte

    Son olarak zevkler ve renkler tartısılmaz diyorum. Ben Yamaha yı Valentino Rossi den dolayı cok seviyorum.Bir de belki bana öyle geliyordur ama nezaman bayileri gezsem, fuara gitsem(1 kere gitmiştm gerçi ) ,dışarıda görsem yamaha herzaman gözüme daha güzel gelmiştir ve dokundugumda daha kaliteli hissetmişimdir.Bu yamahanın neredeyse tüm motorlarında böyle. Aynı tipte motorlarını karşılaştırdıgımda herzaman Yamaha daha çekici gelmiştir.Sanki Honda biraz daha halktan ama yamaha biraz daha elite hissettirmiştir. Neyse Sımdı R1 in 50.yıl serisi olsun ve ondan sonra urettıklerı tum motorlar olsun gerçekten cok beğeniyorum. Son kasası da bence uzay mekiği gibi cok guzel. Başta dediğim gibi zevkler tartısılmaz ama kısısel gorusumu soylemek ıstıyorum. Motorlarla ve özellikle süpersportlarla ilgilenenlere deseler ki ; BMW s1000 rr ,Kawasaki Ninja zx-10r, Yamaha yfzR1,Honda 1000rr, Suzuki GSX-R1000, Ducati 959 Panigale, hadi birde Agusta ile Aprilla olsun.Bu motorlardan birisi senin olsun istediğin rengini al benzin, yedek parça bilmem ne herşey bizden desinler hatta çizilse sıfırını vereceğiz desinler. Türkiye de Aprilla ve Agusta yı pek bilmedikleri için onları isteyen küçük bir grup olur. Ducati zaten bambaşka bir dünya çoğu insanı üzerine çeker,herkesi hayran bırakır,büyüler ama bu da Türkiye de herkesin hayallerini süslemediği için belki ilk 3 sırada yer almayabilir.(Ben 93 dogumluyum. Kucuklugumden hatırlarım, herkesın hayalı ya honda ya da kavasaki olurdu yamaha ise ehh işte biraz daha az gibiydi. Belki çevremden dolayı öyledir bilemiyorum) neyse BMW s1000rr ı sanki gurmelerin eti analiz etmesi gibi tadını çıkara çıkara mükemmel bir zevkle seçerler ve ona bağlanırlardı. Asimetrik yapısından dolayı sevmeyen kucukte olsa bir grup olabilir orası kesin. Suzukinin burda şansı diğerlerine göre biraz düşük. Üvey evlat muamelesi görürdü. Neyse bazı motorları az biraz değerlendirdim ama insanların geneli (tabiki bana göre ) seçimlerinde ilk 3 e hondayı koymazdı diye düşünüyorum.BMW ,Kawasaki, belki DUCATİ,Yamaha da yeni kasasıyla çok sevildi. Bence Honda ılk 3 te olmazdı. Fanlarının bukadar fazla olması 1.olarak yeterince kaliteli olması ve diğerlerinden aman aman geri kalır yanı olmaması. Dediğiniz gibi 5-10 km veya birkaç teknoloji farkı vardır.(BMW de baya bir hız farkı var ona göre ). Servis ağı çok iyi ve yedek parçalar çok ucuz. Motor da diğerlerine nazaran biraz daha ucuz.Ama genel kalite algısında hiçbir zaman ilk 2 de olamıyor belki 3. lügü zorluyor ama o da cok zor. Siz olsaydınız hangi motoru alırdınız. Ya da 3 sırayı soylermısınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

    YUHHH BEN CF YI SAVUNURKEN FIYATI 8900 TL OLMUS.BUNLAR KAFAYI MI YEMIS 7 Bin Tl ye alsammı almasammı diye düşündüğüm motorun haline bak. YUH hemde NE YUHHHHHHH 8900 tl hayatta verilmez bak bukadar acık ve net konusuyorum Hala stokta satan 7 bin tl ye var ama bu adamlar zarar edecekler acık ve net. 2. ellerinin fiyatı 7 bin olucak şimdi Vallahide Billahide kafayı yemış bunlar. Ya motor felan almıycam direk araba alıcam. Bu ne saçmalıktır..

  17. #37
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    aslinda anlattiklarina gore mt 125 bulabilsen uygun fiyata senin ihtiyaclarini karsilar. bu arada tarz olarak aslinda cruiser sevdigini belirtmissin ama naked motorlarin oturusu cok farkli haberin olsun. ben mesela bajaj discover kullaniyordum yani commuter sinifi. 200 ns'e gecince oturus cok farkli ve spor gelmisti. yani daha one ve ayaklar arkada. yadirgayabilirsin daha arkaya dogru oturarak kullanmayi seviyorsan. aslinda bajaj avenger'in 200'luk bir motoru olsa yada farkli bir firmanin 200-250 cc motoru daha cok hitap eder sana. daelim daystar bulabilsen isini gorur gibi. bu arada 150 ns 130'lu hizlara kadar cikiyormus ama biraz dayaniklilik sorunu var gibi geldi. 200 ns is zorlanmadan 110-120'li hizlari goruyor haberin olsun. ben tur cami da taktirdim ve mis gibi oldu. epey guc var bu arada motorda. ben sasirmistim acikcasi discover ile kiyaslayinca.
    sondurak35 bunu beğendi.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Ne konuymuş be hergün hortluyor
    efendy06 ve sondurak35 bunu beğendiler.

  19. #39

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne konuymuş be hergün hortluyor
    Sen de her gün hortluyorsun (insanın uykusu yarı ölüm gibiymiş) biz sana öyle diyoz mu
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  20. #40

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar görüşlerinizi merak ediyorum.Net bir bilgiye veya tecrübeye vakıf olmadan önyargı ile yaklaşmazsanız çok sevinirim. Başlangıç motoru olarak CF Moto 150 nk almayı düşünüyorum. Aynı segmentte en iyi altarnatif olarak bajaj pulsar 150 ns var.İki motoru uzunca bir kıyaslama yapmak istiyorum.

    1.YAKIT TUKETIMI VE TITREŞİM: İkiside az yakıyor,kullanıcı yorumları ve vıdeolarda gordugum kadarıyla ikisinde de titreşim yok denecek kadar azmış.CF Motodaki bosh marka ateşleme yakıt tuketımıne buyuk katkısı olacaktır. Bajaj zaten çok iyi.

    2.TASARIM: Bana göre CF Moto açık ara önde (z250 sl e çok benziyor ) Tasarımını KTM nın motorlarını da çizen KISKA fırması yapıyor.TR de Turkuaz rengı var ve benım en beğendıgım renk.Bu motoru Yamaha-Honda-Kawasaki gibi japon markalarından birisi üretmiş olsa ve 0-200 cc arasında oylama yapılsa 1.MT125 bu motorda ya 2. ya 3. olurdu.Bajajın da kendıne özgü çok güzel bir tasarımı var Bajaj da KTM ile ortak zaten. Ama CF Moto forumlarda oy olarak 200ns i bile geçmiş.

    3.LASTİKLER: Öncelikle ikisininde lastik kalitesinin çok kötü oldugunu rahatlıkla söyleyebılırım.(Honda ve Yamaha bile motorları dandik lastikle piyasaya sürülüyor. Birtek KTM diablo rosso II ve metzeler lastiklerle ve Kawasaki dunlop lastikler ile satılıyor onlarda 250cc ) Bajaj 150 ns in lastik ebatları CF motora göre daha düşük, sırayla(BJ-CF) ön lastik 80/100-17 , 100/80-17 arka lastik 100/90-17 , 130/70-17. CF Motonun lastık ebatları Bajaj pulsar 200 ile aynı. Lastik ebatlarınında görünüşü etkilediğini unutmamak lazım.

    4. FRENLER : Bajaj pulsar 150ns ön fren: 240mm disk
    arka fren: 130mm kampana
    CF Moto 150nk ön fren: 292 mm disk arka fren:220mm disk
    CF Moto 4 pistonlu hidrolik kaliper(sanırsam 250 cc yamahada bile 2 pistonluydu emin değilim araştırmak lazım ) standart çelik fren hortumu ve ebs diye bir sistem var abs den kötüdür büyük ihtimalle ama bu da bir + diyebilirim frenleri çok iyiymiş. Bajajın arka frenı kampana, genel olarak frenlemesine iyi diyorlar ancak CF Moto bariz bir şekilde üstün durumda.

    5.AYDINLATMA KONFOR VE GENEL ÖZELLİKLER:
    Aydınlatmanın farkedilebilme için çok önemli olduğunu düşünüyorum. CF Moto da Led gunduz farları var.Bajajda yok diye biliyorum. Bajaj ve CF motoda sinyaller ve arka stop lambası led ışık. CF Moto da analog motor devir saati, digital hız sıcaklık km benzın göstergesi var.Vites göstergesi yok sanırsam. Bajajda da tatmin edici bir devir saati mevcut. Beni en çok şaşırtan 600 cc üstü motorlarda bulunan sürüş modlarının bu motorda da olması(CFmoto) ekonomık ve spor surus modu olmak uzere 2 mod mevcut ve bence cok elite bir özellik.
    EN BÜYÜK FARKLARDAN BİRİSİ; CF Moto sıvı sogutmalı Bajaj Pulsar 150 ns hava soğutmalı motor blogu ile satılıyor.
    Bajaj 140 kg 12.4 lt benzın deposu CF Moto 135 kg 10 lt benzin deposuna sahip
    İki motorda çok rahat titreşim yüksek devirlerde kendıni hissetirir yol tutuşu ikisininde güzel ancak artçı konforu çok az sonuçta naked motordan çok şey beklememek lazım.

    6.TORK-GÜÇ-KULLANIM-Ve daha fazlası :
    Hızlanma ve güç olarak Bajaj Pulsar en iyi 150 cc diyebilirim. Kağıt üzerinde CF Moto çok kötü ancak kullanıcı yorumları ve videolara baktıgım zaman çok güzel sonuçlar verdiğini gördüm. Top Speed de CF moto 122-128 Bajaj pulsar 128-134 civarı hız yaptıgını gördüm.150 lik motordan çok birşey beklememek lazım. CF moto da değerler daha düşük ama aynı zamanda daha hafif bir motor..Ben çok hız meraklısı bir insan değilim şehir içinde de çok yuksek hızlara ulaşmak mumkun değil ancak motorumun seri olmasınıda isterim 0-50 ,0-70 arasına yuksek torkla kısa surede cıkabılıyorsa hadi 0-100 ü de tatminkar bir seviyede naked motora yakışır bir şekilde çıkabılıyorsa benim için tamamdır.100 den sonra zorlaya zorlaya yokuş aşağı 135-140 yapmısım hiç zevk almam motora da yazık titreşimden mahfolacak bana da Ses olarak Bajaj daha iyi ama ben CF Motonun sesini de sevdim. ilk 10 bin km artçı almayı düşünmüyorum. Kullanıcı yorumlarında ıkı motorunda artçılarının rahatsız oldugunu ama özellikle CF Moto kullanıcılarına artçı ile yokuş yukarı nasıl diye sordugumda bir sıkıntı yaşamadıklarını soylediler. Sonuçta Naked motorla arçıyı alıp Karadeniz turuna çıkacak halim yok Ben artçımla uzun yol yapmayı dusunmuyorum sadece 15-20 km oda gezmek ıcın degıl bir yere gideceksek binerim önce uzun bır tecrube edınmek ıstıyorum.

    7 KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM VE MADDİYAT: 179 boyunda 77 kilogramım 24 yaşındayım bu arada buradan abilerime ablalarıma saygılar motorsevdalısı kardeşlerime sevgiler... chopper,cruiser,naked başlangıç motorlarından az yakan bir motor arıyorum bugunki sorum naked ile ilgiliydi aklımda süperlight 200 regalraptor e150 gibi motorlar da var ama naked almayı daha uygun buldum. commuter motor düşünmüyorum hele CBF 150 felan diyorlar gülesim geliyor(ucuz da değil 6350 civarı ) YBR 125 bi nebze daha iyi oda 6600 ama ben sevmiyorum. Neyse maddiyyata gelelim CFMoto 6999 düz 7 bajaj 150ns 6590 Bajaj 200 ns de 8850 (bazı yerlerde 8500 8300 felan ) Bazılarınız 2. el pulsar al diyebilir ama onunda en kotusu 6500 den başlıyor onlarda 40 bin km üstü temiz birşey almak istesek ona da 7500-8000 civarı para vereceğiz onunda 5-10 bin km si olacak. 7 bine 0 motor alıp rodajını kendım yapman herzaman daha iyidir.Motor bu karpuz taşımıyor can taşıyor. 2. ele zaten pek guvenmıyorum. İllaha 2. el alacaksam CF Motonun 2. elini hatta 5 bin km ye kadar tertemız motoru 5000-5500 e alabılırım. İki motorda tutmuyor.CBF bile daha çok tutuyor.Ben bu motoru alırken zaten maddiyatımın sınırlarını zorluycam uzerıne bıraz daha vermem imkansız denecek kadar az,daha ekipmanlara 2 bın tl kadar para harcayacagım ıcın 2 bın tl daha verıp pulsar alayım demesı yapmasından daha zor .Eski ve yuksek cc motor hıc dusunmuyorum.Ne bileyim cbr 125 biraz daha eski yfz r125 felan bakayım desem onlarda ucuz değil, temiz hiç değil. Aslında kıyas yaparken sıfır fıyatına gore yapmayı daha doğru buluyorum. CBR 125 11400 yamaha r125 abs 19250 r25 17750 mt125 16750 vay anam vayy... bazende diyorum nekadar ekmek okadar köfte ama çin malı hey çın malı hoy çin malı loyy demezsek CFMotonun köftesi baya bol gibi geliyor. Bizde öyle bir algı varki hindistan malı çin malından daha kaliteli diyoruz direk. herşey çinde üretiliyor ve üretilen herşeyde kalitesiz değil bence siz ne düşünüyorsunuz ?

    Dostum belki klişe bir söz olacak ama YBR al derim. sebebine gelirsek yamaha sonuçta. distribütörü herzaman yamaha oluyor. bajaj diyorsun belki on numara motor lakin zırt pırt distribütör değişimi yaşayabilecek bir marka keza CF 'de öyle. ben şuan hyosung gv 250 kullanıyorum bu alet türkiyeye geldiğinden beri 3. distribütöründe. her distribütör değişimi kullanıcılara eziyet olarak yansıdı. ben distribütör kuralkandayken almıştım garantisi bitmeden unitekse geçti distribütörlük adamlar bizim garantileri yok saydılar. bir süre parça sıkıntısı çektik falan filan. lakin yamaha honda vs. gibi ürünlere yanaşırsan bu yönde çekeceğin sıkıntı çok daha az olacaktır.


    bunlar benim görüş ve önerilerim.
    sondurak35 bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)