Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Rc250 mi R25 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Arkadaslar motor arayisi icerisindeyim. Super sport tarz kullanicisiyim.
    Motosikletten beklentim, bunca yil motor kullanmama ragmen hic hiz olmadi.
    Onceligim, saglam olmasi, kronik sorunlari olmamasi. İyi bir kullanim, vaktinden once bakimlar ile omurluk mahiyette bi motosiklet olmasini istiyorum. Pek bi secenek yok malum rc 250 ile r25 arasinda kaldim ancak r25in grenaj kalitesini cok uyduruk buluyorum. Sizler hangi motoru önerirsiniz. Her turlu tavsiyelere acigim. Motor blogu, şasi ve diger tum aksamlar yonunden taş gibi motor diyebileceginiz bir motor var mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    ktm nin test sürüşünde hem rc250 hemde rc390 sürdüm titreşim çok yani hiç titreşim olmayan bi motordan geçiceksen alışması uzun sürer.

    r25 de anlık heves şekil şükül yapıcam diye alıyosan hiç alma.

    dayanıklı sağlam bide parçası ucuz olsun diyosan cbr250

    r25 e yakın bi hızı var zaten.
    jimi_hendrix, efendy06, Lucien ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    2 motorunda kronik sorunu yok.kalite olarak atla deve değil kafa kafaya bence.yamahanın bakımı daha ucuz.ben 2 motoruda inceledim pulsardan geçiş yapıcam o yüzden 1 silindir istemiyorum.aldığım motorda fark olsun dedim.kısmetse satınca r25e geçiş yapıcam.şekil olarak 2 motorda güzel ama yamaha daha kalıplı daha büyük motor havasında.ktm nin sürüşü baya pist odaklı diyebilirim.ciddi anlamda öne yatıcaksın.beni caydıran etken bu ve 1 silindir olması oldu.hayalim rc390 idi halada bayılırım ama iş para verip almaya gelince yok dedim.rc250 sürmedim ama çok titreşimli olucağını düşünmüyorum.hız manyağı değilim orta devirlerde geziyorum falan diyorsan r25 sana gelmez.gerçek ss tarzı motoru var üst devir istiyor gitmek için.ktm daha az devir çeviriyor ve önce alıyor gücü torku.abs ve metzeler lastikleride hesaba katıcaksın tabi.2 rakip olmasına rağmen bence bam başka motorlar.

  4. #4
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Kalite diyorsan tabikide Ktm al.

  5. #5

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalite diyorsan tabikide Ktm al.
    Yanında vazelin de veriyolar mıymış? Tamam grenajları kaliteli, tamam, motor bloğu da iyi, ama 1- titriyor, hemde iyi titriyor. 2- Servis maliyeti çok yüksek. Bir yerde rutin bakım faturasındaki rakamı görmüştüm, 2 bakımda vermiyorum ben o parayı Efe Honda'ya, ki Efe bu bölgede en yüksek işçilik çıkartan servistir muhtemelen. İşçilikleri iyi diye yine de oraya gidiyorum.

    R25'in bilinen tek kronik kusuru belli serilerdeki yağ pompasıydı. Başka bir sorunu yok. Grenaj kalitesi konusunda katılıyorum. Arkadaşımda var, artçılı şekilde 120 km/h hız ile giderken yol bilgisayarı 4,5 litre / 100 km yakıt tüketimi veriyor. Ortalaması da 4-4,5 arası değişiyor. Yakıt sarfiyatı çok yüksek devirlerde kullanıldığında ortaya çıkıyor. Hız ile işiniz yoksa mantıklı olabilir.

    CBR250R'nin benim bildiğim bir kronik arızası yok. Kullanıyorum, gayet şık (kişisel görüş) bir motor. Yeterince gidiyor, sürekli üst limitlerde kullandım 4 litre ancak yakıyor alet. En son bu gün ölçtüm, aynı pompadan aynı ölçüde alırım benzini, shell Vpower 95 oktan kurşunsuz süper, 4,3 litre yakmış. Son depoda yaptığım yolun %70'inde 140 km/h hızın üzerindeydi seyir süratim. Üstelik havalar soğuk olduğu için motora binemediğim günlerde de yerinde çalıştırıp motor fan açana kadar çalıştırıyorum. Fan kapanınca stop ediyorum. Yakıt harcıyor ama km artmıyor. Bunu da hesaba katarsak yazın 3,5 litre / 100 km'yi geçmez trafik kurallarına uyarak kullanınca.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  6. #6

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Tesekkur ederim degerli yorumlariniz icin. Bakimdan kasit yag degisimi, antifriz, yag , hava filtreleri temizligi/ degisimi buji degisimiyse bunlari kendim yapiyorum . Bu konularda hic servis e girmedim. Benim icin servis motor blogunun icinde bi seyler yapacak kisidir. (Subap ayari, debriyaj balata degisimi, egzantirik zinciri degisimi vs. Gibi..)

  7. #7
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanında vazelin de veriyolar mıymış? Tamam grenajları kaliteli, tamam, motor bloğu da iyi, ama 1- titriyor, hemde iyi titriyor. 2- Servis maliyeti çok yüksek. Bir yerde rutin bakım faturasındaki rakamı görmüştüm, 2 bakımda vermiyorum ben o parayı Efe Honda'ya, ki Efe bu bölgede en yüksek işçilik çıkartan servistir muhtemelen. İşçilikleri iyi diye yine de oraya gidiyorum.

    R25'in bilinen tek kronik kusuru belli serilerdeki yağ pompasıydı. Başka bir sorunu yok. Grenaj kalitesi konusunda katılıyorum. Arkadaşımda var, artçılı şekilde 120 km/h hız ile giderken yol bilgisayarı 4,5 litre / 100 km yakıt tüketimi veriyor. Ortalaması da 4-4,5 arası değişiyor. Yakıt sarfiyatı çok yüksek devirlerde kullanıldığında ortaya çıkıyor. Hız ile işiniz yoksa mantıklı olabilir.

    CBR250R'nin benim bildiğim bir kronik arızası yok. Kullanıyorum, gayet şık (kişisel görüş) bir motor. Yeterince gidiyor, sürekli üst limitlerde kullandım 4 litre ancak yakıyor alet. En son bu gün ölçtüm, aynı pompadan aynı ölçüde alırım benzini, shell Vpower 95 oktan kurşunsuz süper, 4,3 litre yakmış. Son depoda yaptığım yolun %70'inde 140 km/h hızın üzerindeydi seyir süratim. Üstelik havalar soğuk olduğu için motora binemediğim günlerde de yerinde çalıştırıp motor fan açana kadar çalıştırıyorum. Fan kapanınca stop ediyorum. Yakıt harcıyor ama km artmıyor. Bunu da hesaba katarsak yazın 3,5 litre / 100 km'yi geçmez trafik kurallarına uyarak kullanınca.
    Hocam arkadaş konuyu açan arkadaş sağlamlık istemiş bende iki motor arasından Ktm önerdim.Eğer bütçe bunları karşılayamayacaksa r25'de almasın.O zaman en uygun motor cbr.Kafası rahat olur.

  8. #8
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    özellikler e saglamlık ktm de ama ben yinede r25 alırdım.
    ah birde abs si olsa.

  9. #9

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    ktmnin o cross tarzı far kısmı hiç hoşuma gitmiyor. R25 derim her türlü.

  10. #10
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 1100 evo sp
    Ktm. Titresimi de ne kadar buyutuyorsunuz. Arabaya binin titresim istemiyorsaniz. Motor suren adam bu kadar rahatina duskun olmamali bence hele ss motor kullanmak isteyenler. Inazuma var 20 beygir 190kg istese de titreyemez zaten.
    SAZMAN bunu beğendi.

  11. #11
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı mostro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm. Titresimi de ne kadar buyutuyorsunuz. Arabaya binin titresim istemiyorsaniz. Motor suren adam bu kadar rahatina duskun olmamali bence hele ss motor kullanmak isteyenler. Inazuma var 20 beygir 190kg istese de titreyemez zaten.
    kollarda uyuşma oluyor,alışık olmayan birisi için normal bir durum değil..

    ama rc serisindeki titreşim tamda büyütülecek kadar var alıcak olan adam bilsin ona göre alsın.
    efendy06 bunu beğendi.

  12. #12
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 1100 evo sp
    Ayrica ss motor olmasa da olur piste girmeyecekseniz eger. Piste gircekseniz de ktm secin. Malzeme kalitesi ekipman kalitesi cok ustun. Iki motorun da ozellikle on amortisörune bir bakin. Biri incecik teleskopik oburu yanlis hatirlamiyorsam 43mm upside down.

    Nakedla ss lere ayar vermek
    SAZMAN bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    R125 kullaniyordum yeni sattim motorumu. Oturus pozisyonunu dert etmiyorum bilen bilir r125 i. Zaten boyle cok fazla vaktim olmuyor . İsten geriye kalan zamanlarda doya doya kullanmak istiyorum. Al sat, cc buyut gibi seylerde gozum yok o yuzden 250 cc uzerini dusunmuyorum pek. Sifir alayim tertemiz gidebildigi kadar kullanayim diyorum o yuzden saglamliga onem veriyorum

  14. #14
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    ben r25 degıl de mt25 kullandım bırde yegenım de rc200 var bıkac defa kullanmıslıgım oldu . özet geceyım ben olsam rc250 alır yoluma bakarım . bakım malıyetlerı r25'den bıraz fazla olabılır onu da benzıne kalıteye sayın . bırde soyle bı secenek var yenı cıkacak olan suzukı gsx250r . yenı makıanalr gelsın kararını netlestırırsın bence .

  15. #15
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 1100 evo sp
    Duke 390 ile s1000rrı gecen adamı biliyor musunuz ? :D

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    r25 in ön maşa 41mm öbürüde 43 mm.zaten bu kadar hafif bir motorda o kadar anlaşılamaz maşanın kalitesi.sürme imkanı varsa deneyerek fikir edinseniz aslında çok daha iyi olur.ben mt25 sürdm r25 değil.oturuş farklı motor aynı zaten bir fikrim var.duke 250 belki test motoru bulabilirsiniz.2 motorda piste girer yolda gider fark etmez.birinin oturuş ss öbürünün motoru ss.

  17. #17
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı mostro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 ile s1000rrı gecen adamı biliyor musunuz ? :D
    https://www.youtube.com/watch?v=UlxccibTxsE
    Gerçekten %100 bilimsel bir test.Hemen S1000RR'ı satıyorum.
    MotoRR, mostro ve burak burk bunu beğendiler.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı mostro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 ile s1000rrı gecen adamı biliyor musunuz ? :D
    https://www.youtube.com/watch?v=UlxccibTxsE
    ne alaka yani bazı pistlerde rc 390 zaten r6 dan daha hızlı tur atabiliyor.r6 gaz açamıyor çünkü.sizin açıdan bakarsak https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs o kadar masrafa gerek yok
    mostro bunu beğendi.

  19. #19
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne alaka yani bazı pistlerde rc 390 zaten r6 dan daha hızlı tur atabiliyor.r6 gaz açamıyor çünkü.sizin açıdan bakarsak https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs o kadar masrafa gerek yok
    start'ta iyi çıkış yaptı onun etkisi var
    burak burk bunu beğendi.

  20. #20
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 1100 evo sp
    duke 390 s1000rrdan daha hızlı yüzde yüz bilimsel :D

    Not: s1000rrı gecen duke 390 ı biliyor musunuz? demedim. s1000rri duke 390 ile geçen "adamı" biliyor musunuz dedim Reyzikcileeeer ^^
    burak burk ve zekeriyaimam bunu beğendiler.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)