Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Cbr 250 satip Rx3i almak

    REKLAM ALANI
  1. #1
    avmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R
    Arkadaslar boyle bir fikrim var. 2013 20binde bir cbr ye sahibim. 8binde almistim daha bir kere bile bir ses bir sorun cikartmadi. Fakat gerek.sehir icinde gerekse uzun yolda dik oturmak rahat gitmek canta ihtiyaci hissediyorum. Cbr ile artcimla uzun gezide bittik. Hem toto hem.bel olarak. Butcem suan daha fazlasina yetmiyor. Rx3 ile basa bas oluyor. Boyle bir ise girsem memnun kalirmiyim ki sizce. Kullananlar bilgisi olanlar?
    Ride4Joy


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Tracer700
    bence önce birinden bul buluştur bir test et dene bakalım nasıl gelecek ben de düşünüyorum öyle ama 500 cc ve üstü enduro istiyor rx3 evo kesmez gibi geliyor kendim için

  3. #3

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Benelli Trk 502 gelecekmiş onun fiyatının açıklanmasını bi bekle istersen.

    Fiyatı uygun olursa düşünebilirsin.
    salimpa bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Abi tarz çok değişik. Eski ilgiyi göremeyebilirsin biliyosun

  5. #5
    avmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R
    Kusura bakmayin da kimsenin ilgi gosterdigi yok zaten. Alti ustu cbr 250. Ilgiyle isimde yok zaten.


    Benelli icin butcem yok yoksa aklimdaki makine. Param olsa ilk alanlardan olurdum.

    Butcem 10 civari olir satarsam motiru. O paraya da rx3 var.

  6. #6

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Alıntı avmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayin da kimsenin ilgi gosterdigi yok zaten. Alti ustu cbr 250. Ilgiyle isimde yok zaten
    Herkez beğenilmek ister

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Bence rx3 al derim bahsettiginiz ihtiyaçları gayet güzel karşılar.mondial olması aklınızı karıştırmasın her çin mali dandik olacak diye birşey yok kalite sınıfları vardır çogu kaliteli marka çinde üretim yapıyor.nette kullanıcı yorumlarınıda mutlaka okuyun

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    sonuçta yüksek su sogutmalı ve enjeksiyonlu konfor daha iyi olduğu aşikar aynı zamanda 3 lü plastik de olsa çanta seti ile gayet güel gezeceğinize hiç şüpe yok arızıya girmeyeceğinize göre dikkatli temiz kullanıcı iseniz motor sizi hiç üzmez

  9. #9
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    eğer öyle birşey yaparsan 13.000 km sorunsuz kullanırsın inşallah. yoksa çok pişman olursun...
    efendy06 bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer öyle birşey yaparsan 13.000 km sorunsuz kullanırsın inşallah. yoksa çok pişman olursun...
    Hocam motor iyidir muhtemelen, bilemiyorum. Ancak bisikletçiden bozma servislerde çoluk çocuğun elinde mundar oluyor motorlar. Millet garantisi var diye ilk 2 yıl servise gidiyor, zaten o arada motor .oku yiyor çoğunlukla. Hep anlatırım, yetkili servisin "krank eğrilmiş abi, 700 tl masrafı çıkar" dediği mondiali Ankara piyasasında bilinen Kızıltepe motor'da "dede" kod adlı Hızır usta sadece subap ayarı ile düzeltti, 12 bin km bindim ben o motora adam krank eğri dedikten sonra. 700 tl dediği masraf ta 15 tl'ye yapıldı. Şimdi, bende çok düşündüm RX3'ü, hatta sıfır alabiliyordum. Ama servislerinden tırstım, almadım.
    bursalıali bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  11. #11
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Makinaya bakarsanız çokta bela olmaz başınıza diye düşünüyorum.

  12. #12
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    hayır dostum kalmazsın, rx3 ün bence gücü uzun yolda seyahat etmeye yeterli gelmez. ayrıca parça kaliteside düşük olacağından bu açıdan da memnun kalmazsın.

  13. #13
    Dr. Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2015
    Motosikleti
    R 25
    bu motor için 2 bin km de bir bakım var denmişti doğru mudur
    Ergün Er. bunu beğendi.

  14. #14
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Sana gezide de söyledim. Adventure tarzı motor uzun yol ve gezi için daha iyi. Bence RX3i de Mondial'in en iyisi ama Honda'yı bırakıp Mondial'e geçmem. Gerçi şunları da ekleyelim;

    - Honda CRF 250L kullanırken motosikletten cıvata düştü mü? Evet (egzoz cıvatası). Servis hatası yüzünden motosiklet kamyonetle servise geri götürüldü mü? Evet (yağ fitresi kapağının contasını takamamışlar. Servisten işe gidene kadar her yerime yağ sıçramış).

    - Suzuki GW250 Inazuma'da kronik katalitik konvertör arızası sebebi ile egzoz değişti mi? Evet (garantiden değişti ve sonra bir daha motor tık demedi ama o 2 hafta can sıktı). Hatta motoru satalı 1.5 sene olmuş eve mektup geldi geri çağırma ile ilgili. Fren bilmem ne contası su alıyor diye.

    - Yamaha XT660Z Tenere 16000 kmde iken geri dönüşüm valfi diyaframı bozuldu mu? Evet (garantiden değişti ama 2 ay bekledim) 20000 bakımına götürdüğüm motor bakımdan sonra çok yakmaya başladı. 18500 km ortalamam 4,3 lt / 100 km iken bakımdan sonra 5 litrenin altına inmedi. Hatta 6 litre oldu. Zincir bakımı yapıp, uzamayı gerince ve bence lastiğin eksenini düzeltince motor üçlü çanta ve artçıya rağmen 4,2 lt / 100 km ortalamaya geri geldi)

    Demek istediğim Japon da olsa tasarım veya üretim hatası verebiliyor. Yetkili servis dediğin yerler yine kötü. Ama sonuçta arkasında kurumsal, geçmişi olan büyük firmalar var ve motor her şekilde uzun süre sağlıklı yürüyor. Mondial benim için hala muamma.
    EMRE_R19 bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  15. #15
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Bence kararınızı vermeden önce baştan Rx3i'ün oturuş pozisyonunu deneyerek test edin.CBR 250 her ne kadar ismi SS olsa da kendisi son derece rahat bir oturma pozisyonuna sahip bir sport touring.Rx3i ile arasında abartı derecede rahatlık farkı olacağını sanmıyorum.Ama illa daha rahat bir şeylere arıyorum diyorsanız İnazumalara bir göz atın derim.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  16. #16
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı avmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar boyle bir fikrim var. 2013 20binde bir cbr ye sahibim. 8binde almistim daha bir kere bile bir ses bir sorun cikartmadi. Fakat gerek.sehir icinde gerekse uzun yolda dik oturmak rahat gitmek canta ihtiyaci hissediyorum. Cbr ile artcimla uzun gezide bittik. Hem toto hem.bel olarak. Butcem suan daha fazlasina yetmiyor. Rx3 ile basa bas oluyor. Boyle bir ise girsem memnun kalirmiyim ki sizce. Kullananlar bilgisi olanlar?

    Bildigim ve bindigim motorlar hakkinda konusarak sana tavsiyede bulunmak isterim. Rx3 Evo selesine oturmayi birak, gormedim bile. (gorduysem de tanimamisimdir)
    Sanirim 15bin kadar Cbr , bir o kadar da Inazuma surdum. Uzun bir karsilastirma yazisi yazmistim mesajlarimda ama bulamiyorum simdi.
    Madem ayni butce ile devam etmek zorundasin ve beklentilerin dik oturus ve rahatlik, bir an once Inazuma dene de, bu zamana kadar cektigin cileyi anla.Cbr`nin fiyat/performans tartisilmaz zaten ama benim gibi 1.80 uzeri adam icin hic olmuyor. Onu kesin anladim. Hicbir oturus pozisyonunda sirtimin sag ve sol ustundeki (kurek kemigi dedikleri yer sanirim( agri, uzun yolda gidonda karincalama oluyordu. Titresim tek silindir geyigini yapanlari anlamiyorum. Rahatsizlik verecek kadar titredigini hic hatirlamiyorum ama Suzuki`ye binince aslinda titredigini anlarsin, cunku Suzukinin hic bir yerinden cizirti,zirilti hele ki titreme gelmez. Cbr gibi kisa vites araligina sahip, 100kmde en fazla yarim litre fazla yakarsin. Koy arka cantayi devam et.

    Bir arkadas kronik bir sorundan bahsetmis ama 27bine kadar yag yag filtresi hava filtresi buji ile sifir sikinti gelmistim ben. Diger vukuatlara da bakilirsa arkadasin sanssizligi sanirim.

    Sattigima cok pisman oldugum bir makine cunku su an daha iyisine binmiyorum. Buyuk motor alacam hevesiyle satmistim.

  17. #17
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    attan inip eşeğe binmek

  18. #18
    avmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R
    Inazumalara malesef butcem yetmiyor.

  19. #19
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    yorumları okudukça gülüyorum ,

    - eski ilgiyi göremezsin mi? bence eski ilginin 2 katını göreceksin , emin ol , çünkü alet yakışıklı , ve oldukça iri ,
    - servis ve yedek parça oldukça ucuz fiyatlı
    - uzun yol konusunda çok rahat edersin , çünkü oturuş pozisyonu "sultan süleyman" ,

    eksileri yok mu var :
    - kesinlikle lastik almalısın ,
    - önyargılara hazır ol , (yorum yapanlar kullanmadan yaptıkları için sallamasyon devam)
    - malzeme kalitesi tabiki daha düşük
    - mutlaka 2016 model bulmalısın

    not: istanbuldayım denemek istersen mesaj at

  20. #20
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    attan inip eşeğe binmek
    bu yorumu biri yazmadıysa girip ben yazacaktım.

    honda diyorsun, sonra mondial diyorsun... aynı cümle içinde bile bir acaip oldu bak. parça kalitesi, servis vb. kıstaslar girdiğinde hiç makul bir değişiklik değil.

    tarz değişikliği yapacaksan parayı biraz kıyıp inazuma F falan yapman lazım. Yoksa alacağın her motor seni üzer o sınıfta.
    sven stands ready.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)