arkadaşlar dediğim gibi motoran torro motorum war dişli takımını değiştirdim şimdi motora elektronık acma apama yapmak istiyorum acaba nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler
arkadaşlar dediğim gibi motoran torro motorum war dişli takımını değiştirdim şimdi motora elektronık acma apama yapmak istiyorum acaba nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler
şahinde olan manifortlu egsoz gibi heee mi??
Bu egzos merakı nedir anlamıyorum. Gürültü yapıp etraftan küfür yemek hoşunuza mı gidiyor. Orjinal egzosların ne kötülüğü var. Sessiz sakin sürün işte. ille gürültü yapacaksınız.
Az önce dışarıda caddeden böyle gürültülü egzosu olan bir motor geçti. 5. katta olan işyerinde bile duyuldu. Sinirlendim yine.
Umarım bilerek gürültü yapan egzosları takanlar belasını bulur.
Devamli acik egzozla gezmekle servolu egzoz valfi ile egzozda modifikasyon yapmak arasinda fark var gencler.
Biri trafik kanununda kabahattir, oburu dolandiricilik kapsaminda degerlendirilir.
elektronik bir mekanizma sayesinde egzoz un açılıp kapanması mı soru?
bu arada tdk ya göre doğru yazılışı egzoz arkadaşım
http://tdk.gov.tr/index.php?option=c...is&kelimez=120
onun için değil ses için değil ustam egsoz rahat olursa motordan cıkan hava miktarı artar motor rahat gider uzun yolda(uzundan kastım usakdan sivaslı ilcesine ) giderken daha rahat seri ve hızlı gitmesi için yapıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
aynen soru bu
Piyasada satılan cup egzozlari var. Susturucusu var üstünde. Onu sokupte kullanırsanız ses daha farklı olur(fazla ve tok)
dostum aklıma gelen 1 şey var bu konuda. egzozun ortasından bir v bağlantı yaptıracaksın.
bu v bağlantının içine elektronik olarak hareket edebilen bir yuvarlak vana monte edeceksin
malzeme de bu
https://turkish.alibaba.com/promotion/promotion_electronic-butterfly-valve-promotion-list.html
sonra atıyorum elcikten bastın mı kelebek vana açık konumdayken, açık olan egzoz boşluğunu kapatacak ve standart egzoz yolundan çıkış yapacak.
kelebek vana kapalı konumdayken bu sefer standart egzoz yolunu kapatıp, yeni açtığın boşluktan direk çıkış yapacak bu da direk borudan gelen egzoz sesi olacak.
aklıma gelen en pratik çözüm bu
he pratik derken ustaya götürsen anlatsan büyük ihtimalle uğraşmaz bununla ama kafaya koyup, malzemende var ise bence yapılmayacak şey değil.
bu arada, egzozu açık ve öküz gibi bağırtan kekolardan hiç hoşlanmam. çocuk uyuyo olm evde çocuk. hastası var yaşlısı var çocuğu var.
az duyarlı olun.
ev yok diyosan yabıştır hemşerim. ev varsa sakin.
motor 1 silindir ve 1 egzoz ise, yada birden fazla silindir ama tek egzoza bağlanıyor ise, bağlantı yerinden hemen sonra bu vana işini yapabilirsin. hatta bence manuel bişey bile olabilir elektronik kelebek oluşacak ısıdan dolayı çabuk zarar görebilir.
kolay gelsin.
Kimsenin olmadığı yerlerde açacaksan, kimse rahatsız olmayacaksa bir şey demem.
Şehiriçinde gürültü yapanlara ve bunu matah bir şeymiş gibi savunanlara benim lafım.
Ama açık egzozla motorun rahatlamasından kazanacağın fazladan güç ne kadar farkedecek ki? riske girmeye, uğraşmaya, masraf etmeye değer mi? Yarışçı değilsin, en fazla 3-5 dakika farkeder varacapın yere varmanda.
Valla bazı egzozlar var, tok gürül gürül ses geliyor rahatsız etmiyor, hatta benim hoşuma gidiyo, devil egzozlu r6 gibi mesela.
Ama bu gelmisini geçmişini mumyaladigim 14 yaşındaki çocukların scooterlara yaptıkları o feryat sesi....
Cidden öyle bir sövüyorumki , küfür etmiyorum yanlız sövüyorum, soy ağacında kim varsa, son baharda o soy ağacında, bir tane bile yaprak dökmeden ....
kardeş altındaki cup neyin rahatını bekliyosun ki.boş boğaz vereceğim diyorsun zaten öyle satılıyor ve aşırı ses yapıyorlar.hem yakıtı hem cebini üzer.o ustada sallamış.
ustam cebimi yaksın zaten 3 kurus para alıyoruz onuda mezara götürecek değilz ki zaten bizim amacımız hızlı giden bişeye binmek değil. yapılan hızdan daha fazla hız wermek
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
ustam gecenlerde egsoz koptu 90 zor diyen motor 110 ları gördü 20 km fark etti su an dişli takımını değiştirdim 120 rahat grüüyor egsozu da acarsam 130/140 bana yeter
Boş egzoz alt devirleri öldürür yakıtı arttırır vs vs
Dediğim Gibi şuan alüminyum olan jantlar varsa tel jant alın
Daha hafifler çünkü motor daha rahatlar ve iyi gidebilir
Açık hava filtresi takın daha iyi nefes almak gibi düşünün
Shark vb markaları olan egzozlardan alın
Arka çanta demirini sökün mesela hafifler daha rahat yol alır.
Size bunları öneririm. Boş egzoz affedersiniz istemesenizde apaçi görüntüsü ve sesi verecektir. Hem itibarınıza hem çevreye yazık
Dediklerimi yapmanız yetecektir
Zaten muhendısler bu motor uzun yolda sıser ama bız yıne de pıyasaya surelım demısler. Araba-motosıklet farketmıyor, o kulak kemıren, kafa .... her turlu sesı duydugumda muzık sesı dahıl acayıp sovuyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)