Cf moto CLX 250, sakin kullanımda 3.2-3.6 litre arası. Agresif kullanımda, 4.5-5 litre bandına kadar yolu var.
Normal kullanım 3.8-4 litre arası geziyorum.
0-2
3
4
5
6
7
8
9
10
10 litre ve üzeri
Cf moto CLX 250, sakin kullanımda 3.2-3.6 litre arası. Agresif kullanımda, 4.5-5 litre bandına kadar yolu var.
Normal kullanım 3.8-4 litre arası geziyorum.
Hehe
300.000 12 ay sifir faiz.
Gs i okutup 1050 yakisir heee ;)
Bmw yolda birakacak diye takim cantasiyla dolastigini duydum
Al suziyi bence
Aaa sadece 800 cc deymis kampanya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
Haklisin,
https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/mo...technical-data
Ama bmw in iddia ettigi sekilde olmuyormus.r1200 daha az tuketmis.o yuzden bmw ye pek guvenmiyorum.
Gerci wmtc verisiymis bu 4.75 lt, afrika da ayni sayilir.
Gectigimiz hafta sirket sirf gicikligina istanbula cagirdi beni, bi is varmis da ofise gelmem gerekiyormus.
Maliyeti azaltmak ve uçaktan ucuza gelmesi icin(devir ekonomi devri) biraz dikkatli gittim.
Evet, alemin krali 150k ya yaklasiyorken hala ilk gunku performansa sahip.
Ben insanlari yaniltmayi hic sevmem.Bu veriyi yakaladim ama hangi sartlarda diye sorabilirsiniz.
Yutuberlaga merak salmis biri var bu forumda, 3 defa top speed yapmis,onun disinda hep 130-140 kmh ile gitmis sozde, 4.1 lt yakmis italyan motoru.
Yavvv insan bu kadar palavraci olur.göster len ortalama hizini madem, nerde ortalama hiz ?
Yok! Cunku palavra.
Arkadaslar, istanbul girisinde yemin efiyorum ortalama hizim 80 kmh(gps hizi dikkatinizi cekerim) di.
Sehre girip markete ugra falan derken hizim 78 e dustu.
80 kmh(gps hizi bak dikkatinizi cekiyorum yine) 450 km , 120 kg (cantam agirdir) 3.3 lt
Nc serisi haric(o tam bir hayvandir) su ortalamayi tutturacak bir motor ben tanimiyorum.
Bosuna alemin kralı demiyoruz.ama ramazan a gore afruca 7.5 lt, 2006 1200gs ise 5 lt yakiyor.
Kanitlar ortada.isteyen istedigine inanir artik.
Sevgilerimle
Yeni honda activa deluxe 2023 1 litreyle 55 km gidiyor gösteriyor kendi yol bilgisayarı. Benim benzin fişlerinden hesaplamama görede aynı çıkıyor 100 km de 2 litreyi geçmiyor. Rodajdan sonra nasıl olcak merak ediyorum.
Yeni nesil enjeksiyonlu su soğutma 125 lik motorlar şehir içi günlük kullanımda 2 lt yi geçmiyor , ben 150 cc Medley ile uzun yolda 1,8 lt yi gördüm tabi 70-80 ni geçmeden sakin giderken , QJ nin mild hybrid 125 lik sukuterini aldı bir arkadaşım şehir içi rodajda 1,7 lt hesapladık Mimaroba Şirinevler arası :D
TVS Raider 125 aldım 2. motor olarak,
1.9 litre yakıyor.
Kullanımı da zevkli bir motor. Şehir içinde bisiklet gibi her yere girip çıkıyor, hoşuma gitti.
Yeni aldığım 200 lük Peugeot iki ayda 5000 km oldu havalarda iyice soğudu tüketimim 2,7 lt rodajdan sonra düşer diyorlar ama 80 ni geçmezken şimdi 120 ile gidiyorum yani tüketimim biraz arttı , birde motorun deposu çok küçük (5,5 lt) ve fullemek için tabancaya çok çok yavaş basmak gerekiyor , hızlı basınca 3,5-4 lt de tabanca atıyor istasyon kalabalıksa elemanlar uğraşmak istemiyor , motordan çok memnunum ama iki günde bir yakıt alır oldum , her yakıt alımında az daha doldur diye adamlara yalvarır oldum :(
Benim 20l'lik depo ile de benzin alırken adamlara "en yavaş hızda doldur" diyorum. Bir seferinde eleman en hızlı ayarda dolduyordu artık sensör mü geç algıladı nedir bir patladı motorun üstüne yarım litre benzin döküldü, sıcak motor alev alması işten değil, çok acayip küfür etmiştim. Hızlı doldururken bazı pompalarda da sık sık atıyor daha fazla uğraştırıyor. Yavaş yavaş pompalamak iyidir nitekim.
Ben de eğer kalabalık varsa "abi arabalar beklemez hır gür eder sen başlat ben hallederim" diyorum. Hem hakkaten adamın işi kolaylaşsın hem de ben doğru düzgün doldurayım diye. Yok derse 1-2 defa attıktan sonra "tamam yeter ya zaten kartla ödeyeceğim" diyorum. Özenir gibi görünen biri olunca abi ben elimle kaldırayım sen hafif hafif bas ben dur derim diyorum.
Motordan motora depo tasarımına göre de değişiyordur tabi ama RS'in de baya erken atıyor tabancası.
2023 model RKS Premium 125 kullanıcısıyım, şehir içi 100 KM de 3 litre yakıt tüketiyor.
Bu Çinlilerden hayır gelmez zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Ufak motorların tüketimi rodajdan sonra düşmez aksine artar hocam. Çok tecrübelerle sabittir. En iyi ihtimalle aynı kalır. Deponun ufak olması gerçekten dezavantaj.
Güle güle kullanın motorunuzu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------
Fakat grenaj kalitesi ve genel montaj işçiliği hiç hoşuma gitmedi; çanta demiri takarken arka kuyruktaki plastik parça yerine tam oturmadığı için bir tırnağını kırdım. Zaten yan ve arka grenajlar vidadan çok tırnaklı yapılmış onlar bir kaç sökmeden sonra yalama olursa kötü olur. Ayrıca kendinin orijinal tutma demirini şasiye sabitleyen vidalardan birini ters diş takmışlar, sökene kadar canım çıktı.
Bugün trakyada soğuk da olsa kuru bir hava var diyerek rüzgarı hesaba katmadan yola çıktık.
Bostancı BP'den başladık yola, Kemerburgaz yolundan Çatalca'ya gidip Saray yoluna doğru devam ettik.
Kemerburgaz çıkışına kadar bütün yol neredeyse emniyetten. Ayrımdan sonra limana kadar 120-140 arası, limandan sonra da 150-160 gibi gittik ama rüzgar öldürdü hakkaten. Düz yolda düz gidemeyen motorla viraja girmek çok ters olabiliyor. Bir kere Tayakadın inişinde top speed deneyeyim dedim 218'de kaldı motor gitmiyor :D
Subaşı'ndan sonra Sefaalan'a kadar 90-110 arası - rüzgardan ambale olan beyinler kendine gelsin diye =) Orada çay molasından sonra Ahmetbey'e geçtik genelde 90-100kmh arası gittik ama bayağı bir köy geçişi var köy içinde malum 50'yi falan geçmedik fazla.
Ahmetbey'de köfte gömdükten sonra otobana çıkmak için Nokia Here Maps'e güvenip köylerin arasında git gel yaptıktan sonra "ciddi olamaz" diyerek TEM'in kenarından bir toprak yola girdik, aman be diye daldım ben de RS'le.. Orası da bildiğin kaçak bir şekilde otobana çıktı. Otobana bağladıktan sonra 133 gibi cruise'a alıp Selimpaşa'ya kadar geldik.
Burada son moladan sonra da TEM > ikinci köprüden tekrar Maltepe. Mahmubey'e gelene kadar önce 135-140 cruise geldik, burada ortalama hıza bir ara bakmıştım 105kmh idi.
Sonra trafik başlayınca yine emniyetten gidiş sonra yarı trafikli yerlerde 100-110 arası devam ettik.
367km, ortalama hız 95kmh. 4,4l/100km yaktı.
Motorda ön dişli bir küçük bu yüzden normalde gideceğinden yüksek devirde seyir ediyor motor. Onu orijinale çevirirsem heralde 0,1 l/100km kadar düşer. Rüzgarın da etkisi olmuştur ama dönüşte daha azdı ve tam olarak ne kadar artıracağını da kestirmek zor tabi.
Nk250 2023. Buraya km kuruş yazayım da tepki gelsin :D
Sakin kullanım 3-3.8 lt
Yapıştırınca 3.5-4.5 lt
Benzin 40 lira mı olmuş? 50 olsun da yollar boşalsın rahat rahat gezelim diye ironi yapanlar gelmeden ben önce yapayım.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (3 üye ve 6 misafir)