Sitelerinde yok
Gelse fiyatı uygun olur
aslında biraz tipsiz ama yine de çok çekici geldi
Şu Hanzo gelse diyecemde , gelse ne gelmese ne , sıfırına ulaşmak şuan hayal bendeniz içün.
Yinede fantazi olsun , " Moto Guzzi Stelvio " akar...bende bakar...
Ötv'ye ay-ar modeli gelsin.
Sonra kawasaki,honda,yamaha 300-500 bicümle modelleri..
Öyle yakınmayla olmuyor malesef arkadaşlar harekete geçmek lazım ötv için,yakına yakına sustuğumuz için bu hallere geldik zaten.Adamlar yat ötv si kaldırdı ulan yat kalmamış fuarda bitirmişler resmen biz 13.000 15.000bin YTL'ye motor almak için yırtınıp senelerce çalışırken adamlar 150.000$lık yatları alıyor ve bunu 0 vergiyle yapıyorlar bu gerçekten hakmıdır?Tabiki değildir bizim zenginimiz devlet için önemli kıtlık sınırı altında asgari ücretli çalışanlarda yırtınsın gözünde devletimiz'e teşekkürler...
Retro iyidir. aynı görünümde 400cc 1100cc ve 1300cc ayrıca hepsinde v-tec var
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
Bir de Haşmet abinin paylaştığı honda fury (vt1300 olarak da geçiyor) var efsane bişey görünüş olarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
Abi o makinaya hastayım, sürekli videolarını seyrediyorum. 1500 rpm ile her yola gidiyor makina, seyrederken bile insan ayrı bir konforlu hissediyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Sokağa çıktığımda motosiklete bakış açısı maalesef 'şeytan icadı', 'tehlikeli', 'niye araba almıyorsun' 'motor sakat iş'', hele debriyaj'ın yerini bilmeyen adamların 'bende de binlik vardı önceden' düzeyinde olduğundan biraz da..
Motosiklet kullanan orta sınıf tüketici sayısı, üreticilerin istediği kadar değil pazarlama yöntemi açısından belki de. Gençler commuter ya da küçük bi scooter alır bikaçbine, bikaçyıla motosikleti satıp onbin lira para bulursa kuş serisi araç almaya bakar benim gördüğüm bu..
Kalan az sayıda motosikletçiye de nasılsa alır diye dayıyorlar ötv'yi, nasılsa alacak deniyor.Kullanıcıları tenzih ederek söylüyorum 'enayi miyim ben' diyerek yüksek cc motosiklet bile bakmıyorum:Aslında pek beğenilmeyen cb500f alacağım hemen fakat elim gitmiyor.
Bu konuda bişey yapmama konusuna gelirsek herhangi bir etkinlik olacak olursa mutlaka orda olurum ben.Fakat inanıyorum ki sayımız gerçekten az, etkinlik olursa kaç kişinin katıldığını da görürüz.. Bu arada alıntı yapsam da genel yazdım..Konu başlığı dışı olduğundan kısa keseyim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Hele o yat haberleri beni resmen delirtiyor.insanların yüzde doksanbeşinin hayatı boyunca beşyüzbini birmilyonu birarada görmediği ülkede yirmilik spiker çıkıp demiyor mu uygun fiyatlara yat! diye.Hemen alayım yarın..Onu alacaklar sanki seni seyrediyor tv'de.içimden ne geçerse dilime geliyor bu tip haberleri gördükçe..
honda 400x modeli keşke türkiyede olsa 60km süratle 2,5 litre ile 100km gidiyor, 399cc 46bg
http://www.honda.co.jp/400X/
CB1100 efsane makine, ama bildiğim kadarıyla VTEC yok onda... VTEC olan motosiklet bayağı az galiba zaten değil mi? Bi tek VFR'ı biliyorum ben...
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Kuba CR1'in 250'liğini getirsinler.
Takıldılar Benelli'nin peşine ...
10 bin TL'nin altında, Bajaj Pulsar fiyatına Kuba CR1'in 250'liğini bekliyoruz (223 cc, CR5 Modeli) ...
CR serisinin 650 cc'liği bile var; CR9 adı altında...
Loncin Industries http://www.loncinindustries.com/en/motocycle/Index.aspx
Çok bir şey kaybetmiyorsunuz. Evet çok yakışıklı duruyor ama çok memnun kalmadım şahsen... Tek taraflı arka maşa, hidrolik debriyaj, ters ön çatal güzel ama naked olarak eski Hornet 900 daha başarılıydı bence, daha çok zevk almıştım. SS'ten naked'a devşirme tamamlanmamış... Görsel olarak evet ama işlevsel anlamda malesef.
Bir de insan vites göstergesi koyar yahu. Bu kadar mı pintilik olur 1000cc'lik cihazda...
Zaten 2007'de çıktı. 9 senedir aynı. Yenilenmesi lazım artık.
Honda'dan bunun yüzünden vazgeçtim...
ben de biraz tek masa fetısı var
agusta f4, vfr 1200f den sonra sımdı vfr 800x aldım. cb 1000 r hıc kullanmadıgım ıcın tek sansım haklısın demek olacak valla eskıden cıdden bos motorlar yapıyordu honda ama 2015 sonrasına bakınca bıraz duzelme var sankı? benım kadrana bakıyorum mesela kesınlıkle 2011 kasası ya da eskı motorlarımdan 600fa ıle alakası yok. cag atlamıs
250 rr aslında hondayı boykot etmek lazım
Tek maşa fetişi kimde yok ki?
2008 krizi sonrası fena boşladı Honda, hem arabayı, hem motosikleti. Ama toparlıyor son yıllarda...
Çok eskiden de iyiydi. Valkyre Rune yapmışlığı var sonuçta...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------
Hayır, konsept değil, modifiye değil. Honda böyle üretip sattı bunu Amerika'da üç sene...
Radyatör ızgarasından arka tekerine, başlı başına bir motosiklet değerindeki ön çatalından eksozuna kadar şahsına münhasır bir yürüyen sanat eseri...
valla hondanın sitesinden vtecli diye hatırlıyorum. dün tekrardan girmeye çalıştım ama özelliklerin yazdığı yeri denk getiremedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
Bu motor alınır, salona çekilir, manzarasında çay içilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
@Greenarrow abimiz bu motorun sahibidir.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
hasmet hocam bu sınıftan nefret ederım, ama adama cruıser aldırır yahu :D
reverse gear felam varmış, ala ala. daha neler ogrenecegız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)