Allah razi olsun hocam iyiki kayıt olmuşum foruma yazda birinin canı yanmasın
Allah razi olsun hocam iyiki kayıt olmuşum foruma yazda birinin canı yanmasın
6 aylık bandrol için trafikten araç çekiyorsa hiç almasaymış o zaman.
300 - 500 için mide bulandırmaya değmez. Kendini zeki zanneden gerizekalı adam demek ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
600 RR 'a binmeye toton var bandrol ödemeye gelince toton yok.
Ukalalık yapmadan önce düşünün.
16 bin hasar kaydı var ama birtek ufak tefek sağa sola yatması varmış.Yazık günah be kardeşim oradan cebe indireceğin üç beş kuruşla mı zengin olacaksın.Milletin hakkına girmeye değer mi!Alan adam patlasa biryerde senin yamuğun yüzünden yada kazaya karışsa o kadar kişinin hakkı var.
Elinde bir poşet parfümle gezip, abi freeshop da çalışıyorum, parfümlerim var alır mısın diyenlere ne kadar inanıyorsanız bunlara da o kadar inanmalısınız. Esnaflığın %90 ı yalan söylemek. Bunu bilmeyen esnaf ya da müşteri yok.
Perte çıkarmak için hasar şişirilmiştir, keyfe keder komple boyalı veya bunun gibi şeyleri yemeyin artık ya. 600RR repsol... Kesin pert. Yukarıda arkadaşın dediği gibi bayiden sıfır alsan hasarsızlığına güvenmemek lazım.
Bir de adam teker yaparken düştü diyelim. Kasko da yoksa -ki büyük ihtimal yok- adam 15 bin liralık hasarı kendi yaptırsa yine hasar kaydı sıfır çıkar. Çünkü kayıt yok!
Bikaç yoruma yazmıştım tekrar yazıyorum.
Bahsettiğin olay gerçekde olabilir. Neden? Mi?
Marka model vermek istemiyorum zamanında 21 bine aldığımız bi motorda 20 bin hasar kaydı vardı. Tamirciler buna 'andiz' der. Gerkeçten adamın doğru söyleme ihtimali var. Aldığımız motorda sadece depo boyalıydı ve hersey orijinaldi. Peki bu nasıl oluyor. Anlatması uzun ve güç yüce Google'a yazıp araştırabilirsin.
Özet: patlamış bi 600 rr arıyosun buluyosun sahibine 2 3 bişey verip kendi aracına geçiriyosun. Kaza süsü ve ardından exper devereye giriyor. Maaraf çıkartılıyor, şişiriliyor. Ardından sağlam parçalar tekrar motora takılıp exper tarafından kontrol ediliyor. Para hesaba yatıyor. Bunu yapan çok var.
Yani işin özü dolandırıcılıktır, sahtekarlıktır.
motorun fiyatının yarısı hasarlı bulaşma hocam 16000 tl az bi para değil perttir o makina
Evet öyle bi muhabbet duymustum ama kendisiyle de dediğim gibi telefonda görüştüm kabaca sağa düştü motor 2-3 parça boya var parça değişmedi ailemin rızası olmadığı için trafikten çektim satıyorum hikaye bu e abi hasar kaydı var mı var kardesim 16 mı 16800 mü öyle bişey dedi he dedim kapattım bende.
Aahaha al sana ifşa.
http://www.usakhaberajansi.com/mobil/haber/1142/.html
2006 R6: 9-10 bin km
2008 Hansspree 600rr : 4-5 bin km
GsxR 750: 1000-1500 KM (Motoru itelemişler bana ondan erken sattım 270 geçmiyordu)
Aslında yeri gelmişken 2014 üstü 1000rr düşünüyorum bi yandanda 4. motorum olucak şimdiye kadar ayaklık açmayı unutup dusurmuslugumun dısında bı kazaya karısmadım ayrıca bütün eğitim videolarını da tek tek inceledim hali hazırda arşivimde mevcut ne yapılacaksa önce izleyip sonra yaptım. Bunun dışında ekipmanlarım falan da eksik gedik değil işte bi eldiven almam gerekiyor o kadar hocam sordugun için teşekkürler.
Kendi tecrübemi yazayım, 2 tane 1000RR aldım bu zamana kadar hasar kayıtlı, hatta bitanesini de aldığım gibi trafikten çektirdim, sokakta binmediğim için, motorun nasıl ve nerden hasar aldığı çok önemli, şase, motor ve ön tarafları düzgünse alınabilinir ama fiyatı bana yüksek geldi, iyi bir ustan veya tanıdığın varsa onunla git, olmadı konuş motor sahibiyle bunu ekspertize sokucam de götür düzgün bir honda bayiine herşeyini yazar verirler, bu işlerde çok fazla 3 kağıt dönüyor o yüzden ucuz alıcam derken canın yanmasın.
16000 tl bu motor icin cok birşey değil
Direk alinmaz diyenler e pek kulak asma onlar işkenbeden salliyorlar
Ya hasar kayıtsız olup sanayide toplanan hemde kazali degil kese kağıdı gibi buruşmuş motorlar bilirim kasasiz diye satıldı onemli olan darbe yi nerden aldığı
Yani bu motorun grenaj seti 10000 tl hadi egsoz manet ön far değişti diyelim
Carpma olmasin yerde sürüklensin bu hasar oluşabilir
Zaten dedigim gibi saga yatsa depo yamulsa
Bu paraya satilan bi motorun parçası da kendisi gibi pahali oluyor
Adam gibi expertiz yapip fiyati da kazasi olmayan dan 7 8 aşağıda ise alinir
Satarken ay ni paraya satılır
Vazgeçtim almayacağım arayıp desem mi diyorum boyle boyle milleti kandırma diye
Bende motorumu satıyorum.Ama üzerindeki hasar kaydının miktarına kadar ne var ne ise yazdım,ben ne hak yerim nede hakkımı yediririm.
bilmeyen için söyleyeyim o motor zaten keyfi aile baskısından cekme olmamıs satıs kagıdına dıkkat edersenız motor cekmeden cekmeye satılmıs yanı dıkkat edersenız eskı kullanım seklıne cekme belgelı alınmıs .bu asamada neler yapılır ek evrakları doldurulup yenıden muayene ıcın randevu alınır ucret odenır trafıge gıdilır ıster eskı plaka ıster ısede yenı plakalı motor yenıden trafıge cıkar sıgorta şirketlerınde genelde bu tarz olur daha once 4-5 defa boyle motor almıs bırısı olarak bılıyorum tabı burda amac gerceklerı soylemek olurdu bence kı ben oyle yapıyorum.ama bazı arkadaslarında dedıgı gıbı sıgorta sırketlerı bu işi abartıyorlar çizik olan far grenaj gösterge panelı vs degısımı yazıp hasarı fazlasıyla şişirebiliyorlar nitekim cbr 250r sadece egsozdakı ufacık ezıkten dolayı degısım yazılıp 1900 kusur ödendıgını sısteme grılıldıgını bılıyorm yanı aslında bu iş birazda rant kapısı birileri için.haa alınırmı alınmaz mı bu kişisel tercih ama değişen ve hasar durumuna göre şasede oynama duzelme vs yok ıse ben piuyasası 19-22 bın olan bir makınayı 12 bını gecmemek üzere her türlü grenajı vs degısmıs ( orjınalı ile ) motoru alırdım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)