Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

3 Motor Hakkinda Karar Veremedim!

    REKLAM ALANI
  1. #21
    CHAYLAQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    motoran mtr 100
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj'ın iki sefer test günlerine katıldım, pulsar 150'yi toplam 3kez kullandım. Artçı konforu önemli ise cbf, değilse pulsar.

    Not:Hunk'ı bilmiyorum, incelemek lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------



    Ben de cub için uzun sayılabilecek günlük 350-400km'ye varan turlar yapıyorum örnek olarak. (artçılı ve eşyalı)
    Sele ye yastık falan koyarak oturuyoruz o ayrı
    Tesekkur ederim artci onemli biraz cbf agir basiyor almam icin ama bu yag yakmasi varmis o biraz kafa kurcaliyor bunla alakali arastirdim net bilgi alamadim sizin bilginiz varsa paylasirsaniz sevinirim.
    Hayallerinden asla vazgeçme, tekerleri
    döndüren verdiğin gaz değil,yüreğinin sesi'dir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BekTürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    LİFAN KP150 LF150-10B
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Bajaj Pulsar 150ns,Honda CBF 150 ve Yamaha Ybr arasinda kaldim.Amacim dusuk hizla geze geze uzun yol gitmek 7.000 butcem var (ekipman haric) hangisi avantajli olur yada bu butceye gore motor onerileriniz icin yardim istiyorum.Saygilar.
    bu listene birde Lifan KP150 eklersen senin yararına olur pişman olmazsın duyulmadı diye çekinebilirsin fakat tam 1 yıldır keyiflr kullanıyorum 10.000km yaptım daha tık demedi yarım marşta çalışır ön arka disk fren dijital gösterge su soğutmalı daha ne olsun bununla çık yola diğer 150likler gibi 150 km sonra şişip kalmaz dahada gidicem gaz ver der Bİ dene bi sür bak sonra neler olacak
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!

  3. #23
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Dün fuarda Hero karizmayı arkadaşa 6000 tlye 9+3taksitle aldık. 5 yıl veya 50 bin km garantili.

    Anladığım kadarıyla firmalar karbüratörlü makineler tekrar üretilmeyeceği için bitirmeye çalışıyorlar.

    Yukarıda konuşulan motorların hepsinden daha güçlü ve malzeme kalitesi daha iyi.
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  4. #24
    CHAYLAQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    motoran mtr 100
    Alıntı BekTürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu listene birde Lifan KP150 eklersen senin yararına olur pişman olmazsın duyulmadı diye çekinebilirsin fakat tam 1 yıldır keyiflr kullanıyorum 10.000km yaptım daha tık demedi yarım marşta çalışır ön arka disk fren dijital gösterge su soğutmalı daha ne olsun bununla çık yola diğer 150likler gibi 150 km sonra şişip kalmaz dahada gidicem gaz ver der Bİ dene bi sür bak sonra neler olacak
    Bizim memlekette de gordum durusu falan iyi ama parcasi servisi titresimi uzecek cinstenmi 10bin km tecrubenle arti eksilerini yazarsan sevinirim.
    Hayallerinden asla vazgeçme, tekerleri
    döndüren verdiğin gaz değil,yüreğinin sesi'dir.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Uzun yolda yavaş gideceksen o sınıfta CBF150'den rahatını bulamazsın. Arkadaşın tavsiye ettiği KP150 de çok iyi motordur ayrıca 160 cc'dir, su soğutmalıdır ve 7000 devirde 100'le yağ gibi gider. Hatta sınıfının en güzel tasarımlı motorudur. KP200 gelse tadından yenmez.
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı Akhunturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün fuarda Hero karizmayı arkadaşa 6000 tlye 9+3taksitle aldık. 5 yıl veya 50 bin km garantili.

    Anladığım kadarıyla firmalar karbüratörlü makineler tekrar üretilmeyeceği için bitirmeye çalışıyorlar.

    Yukarıda konuşulan motorların hepsinden daha güçlü ve malzeme kalitesi daha iyi.
    Söylüyorum anlayan olmuyor ki. Hero sınıfında, benzerleri arasında en iyi motor.
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  7. #27
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Bajaj Pulsar 150ns,Honda CBF 150 ve Yamaha Ybr arasinda kaldim.Amacim dusuk hizla geze geze uzun yol gitmek 7.000 butcem var (ekipman haric) hangisi avantajli olur yada bu butceye gore motor onerileriniz icin yardim istiyorum.Saygilar.
    tvs apache al
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  8. #28
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    7000tl..

    pulsar ns200 derim ben

  9. #29
    CHAYLAQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    motoran mtr 100
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda yavaş gideceksen o sınıfta CBF150'den rahatını bulamazsın. Arkadaşın tavsiye ettiği KP150 de çok iyi motordur ayrıca 160 cc'dir, su soğutmalıdır ve 7000 devirde 100'le yağ gibi gider. Hatta sınıfının en güzel tasarımlı motorudur. KP200 gelse tadından yenmez.
    Peki servis ve parca bakiminda bulmakta zorluk cekermiyim yada digerlerine gore pahalimidir.
    Hayallerinden asla vazgeçme, tekerleri
    döndüren verdiğin gaz değil,yüreğinin sesi'dir.

  10. #30

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki servis ve parca bakiminda bulmakta zorluk cekermiyim yada digerlerine gore pahalimidir.
    Servis veya parça sorunu olacağını düşünmüyorum fakat ikinci elde satarken satması zor olabilir. Lifan markasının kıymeti pek bilinmiyor memleketimde.

    Bu arada arkadaş uzun yol gideceğim demiş, titreşimi bol makinalar öneriyorsunuz. Uzun yolda titreşim insanı yorar.
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  11. #31
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Cbf 150 yi salla diyen arkadaşlar ayıp etmiş!

    Servis ağı yedek parça ve artçı konforu açısından cbf bir adım önde ayrıca paraya sıkıştığında çok kolay satabilirsin!

    Son olarak o sınıfta en titreşimsiz motorlardan biri arkadaşı yanlış yönlendirmeyelim.
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  12. #32

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul & Tekirdağ
    Pulsarlar 2017'de abs ile geliyor. Bunu da goz onunde bulundurabilirsiniz.
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  13. #33
    BekTürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    LİFAN KP150 LF150-10B
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim memlekette de gordum durusu falan iyi ama parcasi servisi titresimi uzecek cinstenmi 10bin km tecrubenle arti eksilerini yazarsan sevinirim.
    bu titreme konusuna değindiğin çok güzel oldu
    arkadaşımda cbf150 var ilk sürüşlerini vs. ben yaptım ona kp150 al desemde ilk motorunu cbf 150 aldı malum standart marka sebeplerinden dolayı sonra kullanmayı pekiştirdikten sonra benim KP150ye bindi ve ilk dediği '' la oğlum bu çok fena fırlıyor''(arkadaş ankaralı) sonra kendi motoru ona göre hantal gelmeye başladı çünki cbf gitmiyor dünde motorunu sattı bu kısa nottan sonra
    artı ve eksilere gelecek olursak
    Eksileri= selesi biraz daha öne doğru uzun olabilirdi (ama koltuk kaplamayla çözülüyor) ,
    dönüş manevrasını biraz kısa tutulmuş diğer motorlar gibi düşecekmiş hissi veren bi dönüş açısı yok ,
    TİTREŞİM yok denecek kadar az ve hem CBF kullanıp hemde KP150 kullanma deneyiyime göre söylüyorum bunu Titreşim yok demiyorum ama çok fazla da hissettirmiyor ,
    boyum 186 cm ayak koyma yerleri uzun insanlar düşünülerek yapılabilirmiş.
    Aynalar benim boyuma göre yetersiz değiştirmeye karar verdim,
    zinciri keyfe keder değiştirilebilir ben yeterli bulmadım oringli zincir taktırdım
    eksiler alkıma gelen bu

    artılar ise;
    KMye 13-15 kuruş arası yakıyor
    ön arka disk fren ve fren tutuşları gayet başarılı üzmüyor durmam demiyor duruyor (düz yolda denediğim CBF ve KP150 durma testinde CBF ile duramayacağım diye açıkçası biraz tırstım dursun diye baya bi asıldım frene)
    durmaran(ışıklar bekleme hariç) 200km yaptım tek bir hararet bile yapmadı.
    lastik genişlik ebatları gayet başarılı üzerinde ki fabrika lastikleride öyle çok değiştirme ihtiyacı hissettirmiyor.
    3.viteste 90-100 km hıza çıkabiliyor
    devir saati yelpazesi gayet geniş 13000devir yeterli
    aydınlatması tatmin edici
    vites sayısı göstergesi dijital gösterge gayet iyi
    egzoz sesi çok hoş rahatsız edici değil
    orjinal 4lü flaşör mevcut
    koltuğu su tutmaz kumaş
    orjinal koruma demirleri mevcut.
    dış görünüşü heybetli göze hitap ediyor

    yani kısacası korkulduğu gibi oturduğunda altında parçalanmıyor diğer çinleri bilmem ama KP150 bu çinlilerin prestij motoru benim iddam sadece bu model üzerine ve bizim gibi KP150 kullanan gariplerin tek derdi ÖN YARGIYLA ŞU CANIM MOTORA ÇAMUR ATANLAR

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki servis ve parca bakiminda bulmakta zorluk cekermiyim yada digerlerine gore pahalimidir.
    servis ve parça sıkıntısı olmuyor Türkiyede denizlide fabrikaları mevcut olduğundan parça bulması kolay diyorum ya LİFAN artık ayrı tutulmalı zamanında BİSAN ile beraber olduğu sürelerde çok sıkıntılar olmuş fakat artık sadece LİFAN adamın fabrikası bile var daha ne olsun
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!

  14. #34
    Owl King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2016
    Senelerdir ayni motorlar. Sadece fiyat yukseltiyorlar. Duz hicbir ozelligi olmayan sirf Japon diye o parayi vermek bana mantikli gelmiyor.
    7K butcede alinacak en iyi motor CF150NK bence. On/arka disk fren/sivi sogutma/enjeksiyon/harika tasarim/cok iyi gosterge paneli/farkli surus modlari... Cinli deyip gecmemek lazim. Adamlar on numara alet yapmis. Bu fiyatta bu ozellikleriyle bence rakipsiz. Artik bu Japon algisindan bence vazgecilmeli...
    Ama rahatlik acisindan birsey diyemem. Kullanan arkadaslar yazabilir. Forumda konusu da var zaten.
    BekTürk ve CHAYLAQ bunu beğendiler.

  15. #35
    BekTürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    LİFAN KP150 LF150-10B
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!

  16. #36
    CHAYLAQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    motoran mtr 100
    Alıntı BekTürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok tesekkur ederim zahmet edip bizi bilgilendirdigin icin saygilar.
    BekTürk bunu beğendi.
    Hayallerinden asla vazgeçme, tekerleri
    döndüren verdiğin gaz değil,yüreğinin sesi'dir.

  17. #37
    BekTürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    LİFAN KP150 LF150-10B
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok tesekkur ederim zahmet edip bizi bilgilendirdigin icin saygilar.
    bir önceki + lar - ler yorumumu görmeyerek son yorumumda soranlar için fabrika , yedek parça ve servis hakkında bilgi edinilmesi için paylaştığım son yorumu görüp ona göre ironi yaparak teşekkür ettiğin için asıl ben teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

    Alıntı BekTürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu titreme konusuna değindiğin çok güzel oldu
    arkadaşımda cbf150 var ilk sürüşlerini vs. ben yaptım ona kp150 al desemde ilk motorunu cbf 150 aldı malum standart marka sebeplerinden dolayı sonra kullanmayı pekiştirdikten sonra benim KP150ye bindi ve ilk dediği '' la oğlum bu çok fena fırlıyor''(arkadaş ankaralı) sonra kendi motoru ona göre hantal gelmeye başladı çünki cbf gitmiyor dünde motorunu sattı bu kısa nottan sonra
    artı ve eksilere gelecek olursak
    Eksileri= selesi biraz daha öne doğru uzun olabilirdi (ama koltuk kaplamayla çözülüyor) ,
    dönüş manevrasını biraz kısa tutulmuş diğer motorlar gibi düşecekmiş hissi veren bi dönüş açısı yok ,
    TİTREŞİM yok denecek kadar az ve hem CBF kullanıp hemde KP150 kullanma deneyiyime göre söylüyorum bunu Titreşim yok demiyorum ama çok fazla da hissettirmiyor ,
    boyum 186 cm ayak koyma yerleri uzun insanlar düşünülerek yapılabilirmiş.
    Aynalar benim boyuma göre yetersiz değiştirmeye karar verdim,
    zinciri keyfe keder değiştirilebilir ben yeterli bulmadım oringli zincir taktırdım
    eksiler alkıma gelen bu

    artılar ise;
    KMye 13-15 kuruş arası yakıyor
    ön arka disk fren ve fren tutuşları gayet başarılı üzmüyor durmam demiyor duruyor (düz yolda denediğim CBF ve KP150 durma testinde CBF ile duramayacağım diye açıkçası biraz tırstım dursun diye baya bi asıldım frene)
    durmaran(ışıklar bekleme hariç) 200km yaptım tek bir hararet bile yapmadı.
    lastik genişlik ebatları gayet başarılı üzerinde ki fabrika lastikleride öyle çok değiştirme ihtiyacı hissettirmiyor.
    3.viteste 90-100 km hıza çıkabiliyor
    devir saati yelpazesi gayet geniş 13000devir yeterli
    aydınlatması tatmin edici
    vites sayısı göstergesi dijital gösterge gayet iyi
    egzoz sesi çok hoş rahatsız edici değil
    orjinal 4lü flaşör mevcut
    koltuğu su tutmaz kumaş
    orjinal koruma demirleri mevcut.
    dış görünüşü heybetli göze hitap ediyor

    yani kısacası korkulduğu gibi oturduğunda altında parçalanmıyor diğer çinleri bilmem ama KP150 bu çinlilerin prestij motoru benim iddam sadece bu model üzerine ve bizim gibi KP150 kullanan gariplerin tek derdi ÖN YARGIYLA ŞU CANIM MOTORA ÇAMUR ATANLAR

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------



    servis ve parça sıkıntısı olmuyor Türkiyede denizlide fabrikaları mevcut olduğundan parça bulması kolay diyorum ya LİFAN artık ayrı tutulmalı zamanında BİSAN ile beraber olduğu sürelerde çok sıkıntılar olmuş fakat artık sadece LİFAN adamın fabrikası bile var daha ne olsun
    bu yorumumu görmedin sanırım CHAYLAQ
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!

  18. #38
    CHAYLAQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    motoran mtr 100
    [QUOTE=BekTürk;4099606] Yanlis anlasilmasin yazinizi okudum begendim super bir bilgilendirme sadece yer kaplamasin diye son mesajiniza cevap yazdim.(telefondan yazdigim icin biraz ugrastiriyor samsung tuslu telefon)
    BekTürk bunu beğendi.
    Hayallerinden asla vazgeçme, tekerleri
    döndüren verdiğin gaz değil,yüreğinin sesi'dir.

  19. #39
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı CHAYLAQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlis bilmiyorsam formda 125 cc ile 150 cc ile motorlarla kac bin km yol yapanlar var.
    bnde yaptım düşük cc ile 10 bin 200-250 cc dene kullan sonra karar verirsin belki
    CHAYLAQ bunu beğendi.

  20. #40
    aonal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    YBR125 esd idi
    Bnce biraz daha biriktir bajaj pulsar 200ns al uzun yoldada şehir içindede rahat et. Uzun yol işin içine girdimi öyle yavaş gitmek olmuyor bazen basman gerekiyor basamadınmı sıkıntı oluyor
    CHAYLAQ bunu beğendi.
    Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler