Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung GT250R / Geleceğim-Planlarım / Birazcık iç dökme ve tatava

    REKLAM ALANI
  1. #1
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Merhaba arkadaşlar, merhaba motorcular, merhaba dostlar. Bugün asıl konu olan HYOSUNG GT250R hakkında konuşmak, soru sormak, fikir ve görüşlerinizi okumak için açacağım konuya ekstralar eklemek istedim, "banane geleceğinden, içinden-dışından, tatavandan beni motosiklet ilgilendirir ulaynnnn" diyorsanız hemen 1-2 satır alttaki kırmızı yazıyı okumaya başlayabilirsiniz.


    Şimdi kısaca size gelecek planlarım hakkında biraz bilgi vermek ve motosiklet sevgimi ve fedakarlıklarımı anlatmak istiyorum...
    2013-2014 yılları arasında başlayan motosiklet sevgim 2016'nın Ağustos ayında aldığım motosikletim ile körüklendi. Sevgimden bahsedicek olur isem şu şekilde açıklayabilirim; 2016-2017 eğitim öğretim yılını içerisinde lise 3. sınıfı bitirip 2017-2018 yılının sonunda Lise hayatımı örgün eğitimle tamamlamış olmam gerekiyordu. Fakat ben bu yıl sadece yarım yıl dayanabildim ve Açık Öğretim Lisesine geçiş yaptım neden mi? Cevabı motosiklet sevgisi... "Ne alaka knk" dediğinizi duyar gibiyim. Çalışmak ve daha iyi bir motor sahibi olmak için örgün eğitimden vazgeçtim. Üniversiteye daha iyi bir motosikletle gidebilmek için, bu aşkı daha fazla körüklemek için, sevgim için, kendim için..

    Kısacası yükün altına ittim kendimi. Evet çok gencim, evet deneyimsizim, evet zorlanacağım. Bunların hepsini biliyorum, ama kendi tercihim ve ben zor olanı seçtim. Aceleci davrandın demeyin, davranmadım. Şu şekilde açıklayım size; bir kızı seversin ve o kız ile birlikte güzel zaman geçirmek istersin, hayaller kurarsın ve ulaşmak istersin. Benim sevdiğim kız da en yakın dostum da motosiklet.


    TATAVA BURADA SONA ERMİŞTİR

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Evet yukarıdaki konuşmayla bir alakası olmayan asıl konuya geldik

    HYOSUNG GT250R...

    Forumu çok aradım, taradım, gezdim, dolaştım fakat soruma uygun bir yanıt bulamadım
    Arkadaş nedir bu GT250R? Neden bu kadar çok gömeni var?
    Almak istiyorum 10 ay çalışacağım bu motor için değer mi? 14 bin Türk Lirası Param olacak sıfır almaya değer mi arkadaş?
    Yeni model-eski model çatışması nedir?
    Nedir bu motosiklet bana anlatın yahu lütfen rica ediyorum. Bildiklerinizi bu başlık altında toparlayalım yahu

    Sadece kırmızı bölümü okuduysanız
    Hepsini okuduysanız 2x


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    14 liraya ne r25'ler var kardeşim.Hayalin olabilir ama sonradan tadın kaçar.Kalıba aldanma r25 bak.
    computeus bunu beğendi.

  3. #3
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Hayalim HYOSUNG değil sadece bilgi almak istiyorum :D 0 motosiklete binmek 1. tercihlerim arasında yer alıyor
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  4. #4
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Almamani tavsiye ederim.R25 Cbr250 bak emin ol pişman olmazsın

  5. #5
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Amma TATAVA YAPTIN beeeee.

    Neyse şaka bir yana ben sana kendi görüşümü anlatayım.

    İlk önce örgün eğitimi bırakmanın iyi olmadığını düşünüyorum.
    Biraz sabırlı olup üniversitede iyi bir bölüm kazanırsan ilerde motosikletin kralını alırdın.

    TATAVA BURADA SONA ERDİ.

    İlk motosikletin olacağı için sıfır değilde ikinci el almanı öneririm.
    Benimde il motorum Hyosung 250 GTR'ydi. Hiç memnun kalmadım.
    İki yaşındaki motor iki kere sübap kesti. Şimdi bu sorunları hallettiler mi bilmiyorum.
    Kalitesini arttırdılar mı bilmiyorum.

    Motor için ayırdığın bütçe iyi sayılır aslında. Düşük cc ikinci el japon senin için en iyisi olur diye düşünüyorum.
    Sağlıcakla kal..

  6. #6
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Tamam canım abim almayayım almayayım da neden almayayım ben bunu araştırıyorum. Bu motoru övenler çok mu şanslı anlayamadım ki
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  7. #7
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bilindikden şaşma

  8. #8
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Alıntı Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amma TATAVA YAPTIN beeeee.

    Neyse şaka bir yana ben sana kendi görüşümü anlatayım.

    İlk önce örgün eğitimi bırakmanın iyi olmadığını düşünüyorum.
    Biraz sabırlı olup üniversitede iyi bir bölüm kazanırsan ilerde motosikletin kralını alırdın.

    TATAVA BURADA SONA ERDİ.

    İlk motosikletin olacağı için sıfır değilde ikinci el almanı öneririm.
    Benimde il motorum Hyosung 250 GTR'ydi. Hiç memnun kalmadım.
    İki yaşındaki motor iki kere sübap kesti. Şimdi bu sorunları hallettiler mi bilmiyorum.
    Kalitesini arttırdılar mı bilmiyorum.

    Motor için ayırdığın bütçe iyi sayılır aslında. Düşük cc ikinci el japon senin için en iyisi olur diye düşünüyorum.
    Sağlıcakla kal..
    WARNİNG

    1. ilk motosikletim olmayacak kendileri Şu anda kullanmakta olduğum bir xTreme Max'ım var 6 aylık daha
    2. Okumaya örgün eğitimden son vermiş olabilirim ama aldığım özel kurslarla geleceğe sağlam adımlar atıyorum
    Taner YILMAZ bunu beğendi.
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  9. #9
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Hyo myo bilmem de 3-5 bin liralık şey için örgün eğitimi bırakmak ne demek ilerde anlarsın kardeşim. Kimse 12 yıl hergün okula gidip gelmeye meraklı değil. Açıktan olsaydı bu işler herkes açıktan okur üniversiteye girer eğitimini tamamlardı.
    Ha desen ki ailem maddi yönden sıkıntıda yardım etmek için okulu bıraktım falan eyvallah. Ama senin nedenin saçma sapan , ilerde kralını alabileceğin bi makinayı daha erken alabilmek için bırakmışsın.

    Herneyse Allah yardımcın olsun işin zor.
    efendy06 bunu beğendi.
    HONDA

    #BZ3082

  10. #10
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Alıntı Stock Sever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo myo bilmem de 3-5 bin liralık şey için örgün eğitimi bırakmak ne demek ilerde anlarsın kardeşim. Kimse 12 yıl hergün okula gidip gelmeye meraklı değil. Açıktan olsaydı bu işler herkes açıktan okur üniversiteye girer eğitimini tamamlardı.
    Ha desen ki ailem maddi yönden sıkıntıda yardım etmek için okulu bıraktım falan eyvallah. Ama senin nedenin saçma sapan , ilerde kralını alabileceğin bi makinayı daha erken alabilmek için bırakmışsın.

    Herneyse Allah yardımcın olsun işin zor.

    Gitmek istediğim bölüm YGS ile alım yapıyor ve örgün eğitimde 9-10 sınıftan sonra LYS yönelik konular işlenmeye başlıyor. Ben son 5 ay çalışmayı bırakıp, motosikletimi alıp, YGS için ev kampı yapacağım. Ayrıca Besyo okumak istediğim için aman aman bir puan almama gerek kalmıyor. Yetenek sınavınada şu anda hazırlanmaktayım. 1.5 yılım var ve bu 1.5 yıl sonunda canavar gibi olacağıma inanıyorum

    SAYGILARIMLA...
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  11. #11
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Allah gönlüne göre versin..

  12. #12
    qsaaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    Aydın - Karabük - Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS200
    Kafalarımız biraz örütüşür gibi dostum. Hyonun sorunu taaa o eski kesicisiz dönemlerden geliyor. Bir kere bi hata kafada yer ettimi insanların aklından silinmiyor. Ve motorsiklet aleminde şöyle bişey var japon değilse kötüdür. Tamam japon iyidir ama diğerlerindede iyileri var. Hyo bana kalırsa iyi bir motor. Daha doğrusu çalışma sistemi standart 250 liklerden farklı. Kalıp itibari ile bu motora zamanında çok rehabet oldu hele hele motora yeni başlayanlar için. Alan makinenin tipine aldanıp makinenin canını aldı ellerinde patladı. Böyle böyle kötü reklamı yayıldı. Üzerine birde Türkiye distribütörü kanuni olunca motorun arkasında durulmadı. Şuan bajajda yaşanan sorunlar gibi. Bu makineye binceksen gerçekten motordan anlayan ustan olmalı bi kenarda. Cbr, pulsar veya r25 kadar basit bi düzeneğe sahip değildir kendileri. 0 alıp yağını suyunu bakımını zamanında yaptığın sürece seni üzeceğini düşünmem. Ve ayrıca youtube da alpha motovlog kanalı var. Yeni kasa hyo ile çekim yapıyor. İncelemeni tavsiye ederim.

  13. #13
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    Bende lise yıllarım'da sigara kullanmaya başlamıştım, aile sorunlarım çok fazlaydı ve artık kendi paramı kazanıp kimseye yük olmaman gerektiğini düşünerek okulu bırakmış ve iş hayatını atılmıştım. Kafam çok geç dank etmişti.. Şu an kullandığın motor çinli bir enduro en azından endurocuk Senin yerinde olsam tarzımı hiç bozmadan bütçeme uygun enduro motosikletler bakarım mesela crf250 ve ya klx250 gibi ktm'de bulabilirsin ama bakım masrafları yedek parçası v.b şeyler oldukça zengin adamın işi bilgin ola.. İnşallah allah gönlüne göre verir..

  14. #14
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Hyo yu sıfır al 2.el de mahvetmiş oluyorlar genelde. bakımları düzgün yap problem çıkmaz. Canını alan bir arkadaşım var 40bin km de hala canavar gibi.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  15. #15
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Dostum bence senin olayın "Üniversiteye daha iyi bir motosikletle gidebilmek için" sanki biraz üniversitede motorum olsun ilgi olsun alaka oldun gibi geldi.Örgün öğretimi ünide daha iyi bir motorun olsun diye bırakmak göreceli kendine inanıyorsan yani ben konuları zaten kolayca öğreniyorum geçmişten bir temelim var diyorsan kimsenin dediğine takılma.Ama hem çalışacağım aynı zamanda derslerede çalışacağım hemde açıköğretim sınavına gireceğim dersen baya yüklenmiş olursun.Bildiğim kadarıyla belli bir krediyi doldurman gerekiyor açıkta.Birde eğer düşüncen gerçekten ünide havalı olayım diye şekilli bir motorsa önce üniyi kazan o daha zor çalışır motorunu yine alırsın.
    Stock Sever ve lOğuzcanl bunu beğendiler.

  16. #16
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    Bence bir r25 sl250 cbr 250 ktm duke yerini tutamaz.....

  17. #17
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Eski model devir kesicisi olmayan GT250 R ları insanların canını çıkararak kullandıkları için bol bol krank kırdı,sübap kesti,blok çatlattı.Ne hikmettirki kesicisi olmayan eski GV 250 lere hiç bir şey olmadı 100.000 km leri gördü.Sanırım cruiser tip motosikletler genelde sakin kullanıldığından.Yeni enjeksiyonlularında da bir kaç kronik elektronik aksam sorunu çıktı,üstüne de bir sürü alakasız distribütör denk gelince Hyosung'un adı çıktı.Hyosung aslında şehir efsanelerinde anlatıldığı kadar sorunlu bir motosiklet değil tam askine mekanik aksamı en az Japonlar kadar sağlam,işçiliği ve malzeme kalitesi Japonların bir tık altında.

    Ama asıl sorun önceden de bahsettiğimiz gibi distribütör ve ona bağlı parça ve servis sorunu.250 cc cruiser alacaklara seçenek olmadığından hemen ya GV 250 ya da Daelim Daystar 250 yi öneriyorum.Ama 250 cc ss te seçenek bol.CBR 250,Ninja 250 SL,YZF R25 vb...hem parça bol,hem servisleri kısmen daha iyi,hem ikinci elde değer kaybı az.Ama illa ben GT250 R ye taktım diyorsanız,parça sorununu internetten parça arayarak çözmeyi öğrenmeniz,kendinize Hyosunglardan anlayan iyi bir usta bulmanız,kronik elektriksel sorunları nasıl çözeceğinizi öğrenmeniz şart.
    lOğuzcanl bunu beğendi.

  18. #18
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Alıntı qsaaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafalarımız biraz örütüşür gibi dostum. Hyonun sorunu taaa o eski kesicisiz dönemlerden geliyor. Bir kere bi hata kafada yer ettimi insanların aklından silinmiyor. Ve motorsiklet aleminde şöyle bişey var japon değilse kötüdür. Tamam japon iyidir ama diğerlerindede iyileri var. Hyo bana kalırsa iyi bir motor. Daha doğrusu çalışma sistemi standart 250 liklerden farklı. Kalıp itibari ile bu motora zamanında çok rehabet oldu hele hele motora yeni başlayanlar için. Alan makinenin tipine aldanıp makinenin canını aldı ellerinde patladı. Böyle böyle kötü reklamı yayıldı. Üzerine birde Türkiye distribütörü kanuni olunca motorun arkasında durulmadı. Şuan bajajda yaşanan sorunlar gibi. Bu makineye binceksen gerçekten motordan anlayan ustan olmalı bi kenarda. Cbr, pulsar veya r25 kadar basit bi düzeneğe sahip değildir kendileri. 0 alıp yağını suyunu bakımını zamanında yaptığın sürece seni üzeceğini düşünmem. Ve ayrıca youtube da alpha motovlog kanalı var. Yeni kasa hyo ile çekim yapıyor. İncelemeni tavsiye ederim.
    Uzun suredir Alpha abimizi takip ediyorum, hatta sorularımı ona yansıttım cevap bekliyorum. Bakalım ne diyecek

    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bence senin olayın "Üniversiteye daha iyi bir motosikletle gidebilmek için" sanki biraz üniversitede motorum olsun ilgi olsun alaka oldun gibi geldi.Örgün öğretimi ünide daha iyi bir motorun olsun diye bırakmak göreceli kendine inanıyorsan yani ben konuları zaten kolayca öğreniyorum geçmişten bir temelim var diyorsan kimsenin dediğine takılma.Ama hem çalışacağım aynı zamanda derslerede çalışacağım hemde açıköğretim sınavına gireceğim dersen baya yüklenmiş olursun.Bildiğim kadarıyla belli bir krediyi doldurman gerekiyor açıkta.Birde eğer düşüncen gerçekten ünide havalı olayım diye şekilli bir motorsa önce üniyi kazan o daha zor çalışır motorunu yine alırsın.
    Motosikletim zaten var, ki bu motor ile uğraşır isem çok çok yakışıklı olacağını düşünüyorum. Şekilcilik gibi bir derdim yok

    Alıntı bilalefe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bir r25 sl250 cbr 250 ktm duke yerini tutamaz.....
    Tabi, bunlar piyasada belli bir yeri olan motosikletler ama ben bu hyosung'a karşı ön yargıyı merak ettim.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski model devir kesicisi olmayan GT250 R ları insanların canını çıkararak kullandıkları için bol bol krank kırdı,sübap kesti,blok çatlattı.Ne hikmettirki kesicisi olmayan eski GV 250 lere hiç bir şey olmadı 100.000 km leri gördü.Sanırım cruiser tip motosikletler genelde sakin kullanıldığından.Yeni enjeksiyonlularında da bir kaç kronik elektronik aksam sorunu çıktı,üstüne de bir sürü alakasız distribütör denk gelince Hyosung'un adı çıktı.Hyosung aslında şehir efsanelerinde anlatıldığı kadar sorunlu bir motosiklet değil tam askine mekanik aksamı en az Japonlar kadar sağlam,işçiliği ve malzeme kalitesi Japonların bir tık altında.

    Ama asıl sorun önceden de bahsettiğimiz gibi distribütör ve ona bağlı parça ve servis sorunu.250 cc cruiser alacaklara seçenek olmadığından hemen ya GV 250 ya da Daelim Daystar 250 yi öneriyorum.Ama 250 cc ss te seçenek bol.CBR 250,Ninja 250 SL,YZF R25 vb...hem parça bol,hem servisleri kısmen daha iyi,hem ikinci elde değer kaybı az.Ama illa ben GT250 R ye taktım diyorsanız,parça sorununu internetten parça arayarak çözmeyi öğrenmeniz,kendinize Hyosunglardan anlayan iyi bir usta bulmanız,kronik elektriksel sorunları nasıl çözeceğinizi öğrenmeniz şart.
    Hocam şu Hyosung'u Türkiye'de elinden tutup kaldıracak bir distribütör olsa alınacak en iyi 250 cc ss diyeceğim ya. Neyse...
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  19. #19
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Japondan şaşma
    Al r25 yola devam et. Ktm vs ile de ugrasma. Japon dayanıklıdır, uzun sure seni götürür.

    Üniversite kapısından motorla girmek benim de hayalimdi. Girdik değişen hic bir şey olması ayni tas aynı hamam. Tek farklılık sürekli taşımak zorunda olduğum kask ve montu.

  20. #20

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı lOğuzcanl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, merhaba motorcular, merhaba dostlar. Bugün asıl konu olan HYOSUNG GT250R hakkında konuşmak, soru sormak, fikir ve görüşlerinizi okumak için açacağım konuya ekstralar eklemek istedim, "banane geleceğinden, içinden-dışından, tatavandan beni motosiklet ilgilendirir ulaynnnn" diyorsanız hemen 1-2 satır alttaki kırmızı yazıyı okumaya başlayabilirsiniz.


    Şimdi kısaca size gelecek planlarım hakkında biraz bilgi vermek ve motosiklet sevgimi ve fedakarlıklarımı anlatmak istiyorum...
    2013-2014 yılları arasında başlayan motosiklet sevgim 2016'nın Ağustos ayında aldığım motosikletim ile körüklendi. Sevgimden bahsedicek olur isem şu şekilde açıklayabilirim; 2016-2017 eğitim öğretim yılını içerisinde lise 3. sınıfı bitirip 2017-2018 yılının sonunda Lise hayatımı örgün eğitimle tamamlamış olmam gerekiyordu. Fakat ben bu yıl sadece yarım yıl dayanabildim ve Açık Öğretim Lisesine geçiş yaptım neden mi? Cevabı motosiklet sevgisi... "Ne alaka knk" dediğinizi duyar gibiyim. Çalışmak ve daha iyi bir motor sahibi olmak için örgün eğitimden vazgeçtim. Üniversiteye daha iyi bir motosikletle gidebilmek için, bu aşkı daha fazla körüklemek için, sevgim için, kendim için..

    Kısacası yükün altına ittim kendimi. Evet çok gencim, evet deneyimsizim, evet zorlanacağım. Bunların hepsini biliyorum, ama kendi tercihim ve ben zor olanı seçtim. Aceleci davrandın demeyin, davranmadım. Şu şekilde açıklayım size; bir kızı seversin ve o kız ile birlikte güzel zaman geçirmek istersin, hayaller kurarsın ve ulaşmak istersin. Benim sevdiğim kız da en yakın dostum da motosiklet.


    TATAVA BURADA SONA ERMİŞTİR

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Evet yukarıdaki konuşmayla bir alakası olmayan asıl konuya geldik

    HYOSUNG GT250R...

    Forumu çok aradım, taradım, gezdim, dolaştım fakat soruma uygun bir yanıt bulamadım
    Arkadaş nedir bu GT250R? Neden bu kadar çok gömeni var?
    Almak istiyorum 10 ay çalışacağım bu motor için değer mi? 14 bin Türk Lirası Param olacak sıfır almaya değer mi arkadaş?
    Yeni model-eski model çatışması nedir?
    Nedir bu motosiklet bana anlatın yahu lütfen rica ediyorum. Bildiklerinizi bu başlık altında toparlayalım yahu

    Sadece kırmızı bölümü okuduysanız
    Hepsini okuduysanız 2x
    1- örgün öğretimi bırakarak hata ettiğini düşünüyorum. motosikletin illa birşekilde alabilirsin ama öğretim hayatında kaybedeceğin yıllar hayatından kaybedeceğin yıllar olacaktır.
    2- ehliyetin olmadığını var sayıyorum. buda bence sıkıntı.
    3- hyo iyidir güzeldir ama sorun çıkardımıda sağlam başın ağrır. sebebi tamamen distribütör ile alakalı. servis desen çoğu yer bisikletçiden bozma servis distribütör doğru düzgün parça sağlayamıyor. bunu bir hyo kullanıcısı olarak söylüyorum bendede gv250 var.
    lOğuzcanl bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)