Devirli Kullanımda ;
Cbf 150 3.3 Lt yakıyordu satmadan önce
Kuba Cg 150 Sport 3.2 Lt
0-2
3
4
5
6
7
8
9
10
10 litre ve üzeri
Devirli Kullanımda ;
Cbf 150 3.3 Lt yakıyordu satmadan önce
Kuba Cg 150 Sport 3.2 Lt
100 lük cub 100 km de 2.3 - 2.5 lt arası kitabcıkta 1.3 lt re diyordu ama
MT25 2016
Sakin:3,5
Arada gazlama: 4,0
Agresif: Ucu açık. 5-6-7
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
KTM Duke 250 abs 2017 model
Şehir içi 100 km’de;
Sakin kullanımda: 2,8 lt
Agresif-Sakin kullanımda: 3,1 lt
Tapagaz: 3,4 lt
Şehirlerarası 100 km’de;
Sakin kullanım: 2,3 lt
Agresif: 2,9 lt
Motorum 4000 km de şu ana kadar yakıt tüketimleri bu şekilde.
4 litre benzin, yarım ekmek köfte, 1 ayran, 2 de çay tüketiyorum
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
bisiklet kullandığım zamanları hesapladım da
formumda olduğum zamanlar günde 70 - 75 km sürüş yapıyordum
o zamanlar 75 km yi bitirene kadar 800 ml lik suluğumu iki kere dolduruyordum
yanıma kendi ev yapımı enerji barı alıyordum bi kaç parça. parasal hesaplamayla 3 lira tutuyordu yanıma aldığım enerji barları
az daha zorlasam eve bir saat daha geç gelmeyle 100 km yi tamamlasam demekki ben 6 lira yakıyorum 100 km ye, buda benzine kıyasla 1 litre yapıyor.
Honda cb125f 100 km de 2,3 lt benzin tüketiyor.
Uçmakdere'ye götüreyim o motoru. 5.0'dan aşağı yakmaz. Yakamazsın diyen ile de iddiaya girerim. Hem havada kırık bu aralar. Rüzgara karşı hemde. Hodri meydan okurum. Benim mt-25 96km'de 5,6 ortalama gösterdiki şuan hem gazlamadım hemde bir sersemlik var motorda.
Lakin zincirin tam olması gerektiği gibi gergin değil ise daha fazla yakar senin normalde gittiğin hıza göre. Çünkü arka tekere giden güç azalıyor ve sen daha fazla gaz açıyorsun.
Nmax 155
Sakin kullanım kasarsak 2.2-2.3
Standart kullanımım 2.5-2.8 arası oluyor
Otobana çıkıp sürekli tapagaz giderseniz 3.3-3.4 falan oluyor.
@angrypower
Valla merak ediyorum durumu, bir gün vereceğim motoru sana )
Şile'ye giderken verseydin görürdün ne olacağını. Benim MT-25'le beni yakalayabilir miydin? Ben onun cevabını merak ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
Şuursuzluktan başka birşey değil. Benim gibi adamları tester die alacaklar Lakin uygun ortamlarda aracı sonuna kadar sınırları zorlamayı seviyorum. Sınırları zorlamaktan kastım top speed değil. Top speed'i herkes yapıyor, önemli olan o top speed'i virajlarda da korumak
Merhabalar, Aprilia 200ie biraz baktımda, baya gelişmiş bir sistem. EFI, CDI, Twin Cam filan, tek silindir motor için emme ve eksoz valvler için ayrı iki eksantrikmili, vay be, Aprilia'nin motor sesi neden o kadar beğendiğimi anlıyorum.Yakıt tükemi ortalamasıda iyi. Soğuk havada motorun daha fazla gaza ihtiyaç duyduğundan dolayı artış vardır, sanıyorum. Yoksa kim karda yağmurda gazlarki, dimi. Saygılar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Soğuk havada 3
Sıcak havada 2,5
Yarı otomatik,ya ben asılıyorum gaza yada motor.
Sade durunca rölantiye düşüyor.
Anlık tüketim olmadığına eminsen eğer motor çok yakıyor diyebilirim. Çünkü şu ana kadar 3,4 lt üzeri yaktıramadım. Herşeyi orijinal(stok egzoz), lastik havasını, yağ miktarını, suyunu ve zincirlerin yağını her zaman kontrol ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)